این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهر ری خیابان فدائیان اسلام جنوب، نرسیده به سه راه ورامین، روبروی پمب بنزین فدائیان، نبش کوچه سترگ، ساختمان آریا، طبقه ۱
۰۹۹۱۴۴۰۷۹۸۲ شماره موبایل
شهر ری خیابان فدائیان اسلام جنوب، نرسیده به سه راه ورامین، روبروی پمب بنزین فدائیان، نبش کوچه سترگ، ساختمان آریا، طبقه ۱
۰۹۹۱۴۴۰۷۹۸۲ شماره موبایل
دیسک گردن .در حال معالجه
۱۴۰۳/۱۱/۱۶مادرم و زن عموم زانوهاشونو عمل کردن خدارو شکر الان خوبن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بله کمک میکند دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۱تشخیص عاای
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بله خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۲۲مشکل م
۱۴۰۰/۰۶/۰۹پوکی استخوان تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۸جراحی ایسیل
۱۴۰۰/۰۶/۱۳از هرحهت عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱انحراف شصت پا و نتیجه عمل خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۵پا درد
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام .دکتر خیلی عالی وخوش اخلاق و خوش برخورد عمل رباط صلیبی انجام دادم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲پدرم هردو زانو رو پیش ایشون جراحی کردن هم از نحوه برخورد و نتیجه کار بسیار راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱با سلام فقط قیمت پی آر پی برای سالمندان گرونه
۱۴۰۴/۰۹/۱۳مشکل تاندوم دست بود که الان کاملا راضیم و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵مطب شلوغ
۱۴۰۴/۰۱/۱۵مادرم جراحی دست دلشتند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام ایشون بابت جراحی مچ دست بنده ۲۵ میلیون تومان ز ی ر م ی ز ی دریافت کردند، منشی شون گفتن هزینه پین هست که میخوایم از شرکت سفارش بدیم، اما موقعی تسویه حساب با بیمارستان، متوجه شدیم این مبلغ قید نشده، امور حسابداری بیمارستان گفتن دکتر ازتون ۲۵ میلیون رو ز ی ر م ی ز ی گرفتن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰جراحی زانو.راضی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی تشخیص صحیح و به موقع
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵خیلی تشخیصش خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سلام من رباط پام پاره شده پیش دکتر نوذرنژاد عمل کردم دکتر خیلی مهربون وکاردرستی هستن کمال تشکر و دارم ازایشان
۱۴۰۱/۰۴/۲۴آقای دکتر ۶ سال پیش دو دست من رو عمل کرد و تا الان مشکل ندارم
۱۴۰۱/۰۷/۲۴مهربان وصبور
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۹جراحی acl داشتم یکماه و نیمه عمل کردم خوبه وضعیتم انشالله بهتر هم میشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکترحاذق وماهری هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۰ساعت 8 وقت دکتر داشت ولی ساعت 9:۳۰ ویزیت شدم تا 11 شب هم کارمون طول کشید
۱۴۰۴/۱۲/۰۲توده غضروفی روی استخوان ران عالی بود ..کار دکتر عالی بود .
۱۴۰۱/۱۲/۱۶من برای پارگی در کتفم رفتم تشخیصی که دادن خوب بود ولی هنوز موفق به انجام عمل نشده ام امیدوارم بتونم برای انجام عمل برم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بسار دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۰جراحی زانو
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بهترین است
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خیلی عالی بود واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۱/۰۹/۲۱اوتوپت
۱۴۰۰/۰۸/۰۲من جراحی شدم پیش آقای دکتر هاگلند پشت پا بسیار خوب و راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عالی... آرتروز زانو درمان شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱به تازگی پسرم جراحی مچ دست داشته و البته هنوز تو گچه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عمل ساق پا
۱۴۰۳/۱۰/۱۷مشکل فرایبرگ انگشتان پا داشتم عمل کردم بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر. خو
۱۴۰۳/۱۱/۱۸..،،،،
۱۴۰۴/۰۴/۲۸زانو.. درمان شد عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷در رفتگی کتف ،تجویز فیزیوتراپی و نتیجه بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عمل داشتن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۴عالی،ت
۱۴۰۰/۰۱/۱۱سلام من فعلا برای درد گردن شدید رفتم پیشنهاد عمل دادند
۱۴۰۱/۱۰/۰۲برخورد خوبی داشتن و وقت گذاشتن و تمام سوالاتم رو پاسخ دادن .چون اینترنتی هم نوبت گرفته بودم ، خیلی زود نوبتم شما با وجود اینکه مطب شلوغ بود .من راضی بودم از دکتر نوذر نژاد
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۰ساییدگی مفصل زانوم پی آر پی انجام دادن کمی بهترشد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عملهالوسوالوگوسانجامدادمخیلیدکترخوبیهستنمنکهازعملمراضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷من پیش ایشون جراحی شانه انجام دادم و خیلی راضی هستم . دکتر فوق العاده با اخلاق هستن و منصف
۱۳۹۹/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۷یک جلسه تزریق انجام شد زانودرد بهترشده هنوز برای ابراز نظر قطعی زودهست
۱۴۰۳/۱۱/۲۸تعویض مفصل
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عمل شصت پا عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی با حوصله و خوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار دکتر با اخلاق کار بلد واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بابت عمل دو زانو پای مادرم بوده است تعویض پروتز و بسیار عالی بوده است
۱۴۰۱/۰۶/۲۱تعویض مفصل ران ،الان خوب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عمل ساق پا خیلی کارش خوبه آدم خوبیم هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ما از جناب دکتر عزیز راضی انشاالله که خداوند پشت وپناهش باشد کارش هم عالی نهایت سپاس وقدر دانی را از زحمات دکتر بزرگوار داریم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۵سلام همسرم دستش دردمیکنه رفتیم پیش آقای دکترگفتن بایدعمل بشه یااینکه ازخونش تزریق بشه به دستش فعلا تزریق شده ببینیم نتیجه چی میشه
۱۴۰۵/۰۳/۰۷خوب و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۳مادرم دوتا زانوها شو عمل کردن والان خیلی بهترن درد دیگه نداردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸