دکتر بهناز عطارشاکری، فلوشیپ نازایی و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی ۶۵۸۸۰ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در تهران، خیابان ملاصدرا، روبروی بقیهالله، پلاک ۱۹۳، واحد ۷ در منطقه ونک واقع شده است.
دکتر بهناز عطارشاکری از جمله پزشکان برجسته حوزه سلامت زنان است که به عنوان فلوشیپ نازایی و متخصص زنان و زایمان فعالیت میکند. ایشان با شماره نظام پزشکی ۶۵۸۸۰ و بیش از دو دهه سابقه حرفهای، جایگاه ویژهای در میان پزشکان این رشته در تهران دارد. دکتر بهناز عطارشاکری پس از اخذ مدرک تخصص زنان و زایمان، موفق به دریافت فلوشیپ نازایی و آی وی اف از دانشگاه علوم پزشکی تهران شد و رتبه برتر برد تخصصی را نیز کسب کرده است.
حوزه تخصصی دکتر بهناز عطارشاکری شامل درمان اختلالات باروری، انجام عملهای آی وی اف (IVF)، لاپاروسکوپی زنان، تشخیص و درمان بیماریهای شایع زنان و پیگیری بارداریهای پرخطر است. تخصص ایشان در زمینه نازایی موجب شده مراجعهکنندگان بسیاری از سراسر تهران، به ویژه ساکنان منطقه ونک، جهت درمانهای تخصصی زنان و زایمان و همچنین ناباروری به مطب ایشان مراجعه نمایند.
مطب دکتر بهناز عطارشاکری در تهران، محله ونک و در خیابان ملاصدرا، روبروی بقیهالله، پلاک ۱۹۳، واحد ۷ واقع شده است. این موقعیت مکانی دسترسی مناسبی را برای بیماران ساکن غرب و شمال تهران فراهم میکند. حضور مستمر و ۲۲ سال تجربه کاری سبب شده بیماران از تشخیص دقیق، ارائه راهکارهای نوین درمان ناباروری و رفتار حرفهای ایشان رضایت بالایی داشته باشند. بسیاری از بیماران از رویکرد علمی و صمیمانه دکتر بهناز عطارشاکری در روند درمان یاد میکنند.
دکتر بهناز عطارشاکری، متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی، با تکیه بر دانش روز و تجربه بالینی، به عنوان یکی از مراجع اصلی درمان ناباروری در تهران شناخته میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نیز فراهم شده است تا بیماران با سهولت بیشتری برای ویزیت ایشان اقدام نمایند.
دکتر بهناز عطارشاکری فلوشیپ نازایی و متخصص زنان و زایمان است.
ایشان درمان ناباروری، انجام آی وی اف (IVF)، لاپاروسکوپی و سایر روشهای پیشرفته درمان نازایی را انجام میدهند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
مطب ایشان در تهران، خیابان ملاصدرا، روبروی بقیهالله، پلاک ۱۹۳، واحد ۷ (منطقه ونک) قرار دارد.
بله، ایشان با بیش از ۲۲ سال سابقه، در انجام لاپاروسکوپی زنان تخصص دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قبلا نظر دادم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی و با حوصله و کاربلد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فوق العاده
۱۳۹۹/۰۱/۲۱مشکل ناباروری داشتم داروگرفتم ولی باردارنشدم
۱۴۰۱/۱۲/۰۲عالی بود ن. دستشون خیلی سبک بود با دو جلسه ویزیت خیلی راحت باردار شدم. حالا برا باردار ی دومم میخوام بیام
۱۴۰۰/۰۷/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸فعلا جوابی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳اقدام به بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۲۱بسیار دکتر مجرب و عالم به تخصص شان هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۱دکتر بسیار مهربان ، حرفه ای و حاذقی هستند و واقعا به مریض اهمیت می دهند و وقت می گذارند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تشخیص درست ۱۶ سال پیش،نتیجه مطلوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶در حال درمان. تایم ویزیتشون خیلی طولانی هستش. ولی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷چکاپ دوره ای
۱۴۰۰/۰۶/۰۲تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۰۲پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۹برای زایمان سزارین هردو فرزندم ایشان کمک کردند
۱۴۰۳/۰۹/۰۲در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹ناباروری
۱۴۰۰/۰۲/۰۲باردارم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹زایمان
۱۳۹۹/۰۳/۱۶مشکل ناباروری داشتم. ولی هنوز جواب نگرفتن
۱۳۹۷/۱۰/۳۰برای بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۱۶در دوران بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵خیلی عالی کار بلد و خوش اخلاق و خیلی منصف
۱۴۰۰/۰۳/۱۶هنوز درمان نشدم
۱۳۹۸/۰۵/۲۱ای وی اف
۱۳۹۸/۱۱/۰۳بهترین وباتجربه ترین دکتر متخصص در زنان و نازایی
۱۴۰۱/۱۰/۰۳من ی مدت مریض خانم دکتر بودم. کارشون عالیه و رفتارشون آدمو دلگرم میکنه
۱۳۹۹/۰۸/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خیلی خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸کیست داشتم الان عروسم میخوام بیارم
۱۴۰۳/۰۴/۲۹خوش برخورد بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۴از همه نظر عالی هستن،خوش برخورد،تشخیص دقیق،تو کارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خوب و باتجربه
۱۴۰۱/۰۷/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵فوق العاده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷سلام خانم دکتر بسیار عالی هستن واقعا تجربه خوبی دارن و دختر من که خارج از کشور هست تحت نظر ایشون حامله شد و انلاینی خیلی صبور جوابشو میده واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۰۲دکتر فوق العاده حاذقی هستن حرف ندارن
۱۳۹۹/۱۰/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۲نمیتونم در مورد تشخیص و درمان نظری بدم.یکبار مراجعه کردم ولی باعجله ویزیت شدم.چند مریض باهم ویزیت میشن،بنظرم حتی اگر پزشک مجرب هم باشه اینطوری در تشخیص و درمان ممکنه دچار اشتباه بشن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶فعلا نتیجه ایی نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالین واقعا دکتر مهربون و با تجربیه ای هست
۱۴۰۳/۰۸/۱۴زایمان عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶اقدام به بارداری
۱۴۰۰/۱۱/۰۷عالی عروسمون پیش ایشون سزارین شدن اخلاق وکار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۷هنوزبه نتیجه نرسیدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳برای سزارین و مراقبت های بارداری پیش ایشون می رفتم. به نظرم پزشکی خوش برخورد، متخصص و مسولیت پذیر هستند.
۱۴۰۳/۰۳/۱۹درحال درمان نازایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۰بارداری
۱۴۰۳/۰۳/۲۳خیلی دکترباعلم وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بودند، و مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۳۱من ۹سال پیش برای دوره بارداری وزایمانم پیش ایشون رفتند واقعا خانم دکتر بسیار با اخلاق وبا وجدان کاری هستند دوهفته قبل هم برای لاپارسکوپی فیبروم خدا خیرش بده وسلامتی واقعا عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار دکتر با حوصله و دقیق هستن. مشکل عفونت داشتم برطرف شد. جراحی داشتن دوستم عالی بود کارشون.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خانم دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلام ، دکتر با تجربه و قدرت تشخیص بسیار بالا
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷آی وی اف کردم پیششون و برای انتقال مجدد میخوام برم پیششون .دکتر خوب و باسواد و مهربون هستن.
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دوران بارداری . خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ادامه معالجه
۱۴۰۳/۰۵/۰۳باردارهستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۵ضخامت دیواره اندومتریک عمل هیستروسکوپی
۱۴۰۴/۰۵/۰۶تحت نظر هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵من برای زایمان پیش ایشون بودم و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱در حال درمان فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی شلوغ اصلا
۱۴۰۴/۰۴/۰۵ایشون دکتر خیلی خوبی هستن خوش برخورد ،بهترین دکتر ،عملکرد عالی دارن و من واقعا راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱Ivf انجام دادم بار دوم مثبت شد دخترم ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ بدنیا اومد،اول خدا بعد خانم دکتر بسیار بسیار عالی خدا پشت و پناهش باشه،با اخلاق ترین دکتر و کار بلد
۱۴۰۵/۰۱/۲۸دکتر خوب و حاذقی هیتند
۱۳۹۷/۱۲/۰۶کمال تشکر رو از دکتر دادم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بهترین پزشک ای وی اف اولین انتقال +
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بی نظیر
۱۴۰۳/۰۴/۱۶مطب دکتر خیلی خیلی شلوغه، قشنگ ۳ ساعت معطل می شید حتی اگه زود برید، با اینکه دکتر چند تا ماما هم داره، ازتون شرح حال می گیرن و بعد دکتر شما رو می بینه، دکتر خوبیه اما معطلی اش اونقدر زیاده که بعضی وقتا پشیمون می شید.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸سلام خسته نباشید خانم دکتر واقعا دکتر خدا خیرش بده من کیست بارتولند داشتم عمل کردن واقعا رازی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من تاحالاهردکتری رفتم کاری نکرده امابازازدکتربهنازراضیم هنوزنتیجه نگرفتم اماامیددارم
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۱برای اولین بار به خانم دکتر مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار بادحوصله و صبور
۱۴۰۱/۰۱/۱۴زایمان اولم رو ایشون انجام دادن،راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عالی هس
۱۴۰۴/۰۶/۱۷مشکل کیست و تحت درمان هستم. فعلا شروع فرآیند درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی خیییلی عالی مریض ۱۵ سال خانم دکتر هستم و همچین دخترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۷تبلیغات اینترنتی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳زایمان
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خیلی باحوصله و فوق العاده هستن .
۱۴۰۱/۱۱/۲۸باسلام وقت بخیر من می خوام بچه دار شوم دکتری رفتم امانتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱از کارش راضی بودم با اولین نسخه باردارشدم باردارنمیشدم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰مطب بسیار شلوغ اما رفتار دوستانه خود دکتر خیلی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار عالی بودن اما مطب به شدت شلوغ هست من ۵ساعت نشستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷مشگل مربوط به بهرداری ومصرف کورتن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱برای نازایی اقدام کردم الان بارداری هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱خیلی دکتر مهربون وپیگیر کارا وخوب جواب میدن با اینکه سرشون شلوغه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸فوق العاده دکتر خوش برخورد و کاردرستی هستن تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱یک جلسه مراجعه کردم هنوز نمیتونم نظر قطعی بدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دومین بارمه
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بارداری و زایمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۴فعلا در دوره
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار خوش برخورد و تجربه زیاد در هر زمینهای
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فوق العاده ه
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عااااالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بهتری و عالی ترین دکتر فقط مطب شون خیلی بی نظم هست وگرنه خود خانم دکتر بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر هستن و فوق العاده خوش برخورد واقعا دکتر خوبی ن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳تازه شروع کردم ولی ایشون عمل پانکچر برامون انجام دادن نتیجه عالی شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ناباروری داشتم که خداروشکر با دو دوره دارو باردار شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰زایمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار دکتر خوش برخورد و ماهری هستند.
۱۳۹۷/۰۹/۱۹دکتر حاذق و با تجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۷مطب بسیار شلوغ ولی تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۶درخواست مشاوره داشتم تونستن خیلی راحت راهنمایی میکنن و بهم اطلاعات بدن راجع به مشکلم و راه درمان رو هم بهم گفتن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر خوبیه دستشون سبک من بعد چندسال به کمک ایشون حامله شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عفونت رحم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۱چکاپ بوده
۱۳۹۹/۰۶/۰۱دکتری بسیار عالی هستن بنده ب ایشون ایمان قلبی دارم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۷در حال درمان هستم فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عاااااالی هستند بسیاردکتر متین و دانایی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸چک آپ سالیانه
۱۴۰۳/۰۶/۰۴فوق العاده است
۱۳۹۹/۰۷/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۸چکاب سالیانه
۱۴۰۳/۱۱/۰۱چکاب خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱خوب ولی مطب خیلی بی نظم و شلوغ هست
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار حاذق تشخیص عالی خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۲/۱۹دکتر خوبی هستند ولی مطب شدیدا شلوغ و اعصاب خردکن هست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴زایمان داشتم پیش ایشون ،راضیم
۱۳۹۷/۱۲/۰۷خانم دکتر بسیار با تجربه و صبور و مهربون و با دقت به تمام بیمارها رسیدگی میکنن. انشالله سلامت و پایدار باشن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بهترین و متخصص ترین هستن ،سلامتی شون روز افزون
۱۴۰۰/۰۸/۱۸من پیش دکتر زایمان کردم دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۲نتیجه خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۰۲پسرم رو پیششون به دنیا آوردم
۱۳۹۹/۰۶/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بهترین و متخصص ترین هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۸فلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷بسیار خوب و کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۱عفونت شدید دکتر عالی و بی نطیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱برخورد خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴تازه تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰اقدام به بارداری ولی فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۱۲/۲۲تشخیصشون به نظر خوب بود، اما خیلی تایم ویزیتشون کمه.
۱۴۰۳/۰۵/۰۶عاااآلی
۱۳۹۹/۰۵/۰۸دکتر بسیار با اخلاق حاذقی هستن، دختر منو خانم دکتر بدنیا آورد. کلی ممنونم با انرژی مثبتی که به مریض منتقل میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰.ذنببب
۱۴۰۴/۰۹/۱۴بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و خوش برخورد ، بسیار باتجربه و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۱معاینه زنان
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳من بچه اولم با خانم دکتر به دنیا آوردم و از موقع تا حالا هم پیشش میرم و حالا هم می خوام بچه دوم رو باردار بشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دوران حاملگی خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱bbwhtarin doctor xanan va ba savadtarin doctori ke mishenasam va salhast tahte nazar ishan hastam va besyar razi hastam va moshkelate xiyadi dashtam ke tavasote ishan artaraf shodeh ast vaishan bi nazirtarin hastan.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار عالییییی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴فرشته هستن این دکتر. دلسوز. دانا. انسان. پزشکی که انسان هم باشه کم پیدا میشه. فقط سرشون خیلی شلوغه
۱۳۹۹/۰۴/۱۶فعلا نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۴برای بارداری تحت نظر ایشون می باشم در حال حاضر وراضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر بسیار حاذق و باتجربه.
۱۴۰۴/۰۶/۰۷بارداری .بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰برای ناباروری خدمت ایشون مراجعه کردم میخام ایشون برام آی وی اف انجام بدن با این که تو بیمارستان ویزیت شدم ایشون فوق العاده دکتر باتجربه مهربان و انرژی مثبت هستن به امید خدا که نتیجه بگیرم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بی نظیرن خانم دکتر سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰برای ویزیت رفتم پیششون و راضی بودم در کل
۱۴۰۰/۰۲/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰نازایی و الان باردار هستم.
۱۳۹۹/۱۰/۱۲در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۱به نظرم دکتر حاذقی هستند در حال مداوا
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر خی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عفونت داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بد نبود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵فعلا یکبار ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۵فوق العاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳تک . دلسوز . مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۰۳ساعت ۲ وقت داشتم. ساعت ۵ من رو فرستادن داخل. دلیلشونم فقط بی نظمی بود.دکتر عالی هستن ولی کادر مطب بسیار بی نظم طوری که ادم ترجیح میده دوباره وقت نگیره و عذاب نکشه!
۱۴۰۳/۰۹/۱۷بارداری وزایمان
۱۳۹۷/۰۶/۱۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۲در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عمل هیتروسووپی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱فعلا یه جلسه رفتم نمیتونم نظری بدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹معاینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عالی و دلسوز
۱۳۹۷/۱۰/۱۶زایمانم تسوط ایشان انجام شد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بسیار پزشک خوب و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۳۱نازایی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خیلی خوب و ماهری هستند و تشخیصشون خیلی خوب هست
۱۴۰۴/۰۳/۰۸وطب بیش از اندازه شلوغ و وقت گیر بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۰تو مراحل ای وی اف هستم و تا اینجا روند کار عالی بوده
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عمل سزار ین واسم انجام دادند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴فعلا تحت درمان هستم تا الان بد نبوده
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳ساعتی که وقت گرفتم تا ساعت ویزیت ۲ ساعت معطلی داشتم ولی نظر دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲کیست و فیبروم رحم داشتم،نتیجش سه سال خوب بود اما الان به دارو جواب نداده گفتن باید عمل بشم رحمم برداشته بشه،کار خانم دکتر حرف نداره خیلی بشون اعتماد دارم چهارساله بیمارشونم از همه لحاظ عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۱نازایی و بارداری
۱۴۰۰/۰۳/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۲فعلا در حال پیگیری هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عاااالی عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۱من برای چکاب رفتم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸درسیکل
۱۴۰۰/۰۵/۱۴