عالی حرف نداره خیلی دکتر باتجربه ای هست مدیونیم بهش
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
مادرم عمل تعویض کشک زانو داشتن فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
خوب بود چ
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بیمارستان نفت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
فعلا در مرحله آزمایش
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عالی بهترین ارتوپت
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
دستم عمل کردن عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پسرم جراحی شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
با حوصله و مودب و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
دکتربسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
بسیار عالی پزشک حاذق و با سواد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
همکار بودم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
جرلخی acl
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
دکتر بسیار باحوصله و خوش اخلاق پاسخ میدن و معمولا داروهای به روزی رو برای درمان پیشنهاد میدن من برای آسیب رباط نزدشون رفته بودم که برامprpانجام دادن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
چند باری خدمت ایشون رسیدیم. برای تعویض مفصل و کشیدگی رباط. از بهترین پزشک های ایران هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
بهترین دکتر واقعا تشخیص عالی ومهربان در جراحی دکتر اولین هسن همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۴
پزشک با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
بسیار عالی و خوشبرخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
با سلام ایشون واقعا پزشک حاذق و پر توانی هستند واقعا میتونم بگم کم نظیر هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
عمل acl
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
درد شدید در زانوی چپ داشتم با طبابت ایشان الان خیلی بهترم و می توانم پیاده روی کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
معرفی مردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
عالی خوش اخلاق زانوی منو عمل کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
عمل داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰
برخورد منشی خوب بود و جناب آقای دکتر هم با شکیبایی به شرح حال گوش می کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴
مینسک پاره شده بود عمل کردن ۱هفته اس فعلا ببینم شرایط چطور میشه تا الان خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
خوب یود
۱۴۰۱/۰۲/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عمل مچ پا
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
کاملا حرفهای و بادقت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
عالی بود بی
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
تجربه ویزیت عالی بود.
دکتر بسیار عالی و حرفه ای و تشخیصشون دقیق بود توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳
عمل لگن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عمل جراحی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خودم و مادرم و کلی از اشنایان بیمار ایشان هستیم از عالیترینها هستن، تشخیص عااالی ، درمان عااالی و خوشرو
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
عمل رباط زانو،، بسیار ازنتیجه راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دکتر بسیار خوب و متخصص و با انصاف
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
جراحی مچ و ساق دست
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
تعویضمفصل
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
شانه درد داشتم. تشخیص درست دادن و فیزیوتراپی تجویز کردن که دارم انجام میدم و بهترم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
بسیار دکتر مجرب متعهد با معرفت
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
جراحی تاندون آشیل داشتم عالی یود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتری با شخصیت و تشخیص عالی به لطف پروردگار و آقای دکتر عبدی زانو درد های مادرم درمان شده
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
دکتر بسیار خوش رفتار و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
من دستم را دکتر عبدی عمل کرده بسیار راضی هستم وهمیشه قدر دان ودعا گوی ایشانم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
عمل کتف
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
دکتر باسواد و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
عمل جراحی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
بسیار عالیییییی دقیق و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
سلام بهترین دکتر ارتوپد جهان خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۲۲
بسیار خوب و دلسوز
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
با حوصله و بسیار دکتر با سواد و با تجربه ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
سلام. آقای دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و تبحر بالا یی درتشخیص و درمان بیماری دارند،
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۰۸
ربات Acl
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
جناب دکتر عبدی پزشکی حاذق و بسیار خوش برخورد هستند خوشحالم که با ایشان اشنا شدم
در مورد جناب دکتر عبدی، عارضم ایشان یکی از پزشکان حاذق و با تجربه ارتوپدی میباشد. و در بین پزشکان شرکت نفت جز برترین ها هستند. ضمنا دکتر بسیار بااخلاق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
خودم و چندین نفر از اشنایان رفتیم . دکتر بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
عمل رباط
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
سلام دکتر عالی تیم عالی منشی عالی (خانم لوریان) عالی پیگیری عالی دمتون گرم خدا قوت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
تعویض مفصل داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰
نوبت عمل می خواهم بزنم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
سلام آقای دکتر عبدی بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
عمل پا
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
سلام
تشکر از زحمات و راهنمایی ایشان.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
نسبتا خوب وتا حالا رازی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خدایی عمل زانو داشتم الان 18 روز که عمل کردم احساس خوبی دارم ازشون رازی هستم تو کارشون حرف ندارن تنها مشکل این که ایشون خیلی سرشون شلوغه و نمیتونی با ایشون ارتباط بگیری سوال بپرسید مگر این که بری مطب
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
دکتر باحوصله و خوش برخود وباتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
دیسک گردن ورودی استخوان مهره کمر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
ایشان بسیار خوش برخورد و در کارشان متخصص هستند.
من مفصلهای دو زانو را نزد ایشان عمل کردم و بسیار راضی هستم. فاصله عمل بین دو زانو ۲ ماه بود و الان همه کار انجام میدهم. ممنونم از آقای دکتر.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار عالی .باحوصله وکار بلد ومنصف
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
بسیار خوب عمل جراحی استخوان برادرم
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
بسیار با حوصله وقت گذاشت و ممنونم از تشخیص خوب شون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
بسبار حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
انسانیت در دکتر عبدی تجلی پیدا کرده و ایشان بی نظیر هستند
بیمار راضیه حیدری گرجی با عرض احترام خدمت جناب دکتر گرامی و هموطنان بزرگوار من با دستان توانمند اقای دکتر از رنج و درد نجات پیدا کردم به نوعی ایشون فرشته ی نجاتم شدند
جناب دکتر عبدی انسانی بسیار متواضع ،مهربان،دلسوزو شریف و با سواد هستند من از کار و اخلاقشون راضی ام خدا ازشون راضی باشه.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
بسیار حاذق مهربان و با مسئولیت
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
آقای دکتر بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت گذاشتند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
آقای دکتر بسیار عالی خانم منشی عالی با تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیار مودب و خوش اخلاق برای بیمار هزینه تراشی نمی کند علم بالایی دارد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
ارتوپدی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
خوش برخورد و بسیار با حوصله منشی و دستیار دکتر هم عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
دکترعبدی بسیاردکتر کاربلد و خوبی هستند. از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
بسیار عتلی و حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
عالیی بودن ممنون
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بهترین دوکتور تهران من با یه نسخه کاملا خوب شدم خوش اخلاق دلسوز مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
در رفتگی استخوان ران داشتم دکتر جراحی کردند الان خیلی خوبم
متخصص و جراح لگن، زانو و آسیبهای ورزشی از دانشگاه تهران شاغل در بیمارستانهای معیری و شرکت نفت تندیس و ابن سینا تهران جراحی های فوق تخصصی تعویض مفصل زانو و هیپ (لگن) درمان آسیبهای ورزشی به روش آرتروسکوپیک درمان شکستگی ها و انحراف اندام مشکلات ستون فقرات و ارتوپدی اطفال درمان جوش نخوردن یا کج جوش خوردن شکستگی ها
تهرانتهران.خیابان قائم مقام.مابین تهران کلینیک و شهید بهشتی.کوچه شهدا.پلاک ۹ ساختمان بیست.طبقه دوم.واحد ۱۶
ساعت نوبتدهی از ۹ تا ۲۱ روزهای غیر تعطیل با شماره موبایل درج شده و بعداز ظهرروزهای زوج با تلفنهای ثابت.درصورت دریافت نوبت اینترنتی با منشی نیز هماهنگ فرمایید
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بهبودی خاصی ندیدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸جراح بودن عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰لایک داری دکتر . متشکرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲بسیار با شخصیت و دلسوز و مهربان میباشد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲با تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۶با سلام و احترام
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عمل زانو
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستند واقعا عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عمل زانوی پرانتزی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عالی حرف نداره خیلی دکتر باتجربه ای هست مدیونیم بهش
۱۴۰۱/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مادرم عمل تعویض کشک زانو داشتن فوق العاده بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خوب بود چ
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بیمارستان نفت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فعلا در مرحله آزمایش
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عالی بهترین ارتوپت
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دستم عمل کردن عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پسرم جراحی شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷با حوصله و مودب و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتربسیارعالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار عالی پزشک حاذق و با سواد
۱۴۰۴/۰۴/۲۱همکار بودم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰جرلخی acl
۱۴۰۴/۰۴/۱۷دکتر بسیار باحوصله و خوش اخلاق پاسخ میدن و معمولا داروهای به روزی رو برای درمان پیشنهاد میدن من برای آسیب رباط نزدشون رفته بودم که برامprpانجام دادن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۶چند باری خدمت ایشون رسیدیم. برای تعویض مفصل و کشیدگی رباط. از بهترین پزشک های ایران هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۵بهترین دکتر واقعا تشخیص عالی ومهربان در جراحی دکتر اولین هسن همیشه دعاشون میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۴پزشک با اخلاق و حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۷بسیار عالی و خوشبرخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵با سلام ایشون واقعا پزشک حاذق و پر توانی هستند واقعا میتونم بگم کم نظیر هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۵عمل acl
۱۴۰۴/۰۴/۱۰درد شدید در زانوی چپ داشتم با طبابت ایشان الان خیلی بهترم و می توانم پیاده روی کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶معرفی مردن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی خوش اخلاق زانوی منو عمل کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عمل داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰برخورد منشی خوب بود و جناب آقای دکتر هم با شکیبایی به شرح حال گوش می کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مینسک پاره شده بود عمل کردن ۱هفته اس فعلا ببینم شرایط چطور میشه تا الان خوب بوده
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خوب یود
۱۴۰۱/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عمل مچ پا
۱۴۰۴/۰۳/۱۰کاملا حرفهای و بادقت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی بود بی
۱۴۰۱/۱۰/۰۶تجربه ویزیت عالی بود. دکتر بسیار عالی و حرفه ای و تشخیصشون دقیق بود توصیه می کنم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳عمل لگن
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل جراحی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خودم و مادرم و کلی از اشنایان بیمار ایشان هستیم از عالیترینها هستن، تشخیص عااالی ، درمان عااالی و خوشرو
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عمل رباط زانو،، بسیار ازنتیجه راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر بسیار خوب و متخصص و با انصاف
۱۴۰۴/۱۲/۱۳جراحی مچ و ساق دست
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تعویضمفصل
۱۴۰۱/۰۵/۲۹شانه درد داشتم. تشخیص درست دادن و فیزیوتراپی تجویز کردن که دارم انجام میدم و بهترم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بسیار دکتر مجرب متعهد با معرفت
۱۴۰۴/۰۳/۱۴جراحی تاندون آشیل داشتم عالی یود
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتری با شخصیت و تشخیص عالی به لطف پروردگار و آقای دکتر عبدی زانو درد های مادرم درمان شده
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوش رفتار و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۱من دستم را دکتر عبدی عمل کرده بسیار راضی هستم وهمیشه قدر دان ودعا گوی ایشانم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عمل کتف
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر باسواد و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عمل جراحی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بسیار عالیییییی دقیق و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۹سلام بهترین دکتر ارتوپد جهان خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار خوب و دلسوز
۱۴۰۲/۱۲/۰۲با حوصله و بسیار دکتر با سواد و با تجربه ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سلام. آقای دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و تبحر بالا یی درتشخیص و درمان بیماری دارند،
۱۴۰۵/۰۳/۰۶حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۰۸ربات Acl
۱۴۰۴/۰۳/۱۰جناب دکتر عبدی پزشکی حاذق و بسیار خوش برخورد هستند خوشحالم که با ایشان اشنا شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی صبور وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مخاشوهرم زانو عمل کرد به فرشت است
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سلام پزشک خوب و باسوادی است
۱۴۰۰/۱۲/۰۴قبقققففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بهترین دکتر حاذق خوش برخورد مهربان و منصف
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عمل تعویض مفصل لگن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عمل پای پرانتزی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیاردکترخوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۱در مورد جناب دکتر عبدی، عارضم ایشان یکی از پزشکان حاذق و با تجربه ارتوپدی میباشد. و در بین پزشکان شرکت نفت جز برترین ها هستند. ضمنا دکتر بسیار بااخلاق و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۶خودم و چندین نفر از اشنایان رفتیم . دکتر بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عمل رباط
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سلام دکتر عالی تیم عالی منشی عالی (خانم لوریان) عالی پیگیری عالی دمتون گرم خدا قوت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲تعویض مفصل داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰نوبت عمل می خواهم بزنم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷سلام آقای دکتر عبدی بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۵عمل پا
۱۴۰۴/۰۴/۰۷سلام تشکر از زحمات و راهنمایی ایشان.
۱۴۰۴/۱۱/۰۶نسبتا خوب وتا حالا رازی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خدایی عمل زانو داشتم الان 18 روز که عمل کردم احساس خوبی دارم ازشون رازی هستم تو کارشون حرف ندارن تنها مشکل این که ایشون خیلی سرشون شلوغه و نمیتونی با ایشون ارتباط بگیری سوال بپرسید مگر این که بری مطب
۱۴۰۴/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر باحوصله و خوش برخود وباتجربه
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دیسک گردن ورودی استخوان مهره کمر
۱۴۰۴/۰۴/۲۴فوق العاده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۵/۰۲/۰۹ایشان بسیار خوش برخورد و در کارشان متخصص هستند. من مفصلهای دو زانو را نزد ایشان عمل کردم و بسیار راضی هستم. فاصله عمل بین دو زانو ۲ ماه بود و الان همه کار انجام میدهم. ممنونم از آقای دکتر.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار عالی .باحوصله وکار بلد ومنصف
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار خوب عمل جراحی استخوان برادرم
۱۴۰۱/۰۹/۳۰بسیار با حوصله وقت گذاشت و ممنونم از تشخیص خوب شون
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسبار حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۱۸انسانیت در دکتر عبدی تجلی پیدا کرده و ایشان بی نظیر هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بهترین دکتر هم از لحاظ اخلاق هم کار
۱۴۰۴/۰۵/۲۵نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی بود ، پای
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر فوق العاده ای هست.
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶متخصصی باشخصیت و اخلاق پزشکی ناب ومهارت تخصصی عالی. برایشان تندرستی وموفقیت باعمر طولانی عزتمند خواستارم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بیمار راضیه حیدری گرجی با عرض احترام خدمت جناب دکتر گرامی و هموطنان بزرگوار من با دستان توانمند اقای دکتر از رنج و درد نجات پیدا کردم به نوعی ایشون فرشته ی نجاتم شدند جناب دکتر عبدی انسانی بسیار متواضع ،مهربان،دلسوزو شریف و با سواد هستند من از کار و اخلاقشون راضی ام خدا ازشون راضی باشه.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳بسیار حاذق مهربان و با مسئولیت
۱۴۰۱/۰۷/۲۹آقای دکتر بسیار خوش برخورد بودند و برای بیمار وقت گذاشتند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵آقای دکتر بسیار عالی خانم منشی عالی با تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار مودب و خوش اخلاق برای بیمار هزینه تراشی نمی کند علم بالایی دارد
۱۴۰۴/۰۳/۰۷ارتوپدی
۱۴۰۴/۰۵/۲۷خوش برخورد و بسیار با حوصله منشی و دستیار دکتر هم عااالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکترعبدی بسیاردکتر کاربلد و خوبی هستند. از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بسیار عتلی و حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عالیی بودن ممنون
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بهترین دوکتور تهران من با یه نسخه کاملا خوب شدم خوش اخلاق دلسوز مهربان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳در رفتگی استخوان ران داشتم دکتر جراحی کردند الان خیلی خوبم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکترخوش اخلاق وبسیارحاذق
۱۴۰۴/۰۵/۳۱عمل زانو رباط صلیبی داشتم و خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۴/۲۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عاااااالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰