بنده توتصادف دست راستم مشکل شبکه بازویی پیداکرد وطی چندعمل جراحی توسط دکتریاوری نتیجه خوبی گرفتم.
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
فعلا نمیدونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کانال کارپ
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
جراحی دست عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۰۲/۱۶
بسیار عالی و باتجربه.سپاس از زحمات جناب دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عمل دست انجام دادم
۱۳۹۸/۰۵/۰۷
بهترین دکتر ایران و جهان هستند من مشکل شبکه بازویی داشتم و دکترای تبریز واردبیل گفته بودند هیچ کاری نمیشه کرد باید فلج بمونی بعد آمدم تهران پیش چندتا دکتر همشون گفتند نمیتونیم کاری کنیم بعد دکتر یاوری را بهم معرفی کردند رفتم پیشش گفتند عمل میکنیم انشالله بهتر میشی هنوز درمانم ادامه دارد انشالله با امید خدا و دستهای دکتر یاوری و دکتر تبریزی بهتر میشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
به تازگی عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
میخوام مجدد ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
استاد هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
مشکل آرنج داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
عمل دست
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
جراحی مجدد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
ایشون عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹
پسرم نوزاد بود ویزیت شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
عاالییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
دست من در حادثه تصادف گوشت و پوست از بالای مچ دست تا بازوم رفته بود و عصب دو انگشتم قطع شده بود با زحمات دکتر یاوری دستم بهبود یافت چون دست من قطع شدنی بود بسیار متشکرم از دکتر یاوری و دکتر سوفالی که متخصص جراجی ارتوپدی هست
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
پیوند انگشتان دست
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
مشکل دستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دست پیرم رو عمل کرده
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
شبکه براکیال
۱۴۰۰/۰۱/۱۲
خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
مشکل سوختگی ناحیه دو دست داشتم با عمل جراحی به رنگی برگشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
همسرم انگشتان دستشون مشکل داشته با مراجعه به شما جراحی شد و شکر خدا الان مشکلی ندارند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
عمل انگشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بهترین
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
عمل جراهی پا. خیلهم عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
جراحی شبکه بازو
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بهترین دکتر دست هست
۱۳۹۸/۱۰/۲۳
مچ دست
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دست مشکل داره نظر ایشون این که باید پیوند بشه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بسیارعالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
دکترخوبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
واقعا عالی نتیجه اش از همه دکترها خوبتر بود که من رفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
فعلا عمل کردم تا نتیجش انشالله که خوب باشه
۱۴۰۰/۰۲/۳۱
ایشان فوقالعاده هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
پارگی عضله بازو و سینه
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
خدای دست در ایران
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
دست چپ و پا چپ مقداری بی تحرک
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
دست خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
کاملا مسلط و حاذق...
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
جراحی دست خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
بسیار عالی. جراحی انگشت دست
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
دکتر فوق العاده این .....
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
قبلا توضیح دادم.ایشون بینظیره.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
خدای رو زمین..دستم چاقو خورده بود دو سال فلج بودم هرجا میرفتم میگفتن دیر اومدی نمیشه کاری کرد، دکتر یاوری از مچ پام عصب برداشت زد به دستم و الان مثل روز اول دستم کار میکنه...نیست رو دستش تو ایران
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
عالی ولا ج
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
جراحی دست
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
عمل جراحی انگشت
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
جراحی دست چپ
۱۴۰۰/۰۱/۰۱
جراحی دست برادرم خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بار اول بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۸
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
دکتر بی نظریه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
استعلاجی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲
پسرم دست شو جراحی کرده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
مادرم دستشون مشکل تنگی کانال داشت دو سال قبل مراجعه شد با روش تزریق در کانال دست موقتا دستشون خوب شد ولیکن دوباره بیماری عود کرده و مجددا باید مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
جراحی دست
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
سلام بنده دستم ازمچ به بالارفت لای دستگاه.واقعا کم مونده بودقطع بشه اماانصافا دستش دردنکنه آقای دکترمسعودیاوری خیلی عالی جراحیم کردواقعاراضیم ازشون کارشون بی نقصه.
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
خوب است
۱۳۹۷/۰۶/۲۷
خیلی راضی هستم برای مچ دستم خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
دستم درد میکرد ام ای ار نوشتند
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
پارگی تاندوم دست خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
عااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
پیوند عصب پا نتیجه عالی برخورد بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
دستم راستم از ناحیه مچ قطع شده بود پیوندش زد
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
تزریق در انگشت دست راست داشتم و خوب شد
بله
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
درد دست
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عمل انگشتان دست
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
کارشون عالیع حرف نداره پسر من 3 تا عمل داره ولی نمیدونم چرا نمیتونم از سایت نوبت بگیرم پسرم چهار انگشتی هستش,و یکی از انگشتهاش استخونهای اضافع داشته یکی رو دکتر برداشته دو تا از استخونها مونده تا برداره ب علت کرونا 2 ساله نتونستم ببرمش پیش آقای دکتر ممنونمکتر یاوری از شما
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
فوق العاده با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
بسیار کار بلد وبا وجدان هستن جناب دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
عالی بسار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
عصب دستم قط شده بودجراحی کردن خداروشکرخوب شده
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
دستم رفته بود زیر دستگاه برش کارتن انگشت 4 و 5 تقریبا قطع شده بود آقای دکتر یاوری پیوندش زدند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
عمل پا
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
فعلا درحال مراحل درمان هستیم دست ارب
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
با عرض سلام و ادب
بسیار دکتر زبردست و ماهر و بینظیری میباشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
دکتری بسیار دقیق و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
دکتر مسعود یاوری کارش خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۰
واقعا دست شون درد نکنه
۱۳۹۹/۰۵/۳۱
مچ دستم رو عمل کردن خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
درد در ناحیه مچ دست .
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
پسرم فلج ارب هست و فعلا تحت نظر دکتر میباشد. اورا ب جلسات کاردرمانی میبرم و هنوز نتیجه ی خاصی نگرفته ام
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
جراحی استخوان اسکافوئید
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی هستش
۱۴۰۳/۰۳/۱۴
عالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
دکتر بسیار ماهرمی باشد
۱۳۹۷/۰۹/۲۲
دستپسرمعملکردن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
خیلی خ
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
عمل کانال دست خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
مشکل فلج ارب داشتیم. هنوز تحت درمان هستیم و نتیجه خاصی نگرفته ایم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴
عالی بودند از همه نظر بسیار حاذق و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
پارگی تاندون - عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالییییییی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳
عمل کردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
له شدگی دست از مچ به پایین که به کمک دکتر کف دست نجات پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مشکل دست 3ماه که افتادم از ارتفاه هنوز دستم پلج یه دفه رفتم پیش دکتر مسعود یاوری 20جلسه فیزیوتراپی بعد بیاه گوف
۱۳۹۸/۰۶/۱۰
از ناحیه دست و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
دستشعملشدهکارشعالیبوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
جراحی پیوند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
دکترخوب ب نظرمی آید
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
بسیار خوش برخورد پزشک حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
تنگی کانال وجراحی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
در حال درمان هستم ولای بهترین جراح اعصاب دست هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۲
دکتر خوب و متینی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
خوب بوئ
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
با سلام خدمت کاربران گرامی دکتر مسعود یاوری یکی از بهترین جراحان دست وارتوپد در کشور میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۰۵
سلام من عصب تاندوم و شاهرگ با شیشه زده شد تازه ده روز عمل کردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
عالی و کار درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
در حال درمان هستم ولی به عنوان یک دکتر میگویم ایشان دکتر بسیار حاذق و با انصافی هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
گرفتگی کانال های دست ، فوق العاده است این دکتر بعد از عمل هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۷/۰۹/۰۶
جراحی دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۱
انسان بسیار منصف و در کار خود بسیار متبحر و استاد هستند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عصب هر دو دستم دچار مشکل شده بود . ایشان به تفکیک عمل کردند و الحمدلله الان هیچ مشکلی ندارم.اخلاق پزشکی ایشان بسیار حرفه ای و عالیست. و من رضایت کامل از کارشان دارم.
۱۳۹۸/۰۷/۲۷
هنوزطول دوره درمان تمام نشده چون پیوند انگشت پا است
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
خیلی خیلی عالی هستند . واقعا جراح بسیار عالی که خیلی هم با اخلاق و کار درست هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۲
انگشت وسطی دست چپم در آبمیوه گیری آسیب جدی دیده بود ایشون معجزه کردند
۱۴۰۳/۰۶/۲۸
مشکل دستم، بی نتیجه موند
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
بی حسی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
جراحی تاندون دست پسرم عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
واقعا دکتر خوبی هستن و کاملا خبره
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بسیار خوش برخورد. با انصاف. مهربان. پیگیر و بدون حاشیه. با گذشت و از همه مهتر اطلاعات بروز و ببینهمکاران بسیار مورد قبول و اعتماد
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
دکتر بسیار ماهری هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
جراحی دست
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
هنوز پرسه کارم تمام نشده
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
سندروم کارپال درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
جراحی مچ دست
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
انگجراحی ناخن بودش
۱۳۹۹/۰۵/۱۱
مشکل مچ دست کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عالی، بیسته کارش
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
جراحی دست
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
پزشکی خوب وکاربلدهستتد
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
جراحی ارنج
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عالی بود از هر نظر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
قط عصب دست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
جراح بیمار من در بیمارستان پانزده خرداد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
مشکل دست داشت
۱۳۹۹/۰۱/۰۳
دکتر بسیار خ
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
هنوز تحت نظر ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
باید جراحی کنم
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
رگ دست چپم قطع شده بود و جراحی کردند و فعلا که یک هفته میگذرد مشکل خاصی مشاهده نشده و وضعیت آن خوب است الحمدالله
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
دست چپ پسرم مشکل مادرزادی دارد فعلان عمل انجام نشده قراره پیوندبزن
۱۳۹۷/۰۴/۲۹
خیلی خیلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
دستم فلج بدوسال85و امابعدازسه عمل هم جواب نداد چون شرایط بهبودی مثل مراقبت وفیزوتراپی راخوب انجام ندادم کوهتاهی ازخودم بوددکترعالی بود خداونداجرش بدهد اکنون دست راستم فلج کامل است روزخوش ابوذررضایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عالی
کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۱
عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
تاتدون
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
درد دست و گردن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
دستم زیر دستگاه مانده بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
انگشت پسرمو عمل کردن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
سلام و عرض ادب
7 سال پیش دست پسرم و عمل کردن و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بی نظیرن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
انگشت اشاره دست چپ من قطع شده بود پیوند زدند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عمل دست انجام دادم . بسیار خوب عمل کرد و هیچ مشکلی هنوز بعد سالها ندارم . بهترین دکتر برای جراحی دست هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
باتجربه
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
عمل انگشت دست
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
من خواهرم پیش ایشون عصب دست و کیست انگشت شصت عمل کردن و بسیار راضی هستن خودمم میخوام همین عمل رو انجام بدم پیش آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
قبلا مشکل تاندون داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵
فعلا نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
عالییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
سوختگی دست
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
من در تاریخ 27.7.1400 از ناحیه ساعد دست چپ دچار پارگی عضله و آسیب تاندومها ی دو انگشتم شدم.وبا تجربه قبلی مستقیما در بیمارستان 15خرداد بستری و توسط ایشان درسه مرحله تحت عمل جراحی قرار گرفتم.و از این عمل رضایت کامل را دارم.وددستهای توانمند و معجزه گر ایشان را میبوسم. و برای شان آرزوی سلامتی دارم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
بسیار دکتر حاذق و متواضعی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
فوق العاده ،ایشالا هرچی از خدا میخواد بهش بده،،خدا بچه هاشو براش نگه داره،دست راستم رو دگتر مغزو اععصاب طی عمل دیسک گردن فلج کرد و عصبای دستم رو پاره کرد و کلا فلج کرد دستمو،دکتر یاوری طی 2 تا عمل تو بیمارستان آتیه دستپ رو بهم برگردوند،الان 18 ماه از عملاش میگذره و تقریبا 70 درصد از دستم برگشت ،خدا حفظش کنه دکتر مسعود یاوری رو
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عمل گرفتگی کانال دست داشتم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
مربوط به سالها قبل میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عمل شدم تو روند بهبودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
دخترمن 11ماهشه فلج ارب داره تا الان هرجا رفتم دکترا گفتن چند تا سکه بدید تاعملش کنیم ماهم چون دستمون تنگ بود نتونستیم عملش کیم ولی به یاری خدادکتر یاوری خدا سر راه دخترم قرار داد تا بدون هیچ چشم داشتی دست بچمو عمل کنن ایشالله عملش موفقیت امیز باشه
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
مشکل قطع شدن انگشتان دست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
پیوند تاندوم انگشت شصت فوقولاده عالی پیش دکترای مازندران بی نتیجه بود ودکتر یاوری خیلی تمیزو بدون بخیه زیاد باظرافت کارشونو انجام دادن خداروشکر دست پسرم خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عمل شبکه براکیال
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
بریدگی تاندون انگشت و عمل توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
چهار تا انگشتام قطه شوده همه ای دکترا می گن قط شه ولی آقای دکتر گفت اومدی هس
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عمل پا
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
واقعا کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
جراحی انگشت دست چپ
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
باید دفترچه بیمه ام روبیارم بدم لیزر پرتوان بنویسند چون مشخص نکردن چه لیزری انجام بشه
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی هستن دکترهرکی مشکل دست داره براحتی درمان میکنن دکتر
تحت درمان
۱۳۹۹/۰۹/۱۶عمل دست
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بنده توتصادف دست راستم مشکل شبکه بازویی پیداکرد وطی چندعمل جراحی توسط دکتریاوری نتیجه خوبی گرفتم.
۱۴۰۳/۰۳/۱۲فعلا نمیدونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کانال کارپ
۱۴۰۳/۰۲/۰۸جراحی دست عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بهترین دکتر دنیا
۱۳۹۹/۰۲/۱۶بسیار عالی و باتجربه.سپاس از زحمات جناب دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عمل دست انجام دادم
۱۳۹۸/۰۵/۰۷بهترین دکتر ایران و جهان هستند من مشکل شبکه بازویی داشتم و دکترای تبریز واردبیل گفته بودند هیچ کاری نمیشه کرد باید فلج بمونی بعد آمدم تهران پیش چندتا دکتر همشون گفتند نمیتونیم کاری کنیم بعد دکتر یاوری را بهم معرفی کردند رفتم پیشش گفتند عمل میکنیم انشالله بهتر میشی هنوز درمانم ادامه دارد انشالله با امید خدا و دستهای دکتر یاوری و دکتر تبریزی بهتر میشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲به تازگی عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۵میخوام مجدد ویزیت بشم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰استاد هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷مشکل آرنج داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عمل دست
۱۴۰۲/۱۱/۱۲جراحی مجدد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ایشون عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹پسرم نوزاد بود ویزیت شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۹عاالییی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴دست من در حادثه تصادف گوشت و پوست از بالای مچ دست تا بازوم رفته بود و عصب دو انگشتم قطع شده بود با زحمات دکتر یاوری دستم بهبود یافت چون دست من قطع شدنی بود بسیار متشکرم از دکتر یاوری و دکتر سوفالی که متخصص جراجی ارتوپدی هست
۱۳۹۷/۰۶/۲۶پیوند انگشتان دست
۱۴۰۳/۰۱/۱۵مشکل دستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۶دست پیرم رو عمل کرده
۱۴۰۰/۱۲/۲۱شبکه براکیال
۱۴۰۰/۰۱/۱۲خوب است
۱۳۹۹/۰۲/۱۳مشکل سوختگی ناحیه دو دست داشتم با عمل جراحی به رنگی برگشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸همسرم انگشتان دستشون مشکل داشته با مراجعه به شما جراحی شد و شکر خدا الان مشکلی ندارند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عمل انگشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بهترین
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عمل جراهی پا. خیلهم عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲جراحی شبکه بازو
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بهترین دکتر دست هست
۱۳۹۸/۱۰/۲۳مچ دست
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دست مشکل داره نظر ایشون این که باید پیوند بشه
۱۳۹۹/۱۰/۳۰درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیارعالی وبی نظیر
۱۴۰۰/۰۲/۲۲دکترخوبی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳واقعا عالی نتیجه اش از همه دکترها خوبتر بود که من رفتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷فعلا عمل کردم تا نتیجش انشالله که خوب باشه
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ایشان فوقالعاده هستند.
۱۳۹۹/۰۴/۰۹پارگی عضله بازو و سینه
۱۴۰۳/۰۶/۰۹خدای دست در ایران
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دست چپ و پا چپ مقداری بی تحرک
۱۴۰۰/۰۱/۱۷سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دست خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱کاملا مسلط و حاذق...
۱۴۰۰/۰۸/۰۴سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶جراحی دست خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار عالی. جراحی انگشت دست
۱۴۰۲/۱۲/۱۰دکتر فوق العاده این .....
۱۳۹۹/۱۲/۰۲قبلا توضیح دادم.ایشون بینظیره.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰خدای رو زمین..دستم چاقو خورده بود دو سال فلج بودم هرجا میرفتم میگفتن دیر اومدی نمیشه کاری کرد، دکتر یاوری از مچ پام عصب برداشت زد به دستم و الان مثل روز اول دستم کار میکنه...نیست رو دستش تو ایران
۱۴۰۴/۱۰/۰۸عالی ولا ج
۱۴۰۲/۱۱/۲۰جراحی دست
۱۴۰۰/۰۳/۰۵خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۰۸عمل جراحی انگشت
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۱جراحی دست چپ
۱۴۰۰/۰۱/۰۱جراحی دست برادرم خیلی کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بار اول بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۱دکتر بی نظریه
۱۴۰۱/۰۲/۰۷استعلاجی
۱۴۰۳/۰۳/۲۲پسرم دست شو جراحی کرده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۰مادرم دستشون مشکل تنگی کانال داشت دو سال قبل مراجعه شد با روش تزریق در کانال دست موقتا دستشون خوب شد ولیکن دوباره بیماری عود کرده و مجددا باید مراجعه کنم
۱۳۹۹/۰۹/۱۷جراحی دست
۱۳۹۹/۰۲/۲۴سلام بنده دستم ازمچ به بالارفت لای دستگاه.واقعا کم مونده بودقطع بشه اماانصافا دستش دردنکنه آقای دکترمسعودیاوری خیلی عالی جراحیم کردواقعاراضیم ازشون کارشون بی نقصه.
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خوب است
۱۳۹۷/۰۶/۲۷خیلی راضی هستم برای مچ دستم خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۲/۳۰دستم درد میکرد ام ای ار نوشتند
۱۴۰۰/۰۱/۰۹پارگی تاندوم دست خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پیوند عصب پا نتیجه عالی برخورد بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱دستم راستم از ناحیه مچ قطع شده بود پیوندش زد
۱۴۰۱/۰۹/۱۰تزریق در انگشت دست راست داشتم و خوب شد بله
۱۳۹۸/۰۸/۲۰درد دست
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عمل انگشتان دست
۱۳۹۹/۰۵/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸کارشون عالیع حرف نداره پسر من 3 تا عمل داره ولی نمیدونم چرا نمیتونم از سایت نوبت بگیرم پسرم چهار انگشتی هستش,و یکی از انگشتهاش استخونهای اضافع داشته یکی رو دکتر برداشته دو تا از استخونها مونده تا برداره ب علت کرونا 2 ساله نتونستم ببرمش پیش آقای دکتر ممنونمکتر یاوری از شما
۱۴۰۰/۰۴/۲۲فوق العاده با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲بسیار کار بلد وبا وجدان هستن جناب دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بسار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عصب دستم قط شده بودجراحی کردن خداروشکرخوب شده
۱۴۰۱/۰۹/۰۲دستم رفته بود زیر دستگاه برش کارتن انگشت 4 و 5 تقریبا قطع شده بود آقای دکتر یاوری پیوندش زدند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۸عمل پا
۱۳۹۹/۰۸/۰۵خوب است
۱۳۹۹/۰۸/۲۵فعلا درحال مراحل درمان هستیم دست ارب
۱۴۰۰/۰۳/۱۹با عرض سلام و ادب بسیار دکتر زبردست و ماهر و بینظیری میباشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۶راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتری بسیار دقیق و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر مسعود یاوری کارش خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۰واقعا دست شون درد نکنه
۱۳۹۹/۰۵/۳۱مچ دستم رو عمل کردن خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶درد در ناحیه مچ دست .
۱۳۹۸/۰۹/۱۶پسرم فلج ارب هست و فعلا تحت نظر دکتر میباشد. اورا ب جلسات کاردرمانی میبرم و هنوز نتیجه ی خاصی نگرفته ام
۱۳۹۹/۰۶/۱۱جراحی استخوان اسکافوئید
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی هستش
۱۴۰۳/۰۳/۱۴عالی و حاذق
۱۴۰۳/۰۴/۲۰دکتر بسیار ماهرمی باشد
۱۳۹۷/۰۹/۲۲دستپسرمعملکردن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۰خیلی خ
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عمل کانال دست خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳تحت درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۴مشکل فلج ارب داشتیم. هنوز تحت درمان هستیم و نتیجه خاصی نگرفته ایم.
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالی بودند از همه نظر بسیار حاذق و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰پارگی تاندون - عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالییییییی
۱۳۹۹/۰۸/۱۳عمل کردم
۱۴۰۰/۱۲/۲۸له شدگی دست از مچ به پایین که به کمک دکتر کف دست نجات پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکل دست 3ماه که افتادم از ارتفاه هنوز دستم پلج یه دفه رفتم پیش دکتر مسعود یاوری 20جلسه فیزیوتراپی بعد بیاه گوف
۱۳۹۸/۰۶/۱۰از ناحیه دست و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دستشعملشدهکارشعالیبوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۱جراحی پیوند
۱۴۰۳/۰۴/۱۳دکترخوب ب نظرمی آید
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار خوش برخورد پزشک حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تنگی کانال وجراحی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰در حال درمان هستم ولای بهترین جراح اعصاب دست هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر خوب و متینی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹خوب بوئ
۱۴۰۰/۰۲/۱۹فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۱با سلام خدمت کاربران گرامی دکتر مسعود یاوری یکی از بهترین جراحان دست وارتوپد در کشور میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۰۵سلام من عصب تاندوم و شاهرگ با شیشه زده شد تازه ده روز عمل کردم
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عالی و کار درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۸در حال درمان هستم ولی به عنوان یک دکتر میگویم ایشان دکتر بسیار حاذق و با انصافی هستند.
۱۴۰۲/۱۱/۲۸گرفتگی کانال های دست ، فوق العاده است این دکتر بعد از عمل هیچ مشکلی ندارم
۱۳۹۷/۰۹/۰۶جراحی دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۱انسان بسیار منصف و در کار خود بسیار متبحر و استاد هستند.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عصب هر دو دستم دچار مشکل شده بود . ایشان به تفکیک عمل کردند و الحمدلله الان هیچ مشکلی ندارم.اخلاق پزشکی ایشان بسیار حرفه ای و عالیست. و من رضایت کامل از کارشان دارم.
۱۳۹۸/۰۷/۲۷هنوزطول دوره درمان تمام نشده چون پیوند انگشت پا است
۱۴۰۱/۰۵/۱۴خیلی خیلی عالی هستند . واقعا جراح بسیار عالی که خیلی هم با اخلاق و کار درست هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۲انگشت وسطی دست چپم در آبمیوه گیری آسیب جدی دیده بود ایشون معجزه کردند
۱۴۰۳/۰۶/۲۸مشکل دستم، بی نتیجه موند
۱۳۹۸/۰۶/۰۱بی حسی دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۶جراحی تاندون دست پسرم عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱فوقالعاده
۱۳۹۹/۰۳/۲۵واقعا دکتر خوبی هستن و کاملا خبره
۱۴۰۰/۰۱/۲۸راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار خوش برخورد. با انصاف. مهربان. پیگیر و بدون حاشیه. با گذشت و از همه مهتر اطلاعات بروز و ببینهمکاران بسیار مورد قبول و اعتماد
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خیلی خوب بودن
۱۳۹۹/۰۵/۰۳سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر بسیار ماهری هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶جراحی دست
۱۴۰۳/۰۶/۱۰هنوز پرسه کارم تمام نشده
۱۳۹۹/۱۲/۰۹سندروم کارپال درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷جراحی مچ دست
۱۴۰۳/۰۷/۰۶انگجراحی ناخن بودش
۱۳۹۹/۰۵/۱۱مشکل مچ دست کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی، بیسته کارش
۱۴۰۳/۰۲/۰۴جراحی دست
۱۴۰۳/۰۳/۱۶پزشکی خوب وکاربلدهستتد
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۵جراحی ارنج
۱۴۰۳/۰۳/۲۷سلام من دستم پیش دکتر عمل کردم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عالی بود از هر نظر
۱۴۰۰/۱۰/۱۲قط عصب دست
۱۴۰۰/۰۵/۳۰جراح بیمار من در بیمارستان پانزده خرداد
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۲مشکل دست داشت
۱۳۹۹/۰۱/۰۳دکتر بسیار خ
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۲هنوز تحت نظر ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۱۶باید جراحی کنم
۱۳۹۸/۱۰/۲۶رگ دست چپم قطع شده بود و جراحی کردند و فعلا که یک هفته میگذرد مشکل خاصی مشاهده نشده و وضعیت آن خوب است الحمدالله
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دست چپ پسرم مشکل مادرزادی دارد فعلان عمل انجام نشده قراره پیوندبزن
۱۳۹۷/۰۴/۲۹خیلی خیلی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶دستم فلج بدوسال85و امابعدازسه عمل هم جواب نداد چون شرایط بهبودی مثل مراقبت وفیزوتراپی راخوب انجام ندادم کوهتاهی ازخودم بوددکترعالی بود خداونداجرش بدهد اکنون دست راستم فلج کامل است روزخوش ابوذررضایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۸کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تاتدون
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۱درد دست و گردن
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دستم زیر دستگاه مانده بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۴انگشت پسرمو عمل کردن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱سلام و عرض ادب 7 سال پیش دست پسرم و عمل کردن و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بی نظیرن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷انگشت اشاره دست چپ من قطع شده بود پیوند زدند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عمل دست انجام دادم . بسیار خوب عمل کرد و هیچ مشکلی هنوز بعد سالها ندارم . بهترین دکتر برای جراحی دست هستند
۱۳۹۷/۱۰/۱۹باتجربه
۱۴۰۲/۱۲/۱۳عمل انگشت دست
۱۳۹۹/۰۵/۰۳من خواهرم پیش ایشون عصب دست و کیست انگشت شصت عمل کردن و بسیار راضی هستن خودمم میخوام همین عمل رو انجام بدم پیش آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۵قبلا مشکل تاندون داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۵فعلا نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۳/۲۸عالییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سوختگی دست
۱۴۰۰/۰۷/۱۲من در تاریخ 27.7.1400 از ناحیه ساعد دست چپ دچار پارگی عضله و آسیب تاندومها ی دو انگشتم شدم.وبا تجربه قبلی مستقیما در بیمارستان 15خرداد بستری و توسط ایشان درسه مرحله تحت عمل جراحی قرار گرفتم.و از این عمل رضایت کامل را دارم.وددستهای توانمند و معجزه گر ایشان را میبوسم. و برای شان آرزوی سلامتی دارم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار دکتر حاذق و متواضعی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۶فوق العاده ،ایشالا هرچی از خدا میخواد بهش بده،،خدا بچه هاشو براش نگه داره،دست راستم رو دگتر مغزو اععصاب طی عمل دیسک گردن فلج کرد و عصبای دستم رو پاره کرد و کلا فلج کرد دستمو،دکتر یاوری طی 2 تا عمل تو بیمارستان آتیه دستپ رو بهم برگردوند،الان 18 ماه از عملاش میگذره و تقریبا 70 درصد از دستم برگشت ،خدا حفظش کنه دکتر مسعود یاوری رو
۱۳۹۹/۰۹/۱۲عمل گرفتگی کانال دست داشتم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۸مربوط به سالها قبل میباشد
۱۴۰۰/۱۱/۰۵عمل شدم تو روند بهبودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۲دخترمن 11ماهشه فلج ارب داره تا الان هرجا رفتم دکترا گفتن چند تا سکه بدید تاعملش کنیم ماهم چون دستمون تنگ بود نتونستیم عملش کیم ولی به یاری خدادکتر یاوری خدا سر راه دخترم قرار داد تا بدون هیچ چشم داشتی دست بچمو عمل کنن ایشالله عملش موفقیت امیز باشه
۱۳۹۹/۰۳/۰۷مشکل قطع شدن انگشتان دست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹پیوند تاندوم انگشت شصت فوقولاده عالی پیش دکترای مازندران بی نتیجه بود ودکتر یاوری خیلی تمیزو بدون بخیه زیاد باظرافت کارشونو انجام دادن خداروشکر دست پسرم خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عمل شبکه براکیال
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خوب است
۱۳۹۹/۱۱/۲۱بریدگی تاندون انگشت و عمل توسط ایشان
۱۴۰۰/۰۷/۲۲چهار تا انگشتام قطه شوده همه ای دکترا می گن قط شه ولی آقای دکتر گفت اومدی هس
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عمل پا
۱۴۰۳/۰۵/۱۳واقعا کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۲خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶جراحی انگشت دست چپ
۱۴۰۲/۱۰/۱۱باید دفترچه بیمه ام روبیارم بدم لیزر پرتوان بنویسند چون مشخص نکردن چه لیزری انجام بشه
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی هستن دکترهرکی مشکل دست داره براحتی درمان میکنن دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالیه. یه چیز بالاتر
۱۴۰۱/۰۴/۰۱جراحی کردم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۴/۰۹