دیسک کمر داشتم و پیش ایشون عمل شدم عااااالی بود خدارو شکر
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
بسیاربااخلاق وعالم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
به جرات میتونم بگم فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
جراحی شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
خدا خیرش بده مادرم عمل کردیم واقعا بهترین دکتر از نظر من
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
بسیار عالی خداوند اجرو پاداش فراوان عنایت کند ب ایشان
۱۴۰۳/۰۵/۰۵
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
آقای دکتر خیلی خیلی در کارشون مهارت دارن بنده تصادف کردم سرم خونریزی داشت جراحان دیگه میگفتن باید سرت شکافته شه ولی چون بنده عمل قلب باز هم انجام دادم آقای دکتر گفتن هر طور شده سرتو نباید بشکافم و نباید بیهوشت کنم باید هر طور شده عمل بسته روت انجام بدم رسیک کمتری داشته باشه که به خوبی انجام دادن عمل بسته رو و خونی که تو سرم بود با قرص و دارو جذب شد ۶ماه گذشته مشکلی ندارم خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
فقط مشاوره داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰
عمل شنت واسه دخترم انجام دادن دکنری عالی ازهمه نظر
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
گردن آسیب دیده
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
سلام وارادت پدر من مشکل تنگی نخاع داشت که اقای دکتر کیخسروی ایشان را تازه عمل نموده عملشون وبرخوردشون با بیمار بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
سلام مارم رو عمل کردن خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
بسیار عالی بودن ایشان
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
همسرم توده گردن داشت آقای کیخسروی عمل کردن و خداروشکر نتیجه عمل عالی بود و زود خوب شدن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
سردرد زیاد که تحت درمان بودم و عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
جراحی ستون فقرات .تنگی نخاع
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
خونریزی مغز اعصاب
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
پدر من 18 برج4 توسط ایشان عمل شدن.ایشان نتنها پزشک کاربلدی هستن بلکه بسیار انسان دلسوزی هستن. حال پدرم نسبت به قبل عمل بهتر است .با تشکر از زحمات ایشان
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
بی نظیرررر- متعهد-
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
بهترین دکتر در مشهد هستن خداحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
همسرم انورسیم مغزی داشتند الحمدلله خوب شدن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
دچار خونریزی مغزی شدم که آقای دکترمنوعمل کردن سه عدداستنت توسرم گذاشتن خداروشکرحالم خوبه واقعادکترحاذق ومتبحری هستندخداوندبهشون سلامتی وعمرطولانی بده انشاالله
۱۴۰۲/۱۲/۰۱
سلام و خدا قوت خدمت استاد گرامی جناب آقای دکتر کیخسروی با عنایت خداوند و دستان پرتوان شما دخترم عمل شد و به لطف خدا سلامتی کامل داره همیشه مدیون شما هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷
برای دیسک کمر. بسیار پزشک باسواد بااخلاق و حاذقی هستند.
استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد رتبه اول بورد تخصصی جراحی مغز و نخاع و ستون فقرات درمان دیسک و تنگی کانال نخاعی بدون نیاز به جراحی باز درمان سکته های مغزی و خونریزی های مغزی و نخاعی بدون نیاز به جراحی درمان انحرافات ستون فقرات درمان تومورهای مغزی و نخاعی
دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۱۲تومور مغزی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۱سلام همسرم خون ریزی مغز داشتن..باتوکل خداوتلاش استادجراحی شغالان هم خیلی بهترشده
۱۴۰۴/۱۰/۲۹آنوریسم مغز
۱۴۰۳/۰۵/۰۴دیسک کمر داشتم و پیش ایشون عمل شدم عااااالی بود خدارو شکر
۱۴۰۳/۰۵/۲۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عمل جراحی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیاربااخلاق وعالم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۳به جرات میتونم بگم فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸جراحی شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴خدا خیرش بده مادرم عمل کردیم واقعا بهترین دکتر از نظر من
۱۴۰۳/۰۲/۰۱بسیار عالی خداوند اجرو پاداش فراوان عنایت کند ب ایشان
۱۴۰۳/۰۵/۰۵دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۰۱آقای دکتر خیلی خیلی در کارشون مهارت دارن بنده تصادف کردم سرم خونریزی داشت جراحان دیگه میگفتن باید سرت شکافته شه ولی چون بنده عمل قلب باز هم انجام دادم آقای دکتر گفتن هر طور شده سرتو نباید بشکافم و نباید بیهوشت کنم باید هر طور شده عمل بسته روت انجام بدم رسیک کمتری داشته باشه که به خوبی انجام دادن عمل بسته رو و خونی که تو سرم بود با قرص و دارو جذب شد ۶ماه گذشته مشکلی ندارم خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۱۶فقط مشاوره داشتم
۱۴۰۲/۰۶/۳۰عمل شنت واسه دخترم انجام دادن دکنری عالی ازهمه نظر
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۰گردن آسیب دیده
۱۴۰۳/۰۲/۱۸سلام وارادت پدر من مشکل تنگی نخاع داشت که اقای دکتر کیخسروی ایشان را تازه عمل نموده عملشون وبرخوردشون با بیمار بسیار عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۸سلام مارم رو عمل کردن خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۳بسیار عالی بودن ایشان
۱۴۰۳/۰۴/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷همسرم توده گردن داشت آقای کیخسروی عمل کردن و خداروشکر نتیجه عمل عالی بود و زود خوب شدن
۱۴۰۳/۰۱/۱۸سردرد زیاد که تحت درمان بودم و عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶جراحی ستون فقرات .تنگی نخاع
۱۴۰۲/۰۹/۰۳خونریزی مغز اعصاب
۱۴۰۲/۰۵/۰۸پدر من 18 برج4 توسط ایشان عمل شدن.ایشان نتنها پزشک کاربلدی هستن بلکه بسیار انسان دلسوزی هستن. حال پدرم نسبت به قبل عمل بهتر است .با تشکر از زحمات ایشان
۱۴۰۳/۰۴/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۸بی نظیرررر- متعهد-
۱۴۰۲/۰۹/۲۰بهترین دکتر در مشهد هستن خداحفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۲همسرم انورسیم مغزی داشتند الحمدلله خوب شدن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹دچار خونریزی مغزی شدم که آقای دکترمنوعمل کردن سه عدداستنت توسرم گذاشتن خداروشکرحالم خوبه واقعادکترحاذق ومتبحری هستندخداوندبهشون سلامتی وعمرطولانی بده انشاالله
۱۴۰۲/۱۲/۰۱سلام و خدا قوت خدمت استاد گرامی جناب آقای دکتر کیخسروی با عنایت خداوند و دستان پرتوان شما دخترم عمل شد و به لطف خدا سلامتی کامل داره همیشه مدیون شما هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۷برای دیسک کمر. بسیار پزشک باسواد بااخلاق و حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۰۳/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بسیار حاذق خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۴/۰۲جراحی مغز
۱۴۰۳/۰۳/۲۸برادرم پیششون جراحی تومور مغزی داشتن،و عالی هستن کاردرست
۱۴۰۲/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۶/۰۸پزشکی متبحر
۱۴۰۳/۰۴/۱۳همسرم دیسک کمرش پاره شده بود ایشون عمل کردن پلاتین گذاشتن سه ساله ک راضیه و خداروشکر مشکلی نداره ، بی نظیرن دکتر کیخسروی خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سلام دکترخیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۴بسیار عالی واقعا پنچه طلا همسرم توسط آقای دکتر عمل شدند وبسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۹بسیاردکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۱تازه میخواییم نوبت عمل بگیریم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۶این دکتر بر هر دردی قلبه دارد در رابطه با ایشان بسیار خوشحال هستم که با ایشان هم کلام شدم ارادت مند استاد کیخسروی
۱۴۰۳/۰۲/۲۶تومور بدخیم داشتم با کلی عوارض،با عملشون کل تومور روبرداشتن و و معجزه کردند
۱۴۰۳/۰۴/۲۵من تومور مغزی عمل کردم پیش ایشون عالی هستند ایشون عالییییییییییییییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۱من آنوریسم مغزی داشتم ایشون عمل کردند والان حدود5ماه میگذره هیج مشکلی ندارم1404/10/16
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳دکتر حاذق و با تجربه هستن کارشون خیلی خوبه من مشکل گرفتگی عضلات گردن داشتم الان تحت درمانم نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶یکی ازبهترین دکترای حال حاضردرسطح خراسان وکشورهستن جناب کیخسروی مادرم رونجات داد خداحفظش کنه عمل آناریسم مغذی انجام دادن ندیدم ماننداین دکتر دلسوز
۱۴۰۳/۰۵/۱۳رکهای عصبی رو انژیو کردن الان بهترن
۱۴۰۲/۰۴/۱۵پدرم را عمل کردن عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲تور مغذی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۲۲دکترخیلی خوبیه من بخاطرمریضی برادرم باهاشون اشناشدم
۱۴۰۳/۰۴/۲۹مشکل قلبی که از استرس و اعصاب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عمل آنوریسم داشتم بسیار حاذق هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۲ی بیمارتوموری رو درمان کرد
۱۴۰۳/۰۵/۰۲مادرم دچار سکته مغزی شده بود به نحو احسن درمان وراهنماییهی لازم را انجام دادند.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴دکتر بسیار با تجربه و خوش برخورد و کار درست به زعم بنده پنجه طلای خراسان و ایران هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰من رگ سرم پاره شده بود ایشان منو عمل آنژو مغز کردن و الان خوبم
۱۴۰۳/۰۵/۱۰بابام خونریزی مغزی داشتند دکتر عمل کردند
۱۴۰۲/۱۲/۲۳دکتر خوبیست
۱۴۰۳/۰۶/۰۸پسرم انژو گرافی شد مشکل خونریزی مخچه داست
۱۴۰۳/۰۴/۱۶دخترم عمل شد والان خوبه
۱۴۰۳/۰۴/۱۷من دیسک گردن داشتم خداروشکربهترم دست آقای دکتر دردنکنه خیلی ممنون
۱۴۰۳/۰۴/۱۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۹ازاستان گلستان شهرستان گنبد کاووس دیسک کمر داشتم باراهنمایی آقای دکتر روحیه گرفتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸جراحی مغز داشتیم. کارشون خوب بود.
۱۴۰۳/۰۱/۱۰پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰بسیار پزشک بااخلاق و باسواد.... به معنای واقعی
۱۴۰۳/۰۳/۱۹پزشکی حاذق و کاربلد هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عمل دیسک و عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۶دیسک کمر داشتم هنوز قدرت راه رفتن نداره
۱۴۰۳/۰۵/۰۱من هنوز ۲ جلسه رفتم و بهتر شدم میگرن دارم خیلی ممنونم از اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۱۸پسرم تومورداشته عمل کرده
۱۴۰۲/۰۵/۲۸