خواهر شوهرم توسط خانم دکتر جراحی لاپاراسکوپی انجام دادند بسیار عالی صورت گرفت الان من برای زایمان میخواستم برم پیش ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
لاپاراسکوپی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
فعلا عمل شدم باید جواب ازمایش راببینند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
دکتر ماهر و بادانش هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
مشکل فیبروم داشتم خانم دکتر جراحی کردن و فیبروم را برداشتن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷
فعلا آزمایش ها رو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دکتر خ
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
ایشون دکتر متعهد و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار محترم و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
بسیار ارام متین وحاذق هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
درد شدید اندمتریوز
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
کیست اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
فیبروم عمل جراح
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
لاپاراسکوپی کردم خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عالی هستند تشخیصشون بهترین هست منو از درد اندرومتیوز نجات دادند در صورتی که همکاران ایشون نتونسته بودند تشخیص دهند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
دخترم فیبروم داشتن.خانم دکتربقدری حاذق هستن که برای زایمان دخترم مشکلی پیش نیامد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
دکتر خیلی مهربان و با حوصله ای هستن من در دوران بارداری تحت نظر ایشون هستم کاملا راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
تیرویید و کیست
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
عالی..
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
سلام ۸ روز پیش لاپاراسکوپی شدم فیبروم داشتم در کلینیک ابن سینا توسط خانم دکتر بسیار دکتر عالی و مهربون و صبور و منصف توانمندی هست خیلی زود خوب شدم و دردم خیلی خیلی کم بود خیلی راضیم از ایشون خیلی خیلی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸
پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
پیششون سزارین کردم،برخورد و اخلاقشون عالی بود،خیلی هم جراح با تجربه و متبحری اند،خدا حفظشون کنه انشاالله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
عمل لاپاراسکوپی بیمارستان آرش انجام دادند برای من
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
فیبروم دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
عمل لاپاراسکوپی داشتم و رحم رو خارج کردن خیلی خوب انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بسیار ارام و متین و دلسوز احساس کردم دغدغه بیمار را بخوبی درک میکنند و بهترین راه حل را میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
با درود من یکبار ویزیت شدم همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
ایشان برای من عمل رحم انجام دادن برام حدودا۳سال پیش توکرونا میخواستم برای چک سالانه نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
سلام فعلا فقط ویزیت شدم خانم دکتر برام سونوگرافی و آزمایش نوشتن تا ببینیم نتیجه چیه اما تعریفشون رو خیلی شنیدم در جلسه اول هم به تمام صحبت هام با دقت گوش دادن و نسخه نوشتن رفتار منشیشون هم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
آندومتریوز شدید داشتم کلیه و روده رو هم درگیر کرده بود که با عمل بسیار خوب خانم دکتر خوب شدم
خواهر شوهرم توسط خانم دکتر جراحی لاپاراسکوپی انجام دادند بسیار عالی صورت گرفت الان من برای زایمان میخواستم برم پیش ایشان
۱۴۰۴/۰۵/۲۸لاپاراسکوپی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳فعلا عمل شدم باید جواب ازمایش راببینند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر ماهر و بادانش هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰مشکل فیبروم داشتم خانم دکتر جراحی کردن و فیبروم را برداشتن
۱۴۰۴/۰۵/۱۷فعلا آزمایش ها رو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خ
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ایشون دکتر متعهد و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار محترم و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۱/۱۶بسیار ارام متین وحاذق هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۸درد شدید اندمتریوز
۱۴۰۴/۰۷/۳۰کیست اندومتریوز
۱۴۰۴/۰۵/۰۵فیبروم عمل جراح
۱۴۰۴/۰۷/۲۷لاپاراسکوپی کردم خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی هستند تشخیصشون بهترین هست منو از درد اندرومتیوز نجات دادند در صورتی که همکاران ایشون نتونسته بودند تشخیص دهند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دخترم فیبروم داشتن.خانم دکتربقدری حاذق هستن که برای زایمان دخترم مشکلی پیش نیامد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۴پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر خیلی مهربان و با حوصله ای هستن من در دوران بارداری تحت نظر ایشون هستم کاملا راضی ام
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تیرویید و کیست
۱۴۰۴/۰۸/۳۰عالی..
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام ۸ روز پیش لاپاراسکوپی شدم فیبروم داشتم در کلینیک ابن سینا توسط خانم دکتر بسیار دکتر عالی و مهربون و صبور و منصف توانمندی هست خیلی زود خوب شدم و دردم خیلی خیلی کم بود خیلی راضیم از ایشون خیلی خیلی
۱۴۰۴/۱۰/۲۸پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۰۴پیششون سزارین کردم،برخورد و اخلاقشون عالی بود،خیلی هم جراح با تجربه و متبحری اند،خدا حفظشون کنه انشاالله
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عمل لاپاراسکوپی بیمارستان آرش انجام دادند برای من
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فیبروم دارم دارو مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عمل لاپاراسکوپی داشتم و رحم رو خارج کردن خیلی خوب انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار ارام و متین و دلسوز احساس کردم دغدغه بیمار را بخوبی درک میکنند و بهترین راه حل را میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱با درود من یکبار ویزیت شدم همه چی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳ایشان برای من عمل رحم انجام دادن برام حدودا۳سال پیش توکرونا میخواستم برای چک سالانه نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴سلام فعلا فقط ویزیت شدم خانم دکتر برام سونوگرافی و آزمایش نوشتن تا ببینیم نتیجه چیه اما تعریفشون رو خیلی شنیدم در جلسه اول هم به تمام صحبت هام با دقت گوش دادن و نسخه نوشتن رفتار منشیشون هم خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸آندومتریوز شدید داشتم کلیه و روده رو هم درگیر کرده بود که با عمل بسیار خوب خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نازایی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷