مشهد مطب: احمد آباد,خیابان عارف دو,پرستار ۱/۴ ساختمان ۶
نوار عصب عضله.نوار مغز.بوتاکس درمانی.نمونه گیری مایع نخاعی.
شنبه تا چهارشنبه-ساعت 17/30 الی 20
ساعت پاسخ گویی منشی مطب به پیامها شنبه تا پنج شنبه از ساعت 16 تا 21
لطفا ساعت پاسخگویی را رعایت فرمایید.
*جهت ویزیت آنلاین به شماره منشی پیام داده شود*
دقت فرمایید زمان نوبت دهی تقریبی میباشد لذا صبوری فرمایید.
مشهد وکیل آباد - بین وکیل آباد 31 و پل دانشجو - مرکز پزشکی آوان
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب: احمد آباد, خیابان عارف دو, پرستار ۱/۴ ساختمان ۶
نوار عصب عضله.نوار مغز.بوتاکس درمانی.نمونه گیری مایع نخاعی.
شنبه تا چهارشنبه-ساعت ۱۷/۳۰ الی ۲۰
ساعت پاسخ گویی منشی مطب به پیامها شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۱
لطفا ساعت پاسخگویی را رعایت فرمایید.
*جهت ویزیت آنلاین به شماره منشی پیام داده شود*
دقت فرمایید زمان نوبت دهی تقریبی میباشد لذا صبوری فرمایید.
مطب: احمد آباد, خیابان عارف دو, پرستار ۱/۴ ساختمان ۶
نوار عصب عضله.نوار مغز.بوتاکس درمانی.نمونه گیری مایع نخاعی.
شنبه تا چهارشنبه-ساعت ۱۷/۳۰ الی ۲۰
ساعت پاسخ گویی منشی مطب به پیامها شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۱
لطفا ساعت پاسخگویی را رعایت فرمایید.
*جهت ویزیت آنلاین به شماره منشی پیام داده شود*
دقت فرمایید زمان نوبت دهی تقریبی میباشد لذا صبوری فرمایید.
وکیل آباد - بین وکیل آباد ۳۱ و پل دانشجو - مرکز پزشکی آوان
ام اس دارم. ویزیت و برخورد ایشان عالی بود. و تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳نمیدونم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷الحمدلله بانویی و دکتری عالی بودن و خوش برخورد و باسواد.دارویی که تجویز کردن واقعا الحمدلله موثر بود.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ام اس داشتم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲فراموشی و پیشگیری از آلزایمر که تحت درمانیم با راهنمایی دکتر بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۸دیسک کمر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خوب عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مادرم بیماری پارکینسون دارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۱/۰۵بسیار خوش رو و مهربان، تخصص در حد عالی توجه به مشخصات بیماری بالا.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار خوش برخورد ومتواضع
۱۴۰۲/۰۸/۲۱خوب بوده من بیماری لرزش دست مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱میگرن ،تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بینظیر رفتار
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عرض سلام و احترام بنده باید عرض کنم تا به حال مهربون دکتری که دیدم و رفتم ایشون بودن بسیار بسیار خانمی با اخلاق و با حوصله و با دقت به حرف های بنده گوش دادن و دارو تجویز کردن براشون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم و خیلی خیلی ممنونم ازخانم دکتر ندا شعلائی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶میگرن در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱مسلط و ارام
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی میگرن داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱ایشان بسیار دکتر خوش برخورد ، با حوصله ، مهربان و حاذقی بودند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶پزشک بسیار مهربان و صبور و دقیقی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۲میگرن... با صبر و حوصله و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۰۴تحت نظر گرفتن چند نفر از فامیل
۱۴۰۳/۱۲/۰۷آلزایمر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خیلی باحوصله و دقت کار میکنن و منصف هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عالی و با اخلاق و حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سکته مغزی وعالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۴دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲پسرم سردرد و سرگیجه داشت..ایشون بررسی کردن و با دقت به صحبتهای بنده گوس دادن و با کمال صبر و دقت ویزیت رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۱/۰۴بیماری msنتایج خوپ ومطلوب گرفته شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۹در حال درمان هستیم و امیدوارم نتیجه مثبت بگیریم چون دکتر با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بهترین دکتر هستن برای نوار عصب دست راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴من هرچه تلاش کردم نوبتی را که گرفتم کنسل کنم راهی پیدا نکردم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بسیاردکتر حاذق متعهد و صبور که واقعا وقت میزارن برای مریضشون بیماری رو ریشه یابی میکنن و داروهایی رو هم که تجویز میکنن واقعا دقیق تجویز میکنن حتی من داروهای خانم دکتر رو با چند تا از دکترهای تهران مشورت کردم اونها هم تایید کزدن خوش اخلاق هم هستن که مزیت خوب ایشون هم هست تجربه من بارانم دکتر بخاطر سکته مغزی پدرم بود که خدارو شکر بهبود یافتن بازم ممنونم خانم دکتر خدا پشت و پناهتون باشه
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بسیاردکتر دانایی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰باسلام دکتر شعلایی بسیار با اخلاق و متعهد هستند برای ویزیت بیمار با دلسوزی وقت میگذارن من بیماری گلین باره داشتم تشخیصشون عالی بود بیماری رو تشخیص دادن و روند درمان رو شروع کردیم و خدا روشکر الان بهتر شدم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۰درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶ایشون بینظیرن واقعا مهربون ... بدقت گوش میکنن واس من تشخیص ام اس دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶سلام عالی خانم دکتر مهربان ودلسوز بنده سکته مغزی بودم دست راستم کلا بی حس بودش که بیارستان هاشمی نژاد بستری شدم که ایشون منو درمان کردم سپاس بی کران خانم دکتر شعلائی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱همه چی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸میگیرن
۱۴۰۲/۱۲/۲۵درد دست
۱۴۰۲/۱۱/۱۱سلام فوق العاده خوش اخلاق باسواد باتجربه هستن مریضی منو دکترهای دیگه درست تشخیص ندادن ولی ایشان کاملا تشخیص دادن الانم تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۰۷بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳مشکل عصاب
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی دکتر خو
۱۴۰۴/۰۲/۳۰جای دیگه نوار عصب گرفتم مشکلمو متوجه نشدن ولی ایشون که نوار گرفتن دقیقترین تشخیص رو دادن
۱۴۰۲/۰۵/۲۴بسیار صبور و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۴یکی از بهترین پزشک هایی که در طول عمر دیدم. بابهترین تجربه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵فراموشی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیارمهربون وصبور
۱۴۰۳/۰۷/۰۲فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۷تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار حاذق و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۵/۲۰ی بار رفتم پیششون واقعا عالی و با حوصله هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۴میگیرن خیلی عالی درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸یک ویزیت رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰با حوصله هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۹سلام من مشکل ستون فقرات داشتم بیرون زدگی دیسک تحت درمانم بسیار با حوصله و دقت برسی کردن و در حال حاضر دوران نقاهت میگذرونم اما در گذشته برای میگرن پیش ایشون با یک نسخه درمان شدم ...
۱۴۰۳/۱۲/۱۳درحال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۳۱خوش خلق، دقیق و ..
۱۴۰۴/۱۲/۱۳تومور عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۶تنها نفری ک مشکلمو فهمید ایشون بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۹خیلی کامل وقت میزارن..و کاملا راهنمایی میکنن
۱۴۰۲/۰۵/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۳بسیار بسیار باتجربه و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۳۱دیسک کمر دارم،خیلی خوش اخلاق و صبور هستند خانم دکتر و تشخیص درست و تجویز خوبی هم داشتند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶تشخیص درست.و خیییلی مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۱۰/۱۰من برای انجام نوار عصب به مطب خانم دکتر مراجعه کردم نسبت به بقیه پزشکا بسیار با حوصله و با دقت تر کارشون رو انجام میدن و واقعا به حرف بیمار توجه میکنن من خیلی راضی بودم از ایشون خدا حفظشونکنه
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۱انسان با اخلاق شریف بی ادعا بی تکبر سالم فهیم و دقیق و با وجدان
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی با روی باز و با حوصله بررسی میکنن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکترخوبیهستنخوشبرخورد
۱۴۰۴/۰۱/۰۲چند سال مشکل تشنج داشتم، اما با تغییر ساعات مصرف داروهام، دو ساله ک خوب شدم
۱۴۰۲/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر خوش اخلاق و خوبی بودن و خوب به حرفام گوش دادن و راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۱۱/۱۷دکتر بسیار فهیم و صبور بسیار نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۸/۲۴یک بار بیشتر نرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۳۰با سلام بسیار دکتره خوبی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیارباحوصله وخوش برخورد هستند .واقعا برای بیمار وقت موردنیاز رو میذارند.از لحاظ سطح علمی هم در مرتبه بالایی قراردارند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عااالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴تنگی کانال کارپال
۱۴۰۴/۰۸/۰۴با حوصله و خوبن
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار عالی و خوش برخورد، من نوار عصب عضله داشتم که گفتن سالمه، ام آر آی نوشتن و حتی نتیجه رو واسشون تلگرام کردن که ایشون نظرشون گفتن و ارجاع دادن به ارتوپد
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عالی بوده برخورد مناسب
۱۴۰۲/۱۱/۲۴هنوز کامل ویزیت نشدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸مشکل من سردردهای شدید بود هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰هنوز تحت درمان هستم..بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳نوار عصب پا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲میگرن داشتم بااینکه سری اول مراجعه کردم نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴خانم دکتر واقعا یکی از بهترین دکترای مشهد هستن که خیلی دقیق تشخیص میدن و بهترین درمان رو انجام میدن واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۶باسلام دکترحاذق متخلق به کرامت انسانی خوش خلق صبور و....
۱۴۰۳/۰۱/۱۰راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر بسیار باتجربه ای میباشند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۰خوش اخلاق و معاینه میکنه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶دختر من تو کما بودن و تحت نظرآقای دکتر نهایتی که رفتن از ایران ایشون خانم دکت. رو معرفی کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱افسردگی داشتم یک دوره دارو گرفتم یکم بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲مادرم بیمار ایشون هستن در تشخیص و درمان ایشون جزو بهترین ها هستن با اخلاق و عااالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۷تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عالی....
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱میگرن وسردردهای شدیدتحت نظربودم واقعاعالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳نظرشون کاملا درست بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶الزایمر
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر بی نهایت خوش اخلاق و مهربون میگرن داشتم پیششون درمان شدم .
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سلام خدمت همه عزیزان باتوجه به اینکه ایشان بسیار جوان هستند اما قابل بذکر است بسیار با تجربه ومهربان وباحوصله وکارشناس.میباشند بنده بیش از ۴۵ دقیقه وقت ایشان را گرفتم وایشان با صبوری به حرفهایم گوش دادند.ومرا که با آنهمه استرس ونگرانی ازبیماریم پیش ایشان رفتم با اعتماد بنفس بالا ازمطب خارج وروانه منزل کردنند وممنونم ازایشان امیدوارم خداوند ایشان را در تمام امور موفق بدارد.والسلام.خانم دکتر متشکرم..عزیزم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی مهربون و خوش برخورد تحت درمان هستم ولی خیلی حالم بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۰۵همکارم ققط
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بیمار ام اسی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰سلام من خانمم مریض بود امدیم پیش خانم دکتر وارد اتاق خانم دکتر شدیم راه رفتنشو دیدبیماریشو تشخیص داد وداروتجویض کردخیلی اثر بخش بود والان دارو مصرف میکند حالش خیلی بهتر شده بیمار مرضیه دهقانی با تشکر از خانم دکترشعلائی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار مهربان ووقت میزارن وله حرف هات گوش میدن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۸خیلی دقیق و با لبخند معاینه میکنن و به تمام سوالات با صبر و حوصله پاسخ میدن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بیماری میگرن. خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با نهایت دقت به حرفهای مریض گوش میکنند و توضیحات کامل ارائه میدن. در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عااااااااالی از همه نظر
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوش برخورد و با نهایت صبر کارشون روانجام میدن عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳سردرد، مشکل حافظه
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دکتر خوبی هستن و پیشنهاد خوبی به من دادن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵