مامانم تحت درمان ایشون ب مدت ۲ سال هستن و فوق العاده خوب و باحوصله و بادقت هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
متخصص حاذق و با تجربه و دانایی هستند در حال مداوا هستیم، و دخترم ماشاالله خیلی بهتر شدن و تشکر از دکتر عزیز و انشاالله صدو بیت سال سایه شون رو سر بچه هاشون باشه و هر ارزویی که دارند بهش برسن،
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
عالی و کاردرست
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
خیلی دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
عالی و بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۰
عالییییییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
بهبودی نسبی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
بیماری صرع تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
سکته مغزی خفیف بهبودی نسبی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
دکتور بسیار در همه امور مغذی واعصاب بسیار عالی است
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
باسلام فوق العاده هستند ومن نتیجه گرفتم وبهترینهاروبراشون ارزو مندم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
درحال درمانم تاحالا خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
فعلا تحت درمانم به تا الان50%بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
هنوز هیچی تشنج مغزی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
با حوصله، با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بیماری صرع فعلن که میرم پبشش
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
دکتر بسیار با ت
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
سلام مادر سکته مغزی کردن ونسبت خوبند
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سکته رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
سلام علیکم بله ایشان واقع انسان باتقوی وخوش اخلاق وصمیمی وخیلی بامریضهاصمیمی باحوصله رسیدگی و ویزیت مریض هاشو انجام میدهندخداوند به ایشان سلامتی وعاقبت بخیر ی عنایت کند هم دوبینی داشتم هم فلج بزگرفتم که بالطف خداوند وبادرایت و علم عالی جناب دکتر خوب شدم باتشکرمباشری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
تشنج های سای
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
باسلام دکتری انسان فرزانه وبامحبت ونمونه خداوند نگهدار شان باشد انشا
عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
آلزایمر و تشخیص و داروی مناسب
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دکتر عا
۱۴۰۲/۰۸/۰۹
خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
کم خونی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
التهاب
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
در حال درمان صرع میکلونیک
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
سردرد طولانی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
هم متخصص هم با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
با سلام
بسیار دکتر حاذق و با حوصله به مریض وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
بسیار عالی ومتخصص نابقه
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بسیار دکتر باتجربه باحوصله وحاذقی هستند خدا خیرشون بده ...حتی شماره شخصی خودشونو داده بودند ک اگر مشکلی پیش اومد اطلاع بدیم.
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
خیلی عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷
بسیار دکتر باهوشی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
مشکل تشنج داشتن الحمدالله با شفای خدا و دارو های ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
خوش اخلاق بودن و به بیمار امید دادن..تاثیر گذار بود
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
درحال حاضر در روند درمانی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
صرع داشتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
واقعآ کارشون درسته
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دکتر با سواد با تشخیص درمانی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
ایشان دکتری با تجربه بالا هستن، با صبوری و دقت ویزیت میکنن و بسیار خوش اخلاق هستن، الهی که زنده باشن و سلامت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
سلام مامانم سکته مغزی داشتن که دکترشون دکتر رضایی طلب بودن و الان خیلی خوب شده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
سکته مغزی بیمارستان بستری شدم وایشون دکتر من بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲
سکته مغزی در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
میگرن داشتم واقعا عالی هستن تو دوسه جلسه کلی تغییر کردم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
مشکل الز
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دکتر بسیار با حوصله ای بودن و معاینه کاملی کردن.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
فعلا در طول درمان هستم. خوش برخوردند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
برادرم سکته کرده بود و تحت نظر ایشان بهبود پیدا کرد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
بله بهترین دکتری هستن ک تابحال دیدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بسیار عالی و حرفه ای و خوش برخورد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بیتیفول
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
سرگیجه
خدا رو شکر خیلی بهتر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
مامانم مشکل داشتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
بسیار دکت
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
سکته مغزی کرده بودم الحمدالله به کمک آقای دکتر رفع شد و خوبم الان
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
پرش پیشانی داشتم با یک قرص خوب شدم خدا شکر کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
بله صددرصد
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷
سودوتومور داشتم-عالی بودن چند ساله گذشته ولی گاهی میرم چکاپ پیششون فوق العاده انسان خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
برخورد خیلی خوبی با بیماران دارند.مشکل ناراحتی اعصاب داشته که شکر خدا بهترم
۱۴۰۲/۰۷/۰۷
بسیارخوش برخورد وبادقت به مشکل گوش کردند واقدامات لازم راانجام دادند
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
دکتر بسیار خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بسیار راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
دکترایش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
یه دکتر حرفه ای آقا با شخصیت و فوق العاده آگاه به مشکل بیمار انشاالله پایدار وسلامت باشند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
پارکینسون
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
پسرم تشنج میکردوتحت نظردکتربودالحمدالله الان بهترشده وبازهم تحت نظردکترمی باشد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
عالی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
عالی هستن ️️
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
میگرن داشتم...فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
پزشکی بسیار حاذق و محترم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
برای سر درد مراجعه کردم بهشون و تحت درمان و رو به بهبود.
هم دکتر خوش برخورد بودند و هم پرسنل مطب
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
بسیار پزشکحاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
در حال درمانم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
دکتر بسیار خوب و بااخلاصی هستند . با تشکر فراوان
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عالی خداروشکر آقای دکتر کاملا کاربلد وباحوصله هستن وبا یه نسخه تشنجم کنترل شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
خیلی خوب بود تشنج برایم اتفاق افتاده بود که الان حدود یک و نیم سال است و مسکلی ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
بسیار کار بلد وتختخصمتخصص اختلالات خواب میباشد ایییبول
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
دکتر خوبی هستند ولی یکم حواس پرت شدن . دو بار برگشتیم. داروی بابا رو کم نوشتن . باز ام ار ای،ننوشتن دوباره برگشتیم . در کل دکتر خوبی هستن ولی جدیدا بی حوصله شدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
صرع تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
فرزندمکیست مغزی دارد ک تحت درمان اقای دکتر است
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
بد نیست خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
فوق العاده دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵
سنگ کلیه داشتم و ایشون علی رغم وزن بالای من سنگ شکن انجام داد برام و واقعا راضی هستم و بعد از عمل هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
مشکل سکته مادر خانمم بود و به لطف بسیار راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
دانشگاه
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
یه بار حامانم توسط ایشون ویزیت شدن که راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳
خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
برای مادرم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
مغز مادرم آب آورده بود و با درمان توسط دکتر رضایی طلب خیلی خیلی بهتر شدند و در حال درمان هستند. بسیار خوش اخلاق و با حوصله و با دانش هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
بله کمک میکند
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
بسیار مودب و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
دکتر خیلی خ
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
افسردگی و رطوبت مغز زیاد
که خداروشکر الان خیلی بهترم آقای دکتر تشخیص شون و داروهایی که تجویز میکنن عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
خیلی د
۱۴۰۳/۰۵/۱۰
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
شوهرم ریه شونو گفتن باید عمل بشه پیش ایشون رفتن دارو دادن وعمل نشدن دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۹
آقای دکتر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
عالی واقعا کاربلدن
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
مهربان و دلسوز و فوق العاده توانا
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
فشار مغزی بالا که خداروشکر کنترل شدد
۱۴۰۳/۰۵/۰۴
برخورد وتجربه کاری مناسب
۱۴۰۲/۰۹/۰۹
لرزش بدن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
مشکل عصب خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
سردرد بهتره
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
میگرن دارم هنوزه نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
بسیار عالی و خوش بخورد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹
برای پدرم آمدم . تشخیص خوب و دقیق بود الان هم رو به بهبودی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
بسیار دکتر حاذق و مودبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
در حال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۹
خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
بیمار ما با درماناقای دکتر جواب گرفتهوحالش خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
در حال طی درمان
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
بسیار دکتر مهربان و با تجربه
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
بسیار با دقت و خوش تشخیص
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
ایشان بسیار پزشک عالی و باتجربه و مهربان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۵
خوب هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
میگرن خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
دکتر بسیار مهربان با حوصله و متخصص هستن . خوشحالم از اینکه ایشون رو خدا سر راهم قرار داد .
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
سردرد شدید خوب شدیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
تحت نظر ایشون در حال درمان تشنج هستم
خیلی خوب تابحال
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سکته مغزی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
تشنج داشتم کنترل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
یک مرتبه تجربه داشتم ولی هیچ بهبودی حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
مشکل تشنج برادرم بود و الحمدلله پیش دکتر آمدیم و رفع شد بیماری برادرم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
دچار انسفالیت اتوامیون بودم والان بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵
دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۳۰
خونریزی مغزی و تشنج که عالی کنترل کردن و زنده بودنم رو مدیون دقت ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
خیلی عالی....
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
دکتر باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
الزایمر،دکتر بسیارخوبی است
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
دکتر فوق العاده خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۵
بیماری سرع دکترش خیلی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱
مشکل تشنج و کنترل شد دکتر بسیار مجربی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
تخت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
دکتر خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
فشار مغزی تشخیص دادن و هنوز تحت درمان هستم،از اخلاق و برخوردشان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷
بیماری صرع
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
بسیار عالی دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
سردرد داشتم وهنوز هم ادامه داره دارو استفاده کردم وبازم میخوام پیش دکتر برم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵
بسیار عا
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
الزایمر فعلایک هفته قرصهارو پدرم دارندمصرف میکنندتادوماه بایدصبرکنندتابهبودی حاصل شود
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
سیاتیک در حال درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
عاای بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
خوب بودد
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
تشنج هنوز برطرف نشده
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
خوب...
۱۴۰۱/۰۳/۱۹
واقعا دکترخوبی هست
۱۳۹۹/۱۰/۰۶
توضیح زیاده ولی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
سلام و عرض ادب و احترام فراوان.
آقای دکتر رضایی طلب عزیز را انشاالله خداوند متعال به توفیقات شان بیفزاید. ایشان جون من را نجات دادند .من همیشه در هر حال دعا گوی ایشان بابت زحمات دلسوزانه و با محبت شان میباشم.
خداوند به ایشان جزای خیر عنایت بفرماید و وجود بابرکت شانرا از جمیع حوادث روزگار ایمن بدارد امین یا رب العالمین
۱۴۰۲/۰۹/۱۰
سابقه تشنج داشتم شکرخداکنترل شده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار حاذق وکاردان
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
فشار بالا
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
سکته مغزی داشتم.خوب بوده
۱۴۰۲/۰۸/۰۲
دردهای چرخش مفصل ۴ ماهه دارواشو میخورم هیچ فرقی نکردم.
۱۴۰۱/۰۳/۲۰
عالی و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
من سرگیجه داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
خونریزی مغزی الان بهتر است
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
میگرن داشتم , دردهای همیشگی رو ندرام
۱۴۰۱/۰۴/۳۱
در مراجعه اول ام آر آی دادند هنوز جواب را نشان دکتر ندادم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۷
طردرد داتم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
بسیار دکتر خوب و مجربی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.من که نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
فشار مغز داشتم، ال پی شدم، تحت درمانم دکتر بسیار متشخص و توانا و دانا هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۱
خانمم تشنج میکردن بردمش خیلی خوب شده
۱۴۰۲/۱۰/۰۶
کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
دکتر بسیار خوبی هستند و در درمان بنده تاثیر بسیار خوبی داشته اند
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۰۴
بیماری میوکلوس داشتم وبیمارستان بستری شدم پزشک بسیار با اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
هنوز تحت درمانه پدرم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خدا روشکر دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۳/۲۴
خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
هتح دران سکتهمغزی
سکته مغزی تحت درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۶
تشنج درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
انسفالیت اتوماسیون یکم بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
بنده خانمم مشکل التهاب رگ های عصبی داشتن که آقای دکتر عالی بودن توتشخیص ودرمان خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
مشکل کمردردپادرد ایشان بسیارعالی وخوش برخورد هستند خداحفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۱/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
خیلی دکتر عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
مشکل صرع و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
دکتر بسیار عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
بهترین دکتر خانمم تحت درمان پسر خواهرم تشنج میکر معالجه شد تمام دارو هم نمی خوره
فشار مغز تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶مشکل سردرد داشتم خداروشکر خیلی بهترم
۱۳۹۸/۰۸/۱۸عالی بسیار متبحر و دلسوز و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی باتجربه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۶پزشکی بسیار حاذق .با اخلاق و دقیق
۱۴۰۲/۰۶/۰۵اوکی بوده
۱۴۰۱/۰۴/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۲مامانم تحت درمان ایشون ب مدت ۲ سال هستن و فوق العاده خوب و باحوصله و بادقت هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸متخصص حاذق و با تجربه و دانایی هستند در حال مداوا هستیم، و دخترم ماشاالله خیلی بهتر شدن و تشکر از دکتر عزیز و انشاالله صدو بیت سال سایه شون رو سر بچه هاشون باشه و هر ارزویی که دارند بهش برسن،
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالی و کاردرست
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳خوب است
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خیلی دکتر خوش اخلاق و باحوصله ای هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷عالی و بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۷/۲۰عالییییییی
۱۴۰۲/۱۱/۰۹خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بهبودی نسبی
۱۴۰۲/۰۵/۳۰بیماری صرع تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۱سکته مغزی خفیف بهبودی نسبی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳دکتور بسیار در همه امور مغذی واعصاب بسیار عالی است
۱۴۰۳/۰۷/۱۷باسلام فوق العاده هستند ومن نتیجه گرفتم وبهترینهاروبراشون ارزو مندم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶درحال درمانم تاحالا خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۳فعلا تحت درمانم به تا الان50%بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵هنوز هیچی تشنج مغزی
۱۴۰۲/۰۱/۱۳با حوصله، با اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بیماری صرع فعلن که میرم پبشش
۱۴۰۲/۰۸/۱۷دکتر بسیار با ت
۱۴۰۳/۰۲/۰۷سلام مادر سکته مغزی کردن ونسبت خوبند
۱۴۰۱/۰۳/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹سکته رفع شد
۱۴۰۱/۱۰/۰۳سلام علیکم بله ایشان واقع انسان باتقوی وخوش اخلاق وصمیمی وخیلی بامریضهاصمیمی باحوصله رسیدگی و ویزیت مریض هاشو انجام میدهندخداوند به ایشان سلامتی وعاقبت بخیر ی عنایت کند هم دوبینی داشتم هم فلج بزگرفتم که بالطف خداوند وبادرایت و علم عالی جناب دکتر خوب شدم باتشکرمباشری
۱۴۰۲/۱۱/۲۴تشنج های سای
۱۴۰۳/۰۶/۲۲باسلام دکتری انسان فرزانه وبامحبت ونمونه خداوند نگهدار شان باشد انشا عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۷آلزایمر و تشخیص و داروی مناسب
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتر عا
۱۴۰۲/۰۸/۰۹خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۱۶درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶کم خونی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴التهاب
۱۴۰۱/۰۵/۱۸در حال درمان صرع میکلونیک
۱۴۰۱/۱۰/۱۰سردرد طولانی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۵هم متخصص هم با اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۹با سلام بسیار دکتر حاذق و با حوصله به مریض وقت میگذارند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار عالی ومتخصص نابقه
۱۴۰۲/۰۸/۲۶بسیار دکتر باتجربه باحوصله وحاذقی هستند خدا خیرشون بده ...حتی شماره شخصی خودشونو داده بودند ک اگر مشکلی پیش اومد اطلاع بدیم.
۱۴۰۵/۰۱/۳۱خیلی عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۰۷بسیار دکتر باهوشی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مشکل تشنج داشتن الحمدالله با شفای خدا و دارو های ایشون خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲خوش اخلاق بودن و به بیمار امید دادن..تاثیر گذار بود
۱۴۰۲/۰۱/۳۰درحال حاضر در روند درمانی هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹صرع داشتم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷واقعآ کارشون درسته
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر با سواد با تشخیص درمانی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶ایشان دکتری با تجربه بالا هستن، با صبوری و دقت ویزیت میکنن و بسیار خوش اخلاق هستن، الهی که زنده باشن و سلامت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام مامانم سکته مغزی داشتن که دکترشون دکتر رضایی طلب بودن و الان خیلی خوب شده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷سکته مغزی بیمارستان بستری شدم وایشون دکتر من بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۲سکته مغزی در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۰۷میگرن داشتم واقعا عالی هستن تو دوسه جلسه کلی تغییر کردم
۱۴۰۲/۰۳/۲۲مشکل الز
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر بسیار با حوصله ای بودن و معاینه کاملی کردن.
۱۴۰۱/۱۰/۲۰فعلا در طول درمان هستم. خوش برخوردند
۱۴۰۲/۱۱/۲۱برادرم سکته کرده بود و تحت نظر ایشان بهبود پیدا کرد.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بله بهترین دکتری هستن ک تابحال دیدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۱۸بسیار عالی و حرفه ای و خوش برخورد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بیتیفول
۱۴۰۰/۰۹/۲۹سرگیجه خدا رو شکر خیلی بهتر هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مامانم مشکل داشتن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار دکت
۱۴۰۲/۰۸/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۳سکته مغزی کرده بودم الحمدالله به کمک آقای دکتر رفع شد و خوبم الان
۱۴۰۱/۰۵/۱۹پرش پیشانی داشتم با یک قرص خوب شدم خدا شکر کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بله صددرصد
۱۴۰۳/۰۲/۲۷تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳تشخیص شون عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۰عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷سودوتومور داشتم-عالی بودن چند ساله گذشته ولی گاهی میرم چکاپ پیششون فوق العاده انسان خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰برخورد خیلی خوبی با بیماران دارند.مشکل ناراحتی اعصاب داشته که شکر خدا بهترم
۱۴۰۲/۰۷/۰۷بسیارخوش برخورد وبادقت به مشکل گوش کردند واقدامات لازم راانجام دادند
۱۴۰۴/۱۰/۰۳سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر بسیار خوب هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴دکترایش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۳یه دکتر حرفه ای آقا با شخصیت و فوق العاده آگاه به مشکل بیمار انشاالله پایدار وسلامت باشند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰پارکینسون
۱۴۰۲/۰۹/۲۸پسرم تشنج میکردوتحت نظردکتربودالحمدالله الان بهترشده وبازهم تحت نظردکترمی باشد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عالی هست
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عالی هستن ️️
۱۴۰۳/۰۲/۲۶میگرن داشتم...فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰پزشکی بسیار حاذق و محترم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۴برای سر درد مراجعه کردم بهشون و تحت درمان و رو به بهبود. هم دکتر خوش برخورد بودند و هم پرسنل مطب
۱۴۰۴/۱۰/۱۲بسیار پزشکحاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۷نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶مشکل اعصاب
۱۴۰۱/۰۲/۱۸تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸در حال درمانم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر بسیار خوب و بااخلاصی هستند . با تشکر فراوان
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی خداروشکر آقای دکتر کاملا کاربلد وباحوصله هستن وبا یه نسخه تشنجم کنترل شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوب بود تشنج برایم اتفاق افتاده بود که الان حدود یک و نیم سال است و مسکلی ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار کار بلد وتختخصمتخصص اختلالات خواب میباشد ایییبول
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دکتر خوبی هستند ولی یکم حواس پرت شدن . دو بار برگشتیم. داروی بابا رو کم نوشتن . باز ام ار ای،ننوشتن دوباره برگشتیم . در کل دکتر خوبی هستن ولی جدیدا بی حوصله شدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶صرع تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۳فرزندمکیست مغزی دارد ک تحت درمان اقای دکتر است
۱۴۰۲/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بد نیست خوبه
۱۴۰۱/۰۲/۱۵فوق العاده دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۵سنگ کلیه داشتم و ایشون علی رغم وزن بالای من سنگ شکن انجام داد برام و واقعا راضی هستم و بعد از عمل هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷مشکل سکته مادر خانمم بود و به لطف بسیار راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۹/۱۹دانشگاه
۱۴۰۲/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴یه بار حامانم توسط ایشون ویزیت شدن که راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی خوب هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۸برای مادرم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰مغز مادرم آب آورده بود و با درمان توسط دکتر رضایی طلب خیلی خیلی بهتر شدند و در حال درمان هستند. بسیار خوش اخلاق و با حوصله و با دانش هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۴بله کمک میکند
۱۴۰۲/۰۱/۱۵بسیار مودب و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر خیلی خ
۱۴۰۱/۰۷/۱۷افسردگی و رطوبت مغز زیاد که خداروشکر الان خیلی بهترم آقای دکتر تشخیص شون و داروهایی که تجویز میکنن عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۵خیلی د
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خوب عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۴شوهرم ریه شونو گفتن باید عمل بشه پیش ایشون رفتن دارو دادن وعمل نشدن دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۲۹آقای دکتر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۸عالی واقعا کاربلدن
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مهربان و دلسوز و فوق العاده توانا
۱۴۰۱/۰۹/۳۰فشار مغزی بالا که خداروشکر کنترل شدد
۱۴۰۳/۰۵/۰۴برخورد وتجربه کاری مناسب
۱۴۰۲/۰۹/۰۹لرزش بدن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱مشکل عصب خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۴/۰۲سردرد بهتره
۱۴۰۳/۰۲/۱۸خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸میگرن دارم هنوزه نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۹بسیار عالی و خوش بخورد
۱۴۰۱/۱۱/۰۹برای پدرم آمدم . تشخیص خوب و دقیق بود الان هم رو به بهبودی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار دکتر حاذق و مودبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۹در حال درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۹خوب است
۱۴۰۱/۰۴/۲۹بیمار ما با درماناقای دکتر جواب گرفتهوحالش خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۲۹در حال طی درمان
۱۴۰۲/۰۱/۱۵بسیار دکتر مهربان و با تجربه
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار با دقت و خوش تشخیص
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۰ایشان بسیار پزشک عالی و باتجربه و مهربان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۵خوب هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷میگرن خوبه
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر بسیار مهربان با حوصله و متخصص هستن . خوشحالم از اینکه ایشون رو خدا سر راهم قرار داد .
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۹سردرد شدید خوب شدیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۴تحت نظر ایشون در حال درمان تشنج هستم خیلی خوب تابحال
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خوب بود
۱۳۹۷/۱۲/۱۱سکته مغزی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴تشنج داشتم کنترل شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۳یک مرتبه تجربه داشتم ولی هیچ بهبودی حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیار حاذق و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۲۰مشکل تشنج برادرم بود و الحمدلله پیش دکتر آمدیم و رفع شد بیماری برادرم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دچار انسفالیت اتوامیون بودم والان بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۳۰خونریزی مغزی و تشنج که عالی کنترل کردن و زنده بودنم رو مدیون دقت ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خیلی عالی....
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر باحوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۹الزایمر،دکتر بسیارخوبی است
۱۴۰۲/۱۰/۲۷دکتر فوق العاده خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۵بیماری سرع دکترش خیلی
۱۴۰۳/۰۴/۱۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱مشکل تشنج و کنترل شد دکتر بسیار مجربی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۲تخت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فشار مغزی تشخیص دادن و هنوز تحت درمان هستم،از اخلاق و برخوردشان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷بیماری صرع
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار عالی دکتر خوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۱۶سردرد داشتم وهنوز هم ادامه داره دارو استفاده کردم وبازم میخوام پیش دکتر برم
۱۴۰۳/۰۳/۱۵بسیار عا
۱۴۰۱/۰۴/۰۸الزایمر فعلایک هفته قرصهارو پدرم دارندمصرف میکنندتادوماه بایدصبرکنندتابهبودی حاصل شود
۱۴۰۳/۰۴/۲۳مغز و اعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۱۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۲/۱۹سیاتیک در حال درمان
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عاای بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷خوب بودد
۱۴۰۲/۰۸/۲۰تشنج هنوز برطرف نشده
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۴خوب...
۱۴۰۱/۰۳/۱۹واقعا دکترخوبی هست
۱۳۹۹/۱۰/۰۶توضیح زیاده ولی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۰نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام و عرض ادب و احترام فراوان. آقای دکتر رضایی طلب عزیز را انشاالله خداوند متعال به توفیقات شان بیفزاید. ایشان جون من را نجات دادند .من همیشه در هر حال دعا گوی ایشان بابت زحمات دلسوزانه و با محبت شان میباشم. خداوند به ایشان جزای خیر عنایت بفرماید و وجود بابرکت شانرا از جمیع حوادث روزگار ایمن بدارد امین یا رب العالمین
۱۴۰۲/۰۹/۱۰سابقه تشنج داشتم شکرخداکنترل شده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار حاذق وکاردان
۱۴۰۲/۱۲/۲۶فشار بالا
۱۴۰۳/۰۳/۰۱سکته مغزی داشتم.خوب بوده
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دردهای چرخش مفصل ۴ ماهه دارواشو میخورم هیچ فرقی نکردم.
۱۴۰۱/۰۳/۲۰عالی و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۱۷من سرگیجه داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خونریزی مغزی الان بهتر است
۱۴۰۴/۰۱/۱۸میگرن داشتم , دردهای همیشگی رو ندرام
۱۴۰۱/۰۴/۳۱در مراجعه اول ام آر آی دادند هنوز جواب را نشان دکتر ندادم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۷طردرد داتم
۱۴۰۲/۰۴/۰۴بسیار دکتر خوب و مجربی هستند و برای بیمار وقت میگذارند.من که نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۸فشار مغز داشتم، ال پی شدم، تحت درمانم دکتر بسیار متشخص و توانا و دانا هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۱خانمم تشنج میکردن بردمش خیلی خوب شده
۱۴۰۲/۱۰/۰۶کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر بسیار خوبی هستند و در درمان بنده تاثیر بسیار خوبی داشته اند
۱۴۰۲/۰۱/۲۹تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۱/۰۴بیماری میوکلوس داشتم وبیمارستان بستری شدم پزشک بسیار با اخلاق وحرفه ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۲۵هنوز تحت درمانه پدرم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خدا روشکر دکتر خوبی است
۱۳۹۷/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۴هتح دران سکتهمغزی سکته مغزی تحت درمان
۱۴۰۱/۰۶/۱۶تشنج درحال درمان
۱۴۰۲/۱۱/۰۹انسفالیت اتوماسیون یکم بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲بنده خانمم مشکل التهاب رگ های عصبی داشتن که آقای دکتر عالی بودن توتشخیص ودرمان خداحفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷مشکل کمردردپادرد ایشان بسیارعالی وخوش برخورد هستند خداحفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خیلی دکتر عالی و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸مشکل صرع و خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۶دکتر بسیار عالی و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بهترین دکتر خانمم تحت درمان پسر خواهرم تشنج میکر معالجه شد تمام دارو هم نمی خوره
۱۴۰۳/۰۷/۰۳یه بار حامانم توسط ایشون ویزیت شدن که راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۷خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۰۲سکته مغزی کردم الان الحمدالله بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸مداوا ادامه دارد
۱۴۰۱/۰۵/۱۲من وخواهرم چن ساله مریض خانم دکترهستیم ابجیم تشنج وخودم استرس
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خدا رو شکر اوضاع خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۰۷/۱۶خیلی دکتر عابی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر بسیار با دقت و عالی هستن که بهیچوجه دارو بیدلیل تجویز نمیکنن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲نوار آن نرمال داشتم ک با لطف خدا روند درمان ایشان نوارم به نرمال خ نزدیک شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۱فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۱/۳۱سلام ایشون
۱۴۰۲/۰۷/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱خیلی عالیه من دوسش دارم️
۱۴۰۳/۰۶/۲۹