من رباط صلیبی و مینیسک عمل کردم بسیار خوب بود راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند و به نظر من در تشخیص عالی هستند .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
کمر درد
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
مادرم زانشو پیش اقای دکتر ضیایی عمل کردن خیلی راضی بود خدا عوضش بده یعنی با قاطعیت میتونم بگم که یکی از بهترین دکترهای فوق متخصص زانو ودرد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
یه پزشک فوق العاده باسواد وبادقت وباحوصله بایه نسخه مشکل چندساله ی من وحل کردن چون به صحبتهاوعلایم من دقت کردن وتشخیص درست دادن
۱۴۰۲/۰۷/۱۷
آرتروز مفصل کتف
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
فعلاتحت نظریم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
مادر بنده پیش ایشون عمل جراجی تعویض مفصل زانو و عمل دست داشتند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
پارگی مینیسک
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
بینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
حوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
دکتر ضیایی بسیار دکتر با تجربه ومهربانی ست من زانو درد شدید داشتم با اولین نسخه خدارو شکر بهتر شدم به نظرمن نمره ۲۰ برازنده ایشان است
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
بسیار دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند و کامل معاینه میکنند و وقت میگذارند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
دکتربسیارخوب ومجرب
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
مشگل گردن خوب وبه موقعه تشخیص دادایشون
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
پارگی مینیسک و آسیب رباط صلیبی
باید برای جراحی مجدد بهشون مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
سلام آقای دکتر خیلی دقیق و با حوصله معاینه میکنند و خیلی خوش اخلاق هستند تشخیص درستی هم میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
آرتروز زانو داشتم بهبودی نسبی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دکتر بسیار خوشرو و بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
راضی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
جراحی مینیسک و رفع انحراف پا ، عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴
خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
خیلی دکتر بااخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
باسلام-دکتر خوب و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
عالی بسیار کاربلد حرفه ای خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
هنوز تحت درمان هستم ولی اخلاقشون خیلی خوبه و صبورانه همه موارد رو توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
بسیار دقیق و با حوصله معاینه می کنند و به حرفهای بیمار گوش می دهند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
بسیار خوش اخلاق، با انرژی، کامل توضیح می دن که چه هدفی دارن و شنوا به حرف بیمار با حوصله.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
جراحی هردو زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
برای درمان زانو امده بودم تشخیصشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
زانو درد شدید به مدت دوسال داشتم. پیش ایشون رفتم وبا یک تزریق کامل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
برای درد زانو
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
با حوصله هستند و خوب توضیح میدهند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
پیوند مغز و استخوان
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
برای اولین بار پیش دکتر بود میرفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
کمر درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
من فوتبالیست هستم عمل رباط صلیبی انجام دادم فوقالعاده بادانش وتو کارشون عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
بسیا خوش اخلاق باانصافو حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
خوش برخورد و با حوصلع
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
جراحی پاشنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
دکتر فوق العاده با وجدان کاری بالا و متخصص و باسواد هستند .انشالله خیر برکت دنیا و آخرت نصیبشون بشه
۱۴۰۲/۰۸/۱۵
درد زانو
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
اولین بار رفتم فقط ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
دقت شون در معاینه خیلی عالی بود و با حوصله تمام احتمالات مربوط به مشکل زانوم را مطرح کردند. باید نتیجه ام ار آی را ببرم خدمتشون انشالله که نتیجه می گیرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
فعلا تحت درمان هستم ولی دکتری با اخلاق با حوصله کار بلد و مهربان هستن که کامل به توضیحات مراجعه کننده گوش میدن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دکتری فوقالعاده هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
همسرم پارگی رباط صلیبی داشت، بادقت دکتر معاینه کرد و تحت نظر هست، درحالی که دکتر قبلی کفت فقط جراحی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عااالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
خیلی دکت
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
عمل کرده بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
اسکولیوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
من دو هفته ای میشه پیش ایشون اومدم یه مقدار درد پام بهتر شده ولی ترجیح میدم یه نوبت دیگه پیش آقای دکتر برم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
هیچی
تویحوف
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
دکتر با تجربه و با مفهوماتی هستند و معاینه هاشون اصولی و دقیق بود و تشخیص فوق العاده ای دارن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
پزشک حاذق و کار درستی هستن ..من از طبابت ایشون کاملا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
دکتر بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت کافی میگذارد و به حرف بیمار کاملا گوش میکند من درد زانو داشتم MRA نوشتند باید دوباره مراجعه کنم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دکتر بسیار حرفه و کار بلد
بسیار با صبر و حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
سلام خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
دکتر خوبیه خوش اخلاق از همه مهم تر با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
مشکل زانو درد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
دکتر بسیار با حوصله و مهربون، کامل با حوصله زانوم رو معاینه کردن و درمورد شرایط زانوم و درمانش توضیح دادن. درصورتیکه دکتر قبلیم در حد دو دقیقه بیشتر وقت نذاشتن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
پروتز زان .بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
مینیسک زانو
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
آرتروز زانو و دیسک کمرو گردن دارم، خیلی با حوصله و دقیق ویزیت کردن و معاینه کردن و فقط با یه نسخه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
درد زانو
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
چندسال تحت نظر دکترم پام همه میخواستم قطع کنند ولی دکترضیایی جمعش کرد ۱۲سانت کوتاه بود گرفته النم ۵سانت کوتاه حالم خوب تشکر از کار ممنونم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
دکتر باحوصله. تشخیص دقیق.
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
عااالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
دکتر خوبی هستن منتها حداقل دو ساعت معطلی داره تا نوبتتون بشه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
خوش اخلاق با فن بیان بالاو قدرت انتقال خوب و همچنین سطح سواد بسیاربالاو قدرت تشخیص دقیق .رضادوست
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
برای پدر همکارم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
بسیار کاردرست
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
تعویض مفصل ران
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
باسلام
عمل تعویض مفصل انجام دادم
ایشون بسیارباحوصله ودقیق پاسخگوی سوالات بودن
خیلی خوش اخلاق هستن
خداروشکر ازنتیجه عمل راضی هستم
باتشکر اززخماتشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
باسلام به تازگی درخدمت آقای دکتر عمل تعویض مفصل زانو داشته ام. آقای دکتر بسیار حاذق هستند. دقیق و با حوصله سوالات را پاسخگو هستند . از نتیجه ی عمل هم خدا رو شکر راضی هستم .
دکتر دقیقی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۹من رباط صلیبی و مینیسک عمل کردم بسیار خوب بود راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیار دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستند و به نظر من در تشخیص عالی هستند .
۱۴۰۴/۰۳/۱۱کمر درد
۱۴۰۲/۱۱/۱۶مادرم زانشو پیش اقای دکتر ضیایی عمل کردن خیلی راضی بود خدا عوضش بده یعنی با قاطعیت میتونم بگم که یکی از بهترین دکترهای فوق متخصص زانو ودرد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰یه پزشک فوق العاده باسواد وبادقت وباحوصله بایه نسخه مشکل چندساله ی من وحل کردن چون به صحبتهاوعلایم من دقت کردن وتشخیص درست دادن
۱۴۰۲/۰۷/۱۷آرتروز مفصل کتف
۱۴۰۳/۰۶/۱۰فعلاتحت نظریم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸مادر بنده پیش ایشون عمل جراجی تعویض مفصل زانو و عمل دست داشتند
۱۴۰۳/۰۱/۲۵پارگی مینیسک
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳حوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸دکتر ضیایی بسیار دکتر با تجربه ومهربانی ست من زانو درد شدید داشتم با اولین نسخه خدارو شکر بهتر شدم به نظرمن نمره ۲۰ برازنده ایشان است
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند و کامل معاینه میکنند و وقت میگذارند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتربسیارخوب ومجرب
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۱مشگل گردن خوب وبه موقعه تشخیص دادایشون
۱۴۰۲/۱۱/۳۰پارگی مینیسک و آسیب رباط صلیبی باید برای جراحی مجدد بهشون مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۷سلام آقای دکتر خیلی دقیق و با حوصله معاینه میکنند و خیلی خوش اخلاق هستند تشخیص درستی هم میدهند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱آرتروز زانو داشتم بهبودی نسبی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دکتر بسیار خوشرو و بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰راضی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۲/۱۹جراحی مینیسک و رفع انحراف پا ، عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۴خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۲/۰۴دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی دکتر بااخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸باسلام-دکتر خوب و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱عالی بسیار کاربلد حرفه ای خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۰۵هنوز تحت درمان هستم ولی اخلاقشون خیلی خوبه و صبورانه همه موارد رو توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۲/۲۹بسیار دقیق و با حوصله معاینه می کنند و به حرفهای بیمار گوش می دهند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار خوش اخلاق، با انرژی، کامل توضیح می دن که چه هدفی دارن و شنوا به حرف بیمار با حوصله.
۱۴۰۴/۰۷/۲۱جراحی هردو زانو
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برای درمان زانو امده بودم تشخیصشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷زانو درد شدید به مدت دوسال داشتم. پیش ایشون رفتم وبا یک تزریق کامل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵برای درد زانو
۱۴۰۳/۰۷/۲۰با حوصله هستند و خوب توضیح میدهند.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱پیوند مغز و استخوان
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برای اولین بار پیش دکتر بود میرفتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۷کمر درد
۱۴۰۳/۰۱/۱۵من فوتبالیست هستم عمل رباط صلیبی انجام دادم فوقالعاده بادانش وتو کارشون عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیا خوش اخلاق باانصافو حاذق
۱۴۰۳/۰۹/۱۲خوش برخورد و با حوصلع
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲جراحی پاشنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶دکتر فوق العاده با وجدان کاری بالا و متخصص و باسواد هستند .انشالله خیر برکت دنیا و آخرت نصیبشون بشه
۱۴۰۲/۰۸/۱۵درد زانو
۱۴۰۲/۱۲/۰۷اولین بار رفتم فقط ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳دقت شون در معاینه خیلی عالی بود و با حوصله تمام احتمالات مربوط به مشکل زانوم را مطرح کردند. باید نتیجه ام ار آی را ببرم خدمتشون انشالله که نتیجه می گیرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۹فعلا تحت درمان هستم ولی دکتری با اخلاق با حوصله کار بلد و مهربان هستن که کامل به توضیحات مراجعه کننده گوش میدن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتری فوقالعاده هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۹راضی بودم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۷همسرم پارگی رباط صلیبی داشت، بادقت دکتر معاینه کرد و تحت نظر هست، درحالی که دکتر قبلی کفت فقط جراحی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عااالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خیلی دکت
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عمل کرده بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۵اسکولیوز
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من دو هفته ای میشه پیش ایشون اومدم یه مقدار درد پام بهتر شده ولی ترجیح میدم یه نوبت دیگه پیش آقای دکتر برم
۱۴۰۴/۰۸/۲۶هیچی تویحوف
۱۴۰۳/۰۲/۰۲دکتر با تجربه و با مفهوماتی هستند و معاینه هاشون اصولی و دقیق بود و تشخیص فوق العاده ای دارن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴پزشک حاذق و کار درستی هستن ..من از طبابت ایشون کاملا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکتر بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت کافی میگذارد و به حرف بیمار کاملا گوش میکند من درد زانو داشتم MRA نوشتند باید دوباره مراجعه کنم
۱۴۰۲/۱۲/۰۸دکتر بسیار حرفه و کار بلد بسیار با صبر و حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر خوبیه خوش اخلاق از همه مهم تر با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۷مشکل زانو درد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶دکتر بسیار با حوصله و مهربون، کامل با حوصله زانوم رو معاینه کردن و درمورد شرایط زانوم و درمانش توضیح دادن. درصورتیکه دکتر قبلیم در حد دو دقیقه بیشتر وقت نذاشتن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱پروتز زان .بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۴/۱۲مینیسک زانو
۱۴۰۴/۰۲/۱۳آرتروز زانو و دیسک کمرو گردن دارم، خیلی با حوصله و دقیق ویزیت کردن و معاینه کردن و فقط با یه نسخه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴درد زانو
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵چندسال تحت نظر دکترم پام همه میخواستم قطع کنند ولی دکترضیایی جمعش کرد ۱۲سانت کوتاه بود گرفته النم ۵سانت کوتاه حالم خوب تشکر از کار ممنونم
۱۴۰۲/۰۸/۲۶دکتر باحوصله. تشخیص دقیق.
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶عااالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوبی هستن منتها حداقل دو ساعت معطلی داره تا نوبتتون بشه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸خوش اخلاق با فن بیان بالاو قدرت انتقال خوب و همچنین سطح سواد بسیاربالاو قدرت تشخیص دقیق .رضادوست
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۱۸برای پدر همکارم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸دکتر خ
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار کاردرست
۱۴۰۳/۰۲/۰۹تعویض مفصل ران
۱۴۰۲/۱۱/۰۱باسلام عمل تعویض مفصل انجام دادم ایشون بسیارباحوصله ودقیق پاسخگوی سوالات بودن خیلی خوش اخلاق هستن خداروشکر ازنتیجه عمل راضی هستم باتشکر اززخماتشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۳باسلام به تازگی درخدمت آقای دکتر عمل تعویض مفصل زانو داشته ام. آقای دکتر بسیار حاذق هستند. دقیق و با حوصله سوالات را پاسخگو هستند . از نتیجه ی عمل هم خدا رو شکر راضی هستم .
۱۴۰۵/۰۳/۰۱میخوایم نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹