مامانم مار نیش زده بود ۵۰ درصد مغزش کلا از کار افتاد و یک دست و یک پا فلج شد با معالجه ایشون بعد از دو سال همه چی اوکی شد و بهبود پیدا کرد خدا بهشون خیر بده بهترین و مهربونترین دکتر هست ک میشناسم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱
پزشک حاذق و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
بسیارخوب وخوش برخورد دلسوز
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
تشخیص درست و خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۳
میگیرین سر
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
از دیگران پرسیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
مشگل فشار خون
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
سرگیجه
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
بسیار با اخلاق،کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
فشار بالا داشتم که از اعصاب بود و بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰
برای سردرد مراجعه کردم خوب بوده
۱۴۰۲/۰۳/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
ضربه به سر
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
صرع ۸سال زیر نظرشون هیتم بسیار دکتر با حوصله و حاذقی هسات
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
با توجه به اینکه به متخصص های زیادی مراجعه کردم، ایشون بهترین متخصص مغز و اعصاب هستن.. بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن و به سوالا جواب میدن و در مورد بیماری و روند درمان به خوبی توضیح میدن. من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
فعالان ارآی دادن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
سردرد و سر گیجه و درد شدید کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
دکتر مهربان و با حوصله و البته تشخیص و تجویز دقیق دارو با اولین مراجعه و بعد از گذشت یک ماه احساس بهبودی دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
باسلام
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
دکتری عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۰
پنیک
تشخیص دقیق ایشون و بهبودی سریع ممنونم از جناب دکتر امیری
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
مشکل اعصاب خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
بسیار خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
میگرن داشتم و با کمک جناب دکتر خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
جان مادر من رو نجات دادند با تشخیصشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۷
عالیییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
بسیار دکتر مهربان. با صبر و حوصله .من مادرم رو پیش ایشون بردم بسیار راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
آقای دکتر امیری بسیار خوش رفتار و با حوصله و دقت بالا و تشخیص عالی دارن خداوند نگهدارشان باشد انشاالله.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
انسان فوق العاده و متخصص بسیار عالم
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
سلام بابت نوبت و ویزیت خیلی خیلی ممنون هستم دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
باسلام،در اولین ویزیت وبا اندازه گیری توسط فشار سنج ،مشکل من را تشخیص دادند وتنها با تجویز یک قرص نارنجی فسفری در روز اول متوجه بهبودی خودم شدم،ولی چون دارو خارجی بود وبه تحریم بر خوردیم ادامه درمان میسر نشد
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
مشکل آلزایمر داشتیم دکتر خوبی هستن با تجویز دارو از روندش جلوگیری کردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
باسلام دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
عااالی بووود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹
میگرن بهترم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
مامانم برا عدم تعادل در راه رفتن بردم پیش اقای دکتر. آتروفی مخچه در ام آر ای تشخیص داده شده.دارو دادن. اخلاق اقای دکتر عالی بود. انشالله نتیجه خوبی حاصل بشه
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
خیلی خوب بود دارو که دادن آقای دکتر مریضمون زود حالشون روبه بهبودی شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
مشکل درد و بیقراری پا و همچنین بررسی احتمال بروز بیماری فراموشی داشتم. با پیگیری دکتر شرایط بسیار بهتر گردید.
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
سر درد داشتم تقریبا درمان شدم سردردم کمتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر بخش
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
تشنج پسرم
عالی بودن من سلامتی پسرمو اول خدا و بعد می یون آقای دکتر بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
دکتر بسیار عالی و با معرفت و صبور خیلی عالی تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
کنترل تکرار صرع ..با دارو اوکی هست
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
دربلووو۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تشنج داشتم و کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
It iwas OK
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
خیلی دکتر خوش برخورد و مهربان هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
پزشک پدرم بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
بهترین دکتر دنیا ، مهربون ترین ، بسیار باهوش ، خوش رفتار خوش اخلاق ، بنده ۵ ساله مالتیپل اسکروز دارم تحت نظر ایشون و همکارانی که ایشون معرفی میکنند هستم راضی ام و به ایشون نمره عالی میدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
پارکینسون تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بیحسی پاها،ازمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
مشکل عصبی و الان تحت درماند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بسیار با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
بسیار پزشک حاذق ،توانمند ،خوش برخورد هستن و کاملا برای بیمارشون زمان میزارن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
فراموشی داشتم هنوز تخت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
بیماری آلزایمر پدرم. عالی از لحاظ درمان طی دوره سه ساله اخیر.
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۹
باحوصله و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
پدرم آلزایمر داره آقای دکتر کنترل میکنن تا رشد الزایورشون به تاخیر بیفته کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
بسیار خوشرو و صبور هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
با عرض سلام من پدر شوهرمو بردم برای آلزایمر و حواس پرتی که داشتن فعلا تحت درمان هستن برخوردشون عالیه تشخیصشونم درست بود
سلام واقعا دکتر خوبی بودن
خیلی خوش اخلاق وبا مهارت بالیی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
پسرم وخانم بندخ بیمارایشان هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۹
سردرد شدید داشتم .خیلی داروهای اقای دکتر بهم کمک میکنه واقعا دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
همچنان در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی راضی ام
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
بسیار دکتر عالی و با حصوله
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
دکتر حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
ممنون از توجه ویژه این بزرگوار به مریض ها
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
سر درد داشتم.الان خداروشکر سر دردم خوب شده
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
بسیار دکتر با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
خوب است اعتباردارد
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴
آلزایمر و سکته مغزی. بهبودی نسبی نسبت به قبل از دوره درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
تشخیص واخلاق عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
کانال نخاع پدرم مسدود بود با تشخیص درست و به موقع ایشون پدرم عمل کردن و خوب شدن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
مشکل سر درد تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
عالی هستند. بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و به توضیحات مریض گوش میدن و وقت میذارن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سکته مغزی
عالی باتجربه و با اخلاق
وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
بسیار کارشون دقیق وخوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
صرع میوکل
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
بسیار دکتر عالی و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
با عرض سلام ودرود خدای ارحم الراحمین همیشه وهمه جا نگاهدارشان باشد ممتازند از نظر اخلاق ، صبوری هنگام شنیدن درد بیمار، در صورت نیاز تجویز جدیدترین دارو که با یک دوره مصرف بیماری برطرف میشود. خانواده ام و دوستانم را به بهترین نحو ممکن درمان کردند که همه ما ،از صمیم قلبمان برای ایشان و خانواده محترمشان ،آرزوی سلامتی دائم العمر داریم طول عمر بابرکت فراوان
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
پارکینسون
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
پدرم پارکینسون دارن کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
در حال پیگیری هستم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
برای سندروم پای بیقرار مراجعه کردم و خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
پادردبودم والان نسخه دکتررومصرف کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
دکتر بسیار عالی باصبر حوصله زیاد به حرف بیماران گوش می دهند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
من بیمار دکتر نعمتی بودم گلستان دارو اش لوبل بود اما هیچ فایده نداشت آمدم پیش دکتر امیری خداروشکر الحمدلله بهتر هست یک دارو دیگر اضافه کرد بهترین دکتر استان خراسان رضوی است انشالله که موفق باشند انشالله که خداوند بهشون سلامتی بهده متشکرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
مادرم مشکلش با آرزوی ایشان حل شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
مادرم آوردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲
سلام بیماری ام اس
خیلی عالی بودن و هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
بیماری mndخوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
بسیار مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیار کار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
بیماری صرع دارم و با یک قرص معمولی تا الان خدا رو شکر کنترل شده
بسیار با حوصله هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
کارشان عالی است راضی هستم بنده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
درد دست چپ
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
استرس و سرگیجه و عدم تعادل یک نسخه رفتم پیششون بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
دکتر صبور، با حوصله و دلسوزی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹
عالییی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بسیار عالی و تشخیص دقیق و با حوصله و اخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دکتربسیا
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
میگرن داشتم خداروشکر بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
بسیار وقت برای بیمار میگذارند.هوب گوش میدهند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
سردردهای شدیدبهترنشدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بیماری صرع این بیماریش کنترل شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
سلام بسیارمهربان وباحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
برای تشنج مراجعه کردیم بسیار خوش برخورد و صبور ودرمانشون عالی با حداقل دارو
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
دکتر خیلی خوبیه تشخیص دقیق دو ساله کمرم سفت بود و درد میکرد بهم گفت کمرمت سالمه مشکلی نداری دارو نوشت گفتند خوب میشی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیار با تامل جوابدهی میدهند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰
فراموشی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
عالی صبور
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
دکتر خوبی هستن..
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
دکتر بسیار حاذقی هستند من برای افسردگی رفتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
دکتربااخلاق وکاردانی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
تشخیص فوقالعاده درست واخلاق خوش باعث ارامش بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
برای تشنج مراجعه کردم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷
آلزایمر
بهبود داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵
مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱
سلام ، بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
میاستنی ، درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
کیست نخاع مامانم داشت ایشون تونستن تشخیص بدن و همکارشون دکتر رحیقی عمل رو انجام دادن.خداروشکر الان خوبه خوبه.خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۶/۱۲
راحت متوجخ بیماری و درمان او میشوند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
پدر من بعد از سکته مغزی زیر نظر ایشون بودند و هستند.عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۷
مشکل فشارخون
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
خیلی خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۸
سردرد.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
بسیار با حوصله با دقت و محتاط
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بهترین دکتر با حوصله وصبور تشخیص عالی الهی عاقبت بخیر بشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
جلسه اول رفتم
خیلی با حوصله و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۵
عالی بودن و هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
دکتر بسیار خوش اخلاق و باحوصله تشخیص و درمان عالی،منشی خیلی خوش برخورد ومنظم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
میگرن داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
قابل قبول است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
پدرم دوسال قبل دچار فراموشی میشدند که هردکترمغزواعصاب میرفتیم فقط دارو می دادند .آقای دکتر تشخیص درست کم خونی دادند که الان خیلی بهتر شدن.باتشکر ازصبوری ودقت آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
مریض سکته مغزی داشتم وتحت درمان هستیم خداروشکر دست وپاهاش لمس بود واحساسی نداشت بهتر شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۰
بسیار متبحر، خوش برخورد، خوش اخلاق و با حوصله هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
فراموشی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
خوش اخ
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
ام ای تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
بسیار حاذق و دلسوز میباشند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
پانیکداشتم تحت درمانم دوستان درمان میشید نگران نباشید منم ترس خوب نشدن داشتم فقط نباید بترسی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
سلام وقتتون
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
هنوز نتیجه ای نگرفتیم در حال درمان هستیم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۱
باسلام عرض ادب و احترام
خدا حفظ کند ایشان را
باحوصله و توانمند در پزشکی هستند.
و همین که با روی خوش با بیمار برخورد می کند و بیمار می تواند حرف بزند و ایشان می شنوند و راهنمایی می کنند بیمار از رفتن نزد ایشان راضی هست
حق یا رشان
ند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
عالی واقعا به یک جلسه بابا درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عالی و خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
سکته مغزی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
پارکینسون
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق وصبوری هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
با حوصله جو
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
من دخترموبا سردرد شدیدکه هرجا بردم میگرن تشخیص دادن اما بردم پیش ایشون وبا تشخیص درست و به موقعCvt ایشون از اتفاقای بدتری که ممکن بود پیش بیاد جلوگیری کردند وایشون یک لحظه زمان رو از دست ندادن وبه درستی راهنمایی کردن عالی هستند خدا خیرشون بده دعا گو ی ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
درحال آزمایش هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مادر مشکل افسردگی داشت وخوب شدند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
از طیق دوستان آشنا شدم و بسیار از طبابتشون راضی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۱۷
سلام ایشون یکی ازبهترین دکترهای مشهدهستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اعصاب مادرم که رو به بهبودی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
بی نظیر دکتربااخلاق باحوصله مهربون بسیارکاربلد هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
دکتر بااخلاق ومهربون
۱۴۰۲/۰۵/۲۶
بسیار با حوصله و مهربان و متخصص
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
هر سال یکی دوبار سرگیجه و از دست دادن بینایی به مدت یک الی دوساعته بهم دست میداد..
تا حدودی بهبودی حاصل شده است
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
الزایمر
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
دکتر خوبی هستن برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
یسیار با خوصله
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بسیار خوش اخلاق هستن و وقت میزارن واسه مریض
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
سلام ممنون تشکر دکتر عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
من دست درد بودم،و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳
فعلا تحت درمان هستم تا اتمام درمانم نتیجه مطلوب بگیرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
برای درمان میگرن مراجعه می کنم صبر و حوصله و وقتی که برای مریض میذارن فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
باسلام مشکل خاصی نداشتم ولی مادرم همش تشنج داشتن که داروهایشان خیلی عالی اثرگذاشت دست شان طلا
۱۴۰۲/۰۹/۱۹
خوب به هر بیمار توجه ووقت میزاره
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دکتر بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
برخورد بسیار خوبی دارن ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
از دست دادن هوشیاری
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
مشکل تشنج و بیماری کنترل شده است
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
مشکل تشنج یک سری رفتم گفتند ام ار آی بگیر
الان گرفتم میخوام برم نتیجه اش را نشانش بدم ببینم چی میگه
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
ناراحتی اعصاب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
تشخیص شو عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
تشکرمیکنمارآقایدکتربسیارعالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰
افسردگی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
مادرم بیمار ایشون هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۹
خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۲۰
عالی بسیار خوش برخورد با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
با صبوری به صحبتهای من گوش دادن و بعد دارو نوشتن که این برام خیلی مهم بود چون تشخیص درستی دادن
برای نوار مغز رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۳۰مامانم مار نیش زده بود ۵۰ درصد مغزش کلا از کار افتاد و یک دست و یک پا فلج شد با معالجه ایشون بعد از دو سال همه چی اوکی شد و بهبود پیدا کرد خدا بهشون خیر بده بهترین و مهربونترین دکتر هست ک میشناسم
۱۴۰۱/۰۲/۳۱پزشک حاذق و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیارخوب وخوش برخورد دلسوز
۱۴۰۴/۰۱/۲۹خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴تشخیص درست و خوب
۱۴۰۵/۰۳/۱۳میگیرین سر
۱۴۰۳/۰۷/۰۸از دیگران پرسیدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱مشگل فشار خون
۱۴۰۱/۰۷/۱۰سرگیجه
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بسیار با اخلاق،کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۸تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۴/۳۱فشار بالا داشتم که از اعصاب بود و بهترم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۳۰برای سردرد مراجعه کردم خوب بوده
۱۴۰۲/۰۳/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸ضربه به سر
۱۴۰۳/۰۲/۱۰صرع ۸سال زیر نظرشون هیتم بسیار دکتر با حوصله و حاذقی هسات
۱۴۰۳/۰۲/۱۸با توجه به اینکه به متخصص های زیادی مراجعه کردم، ایشون بهترین متخصص مغز و اعصاب هستن.. بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن و به سوالا جواب میدن و در مورد بیماری و روند درمان به خوبی توضیح میدن. من خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۲فعالان ارآی دادن
۱۴۰۱/۰۹/۱۹سردرد و سر گیجه و درد شدید کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر مهربان و با حوصله و البته تشخیص و تجویز دقیق دارو با اولین مراجعه و بعد از گذشت یک ماه احساس بهبودی دارم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶باسلام
۱۴۰۱/۰۶/۰۹دکتری عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۰پنیک تشخیص دقیق ایشون و بهبودی سریع ممنونم از جناب دکتر امیری
۱۴۰۳/۰۱/۳۰مشکل اعصاب خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱بسیار خوش اخلاق و ماهر
۱۴۰۳/۱۲/۱۳میگرن داشتم و با کمک جناب دکتر خدارو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲جان مادر من رو نجات دادند با تشخیصشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۷عالیییییی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵بسیار دکتر مهربان. با صبر و حوصله .من مادرم رو پیش ایشون بردم بسیار راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۰۲آقای دکتر امیری بسیار خوش رفتار و با حوصله و دقت بالا و تشخیص عالی دارن خداوند نگهدارشان باشد انشاالله.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳انسان فوق العاده و متخصص بسیار عالم
۱۴۰۱/۱۲/۲۶سلام بابت نوبت و ویزیت خیلی خیلی ممنون هستم دکتر بسیار خوب و عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲باسلام،در اولین ویزیت وبا اندازه گیری توسط فشار سنج ،مشکل من را تشخیص دادند وتنها با تجویز یک قرص نارنجی فسفری در روز اول متوجه بهبودی خودم شدم،ولی چون دارو خارجی بود وبه تحریم بر خوردیم ادامه درمان میسر نشد
۱۴۰۱/۱۱/۱۶مشکل آلزایمر داشتیم دکتر خوبی هستن با تجویز دارو از روندش جلوگیری کردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲باسلام دکترفوق العاده عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عااالی بووود
۱۴۰۲/۰۶/۰۹میگرن بهترم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰مامانم برا عدم تعادل در راه رفتن بردم پیش اقای دکتر. آتروفی مخچه در ام آر ای تشخیص داده شده.دارو دادن. اخلاق اقای دکتر عالی بود. انشالله نتیجه خوبی حاصل بشه
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی خوب بود دارو که دادن آقای دکتر مریضمون زود حالشون روبه بهبودی شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۷مشکل درد و بیقراری پا و همچنین بررسی احتمال بروز بیماری فراموشی داشتم. با پیگیری دکتر شرایط بسیار بهتر گردید.
۱۴۰۴/۰۵/۰۳سر درد داشتم تقریبا درمان شدم سردردم کمتر شده
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر بخش
۱۴۰۱/۱۱/۱۲تشنج پسرم عالی بودن من سلامتی پسرمو اول خدا و بعد می یون آقای دکتر بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۵دکتر بسیار عالی و با معرفت و صبور خیلی عالی تحت درمان میباشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۳کنترل تکرار صرع ..با دارو اوکی هست
۱۴۰۳/۰۳/۰۷دربلووو۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۳تشنج داشتم و کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸It iwas OK
۱۴۰۲/۰۳/۲۴خیلی دکتر خوش برخورد و مهربان هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶پزشک پدرم بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۷/۱۴بهترین دکتر دنیا ، مهربون ترین ، بسیار باهوش ، خوش رفتار خوش اخلاق ، بنده ۵ ساله مالتیپل اسکروز دارم تحت نظر ایشون و همکارانی که ایشون معرفی میکنند هستم راضی ام و به ایشون نمره عالی میدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵پارکینسون تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۰۵بیحسی پاها،ازمایش نوشتند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷مشکل عصبی و الان تحت درماند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسیار با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار پزشک حاذق ،توانمند ،خوش برخورد هستن و کاملا برای بیمارشون زمان میزارن و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۶فراموشی داشتم هنوز تخت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بیماری آلزایمر پدرم. عالی از لحاظ درمان طی دوره سه ساله اخیر.
۱۴۰۳/۰۲/۲۲افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۹باحوصله و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۴پدرم آلزایمر داره آقای دکتر کنترل میکنن تا رشد الزایورشون به تاخیر بیفته کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار خوشرو و صبور هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۴با عرض سلام من پدر شوهرمو بردم برای آلزایمر و حواس پرتی که داشتن فعلا تحت درمان هستن برخوردشون عالیه تشخیصشونم درست بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیار عالی هستند و درست تشخیص دادند.
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دیسک کمر هنوز درمان نشدم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸منتظر نتیجه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۱نتیجه مثبت
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۰۴استرس واضطراب ونتیجه عالی گرفتم دوجلسه مراجعه داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۱۸پارکینسون
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بیماری صرع داشتم و تحت درمان ام خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دکتر خوب و باصبر وحوصله، علمشون زیاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۳عالی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹درد کمر
۱۴۰۳/۰۲/۱۶مشکل مغز و اعصاب
۱۴۰۲/۱۱/۰۴مهربان و با آرامش
۱۴۰۲/۱۱/۱۳در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵مشکل آلزایمر مادرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۲۴سلام واقعا دکتر خوبی بودن خیلی خوش اخلاق وبا مهارت بالیی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۵پسرم وخانم بندخ بیمارایشان هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۹سردرد شدید داشتم .خیلی داروهای اقای دکتر بهم کمک میکنه واقعا دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۶/۲۱همچنان در حال معالجه هستم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی راضی ام
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۴/۰۸بسیار دکتر عالی و با حصوله
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر حاذق و صبوری هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ممنون از توجه ویژه این بزرگوار به مریض ها
۱۴۰۲/۰۸/۰۱سر درد داشتم.الان خداروشکر سر دردم خوب شده
۱۴۰۲/۱۲/۲۹بسیار دکتر با حوصله و با دقت
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خوب است اعتباردارد
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴آلزایمر و سکته مغزی. بهبودی نسبی نسبت به قبل از دوره درمان
۱۴۰۱/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تحت درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۶تشخیص واخلاق عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰کانال نخاع پدرم مسدود بود با تشخیص درست و به موقع ایشون پدرم عمل کردن و خوب شدن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۶مشکل سر درد تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۰۲فعلا یک جلسه اومدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عالی هستند. بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد و به توضیحات مریض گوش میدن و وقت میذارن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سکته مغزی عالی باتجربه و با اخلاق وقت میذارن برای مریض
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار کارشون دقیق وخوب هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی و
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خیلی دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۴صرع میوکل
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار دکتر عالی و باتجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتر حاذقی است
۱۴۰۰/۰۱/۲۶با عرض سلام ودرود خدای ارحم الراحمین همیشه وهمه جا نگاهدارشان باشد ممتازند از نظر اخلاق ، صبوری هنگام شنیدن درد بیمار، در صورت نیاز تجویز جدیدترین دارو که با یک دوره مصرف بیماری برطرف میشود. خانواده ام و دوستانم را به بهترین نحو ممکن درمان کردند که همه ما ،از صمیم قلبمان برای ایشان و خانواده محترمشان ،آرزوی سلامتی دائم العمر داریم طول عمر بابرکت فراوان
۱۴۰۴/۱۲/۱۱پارکینسون
۱۴۰۱/۱۲/۰۳خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۰پدرم پارکینسون دارن کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۸در حال پیگیری هستم
۱۴۰۲/۰۶/۲۸برای سندروم پای بیقرار مراجعه کردم و خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹پادردبودم والان نسخه دکتررومصرف کردم خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر بسیار عالی باصبر حوصله زیاد به حرف بیماران گوش می دهند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲من بیمار دکتر نعمتی بودم گلستان دارو اش لوبل بود اما هیچ فایده نداشت آمدم پیش دکتر امیری خداروشکر الحمدلله بهتر هست یک دارو دیگر اضافه کرد بهترین دکتر استان خراسان رضوی است انشالله که موفق باشند انشالله که خداوند بهشون سلامتی بهده متشکرم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مادرم مشکلش با آرزوی ایشان حل شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۰مادرم آوردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۲سلام بیماری ام اس خیلی عالی بودن و هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بیماری mndخوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیار مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار کار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۰۵بیماری صرع دارم و با یک قرص معمولی تا الان خدا رو شکر کنترل شده بسیار با حوصله هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۹کارشان عالی است راضی هستم بنده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶درد دست چپ
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالیییییییی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲استرس و سرگیجه و عدم تعادل یک نسخه رفتم پیششون بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۲۶سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر صبور، با حوصله و دلسوزی هستند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۱بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالییی
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عالی و تشخیص دقیق و با حوصله و اخلاق خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتربسیا
۱۴۰۳/۰۳/۰۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۰میگرن داشتم خداروشکر بهترم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار وقت برای بیمار میگذارند.هوب گوش میدهند.
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سردردهای شدیدبهترنشدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بیماری صرع این بیماریش کنترل شده
۱۴۰۴/۰۵/۱۵سلام بسیارمهربان وباحوصله
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای تشنج مراجعه کردیم بسیار خوش برخورد و صبور ودرمانشون عالی با حداقل دارو
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر خیلی خوبیه تشخیص دقیق دو ساله کمرم سفت بود و درد میکرد بهم گفت کمرمت سالمه مشکلی نداری دارو نوشت گفتند خوب میشی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار با تامل جوابدهی میدهند
۱۴۰۱/۰۸/۱۰فراموشی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی صبور
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خوبی هستن..
۱۴۰۱/۰۱/۰۱دکتر بسیار حاذقی هستند من برای افسردگی رفتم خیلی خوب شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتربااخلاق وکاردانی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶تشخیص فوقالعاده درست واخلاق خوش باعث ارامش بیمار هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲برای تشنج مراجعه کردم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۷آلزایمر بهبود داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۱سلام ، بسیار با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۱۵میاستنی ، درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸کیست نخاع مامانم داشت ایشون تونستن تشخیص بدن و همکارشون دکتر رحیقی عمل رو انجام دادن.خداروشکر الان خوبه خوبه.خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۶/۱۲راحت متوجخ بیماری و درمان او میشوند
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پدر من بعد از سکته مغزی زیر نظر ایشون بودند و هستند.عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۷مشکل فشارخون
۱۴۰۱/۰۹/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۸خیلی خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۸سردرد.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹بسیار با حوصله با دقت و محتاط
۱۴۰۱/۱۰/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بهترین دکتر با حوصله وصبور تشخیص عالی الهی عاقبت بخیر بشه
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳جلسه اول رفتم خیلی با حوصله و خوش اخلاق بودن
۱۴۰۲/۱۰/۱۵عالی بودن و هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر بسیار خوش اخلاق و باحوصله تشخیص و درمان عالی،منشی خیلی خوش برخورد ومنظم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳میگرن داشتم الان بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵قابل قبول است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷پدرم دوسال قبل دچار فراموشی میشدند که هردکترمغزواعصاب میرفتیم فقط دارو می دادند .آقای دکتر تشخیص درست کم خونی دادند که الان خیلی بهتر شدن.باتشکر ازصبوری ودقت آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۲۰مریض سکته مغزی داشتم وتحت درمان هستیم خداروشکر دست وپاهاش لمس بود واحساسی نداشت بهتر شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۰بسیار متبحر، خوش برخورد، خوش اخلاق و با حوصله هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوب بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴سکته مغزی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۴خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶فراموشی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوش اخ
۱۴۰۳/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴ام ای تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱بسیار حاذق و دلسوز میباشند
۱۴۰۰/۰۸/۲۳پانیکداشتم تحت درمانم دوستان درمان میشید نگران نباشید منم ترس خوب نشدن داشتم فقط نباید بترسی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳سلام وقتتون
۱۴۰۳/۰۵/۰۲هنوز نتیجه ای نگرفتیم در حال درمان هستیم.
۱۴۰۳/۰۳/۲۱باسلام عرض ادب و احترام خدا حفظ کند ایشان را باحوصله و توانمند در پزشکی هستند. و همین که با روی خوش با بیمار برخورد می کند و بیمار می تواند حرف بزند و ایشان می شنوند و راهنمایی می کنند بیمار از رفتن نزد ایشان راضی هست حق یا رشان ند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عالی واقعا به یک جلسه بابا درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی و خیلی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سکته مغزی
۱۴۰۲/۱۰/۳۰پارکینسون
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۲۲دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق وصبوری هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۳با حوصله جو
۱۴۰۲/۰۶/۱۹من دخترموبا سردرد شدیدکه هرجا بردم میگرن تشخیص دادن اما بردم پیش ایشون وبا تشخیص درست و به موقعCvt ایشون از اتفاقای بدتری که ممکن بود پیش بیاد جلوگیری کردند وایشون یک لحظه زمان رو از دست ندادن وبه درستی راهنمایی کردن عالی هستند خدا خیرشون بده دعا گو ی ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۰۹درحال آزمایش هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مادر مشکل افسردگی داشت وخوب شدند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴از طیق دوستان آشنا شدم و بسیار از طبابتشون راضی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۱۷سلام ایشون یکی ازبهترین دکترهای مشهدهستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲اعصاب مادرم که رو به بهبودی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بی نظیر دکتربااخلاق باحوصله مهربون بسیارکاربلد هرچی بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دکتر بااخلاق ومهربون
۱۴۰۲/۰۵/۲۶بسیار با حوصله و مهربان و متخصص
۱۴۰۱/۱۲/۱۹هر سال یکی دوبار سرگیجه و از دست دادن بینایی به مدت یک الی دوساعته بهم دست میداد.. تا حدودی بهبودی حاصل شده است
۱۴۰۲/۱۲/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴الزایمر
۱۴۰۳/۱۲/۲۷ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۹دکتر خوبی هستن برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱یسیار با خوصله
۱۴۰۲/۱۰/۰۷بسیار خوش اخلاق هستن و وقت میزارن واسه مریض
۱۴۰۲/۰۹/۱۲سلام ممنون تشکر دکتر عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸من دست درد بودم،و الان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳فعلا تحت درمان هستم تا اتمام درمانم نتیجه مطلوب بگیرم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶برای درمان میگرن مراجعه می کنم صبر و حوصله و وقتی که برای مریض میذارن فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۱/۰۱باسلام مشکل خاصی نداشتم ولی مادرم همش تشنج داشتن که داروهایشان خیلی عالی اثرگذاشت دست شان طلا
۱۴۰۲/۰۹/۱۹خوب به هر بیمار توجه ووقت میزاره
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰برخورد بسیار خوبی دارن ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۱۳از دست دادن هوشیاری
۱۴۰۴/۰۳/۰۴دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲مشکل تشنج و بیماری کنترل شده است
۱۴۰۱/۱۰/۱۸مشکل تشنج یک سری رفتم گفتند ام ار آی بگیر الان گرفتم میخوام برم نتیجه اش را نشانش بدم ببینم چی میگه
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ناراحتی اعصاب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸تشخیص شو عالیه
۱۴۰۲/۱۱/۱۵تشکرمیکنمارآقایدکتربسیارعالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰افسردگی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مادرم بیمار ایشون هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۹خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۲۰عالی بسیار خوش برخورد با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۲با صبوری به صحبتهای من گوش دادن و بعد دارو نوشتن که این برام خیلی مهم بود چون تشخیص درستی دادن
۱۴۰۱/۰۹/۱۱مادرم مریض ایشان بوده اند
۱۴۰۱/۰۷/۱۶سلام پدرم خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۰۵