دیسک کمر و گردن داشتم دکتر فوق العاده صبور و قدرت تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
من برای درد دستم رفتم برخورد خوبی داشت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بسیار دقیق حرفه ایی تشخیص دادن پدرمان هم بسیار خوب بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بسیار عالی و خوش اخلاق انشالله همیشه موفق وپایدار باشه
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
دکتر فوق العاده با حوصله ویزیت کردند. منشی هم خیلی محترم هستند. مدت انتظار حدود یک ربع بود. در کل از همه نظر عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عالی تشخیص آقای دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
مشکل رباط زانو و در حال مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
گرفتی کانال عمل بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
با معاینه ساده متوجه مساله شدند. در حال مصرف دارو و فیزیوتراپی هستم. عملکرد منشی محترمانه و منظم بود!
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
سلام من احساس درد در بالای کمرم داشتم
کمربند
ورزش
دارو تقویتی تجویز کردن روند درمان ادامه دارد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
درد پاشنه همسرم کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
تشکیل پرونده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
سلام بسیار دکتر باحوصله و دانایی هستن
تحت درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
خیلی خیلی دکتر با سوادی هستن، با یه معاینه ساده تشخیص دقیق دادن و درمان درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
تشخیص دقیق و کمک به بهبودی سریع بیماری بهترین متخصص ارتوپد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
تشخیص خوبی داشتن و معطلی زیاد نداره با اینکه شلوغه
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
پارگی تاندون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
سلام من از اقای دکتر راضی بودم و ادامه درمانم رو انجام میدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
سلام وقت بخیر دکتر مهربان وبا حوصله ای هستن وبا دقت کامل موارد را بررسی می کنن من برای خواهرم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
آقای دکتر بسیار محترم حرفه ای و صبور عالی از نظر تشخیص درست مشکل بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
دکتر با حوصله ای هست و تشخیص درستی داد فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
پارکی تاندون
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
دکتر کار بلد و کارراه اندازی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
فعلا درمانم تمام نشده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
عالی بودند.تشخیص درست و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
برای انگشت دستم مراجعه کردم. بسیار محترم و صبور بودند و به مرور درمان کامل شد.
با سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
شخصیت آرامی دارند و همین امر سبب آرامش بیماران می شود. تشخیص درست و بهترین راه درمان روش کار ایشان است.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
خیلی خوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
آقای دکتر بسیار با تجربه ومهربان هستن و البته برای بیماران وقت گذاشته و مشکل بیمار را به طور کامل بررسی می کنن ومنشیشون جناب آقای نوربخش بسیار فرد محترم وبرخورد عالی با بیماران دارند
۱۴۰۵/۰۱/۰۸
برخورد مناسب. معاینه مناسب.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
به نظر که یکی از بهترین خوش برخورد باتجربه و مومن و متدین و منصف ترین دکترهایی که تابحال دیدم و کاردرست و بسیار کار بلد عمل تنگی کانال دست داشتم انجام دادند ۱سال پیش بینظیر بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
دکتر خیلی خوش اخلاق وبادقت باصبر حوصله خیلی راضی هستم از دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
کار واخلاق عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
نوبت دهی و به موقع ویزیت شدن بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۴
با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
درد زانو
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
یکبار رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
دقیق معاینه میکنن ، شرح حال کامل میگیرن و پزشک حاذقی هستن .
۱۴۰۴/۱۱/۰۲
سلام برای مادر من بسیار خوب بودن بسیار دکتر باشخصیتی هستن ممنون از ایشان
دیسک گردن داشتم معالجه ایشان بسیار موثر بود
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار با حوصله و با دقت هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰دیسک کمر و گردن داشتم دکتر فوق العاده صبور و قدرت تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳من برای درد دستم رفتم برخورد خوبی داشت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار دقیق حرفه ایی تشخیص دادن پدرمان هم بسیار خوب بود
۱۴۰۵/۰۱/۱۸بسیار عالی و خوش اخلاق انشالله همیشه موفق وپایدار باشه
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دکتر فوق العاده با حوصله ویزیت کردند. منشی هم خیلی محترم هستند. مدت انتظار حدود یک ربع بود. در کل از همه نظر عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی تشخیص آقای دکتر خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مشکل رباط زانو و در حال مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰گرفتی کانال عمل بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۵با معاینه ساده متوجه مساله شدند. در حال مصرف دارو و فیزیوتراپی هستم. عملکرد منشی محترمانه و منظم بود!
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سلام من احساس درد در بالای کمرم داشتم کمربند ورزش دارو تقویتی تجویز کردن روند درمان ادامه دارد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸درد پاشنه همسرم کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۳۰پزشک حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۰تشکیل پرونده
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سلام بسیار دکتر باحوصله و دانایی هستن تحت درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲خیلی خیلی دکتر با سوادی هستن، با یه معاینه ساده تشخیص دقیق دادن و درمان درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸تشخیص دقیق و کمک به بهبودی سریع بیماری بهترین متخصص ارتوپد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۸تشخیص خوبی داشتن و معطلی زیاد نداره با اینکه شلوغه
۱۴۰۴/۱۲/۰۲پارگی تاندون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام من از اقای دکتر راضی بودم و ادامه درمانم رو انجام میدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲سلام وقت بخیر دکتر مهربان وبا حوصله ای هستن وبا دقت کامل موارد را بررسی می کنن من برای خواهرم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶آقای دکتر بسیار محترم حرفه ای و صبور عالی از نظر تشخیص درست مشکل بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر با حوصله ای هست و تشخیص درستی داد فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پارکی تاندون
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر کار بلد و کارراه اندازی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹فعلا درمانم تمام نشده
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عالی بودند.تشخیص درست و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۹برای انگشت دستم مراجعه کردم. بسیار محترم و صبور بودند و به مرور درمان کامل شد. با سپاس
۱۴۰۵/۰۳/۰۹شخصیت آرامی دارند و همین امر سبب آرامش بیماران می شود. تشخیص درست و بهترین راه درمان روش کار ایشان است.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی خوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آقای دکتر بسیار با تجربه ومهربان هستن و البته برای بیماران وقت گذاشته و مشکل بیمار را به طور کامل بررسی می کنن ومنشیشون جناب آقای نوربخش بسیار فرد محترم وبرخورد عالی با بیماران دارند
۱۴۰۵/۰۱/۰۸برخورد مناسب. معاینه مناسب.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷به نظر که یکی از بهترین خوش برخورد باتجربه و مومن و متدین و منصف ترین دکترهایی که تابحال دیدم و کاردرست و بسیار کار بلد عمل تنگی کانال دست داشتم انجام دادند ۱سال پیش بینظیر بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲دکتر خیلی خوش اخلاق وبادقت باصبر حوصله خیلی راضی هستم از دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۹کار واخلاق عالی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۴نوبت دهی و به موقع ویزیت شدن بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۴با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵درد زانو
۱۴۰۴/۰۷/۱۵یکبار رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دقیق معاینه میکنن ، شرح حال کامل میگیرن و پزشک حاذقی هستن .
۱۴۰۴/۱۱/۰۲سلام برای مادر من بسیار خوب بودن بسیار دکتر باشخصیتی هستن ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۱۰/۱۵باتجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰