فقط بگم عالی بهترینه ۱۰ ساله ویزیت میشم پیش فقط بگم خیلی مرد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
عاااالی مادرم عمل کردند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
عاااااالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۰
فشار چشم . دکتر ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
ایشان پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
انحراف
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
ادکتر محمد کریم اسماعیلی بهترین هستند بسیار حاذق متبحر هستند من برای چشمانم به چند چشم پزشک معروف مراجعه کرده بودم که مرا نا امید کردنز و چشم مرا عمل نکردند ولی ایشان 5 سال پیش مرز عمل لازک کردنز و من بسیار راضی هستم و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۶/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰
عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
پزشک بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
بسیار دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
دکتر خیلی خ
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
مشکل قرنیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
معاینه چشم وتشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
اب مروارید عمل کردیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
آب مروارید.بسیار دکتر عالی هستند.چه از نظر اخلاق و چه تخصص.
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
عالی بود از هر جهت
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
عمل چشم لازک داشتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
بهترین
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
آب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۲۵
بسیار دکتر عالی، کاربلد و اخلاق مداری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
سال 1391 عمل لایزیک داشتم و تا کنون بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
دقت نظر ایشان عالیست.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴
مادرم توسط ایشون مورد عمل پیوند قرنیه قرار گرفتند و بسیار از ایشون و اخلاق و مهارتشون راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
اب مروارید عمل کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
مشگل قوز قرنیه دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
لازم.عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱
مشکل قوز قرنیه اینجانب توسط ایشان با عمل کراس لینک برطرف گردید
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
عالی،و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
عالی هستند ایشان
۱۴۰۳/۰۶/۱۴
یکی از دوستان عمل لیزیک انجام دادن خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عمل جراحی آب مروارید راضی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
هتل هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
کراس لینک انجام دادم و بشدت راضیم فوق العادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
دکتر از همه جهت عالی هم اخلاق هم طبابت خوب ایشون ، سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
پارگی شبکیه سریع تشخیص دادن درحالی که بقیه چشم پزشکان بدون تشخیص پارگی شبکیه چشم می خواستند عمل لیزیک کنند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
برای چکاب مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
ویزیت وعمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
برای عمل لیزیک و نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۴
دکتر فوق العاده دقیق و خوب
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
اب مروارید
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
جراحی اب مروارید هر دو چشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
بسیار مهربان و آقا من
۱۴۰۱/۱۲/۰۲
چندین دکتر چشم به من گفتند که فشار چشم دارم و بایستی تحت درمان باشم و مرتب قطره مصرف کنم ایشان پس از بررسی فرمودند با توجه به اینکه قرنیه شما ضخیم تر از حد معمول است شما فشار چشم ندارید.
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
مادرم بیمار ایشون بودن هردوتا چشم کاتارکت داشت که جراحی کردن و واقعا کارشون بینظیره. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
آب مرواید
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
قرار بود نظر دکتر چشم پزشک دیگری را در مورد جراحی چشم بررسی کنند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
عمل لازک چشم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸
بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
سلام
بسیار عالی
تشخیص عالی لذت بردم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
عمل اب مروارید انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
چشمم رو عمل کردم خیلی دکتر خوبی میباشد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
من دوتا چشممو پیش آقای دکتر اسماعیلی عمل کردم کارشون بینظیره واقعا پنجه طلا وخیلی هم خوش برخورد هستند
فقط بگم عالی بهترینه ۱۰ ساله ویزیت میشم پیش فقط بگم خیلی مرد
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عاااالی مادرم عمل کردند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عاااااالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۰فشار چشم . دکتر ماهری هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ایشان پزشک حاذقی هستند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰انحراف
۱۴۰۳/۰۷/۰۲ادکتر محمد کریم اسماعیلی بهترین هستند بسیار حاذق متبحر هستند من برای چشمانم به چند چشم پزشک معروف مراجعه کرده بودم که مرا نا امید کردنز و چشم مرا عمل نکردند ولی ایشان 5 سال پیش مرز عمل لازک کردنز و من بسیار راضی هستم و هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۸/۰۶/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۰عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷پزشک بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۲۸بسیار دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۶دکتر خیلی خ
۱۴۰۲/۰۵/۳۰مشکل قرنیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۷معاینه چشم وتشخیص درست
۱۴۰۳/۰۷/۰۲اب مروارید عمل کردیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳آب مروارید.بسیار دکتر عالی هستند.چه از نظر اخلاق و چه تخصص.
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عالی بود از هر جهت
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عمل چشم لازک داشتم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۱بهترین
۱۴۰۰/۰۲/۰۸آب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۲۵بسیار دکتر عالی، کاربلد و اخلاق مداری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱سال 1391 عمل لایزیک داشتم و تا کنون بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دقت نظر ایشان عالیست.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴مادرم توسط ایشون مورد عمل پیوند قرنیه قرار گرفتند و بسیار از ایشون و اخلاق و مهارتشون راضی هستم
۱۴۰۲/۰۷/۱۳اب مروارید عمل کردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳مشگل قوز قرنیه دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۱لازم.عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۱مشکل قوز قرنیه اینجانب توسط ایشان با عمل کراس لینک برطرف گردید
۱۳۹۸/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی،و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۳۰عالی هستند ایشان
۱۴۰۳/۰۶/۱۴یکی از دوستان عمل لیزیک انجام دادن خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۰۱عمل جراحی آب مروارید راضی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹هتل هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰کراس لینک انجام دادم و بشدت راضیم فوق العادن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر از همه جهت عالی هم اخلاق هم طبابت خوب ایشون ، سلامت باشند
۱۴۰۳/۰۳/۰۷پارگی شبکیه سریع تشخیص دادن درحالی که بقیه چشم پزشکان بدون تشخیص پارگی شبکیه چشم می خواستند عمل لیزیک کنند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸برای چکاب مراجعه کردم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ویزیت وعمل آب مروارید
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷برای عمل لیزیک و نتیجه اش عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۴دکتر فوق العاده دقیق و خوب
۱۴۰۰/۰۴/۳۱اب مروارید
۱۳۹۷/۱۱/۱۷جراحی اب مروارید هر دو چشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیار مهربان و آقا من
۱۴۰۱/۱۲/۰۲چندین دکتر چشم به من گفتند که فشار چشم دارم و بایستی تحت درمان باشم و مرتب قطره مصرف کنم ایشان پس از بررسی فرمودند با توجه به اینکه قرنیه شما ضخیم تر از حد معمول است شما فشار چشم ندارید.
۱۳۹۹/۰۹/۲۴مادرم بیمار ایشون بودن هردوتا چشم کاتارکت داشت که جراحی کردن و واقعا کارشون بینظیره. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۷آب مرواید
۱۴۰۱/۱۰/۰۳قرار بود نظر دکتر چشم پزشک دیگری را در مورد جراحی چشم بررسی کنند.
۱۴۰۲/۱۲/۱۰راضی بودم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عمل لازک چشم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بینایی
۱۴۰۰/۰۱/۳۱سلام بسیار عالی تشخیص عالی لذت بردم
۱۴۰۲/۰۶/۲۲عمل اب مروارید انجام دادم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵چشمم رو عمل کردم خیلی دکتر خوبی میباشد
۱۴۰۲/۱۱/۲۸من دوتا چشممو پیش آقای دکتر اسماعیلی عمل کردم کارشون بینظیره واقعا پنجه طلا وخیلی هم خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی ب
۱۴۰۳/۰۷/۰۱فعلآ در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عمل اب مروارید.
۱۴۰۳/۰۳/۱۵تشخیص شماره عینک /بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۱/۲۵