همکار و استاد بسیار گرامی ام بودند در بیمارستان فرهیختگان
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
فتخ نهاف
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
عمل آپاندیسیت عااااالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
سلام دهقانی هستم خیلی دکتر حاذق با اخلاق هر موقع تماس گرفتیم جواب گوی ما بوده اگر هم جواب ندادن خودشون تماس گرفتن آقای دکتر خدا بهتون سلامتی بده .
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
عالی انسان واقعی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
سلام خیلی خوش برخورد و تواضع
۱۳۹۹/۰۳/۱۶
سلام
مشکلم همورو/ید بود که درحال مداوا هستم
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
جراحی کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
جراحی صفرا عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
عمل آپاندیس و فتق شکم داشتم اقای دکتر جهرمی عمل انجام دادند کارشون عالیه . ممنون
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
فتق ناف
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
انشالا میام پیششون برای عمل زیبایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
من حدود یکماه اسیر دکترها و بیمارستانهای مختلف بودم که حال بد و دردمو نمیفهمیدن چیه دکتر رازقیان جواب سونوگرافیمو که دید گفتن باید اورژانسی عمل کیسه صفرا انجام بدم، انقدر با آرامش و انرژی مثبت صحبت کردند که ترسم از عمل ریخت و خودم رفتم تشکیل پرونده دادم و دوساعت بعد عمل شدم و راحت شدم، آقای دکتر ممنونم ازتون
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۹
دکتر خوبی است فقط وقت برای مشاوره مریض کم میزاره البته این نظر من هست شاید دیگران راضی باشند
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
خوش اخلاق عمل کیست مویی و عالی عمل شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷
دکتر بسیار عالی با قدرت تشخیص بالا
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
کیسه صفرا
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
بسیار دکتر خوب وکار بلد هستن من دوبار به دست ایشان عمل شدم وهر ودوباره عملم خوب بود خدا خیرشان دهد منکه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
پزشک حاذق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
بسیار عالی (لاپاراسکوپی)کیسه صفرا با توجه به اینکه دیروز عمل کردم فعلا هیچ مشکلی ندارم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۲
دوست دوران دانشجویی بودیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اپاندیس عمل کردم فعلا در دوران نقاهت هستم اما جای بخیه ها خیلی خوبه و اصلا معلوم نیست
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
جراحی آبسه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
عمل جراحی
۱۳۹۸/۰۳/۱۲
جراحی هرنی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
لاپاراسکوپی فتق
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
سنگ کیسه صفرا داشتم ونتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
مشاوره ابدو. راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
عمل بایپست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
ایشون در کارشون حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
عمل کیسه صفرا(لاپراسکوپی)انجام دادم بسیار دکتر با اخلاق دلسوز و کار بلدی هستن دوره نقاهت کوتاهی و سپری کردم بی نظیر هستن آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
من عمل لاپاروسکوپی(کیسه صفرا)انجام ، جناب دکتر رازقیان واقعا بینظیرند خیلی خوش برخورد ، مهربان و توانا هستند برای مشاوره بهترین حالت ممکن جراحی را توصیه میکنند ، طهرانی
همکار و استاد بسیار گرامی ام بودند در بیمارستان فرهیختگان
۱۴۰۱/۱۰/۲۵فتخ نهاف
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عمل آپاندیسیت عااااالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸سلام دهقانی هستم خیلی دکتر حاذق با اخلاق هر موقع تماس گرفتیم جواب گوی ما بوده اگر هم جواب ندادن خودشون تماس گرفتن آقای دکتر خدا بهتون سلامتی بده .
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی انسان واقعی
۱۳۹۷/۱۱/۲۲سلام خیلی خوش برخورد و تواضع
۱۳۹۹/۰۳/۱۶سلام مشکلم همورو/ید بود که درحال مداوا هستم
۱۳۹۸/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۶/۰۷جراحی کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۴/۱۱جراحی صفرا عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عمل آپاندیس و فتق شکم داشتم اقای دکتر جهرمی عمل انجام دادند کارشون عالیه . ممنون
۱۴۰۰/۰۸/۱۹فتق ناف
۱۴۰۳/۰۶/۲۵انشالا میام پیششون برای عمل زیبایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳من حدود یکماه اسیر دکترها و بیمارستانهای مختلف بودم که حال بد و دردمو نمیفهمیدن چیه دکتر رازقیان جواب سونوگرافیمو که دید گفتن باید اورژانسی عمل کیسه صفرا انجام بدم، انقدر با آرامش و انرژی مثبت صحبت کردند که ترسم از عمل ریخت و خودم رفتم تشکیل پرونده دادم و دوساعت بعد عمل شدم و راحت شدم، آقای دکتر ممنونم ازتون
۱۳۹۷/۱۱/۱۰عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۹دکتر خوبی است فقط وقت برای مشاوره مریض کم میزاره البته این نظر من هست شاید دیگران راضی باشند
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خوش اخلاق عمل کیست مویی و عالی عمل شدم
۱۳۹۸/۰۲/۱۷دکتر بسیار عالی با قدرت تشخیص بالا
۱۳۹۸/۰۹/۱۸کیسه صفرا
۱۴۰۲/۰۸/۲۲بسیار دکتر خوب وکار بلد هستن من دوبار به دست ایشان عمل شدم وهر ودوباره عملم خوب بود خدا خیرشان دهد منکه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰پزشک حاذق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسیار عالی (لاپاراسکوپی)کیسه صفرا با توجه به اینکه دیروز عمل کردم فعلا هیچ مشکلی ندارم.
۱۴۰۳/۰۳/۰۲دوست دوران دانشجویی بودیم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹اپاندیس عمل کردم فعلا در دوران نقاهت هستم اما جای بخیه ها خیلی خوبه و اصلا معلوم نیست
۱۴۰۳/۰۴/۱۷جراحی آبسه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷عمل جراحی
۱۳۹۸/۰۳/۱۲جراحی هرنی
۱۴۰۳/۰۴/۱۳لاپاراسکوپی فتق
۱۳۹۸/۱۱/۲۰سنگ کیسه صفرا داشتم ونتیجه بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۳مشاوره ابدو. راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸عمل بایپست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱ایشون در کارشون حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عمل کیسه صفرا(لاپراسکوپی)انجام دادم بسیار دکتر با اخلاق دلسوز و کار بلدی هستن دوره نقاهت کوتاهی و سپری کردم بی نظیر هستن آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۳من عمل لاپاروسکوپی(کیسه صفرا)انجام ، جناب دکتر رازقیان واقعا بینظیرند خیلی خوش برخورد ، مهربان و توانا هستند برای مشاوره بهترین حالت ممکن جراحی را توصیه میکنند ، طهرانی
۱۴۰۵/۰۲/۱۷