دردزانو
دکتر بسیار با اخلاق، شریف و محترم و کار بلد ، خبره
عمل جراحی
پیچ خوردگی پا در مورد روند درمان کامل توضیح دادند و دارو دادند تحت درمان هستم
دکتر ۷وب وعالی
باشخصیت و با تجربه و دوست داشتنی
من جراحی رباط و مینیسک پیششون انجام دادم بسیار عالی بودند و راضی بودم
زانودرد
پارگی رباط شانه داشتم درمانشون برام مفید بود و دردم رو بهتر کرد
جراحی داشتم عالی بوده
برخورد خوب همراه با صبرو حوصله وتشخیص عالی
در حال پیگیری
سلام عالی مهربان،باحوصله،تسخیص دقیق
درد مفصل
فعلا تحت درمان هستند
خوب بود
بسیار عالی
بسیار دکتر حاذق با اخلاق عالی
نوبت دهی خیلی راحت وآسان پاسخگویی وتوجیه مریض عالیست دکتر شبیری خیلی خوش اخلاق وصبوراست ودر امور جراحی هاذق وتخصصی وبرد بالایی دارد آرزوی موفقیت برایش دارم لقمانی
جراحی دست
فقط یک بار مراجعه کردم ویزیت کردند و در مورد بیماری ام خیلی خوب توضیح دادند با حوصله و راه های درمانش رو گفتند. به رشته تخصصی شون واردند.
بسیار رفتار خوب با من داشت جناب دکتر
عمل پا داشتم
فقط ویزت
بسیار باتجربه و دقیق و دلسوز بودن
عمل درشت نی
عدم رضایت
میخوام گچ پام رو باز کنم اومده زابل؟؟؟؟
خیلی خوب خیلیییی هم از لحاظ رفتار و هم از فهماندن و درک کردن مریض و تشخیص بسیار عالی کلا اینو بگم که راضیییی راضیییم
سلام عمل جراحی ساق پا داشتم بسیار بسیار از کار ایشان و طرز برخوردشان راضی هستم
اطلاعی ندارم
سلام بهترین دکتر است اقای شبیر افسری
دکتر خوبی هستن
خیلی دکترخوبی هستن
در حال حاضر تحت معاینه هستم
خوب بود همه چیز
بله تصادف کرده بودم
مریضی تصادفی داشتیم خوب شد
واقعا عالی
مشکل کمر درد و پا درد داشتم خوب بود
جراحی پا
عمل عصب دست
خوب شده
بسیار عالی و حاذق در تشخیص بیماری
راضی بودم
بهترین دکتر ارتوپدی در زابل هست
عمل مچ پا ، بسیار عالی و همراه
دکتر خوبیه دارو استفاده میکنم بهترشدم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شهرری، میدان شاه عبدالعظیم، ابتدای ۲۴ متری، کوچه مرتضی قلی، انتهای کوچه، پلاک ۲ طبقه دوم
دردزانو
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دکتر بسیار با اخلاق، شریف و محترم و کار بلد ، خبره
۱۴۰۲/۰۶/۲۱عمل جراحی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲پیچ خوردگی پا در مورد روند درمان کامل توضیح دادند و دارو دادند تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر ۷وب وعالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۵باشخصیت و با تجربه و دوست داشتنی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸من جراحی رباط و مینیسک پیششون انجام دادم بسیار عالی بودند و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۹زانودرد
۱۴۰۳/۰۵/۲۵پارگی رباط شانه داشتم درمانشون برام مفید بود و دردم رو بهتر کرد
۱۴۰۴/۰۹/۲۴جراحی داشتم عالی بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۴برخورد خوب همراه با صبرو حوصله وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۷/۱۷سلام عالی مهربان،باحوصله،تسخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۳درد مفصل
۱۴۰۲/۱۱/۰۲فعلا تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۰بسیار دکتر حاذق با اخلاق عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۶نوبت دهی خیلی راحت وآسان پاسخگویی وتوجیه مریض عالیست دکتر شبیری خیلی خوش اخلاق وصبوراست ودر امور جراحی هاذق وتخصصی وبرد بالایی دارد آرزوی موفقیت برایش دارم لقمانی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸جراحی دست
۱۴۰۴/۰۱/۱۸فقط یک بار مراجعه کردم ویزیت کردند و در مورد بیماری ام خیلی خوب توضیح دادند با حوصله و راه های درمانش رو گفتند. به رشته تخصصی شون واردند.
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار رفتار خوب با من داشت جناب دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عمل پا داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶فقط ویزت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار باتجربه و دقیق و دلسوز بودن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عمل درشت نی
۱۴۰۱/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹میخوام گچ پام رو باز کنم اومده زابل؟؟؟؟
۱۴۰۳/۰۴/۰۱خیلی خوب خیلیییی هم از لحاظ رفتار و هم از فهماندن و درک کردن مریض و تشخیص بسیار عالی کلا اینو بگم که راضیییی راضیییم
۱۴۰۴/۱۰/۱۴سلام عمل جراحی ساق پا داشتم بسیار بسیار از کار ایشان و طرز برخوردشان راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۰اطلاعی ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳سلام بهترین دکتر است اقای شبیر افسری
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴در حال حاضر تحت معاینه هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹خوب بود همه چیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بله تصادف کرده بودم
۱۴۰۱/۱۰/۰۴مریضی تصادفی داشتیم خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۳واقعا عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲مشکل کمر درد و پا درد داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۵جراحی پا
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عمل عصب دست
۱۴۰۲/۰۳/۲۲خوب شده
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار عالی و حاذق در تشخیص بیماری
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۳۰راضی بودم
۱۴۰۳/۱۰/۱۰بهترین دکتر ارتوپدی در زابل هست
۱۴۰۲/۱۱/۲۱عمل مچ پا ، بسیار عالی و همراه
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوبیه دارو استفاده میکنم بهترشدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۰