این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خ قائم مقام فراهانی جنب بیمارستان تهران کلینیک کوچه شهدا پلاک ۲۲ ساختمان آرین طبقه ۲ واحد ۹(خ میرزای شیرازی نرسیده به تقاطع بهشتی، کوچه شهدا پلاک ۲۲ ساختمان آرین طبقه ۲ واحد ۹)
نزدیک متروی میرزای شیرازی
instagram.com/dr.reza_babaei?igsh=MWZvcGFwencwbzhtaQ==
خ قائم مقام فراهانی جنب بیمارستان تهران کلینیک کوچه شهدا پلاک ۲۲ ساختمان آرین طبقه ۲ واحد ۹(خ میرزای شیرازی نرسیده به تقاطع بهشتی، کوچه شهدا پلاک ۲۲ ساختمان آرین طبقه ۲ واحد ۹)
نزدیک متروی میرزای شیرازی
instagram.com/dr.reza_babaei?igsh=MWZvcGFwencwbzhtaQ==
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عمل مچ دست داشتم که بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۲/۰۲/۱۷عمل دست
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خداوند بهشون عمر با عزت بده ،رفتار انسانی داشتن و از نطر طبابت هم عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مثل دکتر اصلا پیدا نمیشع
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوب است
۱۴۰۳/۰۳/۲۰پارگی تان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰دکتر عالی عستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار دکتر توانمند و منصف هر دکتری که رفتم دست بنده رو عمل نمیکردن ومیگفتن در صورت عمل دستم کاملا خشک میشه ولی دکتر بابایی دستم عمل کردن و گفتن ۷۰ درصد حرکت دستم برمیگرده و الان من کاملا از عملم راضی هستم و حرکت دستم هم تا ۸۰ درصد برگشته
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر بابایی جراح دست و کتف بنده بودن و از اون زمان من در خدمتشون بودم بو الان همم برای معاینه های دوره ای پیششون میرم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸جراحی دست
۱۴۰۲/۱۰/۱۷فوق العاده تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۳پزشک حاذقی هستند درحال درمان می باشم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۹عمل دست
۱۴۰۳/۰۳/۱۲پارگی تاندون شانه عمل شدم خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۶فعلا ام آر آی نوشتند برام
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عمل دست
۱۴۰۳/۰۵/۲۲جراح متخصص دست وکارشون بی نظیره عالی از هر نظر انرژی مثبت و روحیه عالیشون باعث زودتر بهبود یافتن مریضا میشه...
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیارعا
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دست با
۱۴۰۲/۰۳/۲۵بسیار عالی بودن و با صبر و حوصله به صحبتهام گوش دادن و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۲کمر درد
۱۴۰۳/۰۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عالی ه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶ارتروز
۱۴۰۲/۱۲/۱۶جراحی آرنج دست چپ داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵فعلا ک م
۱۴۰۳/۰۳/۲۱درد دست
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بهترین و حاذق ترین پزشک ایرانه بدون اغراق و تملق و دروغ میگم نامبروان ایرانه...
۱۴۰۴/۱۱/۱۱دکتربسیارخوب وعالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۵تشخیص خوبی داشتن فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰گیر کردن انگشتان دست
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بهترین هستن آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بی نظیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مادرم مشکوک به انگشت ماشه ای بود تزریق کورتون انجام داد دکتر فقط کمی قیمت تزریق بالا بود ولی واقعا خیلی بهتر شد مادرم ممنون. از دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸پارگی تاندون دست فعلا خوب
۱۴۰۳/۰۱/۱۵بهترین هستند ایشون
۱۴۰۳/۰۵/۰۹نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۵/۰۲بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند و با معاینه دقیق و با دادن ورزش مشکل منو برطرف کردند من هر دکتر دیگه ای که رفته بودم میگفتند عمل باید کنی و یا تزریق انجام بدی که خداروشکر با ورزش برطرف شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۸عالی...
۱۴۰۳/۰۱/۱۶پارگی تاندون
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام، دکتری با دانش و با تجربه ای هست.
۱۴۰۴/۰۹/۰۴آقای دکتر پنجه طلا هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸پنجه طلای واقعی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۲۳دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۷کارشون ع
۱۴۰۳/۰۶/۲۰روی دستم گانگالیون در امده بود دکتر جراحی کردن و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عاااالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۱جزو معدود جراح هایی هستند که الکی جراحی نمیکنند. عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱سلام همسرم تنگی کانال دست داشتن ویه دکتر در کرج عمل کرده بودن وناموفق بود و دکتر بابایی ویزیت شدن وعمل وانجام دادن خدا رو شکر الان خیلی بهتر هستن آقای دکتر پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸کار بلد و کار درست
۱۴۰۲/۰۹/۱۸خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۳بنده خورد شدگیمفصل ارنج داشتم هیچ دکتری دست نمیزد جز ایشون بصورت حرفه ایی وکاربلد یه عمل عالی انجام دادن،
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار علی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار دکتر خوبی میباشد همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲برای درد شانه همسرم مراجعه کردیم. خیلی با دقت معاینه کردن و وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بسیار عالییییییییییییی
۱۴۰۲/۰۳/۲۵عصب انگشتم دستم قطع شده بود گفتن 3هفته دیگه بیایید برای جراحی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بدنیست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴کتف عمل کردم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵جراحی استخوان انگشت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰جناب اقای دکتر بابایی بهترین هستن، تشخیص و جراحی ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴جاانداختن دست اوکی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۰پارگی تاندون بازو
۱۴۰۳/۰۱/۱۵من پارگی تاتدون شانه راست داشتم ۳ سال پیش دکتر جراحی کرد شانه راستم گیر افتادگی وارتروز شانه دارم تحت نظر ایشونم واقعا با حوصله ودرایت کامل به بیماررسیدگی میکنه مهارت ایشون تو زمینه پزشکی بی نظیره هر چقدر از زبدگی جناب بابایی بگم کم گفتم مثل همچین دکتری توی ایران انگشت شماره درپناه ایزد منان باشید دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۱۲درد دست
۱۴۰۴/۰۶/۱۶کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۱۷عمل مچ دست
۱۴۰۲/۱۰/۰۲عالی مشکل درد اتگشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عمل هردو دست،رضایت کامل دارم خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بنظر من یکی از پیامبران اولعظم هستن ایشون و تمام
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عمل جراحی ترقوه و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای در کار هستند، برای کشیدگی تاندون های شانه مراجعه کردم، جای دیگه تشخیص عمل دادند، با راهنمایی ایشان دارم فیزیوتراپی انجام میدم الحمدالله خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۰۱پارگی تاندون انگشت
۱۴۰۳/۰۳/۰۱دخترم مچ دستش خیلی درد می کرد با تجویز دارو و آموزش ماساژ خیلی خوب شد بسیار صبور و با حوصله هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار دکتر کار بلد و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عمل دست راست بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷من برای اولین بار دارم میرم پیششون
۱۴۰۳/۰۶/۰۹مشکل دست عمل کردن خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷