دکتر فاطمه چراغی فلوشیپ انکولوژی زنان، لاپاروسکوپی و کولپوسکوپی با شماره نظام پزشکی 93179 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، سعادتآباد، ضلع شمالغربی میدان کاج، ابتدای خیابان نهم، ساختمان کاج واقع شده است.
دکتر فاطمه چراغی از چهرههای برجسته در حوزه فلوشیپ انکولوژی زنان، لاپاروسکوپی و کولپوسکوپی در تهران به شمار میرود. ایشان علاوه بر دارا بودن مدرک تخصصی زنان و زایمان، موفق به اخذ فلوشیپ فوق تخصصی انکولوژی زنان از دانشگاه تهران شدهاند. دکتر فاطمه چراغی با شماره نظام پزشکی 93179، به عنوان جراح و متخصص زنان و زایمان و همچنین عضو کمیته علمی انجمن انکولوژی زنان ایران شناخته میشوند.
مطب دکتر فاطمه چراغی در شهر تهران و منطقه سعادتآباد، ضلع شمالغربی میدان کاج، ابتدای خیابان نهم (خیابان شعبانی)، ساختمان کاج و روبروی کلینیک نیایش واقع شده است. این موقعیت مکانی امکان دسترسی آسان را برای بیماران فراهم میکند و بسیاری از بانوان برای دریافت خدمات تخصصی در زمینه جراحیهای زنان به روش لاپاروسکوپی، کولپوسکوپی، و درمانهای پیشرفته سرطانهای زنان به ایشان مراجعه میکنند.
دکتر چراغی دارای سابقه علمی و پژوهشی قابل توجهی است؛ از جمله عضویت در هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، استاد راهنمای پایاننامههای پزشکی و چاپ مقالات متعدد علمی در مجلات معتبر بینالمللی و داخلی. ایشان در بیمارستانهای دانشگاهی امام خمینی (ره) و جندیشاپور و همچنین بیمارستان فوق تخصصی عرفان سعادتآباد به عنوان جراح و اتند بخش انکولوژی زنان فعالیت داشتهاند.
بررسی نظرات بیماران نشان میدهد که دکتر فاطمه چراغی به دلیل تشخیص دقیق، مهارت جراحی، و برخورد حرفهای، رضایت بالایی در میان بیماران خود کسب کردهاند. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی و دلسوزانه ایشان در درمان بیماریهای زنان و سرطانهای مربوطه ابراز رضایت کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب فراهم شده است. دکتر فاطمه چراغی با تخصص فلوشیپ انکولوژی زنان در تهران، انتخاب بسیاری از بانوان برای درمانهای تخصصی و جراحیهای پیشرفته زنان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس مطب: تهران، سعادت آباد، ضلع شمالغربی میدان کاج، ابتدای خیابان نهم (خیابان شعبانی)، ساختمان کاج، روبروی آزمایشگاه آرامش
فوق العاده خوش اخلاق و پر انرژی ، من واسه hpv به ایشون مراجعه کردم و خیلی خوب منو راهنمایی کردند و الانم زیر نظر ایشون هستم
۱۳۹۸/۰۱/۳۱چکاپ راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵فیبروم دارم وتحت درمانم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بله به من خیلی کمک کردن خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۰۱/۲۸۳ ساعت و نیم تا ویزیت بشم طول کشید و واقعا کلافه و سردرد شدم!! دستمزد خیلی زیادی درخواست می کنند. بررسی دقیق بود.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹جراحی فیبروم انجام دادم کارشون عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی عالی ،جراحی داشتم، و عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱تازه رفتم تحت نظرشون
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰کیست - تحت بررسی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵مشاوره
۱۴۰۲/۰۳/۱۰عمل لیپ انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲من مشکل اچ پی وی داشتم و دکتر با یکبار لیزر کاملا من رو خوب کرد واقعا دکتر حاذق و کار بلدی هستن در صورتی که دکترای دیگه به من گفتن سرطان شده ولی دکتر چراغی با ارامش خاطر من رو در زمان کوتاه درمان کردن ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۰۵در حال درمان ریسک سندروم
۱۴۰۱/۱۱/۰۵سی دی میخوام نشون بدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵پزشک ماهری هستن. فیبروم خیلی بزرگ رو با حفظ رحم خارج کردن و بخیهاش هم دردسر نداشت. فقط اصلا اهل توضیح و صحبت نبودن
۱۳۹۹/۰۹/۲۵بهترینن
۱۳۹۸/۰۸/۰۵تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فعلا دارو مصرف میکنم
۱۳۹۸/۰۲/۲۵برخورد بسیار خوبی داشتند ونتیجه عمل هم رضایت بخش بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عمل لاپاراسکوپی انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۱بسیار دکتر خوب و مهربانی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عالیییی
۱۴۰۱/۰۲/۱۴خوش برخورد و متواضع و همین که به آدم آرامش میدن آدم ترغیب میشه با ایشون ادامه بده
۱۴۰۱/۰۳/۲۵فیبروم بسیار بزرگ ۱۸ سانتی متر داشتم و ایشون بسیار عالی با روش لاپاروسکوپی عمل کردن و بهبودی کامل حاصل شد
۱۴۰۱/۰۷/۰۶دکتر خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۲۸فیبرم . پنجه طلا
۱۳۹۹/۰۳/۲۱تحت درمان ایشان هستم امیدوارم نتیجه بده
۱۳۹۸/۰۸/۲۱خیلی عالیییییی
۱۳۹۹/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فیبروم
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عمل کنس
۱۴۰۱/۰۵/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خوب بود خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴واقعا دکتر خوبیه من زگیل تناسلی داشتم والانم تحت درمان خانم دکتر هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۸بسیار عالی عمل جراحی انجام دادم بی نهایت راضیه ام
۱۴۰۱/۱۱/۲۲به نظر من
۱۳۹۸/۰۹/۱۴معمولی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰پزشکی حاذق ودلسوز باکادری مهربان ومسئووووول
۱۴۰۰/۱۲/۱۴توسط خانم دکتر عزیزدر بیمارستان شمال سزارین شدم عمل خیلی سبک و راحت بود و خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار خوش برخورد و دقبق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵تیت پاپ اسمیر مسکوک بود که برا نمونه برداری مراجعه کردم که دکتر خیلی بهم کمک کرد و شکرخدا التهاب بود و مشکل جدی نداشنم
۱۳۹۷/۰۸/۱۸دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۲/۱۰به علت فیبروم بزرگ توسط ایشان لاپاروسکوپی شدم و باوجودیکه قبلا چند بار جراحی کیست و فیبروم به روش باز داشتم خانم دکتر عزیز بسیار عالی به روش لا پاروسکوپی منو عمل کردن
۱۳۹۸/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۸عااالی باسوادو خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶زخم دهانه رحم بهبود پیدا کردم
۱۴۰۲/۱۰/۰۴دودلم عمل کنی کی بیا
۱۳۹۹/۰۶/۱۶واقعا از ایشون و عملی که با ایشون داشتم راضی هستم، از پیگیری های تیم ایشون ،قبل و بعد از عملم هم عالی بود.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۹من یک بار مراجعه کردم،به نظرم ایشون خیلی باتجربه و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۰۱عمل لاپاروسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۱۹نفر اول دنیا
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر فوق العاده ایی هستن و خیلی مهربون و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۴دکتر فوق العاده ای هیتن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰تخت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۱برای بررسی عفونت. و تجوبز او نتیجه مثبت داد.
۱۳۹۷/۰۸/۰۵ناباروری
۱۴۰۳/۰۴/۰۵با حوصله هستن و توضیح کامل در مورد بیماری و راه درمانش میدهند من جراحی خارج کردن رحم لازم دارم شاید پیش ایشان انجام بدهم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بیمارشون هستم وقرار تا آخر زایمان دکتر چکم کنه هنوز در درمان دکتر قرار دارم
۱۳۹۸/۰۱/۱۰فیبروم
۱۳۹۸/۰۳/۲۲دکتر فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالیییییی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵یه دکتری به
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر بسیار خوب، تشخیص هاشون عالیه...مهربان و باشخصیت
۱۴۰۳/۰۶/۲۷جراحی لاپاراسکوپی برداشت رحم داشتم با ایشون خیلی عالی بود با کمترین درد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۰۲نامنظم بودن دوره ماهانه که تنظیم شد و ازبیماران دیگرشون سوال کردم خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل انجام دادیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۷نتیجه عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۹جراحی میومکتومی داشتم، خانم دکتر منو جراحی کردند، از جراحی راضی بودم بسیار عالی و نازنین هستند.
۱۳۹۹/۰۵/۱۶مشکل افتادگی مثانه و رحم داشتم که با روش لاپراسکوپی رحم خارج شد و افتادگی مثانه بهبودیافت و عمل تنگی واژن نیز انجام شد .بعد از عمل هیچ دردی نداشتم ،خیلی عالی دکتر چراغی عمل کردند و بسیار راضی هستم واقعا پنجه طلا هستن
۱۳۹۹/۱۱/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۷مشکل فیبروم. برطرف شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۶هنوز به مرحله درمان نرسیدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱cin 2 بودم و جراحی لیپ انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بهترین دکتر زنان در ایران هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱عالی هستند
۱۳۹۸/۰۱/۱۷ایشان در حرفه خود عالی هستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۴Hpvمثبت تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۲۹باسلام پس از ده سال عفونت رحم و درمانهای بسیار که به جای خوب شدن تبدیل به زخم در رحم شد توسط دکتر سارا مسیح در اهواز معرفی شدم به خانم دکتر چراغی که با مراجعه به مطب ایشان فقط با بررسی دقیق مدارکم با یه بسته قرص منو درمان کردن و تا الان که 5 سال میگذره خداروشکر مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱بتبننبیووقنث
۱۴۰۳/۰۷/۰۲در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بد نبود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶بسیار دکتر مهربان حاذق و صبوری هستن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر با
۱۴۰۲/۱۱/۱۴تحت درمان هستم فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱معاینه
۱۴۰۲/۰۴/۲۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۲۶عالیییییی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷لاپراسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵فیبروم داشتم، بسیار عالی هستن، ایشان از دانشمندان هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴واقعا بسیار دکتر باشخصیت مهربان وبا تجربه هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰معرفی شده یکی از دوستان
۱۳۹۸/۰۵/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷سلام وقت بخیر بجزمعطلی کارشون عالییییییی هستش
۱۴۰۳/۰۹/۱۰کارشون عالیییه
۱۴۰۲/۱۱/۱۹زایمان کردم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی ولی کاش با خودش بیشتر ادم صحبت کنه تا رزیدنت ها
۱۴۰۴/۰۴/۱۰رحم عالی
۱۳۹۸/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تازه به مطب ایشان رفتم برخورد خوبی داشتن ...امیدوارم همانطور که تعریف کردند از ایشان ماهر باشند
۱۳۹۸/۰۶/۲۱پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عااالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالی بود و بهترین نتیجه رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸خیلی شلوغ
۱۳۹۸/۰۶/۱۱من یه انتقاد دارم وقتی اینترنتی وقت می گیریم منشی باید زنگ بزنه من شنبه ۲۳ خرداد وقت داشتم تا مطب رفتم بعد منشی میگه امروز دکتر نیستند باید زنگ می زدی ، والا ما هرچی اینترنتی وقت گرفتیم اگر دکتر کنسل کنه منشی وظیفه داره اطلاع بده وقتی از چند هفته پیش وقت ثبت میشه ونوبت دات آی ار داره نوبت میده .وقت دیگه مراجعه کردم فعلا منتظر جواب آزمایش هستم .
۱۴۰۵/۰۳/۳۰عالی بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خوب است
۱۴۰۲/۰۶/۰۶عالی مشکل آندومتریوز
۱۴۰۴/۰۱/۲۰عمل رجم داشتم بعت فسبروم و بسیاز دکتر عابی عمل کردن طوریکه بعداز عمل دزد نداشتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عااااالیی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷فیبروم رحم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بسیار خوش برخورد با وجدان ومنصف وحاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۱333322211521
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی و مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بنده از قم هستم کیست بزرگ داشتم عمل لاپاراسکوپی انجام دادن خانم دکتر خیلی عالی بود بعدش حامله شدم دستشون خیلی خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار صبور و مودب و خوش برخورد هستند وسطح علمی خوبی دارند
۱۳۹۸/۰۲/۰۴عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۱۶سلام عالی هستن و فوق العاده با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بهترین دکتر در جهان فاطمه چراغی مشکل مرا حل کرد بسیار دکتر خوب وبا حوصله ومهربان است
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی هم اخلاق و هم کارشون خدا خیرشون بده منو نجات دادن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خیلی دکتر خوب و با سوادی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیاردکتر خوب و با سوادی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی بودن پیگیر ومهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲زخم دهانه رحم و با یک جلسه مراجعه برطرف شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷برای ویزیت فیبروم رفتم اما اخلاقشون با بیمار را خیلی نپسندیدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی ع
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عمل جراحی فیبروم داشتم با لاپاروسکوپی عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۴/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۶کیست و عوفنت داخلی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار باحوصله، دقیق، کاملا مشکل رو ت ضیخ میدن، خیلی وقت میزارن
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالیه من پیش دکتر برای اچ پی وی مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲بهترین دکتر و با اخلاق ترین دکتر ، خوشرو و کار بلد و کامل وقت میذاره و سونوها و آزمایشات رو میبینه خیلی خیلی کار بلده و مطبش بسیار شلوغه
۱۳۹۸/۰۴/۱۰عفونت تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰ایشان دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۷یکی از بهترین دکتر هایی که میشناسم
۱۳۹۹/۰۵/۱۵برخورد خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۸بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۲سلام من بلدییت به خانم دوکتور ندارم ولی حامیله هستم میخوام نوبت بگیرم بیام پیششون
۱۴۰۲/۰۱/۱۸سلام من جراحی لاپاراسکوپی فیبروم انجام دادم که بسیار عالی بود شکر خدا
۱۳۹۹/۰۵/۱۱عمل فیبرم. ایشان عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۳خوش برخورد باتجربه و در یک کلام عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰لاپاروسکوپی انجام دادم نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۶عالی و مشکلم حل شد و بارداری هم پیش خودشون گذروندم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برای درمان اچ پی وی به خانم دکتر چراغی مراجعه کردم و کولپوسکوپی شدم و از برخورد و توضیحات کاملشون کاملا راضیم سطح علمی بالایی داشتن و بسیار خوش برخورد بودن
۱۳۹۹/۰۶/۱۷بسیار دکتر خوبی هستند کاربلدومهربان
۱۳۹۹/۱۱/۰۷کیست داشتم به بهترین نحو درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷برای تنظیم دوره گریود و چکاپ آندومتر رفتم عالی جواب گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸تازه رفتم تحت نظرشون
۱۴۰۱/۱۲/۲۱سلول های پیش سرطانی رحم
۱۴۰۱/۰۵/۲۰فیبروم خارج از رحم به قطر 16 سانتی متر داشتم که عمل میوم انجام دادم ، خانم دکتر فیبروم رو کامل تخلیه کردن اما متاستفانه دوباره رشد کرده و در حال حاظر تحت نظر هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷جراحی موفق لاپاراسکوپی و برداشتن کیست 30 سانتی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بد نیت
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی خوب هستن و ب ادم انرژی مثبت میدن من خیلی از کارشون راضیم ایشون خیلی ب من مهربونی هدیه کرد
۱۳۹۹/۰۸/۲۷بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۱۴سلام خیلی خوش اخلاق وصبور هستن کارشون هالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام خانم دکتر چراغی بهترین دکتر زنان که مراجعه کردم می باشد من رضایت کامل هم از طبابت وهم از اخلاق خانم دکتر دارم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵میوم رحمی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲فقط ویزیت شدیم ، رفتار مودبانه ای داشتند و با حوصله بودند .
۱۳۹۹/۰۲/۱۰بسیار مهربان و خوش برخورد و بادقت
۱۳۹۹/۱۲/۰۲کارشان عاااااااالی و بییییییییینظبر. است.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴عالی عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۰۷دکتر بسیار عالی و کاربلدی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷تازه دارم اقدام میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل لاپاراسکوپی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بودن ولی خیلی گرون میگیرن همه چی رو
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۵کاربلد مهربون
۱۴۰۲/۰۷/۲۹من اچ پی وی مثبت بودم هم خودشون هم کادرشون رفتار عالی، راهنمایی عالی واقعا توی اون حال بیمار خیلی مهمه برخورد پزشک و دستیار خیلی خوشحالم از انتخابم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸دهانه رحم زخم بود و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰سلام. خوش برخورد بودن و برای سوالاتم اطلاعات کافی میدادن
۱۳۹۸/۱۰/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تشخیص پلیپ رحم داده بودن پیش ایشون مراجعه کردم گفتن اصلا چیزی وجود نداره خدا خیرشون بده منو از عمل نجات دادن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۲۰من از حسن رفتار و برخورد خانم دکتر و مجموعه همکارنشون راضی هستم و امیدوارم بعد از معاینه حتما یکی دو دقیقه بیماران را ویزیت کنند و شنونده حرفاشون باشند. در کل عالی هستند.
۱۴۰۲/۱۲/۰۲چکاپ زنانه
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۲۲راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷برداشتن رحم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸مشکل کیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خیر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴من 3 ماه عمل لییپ انجام دادم و راضی هستم.علائم هام کمتر شده
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۱زگیل تناسلی داشتم ودرمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دو فیبرم خیلی بزرگ داشتم همراه با کمک خونی شدید و همو کلوبین بنح که توسط خانم دکتر چراغی به روش لاباراسکوپی جراحی شدم وبسیار بسیار از ایشون وتیمشون متشکرم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ایشون بی نظیر هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲خیلی ع
۱۴۰۳/۰۹/۰۲افتادگی رحیم ومثانه
۱۳۹۸/۰۹/۳۰بسیار متین ، خوش رفتار ، با سواد و دلسوز
۱۳۹۸/۱۲/۲۸عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۵معاینه امدم.خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴عالی رفتار خوب و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۶/۱۴دکتر خوش اخلاق و کاربلدی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عال هستن
۱۳۹۹/۰۶/۱۱