تهران خیابان شریعتی،بالاتر ازمترو قیطریه،بعد از بلوار صبا کوچه سینا ،مجتمع پل رومی ۲ طبقه اول واحد ۶
تهران خیابان پیروزی،بین چهارم و پنچم نیرو هوایی پلاک ۸۷ طبقه سوم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عمل شانه
۱۴۰۴/۰۵/۲۳پا درد داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷جراحی تعویض مفصل دمش گرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بود کمردرد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من برای مشکل دیسک کمرم خدمت دکتر مشهدی مراجعه کردم. با دقت و حوصله معاینه کردن و خیلی خوب همهچی رو توضیح دادن.درمانی که تجویز کردن واقعا مؤثر بود و الان خیلی بهترم. حتما ایشون رو به بقیه هم پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عمل شانه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من برای کمر مادرم به ایشون مراجعه کردم واقعا ازشون راضی هستیم هم خیلی تحویل گرفتن هم کارشون رو به خوبی انجام دادن و الان کمر مادرم کاملا خوب شده! واقعا ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عالی بودن با حوصله و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۹برای زانو درد به ایشان مراجعه کردم و پی آر پی انجام دادم .نتیجه خوبی داد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۳برای زانو مادرم مراجعه کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۷ارتروسکوپی شانه
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برای زانوی مادرم رفتیم عالی بودن واقعا درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر خوش برخورد و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی بودن دعاگوشونم خیلی ماهر
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دکتربسیارخوشرو و مهربان وعمل هم عالی انجام شد مشکل ازبین رفتن کشکک زانو وپروتززانوانجام شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار دکتر عالی و کار بلد واقعا از خدماتشون ممنونم پیشنهاد میکنم مراجع کنید
۱۴۰۴/۱۱/۰۱تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سلام این دکتر بهترین دکتر ارتوپدیه که میشناسم و درد زانو هامو به شدت کم کرده
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای تعویض مفصل زانو مراجعه کردیم فوق العاده پنجه طلا و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۰۳جراحی رباط صلیبی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوبی بود بسیار خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر باسواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۸من زانوی مادرم رفتم و خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بودن . خوش برخورد متخصص
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پارگی رباط صلیبی جراحی شدم راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۱برا کمر مادرم به دکتر مراجعه کردم و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای کمر مادرم رفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دکتر بسیار خوبی بود برای زانوی مادر رفتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خیلی وقت بود درد زانو داشتم توی مصدومیت ورزشی خیلی کمک کردن بهم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب بید
۱۴۰۴/۰۶/۰۱پزشک فوق العاده ای هستن خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱با سلام من پیش دکتر عمل زانو انجام دادم کارشون بسیار عالی هست و تشکر ویژه را از دکتر دارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار دکتر محترم و کاربلدی بودن حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی عا
۱۴۰۴/۰۵/۱۱آقای دکتر واقعا حرفه ای هستند ممنونم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸برای مشکل زانو درد مراجعه کردم و تزریقات انجام دادم و نتیجه فوق العاده
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر عالی ورود حرفه ای با اخلاق و خوش برخورد عالییییییی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱سلام بنده ماه پیش توسط ایشون زانوم رو عمل کردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برخورد و صبوری پزشک و همچنین تشخیص درست بیماری عالی بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خیلی با دقت بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۹واقعا کارشون حرف نداره خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹تزریق ژل زانو عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عالی بودن بی نظیر و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیار دکتر پر تلاش حاذق و خیلی خوش رفتار پیگیر بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام تعویض مفصل زانوی مادرم رو انجام دادن مورد رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۱برای جراحی زانو رباط صلیبی
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برای جراحی شانه خدمت آقای دکتر رسیدیم که دستور دادت اول تزریقات انجام بشود ک تا آلان موثر بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مادرم رو برای زانو درد پیش ایشون بردیم بهتر شد خدایی تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بسیار عالی بود کارشون و اخلاق حرفه ای داشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲زانو درد داشتم و با مشاوره گرفتن از ایشون مشکلم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۲درد کمر
۱۴۰۴/۰۶/۰۶سلام مچ پام مشکل داشت مراجعه کردم ب آقای دکتر بسیار عالی و نتیجه خیلی خوبی گرفتم ممنونم از ایشون ب خاطر اخلاق خوب و پیگیریه خوبشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۹جراحی زانو عالیش
۱۴۰۴/۰۵/۲۸برای کمر درد پدرم مراجعه کردیم تشخیصشون سریع و خوب بود درمان هم همینطور
۱۴۰۵/۰۳/۱۸برای زانوی خودم رفتم دکتر عالی بود ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل درد در مفصل ران مراجعه کردم . معاینه صرفا براساس توضیحات من بود. معاینه دستی انجام ندادند. یک سری داروهای مسکن و مکمل غضروف ساز و توصیه های آبرسانی تجویز کردند. فعلا درد کاهش یافته.است.
۱۴۰۵/۰۳/۱۶برای درد زانو مراجعه کردم با سلول بنیادی از یق انجام دادن بسیار عالی جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳همه چیز خوب بود خداعمرشون بده کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲شانه منجمد فیری پین شدم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶جراحی تعویض مفصل زانو برای مادرم خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۸/۲۹همسرم در اثر زمین خوردن ب شدت کمر درد داشت که اقای دکتر ب محض دیدنش تشخیص درست دادن و دقیقا سر تایمی که گفته بودن با داروهایی ک دادن خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸برای مشکل کمر درد پدرم به ایشان مراجعه کردم که کمربند نوشتند و رفع شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر بسیار عالی و فوق العاده کارآمد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵دکترخوبیه برای زانودرد پدرم مراجعه کردیم و نتیجه گرفتیم خیلی کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر خوبیه برای زانو دردم بهش مراجعه کردم خیلی کمک کرد.
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیار کاربلد و حرفه ای برای زانودرد مادرم مراجعه کردیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دوشنبه برای درد کتف به ایشان مراجعه کردم که تمرین درمانی و دارو نوشتند الحمدالله بهترم دردم کمتره
۱۴۰۴/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۲پزشک توانمند و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸بسیار پزشک حاذق و توانمندی بودند همسرم مشکل زانو داشتند درمان شدند
۱۴۰۴/۰۵/۲۷درد شدید کف پا داشتم با تجویز کفی طبی کاملا بر طرف شد.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲برای کمر مادرم مراجعه کردیم تشخیص و درمان عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳رباط صلیبی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پزشک فوق العاده ای هستن . حتمن پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی بی نظیر دعاگوتون هستم جناب دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۸کمردرد داشتم که به لطف آقای دکتر درمان شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸جراحی رباط سلیبی رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بله برای شانه ی خواهرم مراجعه کردیم،دکتردستور جراحی دادن،بسیار عالی بود،از ایشان بسیار متشکرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای مشکل زانو رفتم تشخیصشان خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برای مشکل زانوم مراجعه کردم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عمل زانوی بنده تویط ایشون انجام گردید و بسیار عالی بود.
۱۴۰۴/۰۵/۲۷