سلام من چند بار تشنج داشتم چند تا دکتر رفتم اما فرقی نکرد تا اینکه رفتم پیش دکتر پور اکبر با یک بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
تشنج خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
سلام،طبیب بسیار با تجربه و محترم،تشخیص و درمان عالی.سایشون مستدام
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
برای جواب
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
خوبه همسرم تحت درمان هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دکتر بسیار عالی و مهربان هستن
من که به یای ازشون راضی هستم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
من دکترهای زیادی رفتم وبعضی ها تشخیصشون تشنج بودوبعضی هاهم میگفتن نمیدونیم دقیقا ازاسترس چیه؟ ولی آقای دکترابراهیم پوراکبر بهترین تشخیص رو دادن حمله پنیک وگفتن به خاطراسترس شدید خداروشکر الان 4سال تحت درمان هستم وحمله خیلی خیلی کم میاد به سراغم وروزی 12تاقرص میخوردم آقای دکترابراهیم پوراکبر الان بهم 3تاقرص تجویزکردن، وگفتن که به زودی هم قطع میکنن داروهام روخداروشکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
عالی هستن عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
عااالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
دیسک کمر و سیاتیک. نتیجه گرفتم. بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
عالی از همه لحاظ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر خیل
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
بهترشده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
جناب دکترپوراکبربسیارباسواد خوش بیان وخوش برخوردن.ایشون برای ماهانعمت بزرگی هستندخداوندنگهدارشون.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
صبور، دقیق، تشخیص کاملا درست
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
آلزایمر پدرم.روند بیماری خیلی قابل کنترل و کم شده بود.دکتر بسیار پر تجربه و عالی ای هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
دکتر خیلی کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
پدرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
سکته مغزی و دکتر بسیار حازقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
تشنج های مکرر
واحد نظر ایشان بودم به ندرت تشنج میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
دبسک گردن فوف العاده هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
مادرم ناراحتی اعصاب داشتن و عالی معالجه شدن و. تحت کنترل هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
مشکل سر درد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
سلام پزشک عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر بسیار عالی مشکل الزایمر
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
عالی و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
بسیار عالی من خییییلی راضیم برا میگرن و دردهای عصبی رفتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
رضایت کامل داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
عالی وحاذق هستند خواهرم تحت نظر ایشان هستند تشنج داشتند که کاملا کنترل شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
تشنج ونتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بسیار با حوصله و درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسیار عالی.
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
باسلام دکتر بسیار کاربلد صبور مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
مشکل عفونت معده
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
مشکل استرس و اضطراب داشتم،درد دیسک رو تشدید میکرد،باچنددوره داره بهترشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
فقط برا کنترل رفتیم عالی هستن تعریفشون زیاد شنیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
ام اس .خداروشکر به لطف اقای دکتر بیماریمو زودتشخیص دادن ودرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
فوق العاده با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بسیار دانا و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
با احترام با توجه به. اینکه از سال ۱۳۸۳ نسبت به آقای دکتر شناخت از نظر طبابت دارم بسیار دکتر با اخلاق وبا کمالات هستن واز لحاظ تخصص نیز عالی می باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱
تازه درمان رو شروع کردیم برای الزایمر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیار با دقت وصبور وخوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
تشنج و سردردهای شدید
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
با سلام و عرض ادب
من دوساله که مامانم بیمار آقای دکتر پوراکبر هستن..تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اول خدا بعد هم آقای دکتر به مامانم جان دوباره دادن...هرچی از حاذق بودن آقای دکتر بگم کم گفتم. مامان من روتخت بودن و ویلچری..الان کاراشون و خودشون میکنن راه میرن حتی بدون عصا....من آقای دکتر و به چندین نفر معرفی کردم و همگی نتیجه گرفتن...ازینجا از آقای دکتر تشکر و قدردانی میکنم..همیشه سلامت باشین آقای دکتر پوراکبر
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
من میگرن داشتم از وقتی که تحت نظر ایشون هستم خداروشکر عالیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خیلی با
۱۴۰۳/۰۶/۰۱
ام آس . ع
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
سردرد شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
سرگیجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
تحت نظر ایشون هستم در حال حاضر
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
پارکینسون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
افسردگی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بیماری غش داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
مشکل اعصاب بوده بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
بله کمک میکند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
مغز و اعصاب خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بی نظیر از همه لحاظ
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
عالیه،عالی،توصیه میکنم اگه مشکلی در رابطه مغز و اعصاب دارید برای یک بار هم شده حتمآ مراجعه کنید،نتیجه رو میبینید،ممنون
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
تشنج عصبی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
برای درمان بیماری سرع مراجعه کردم ، ۱۰ سال هست که تحت نظر هستم و خوشبختانه حمله نداشتم، بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
بیماری سکته
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
سلام آقای دکتر با اخلاق و در تخصصشان مجرب عالی هستن شوهرم الزامیر و افسردگی دارن تحت نظر دکتر هستن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
بسیار کار بلد وحاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
لرزش دست ، بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
پارکینگ سون
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
خواب رفتگی دست
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
نتاناتنات
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
ناراحتی اعصاب
۱۴۰۴/۰۴/۱۲
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
خیلی دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
بسیار دکتری خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
پدرم بردم واز تشخیص ایشون راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
مریض بودم خوب شدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
سرگیجه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
مامانم سکته مغزی کردن. خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
کمر درد و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
افسردگی پس از زایمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی بسیار مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
مادرم سکته مغزی کردند و در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
تشنج وسکته مغزی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
میگرن داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
عالی بود هسچ دکتری تشخیص نمیداد ایشون با یک تست تشخیص دادن مشکل گوش میانی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
سر درد داشتم
و با انجام آزمایش و ام آر ای مشخص شد از استرسه و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
باسلام، ایشان عالی هستند،با اخلاق و متعهد
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
هم تشخیص هم برخورد عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
ام اس.دکتر بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
عالی و متعهد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
سردرد میگرنی سر دردام بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
پزشکی حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
بسیارخوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
بسیلر عال
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
میگرن خیلی عالی بودن درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
رو به بهبودی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
بسیارحاذق و کاردرست هستن من سلامتی پسرم روباتشخیص ضعف سیستم ایمنی مدیون ایشون هستم الهی همیشه درپناه خدا محفوظ باشن دعای خیرم همیشه بدرقه راهشون
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
آلزایمر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
مشکل تشنج تشنجم از بین رفته ولی بعضی از اوقات اگر استرس داشته باشم دچار تیک عصبی میشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
بسیار پزشک عالی ودلسوز و حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
ضعف اعصاب
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
فوق العالمیه پزشک خوش خلق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
سردرد بی دلیل/ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
بررسی وضعیت مغزم و نظر ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
دکتر بسیار با تجربه و متعهدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
احتمال ام اس
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
سلامیکی ازدوستانمریض ایشانمیباشد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
تشنج داشتم ک با تشخیص و دارو مناسب درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
افسردکی حاد
ونتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
همیشه به فکر مریض بودند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
افسردگی داشتم خیلی خوبم فقط چاق شدم می خوام داروهام کم بشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
بهترین دکتر مغز واعصاب مشهد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
ام اس،بهترشدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
سرگیجه دارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
دکتر فوق العاده عالی و مجرب
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
باصبر حوصله مریض ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۱۲/۲۳
پدرم مشکل پارکینسون داشتند و زیر نظر آقای دکتر خیلی بهبود پیدا کردند، من از آقای دکتر خیلی راضی هستم خدا حافظ شون باشند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
پارکینسون
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
درد پا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار عالی وبا تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
پارکینسون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
بیماری پارکینسون
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
سرگیجه
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
برای آلزایمر مادرم که خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
مغز اعصاب خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
سکته و بهبودی نسبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
مادرم تشنج میکردن که الان 3سال تحت نظر آقای دکتر هستن والحمدالله خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
سلام من با یک نسخه پیش آقای دکتر پور اکبر رفتم و مشکل سر دردهام برطرف شده بی نهایت ازشون سپاس گزارم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
الزایمر و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
دکتر توانند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
پسرم ت
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
بسیاردکترخوب وبا محبتی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
خوب بودتاحدودی درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خوش اخلاق وخوش برخورد وتجربه ای عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
سردرد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
فوق العاده با اخلاق و در طبابت عالی هستن خدا حفظشون کنه و پایدار باشن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
تازه میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
برای مشکل تشنج مراجعه داشتیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲
زیر نظرشون
۱۴۰۱/۰۳/۱۲
پنیک . درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بیماری ام اس دارم وبیمار قدیمی آقای دکتر هستم ایشان دکتر خیلی خوبی هستند الآن بیماری من کنترل است نمیتوانم پیاده روی کنم
سلام واقعا دکتری عالی باتجربه و حرفه ای در حیطه کاری خود هستند ایشون، من بخاطر سردرد های میگرنی خیلی شدید رفتم پیش ایشون و واقعا در عرض یک ماه تاثیر خیلی عالی رو از ایشون گرفتم، با تشکر از خدمات عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴
خیلی عالی بود
فقط شماره همراهی در اختیار بیماران خاص قرار بدن که برای هر سوالی راهی دور رو تا مطب نیان
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عالی بود دستشم خیلی سرک بود خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دکتر بسیار پر تجربه ای هستن و من واقعا نتیجهخوب و عالی دستگیرم شد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
دکتر دلسوز وباشخصیتی هست
۱۴۰۴/۰۴/۰۴
عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
واقعان دکتر خوبی مهربانی هست زود دردتون میفهمه
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
دکتر عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
پدرم بیمار اقای دکترند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
تشنج خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
ام اس در حال پیشگیری
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
دکتر خوبی هستند و با حوصله و خوش بخورد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
نارحتی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
فعلا درحال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مشکل سر درد و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
فشار مغز .
۱۴۰۴/۰۳/۲۳
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸
سلام دکتربسیار خوش اخلاق وعالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
سردرد وتاری دید
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
حدودا ۱۵ ساله بیمار ابشون هستم بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
پارکینسون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
بیماری سرع تشنج
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
مادر بیمارشون هست و لرزش سر دوست داشتند که الحمدالله خیلی بهتر شدن الان برای پدرم میخام نوبت بگیرم
تشخیص خوب و داروهای به روز و تعامل با بیمار و همراه بیمار از ویژگی های بارز ایشان است.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار پزشک خوب و بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶تشنج نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵من ام اس دارم و خیلی متشکرم از اقای دکتر بسیار حاذق و مهربان
۱۳۹۹/۱۰/۲۸عالیییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عالی وبا اخلاق برای ضعف اعصاب وتشخیص درست
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیااااااااررپزشک عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی فقط تایم انتظار ویزیت برا بیماران خاص زیاد است
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر با حوصله و خوبی است
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر عالی هستن ایشان
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مادرم تشنج گرفتن والان باداروهای ایشان الحمدلله بهترن
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بیماری ام اس
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام من چند بار تشنج داشتم چند تا دکتر رفتم اما فرقی نکرد تا اینکه رفتم پیش دکتر پور اکبر با یک بار ویزیت خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۲۵تشنج خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام،طبیب بسیار با تجربه و محترم،تشخیص و درمان عالی.سایشون مستدام
۱۴۰۴/۰۵/۱۴برای جواب
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خوبه همسرم تحت درمان هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر بسیار عالی و مهربان هستن من که به یای ازشون راضی هستم خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من دکترهای زیادی رفتم وبعضی ها تشخیصشون تشنج بودوبعضی هاهم میگفتن نمیدونیم دقیقا ازاسترس چیه؟ ولی آقای دکترابراهیم پوراکبر بهترین تشخیص رو دادن حمله پنیک وگفتن به خاطراسترس شدید خداروشکر الان 4سال تحت درمان هستم وحمله خیلی خیلی کم میاد به سراغم وروزی 12تاقرص میخوردم آقای دکترابراهیم پوراکبر الان بهم 3تاقرص تجویزکردن، وگفتن که به زودی هم قطع میکنن داروهام روخداروشکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۷عالی هستن عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳عااالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۷دیسک کمر و سیاتیک. نتیجه گرفتم. بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی از همه لحاظ
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خیل
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بهترشده
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵جناب دکترپوراکبربسیارباسواد خوش بیان وخوش برخوردن.ایشون برای ماهانعمت بزرگی هستندخداوندنگهدارشون.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲صبور، دقیق، تشخیص کاملا درست
۱۴۰۵/۰۳/۰۳آلزایمر پدرم.روند بیماری خیلی قابل کنترل و کم شده بود.دکتر بسیار پر تجربه و عالی ای هستند.
۱۴۰۴/۰۳/۱۳خوب بوده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر خیلی کار بلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹پدرم تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۳/۱۶سکته مغزی و دکتر بسیار حازقی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۶تشنج های مکرر واحد نظر ایشان بودم به ندرت تشنج میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۲۴فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دبسک گردن فوف العاده هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مادرم ناراحتی اعصاب داشتن و عالی معالجه شدن و. تحت کنترل هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸مشکل سر درد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳سلام پزشک عالی هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر بسیار عالی مشکل الزایمر
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار عالی من خییییلی راضیم برا میگرن و دردهای عصبی رفتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۲۲رضایت کامل داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی وحاذق هستند خواهرم تحت نظر ایشان هستند تشنج داشتند که کاملا کنترل شده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالیییییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تشنج ونتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار با حوصله و درجه یک
۱۴۰۴/۰۳/۰۷بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار عالی.
۱۴۰۴/۰۴/۰۹باسلام دکتر بسیار کاربلد صبور مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۱۷مشکل عفونت معده
۱۴۰۳/۱۱/۰۲مشکل استرس و اضطراب داشتم،درد دیسک رو تشدید میکرد،باچنددوره داره بهترشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷فقط برا کنترل رفتیم عالی هستن تعریفشون زیاد شنیدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۵ام اس .خداروشکر به لطف اقای دکتر بیماریمو زودتشخیص دادن ودرحال درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷فوق العاده با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار دانا و مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۱۹با احترام با توجه به. اینکه از سال ۱۳۸۳ نسبت به آقای دکتر شناخت از نظر طبابت دارم بسیار دکتر با اخلاق وبا کمالات هستن واز لحاظ تخصص نیز عالی می باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱تازه درمان رو شروع کردیم برای الزایمر
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار با دقت وصبور وخوش برخورد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸تشنج و سردردهای شدید
۱۴۰۴/۰۵/۱۸با سلام و عرض ادب من دوساله که مامانم بیمار آقای دکتر پوراکبر هستن..تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اول خدا بعد هم آقای دکتر به مامانم جان دوباره دادن...هرچی از حاذق بودن آقای دکتر بگم کم گفتم. مامان من روتخت بودن و ویلچری..الان کاراشون و خودشون میکنن راه میرن حتی بدون عصا....من آقای دکتر و به چندین نفر معرفی کردم و همگی نتیجه گرفتن...ازینجا از آقای دکتر تشکر و قدردانی میکنم..همیشه سلامت باشین آقای دکتر پوراکبر
۱۴۰۳/۰۶/۱۱من میگرن داشتم از وقتی که تحت نظر ایشون هستم خداروشکر عالیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی با
۱۴۰۳/۰۶/۰۱ام آس . ع
۱۴۰۱/۰۲/۱۲سردرد شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۵سرگیجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تحت نظر ایشون هستم در حال حاضر
۱۴۰۳/۰۹/۱۶پارکینسون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴افسردگی عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بیماری غش داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل اعصاب بوده بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بله کمک میکند
۱۴۰۴/۰۲/۰۳مغز و اعصاب خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بی نظیر از همه لحاظ
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالیه،عالی،توصیه میکنم اگه مشکلی در رابطه مغز و اعصاب دارید برای یک بار هم شده حتمآ مراجعه کنید،نتیجه رو میبینید،ممنون
۱۳۹۹/۱۱/۰۷تشنج عصبی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰برای درمان بیماری سرع مراجعه کردم ، ۱۰ سال هست که تحت نظر هستم و خوشبختانه حمله نداشتم، بسیار عالی و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بیماری سکته
۱۴۰۴/۰۵/۰۹برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۷سلام آقای دکتر با اخلاق و در تخصصشان مجرب عالی هستن شوهرم الزامیر و افسردگی دارن تحت نظر دکتر هستن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بسیار کار بلد وحاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۳لرزش دست ، بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۲پارکینگ سون
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خواب رفتگی دست
۱۴۰۴/۰۴/۰۶نتاناتنات
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸ناراحتی اعصاب
۱۴۰۴/۰۴/۱۲هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خیلی دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار دکتری خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۶پدرم بردم واز تشخیص ایشون راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶مریض بودم خوب شدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۲سرگیجه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸مامانم سکته مغزی کردن. خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴کمر درد و خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱افسردگی پس از زایمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکترخوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بسیار مهربان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳مادرم سکته مغزی کردند و در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۶تشنج وسکته مغزی
۱۴۰۳/۱۲/۱۳میگرن داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عالی بود هسچ دکتری تشخیص نمیداد ایشون با یک تست تشخیص دادن مشکل گوش میانی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱سر درد داشتم و با انجام آزمایش و ام آر ای مشخص شد از استرسه و الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷باسلام، ایشان عالی هستند،با اخلاق و متعهد
۱۴۰۳/۰۷/۱۷هم تشخیص هم برخورد عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶ام اس.دکتر بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عالی و متعهد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴سردرد میگرنی سر دردام بهتر شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۲۵دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶پزشکی حاذق
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیارخوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیلر عال
۱۴۰۴/۰۲/۱۵میگرن خیلی عالی بودن درمان شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱رو به بهبودی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیارحاذق و کاردرست هستن من سلامتی پسرم روباتشخیص ضعف سیستم ایمنی مدیون ایشون هستم الهی همیشه درپناه خدا محفوظ باشن دعای خیرم همیشه بدرقه راهشون
۱۴۰۳/۱۰/۰۸آلزایمر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱مشکل تشنج تشنجم از بین رفته ولی بعضی از اوقات اگر استرس داشته باشم دچار تیک عصبی میشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار پزشک عالی ودلسوز و حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۱ضعف اعصاب
۱۴۰۴/۰۳/۰۵فوق العالمیه پزشک خوش خلق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳سردرد بی دلیل/ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بررسی وضعیت مغزم و نظر ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر بسیار با تجربه و متعهدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷احتمال ام اس
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سلامیکی ازدوستانمریض ایشانمیباشد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تشنج داشتم ک با تشخیص و دارو مناسب درمان شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۱افسردکی حاد ونتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷همیشه به فکر مریض بودند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷افسردگی داشتم خیلی خوبم فقط چاق شدم می خوام داروهام کم بشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بهترین دکتر مغز واعصاب مشهد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳ام اس،بهترشدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲سرگیجه دارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر فوق العاده عالی و مجرب
۱۴۰۳/۱۱/۲۶خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۷باصبر حوصله مریض ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۱۲/۲۳پدرم مشکل پارکینسون داشتند و زیر نظر آقای دکتر خیلی بهبود پیدا کردند، من از آقای دکتر خیلی راضی هستم خدا حافظ شون باشند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پارکینسون
۱۴۰۴/۰۲/۰۷درد پا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی وبا تجربه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶پارکینسون
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بیماری پارکینسون
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سرگیجه
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸برای آلزایمر مادرم که خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۵مغز اعصاب خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۶سکته و بهبودی نسبی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۱مادرم تشنج میکردن که الان 3سال تحت نظر آقای دکتر هستن والحمدالله خوبن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵سلام من با یک نسخه پیش آقای دکتر پور اکبر رفتم و مشکل سر دردهام برطرف شده بی نهایت ازشون سپاس گزارم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵الزایمر و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر توانند
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰پسرم ت
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیاردکترخوب وبا محبتی است
۱۴۰۴/۰۳/۰۱خوب بودتاحدودی درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خوش اخلاق وخوش برخورد وتجربه ای عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵سردرد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فوق العاده با اخلاق و در طبابت عالی هستن خدا حفظشون کنه و پایدار باشن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹تازه میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲برای مشکل تشنج مراجعه داشتیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۲زیر نظرشون
۱۴۰۱/۰۳/۱۲پنیک . درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بیماری ام اس دارم وبیمار قدیمی آقای دکتر هستم ایشان دکتر خیلی خوبی هستند الآن بیماری من کنترل است نمیتوانم پیاده روی کنم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷ممنون از آقای دکتر با حوصله و حاذق هستن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۴آلزایمر
۱۴۰۴/۰۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲تشنج داشتم که دوسال داروخوردم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سلام بسیاردکتر کاربلدوخوش اخلاق بسار ازشون راضی هستم مادرم بی قرارشدید شدید والزایمی شدید الان خداروشکر بهترن ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰مادرم پارکینسون دارن. تحت نظر هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی و موثر خوش اخلاق و مطمن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر خوب و باحوصله ای هستش
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مشکل عصب پا
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۲سلام واقعا دکتری عالی باتجربه و حرفه ای در حیطه کاری خود هستند ایشون، من بخاطر سردرد های میگرنی خیلی شدید رفتم پیش ایشون و واقعا در عرض یک ماه تاثیر خیلی عالی رو از ایشون گرفتم، با تشکر از خدمات عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خیلی عالی بود فقط شماره همراهی در اختیار بیماران خاص قرار بدن که برای هر سوالی راهی دور رو تا مطب نیان
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالی بود دستشم خیلی سرک بود خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر بسیار پر تجربه ای هستن و من واقعا نتیجهخوب و عالی دستگیرم شد.
۱۴۰۴/۰۳/۰۸دکتر دلسوز وباشخصیتی هست
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷واقعان دکتر خوبی مهربانی هست زود دردتون میفهمه
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکتر عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱پدرم بیمار اقای دکترند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تشنج خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ام اس در حال پیشگیری
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر خوبی هستند و با حوصله و خوش بخورد هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱نارحتی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۳درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۲فعلا درحال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مشکل سر درد و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶فشار مغز .
۱۴۰۴/۰۳/۲۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸سلام دکتربسیار خوش اخلاق وعالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴سردرد وتاری دید
۱۴۰۳/۱۰/۱۲حدودا ۱۵ ساله بیمار ابشون هستم بسیار خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۷پارکینسون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بیماری سرع تشنج
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۶مادر بیمارشون هست و لرزش سر دوست داشتند که الحمدالله خیلی بهتر شدن الان برای پدرم میخام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالیه زود نتیجه میگیری
۱۴۰۴/۰۱/۱۷مشکل لرزش دست،ارجاع به دکتر دیگر
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر خوب وحاذقی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۳۰سکته مغزی .
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عالی و نتیجه مثبت بوده تا الان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱