تهران خیابان ولیعصر ، بالاتر از چهار راه پارک وی ، ابتدای خیابان فرشته ( فیاضی ) ، جنب هایپر می فرشته ، پلاک 150 ، طبقه 3
️️لطفا بعد از ثبت نوبت حتما قبل از مراجعه با شماره مطب هماهنگی صورت پذیرد.
تهران سعادت آباد - سرو غربی - ابتدای خیابان بخشایش -نبش بهار یکم-ساختمان پزشکان بخشایش( پلاک 28/1) - طبقه اول.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، ابتدای خیابان فرشته (فیاضی)، جنب هایپر می فرشته، پلاک ۱۵۰، طبقه ۳
️️لطفا بعد از ثبت نوبت حتما قبل از مراجعه با شماره مطب هماهنگی صورت پذیرد.
خیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، ابتدای خیابان فرشته (فیاضی)، جنب هایپر می فرشته، پلاک ۱۵۰، طبقه ۳
️️لطفا بعد از ثبت نوبت حتما قبل از مراجعه با شماره مطب هماهنگی صورت پذیرد.
سعادت آباد - سرو غربی - ابتدای خیابان بخشایش -نبش بهار یکم-ساختمان پزشکان بخشایش (پلاک ۲۸/۱) - طبقه اول.
دکتر خوشرو و کاربردی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹کمردردتشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰همه چیز عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹دکتر فو
۱۴۰۲/۱۲/۰۳بورسید دوباره عود کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۳/۱۸تومور استخوانی مچ دست چپ
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ایشون نمونه بارز دکتر پنجه طلاهستن،جراحی استئوتومی انجام دادم که خداروشکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۶تومور استخوانی و جراحی شدم
۱۴۰۲/۰۵/۱۵Cts بسیار دقیق و شناسایی نوع گرفتگی و عمل سریع
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عااااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲قطعا یکی از معدود با اخلاق ترین و حاذق ترین و در یک کلام بهترین در رشته تخصصی خودشان هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶بسیار دکتر با اخلاق دقیق و متعهد نسبت به تخصص خودشان باشد
۱۴۰۲/۱۲/۰۸تومار سارکوم داشتم با عمل دکتر و شیمی درمانی خوب شدم دکتر بسیار با اخلاق و بامعرفت هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بهترین جراح
۱۴۰۰/۱۱/۱۴روی ساق پام یه کیست بود که جاش خیلی بد بود نزدیک عصب پام بود که آقای دکتر جراحی کردن پام هم آسیب ندید به نظر من دکتر بی نظیری هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۴/۲۹یک دکتر مهربان خوش کلام
۱۴۰۳/۰۶/۱۴درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۰۷بسیار اخلاق مدار و وظیفه شناس
۱۴۰۱/۰۶/۱۶تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۸بهترین دکتر و فرشته نجات مروم
۱۴۰۳/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بسیار دکتر خوب و حاذقی هستند و بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۰خوب عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۷من تازه پیش ایشون عمل کردم تومور پا راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بهترین
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۳/۱۵درتخصص خودش همتاندارد وبسیارحرفه ای عمل میکند کارش قابل تقدیراست
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱درد پا
۱۴۰۳/۰۲/۲۰همسرم بیمارایشان هست زانودرد ذاره
۱۴۰۰/۰۵/۰۹دکتر مهربان ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خوش اخلاق و تشخیص درست
۱۴۰۱/۱۱/۲۵بسیار دکتر خوش اخلاق و متخصص می باشند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عمل لگن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷مفصل پا خوب بوده
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوب هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶سلام پسرم کیست استخوان داشت، آقای دکتر خدا خیرشون بده ،عملش کرد.
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خیلی علی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عمل کردن ولی هنوز نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عمل cts برای تنگی کانال عصب داشتم واقعا عالی بود الان 11 روز گذشته و واقعا درد ندارم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تشخیص لنفوم استخوانی
۱۴۰۳/۰۶/۳۰غده اس
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عمل داشتم
۱۴۰۲/۰۳/۲۳درد زانو
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بنده پارسا مهر هستم لیدر عراق بیمار از کشور عراق میارم برای درمان از دکتر کاظمی برای بیماران استفاده کردم و کاملا موفقیت امیز بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۱/۱۴هنوز در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عالی بی نظر تومور استخوانی را درست کردند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بسیار بسیار دکتر توانمند با تشخیص عالی ،توده استخوان رو که مشکوک بود قبل از عمل نمونه برداری کردن و بعد جراحی کردن و خوشبختانه خوش خیم بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۳استئو سارکوم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عمل لیپوم شدید در دو کتف
۱۴۰۳/۰۸/۲۶تومرشانه خانومم داشت فردا جراحی داره
۱۳۹۹/۰۵/۳۰فعلا ام ار ای نوشتن انجام دادم فردا میرم پیششون
۱۴۰۱/۰۴/۱۲دکتر بسیار خوب وتوانمندی هستند خدا حفظشون کند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰من.کمال.تشکررا.ازجناب.دکتر.میرکاظمی.دارم.توموری.بزرک.در.ران.پای.چپ.منبود در تاریخ.31.6.402.دربیمارستان.عرفان. نیایش.توسط.ازپای.من.خارج.نمودندو بسیار.راضی.هستم.من.تاپایان.عمرم.دعا گوی.ایشان.هستم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۴برای راه رفتن دخترم مراجعه کردم،قبل از آقای دکتر کاظمی سه تا دکتر دیگه رفته بودم که نظرشون عمل بود،ولی آقای دکتر عمل رو کلا رد کردن.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خیلی دکتر خوبیه واقعا برا هر مریض وقت میذاره تشخیصشونم ک عالی
۱۳۹۹/۰۵/۳۰هیچ مشکل
۱۴۰۲/۰۴/۲۲فعلا نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۰/۰۲/۲۶دکترمیرکاظ
۱۴۰۱/۰۴/۲۵تومور لگن
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بنده تومار استخوان داشتم و کوتاه بلندی پا .. ایشون با یک عمل پیوند استخوان هم تومور را درمان و هم کوتاه و بلندی پا را درست کردند ..
۱۴۰۲/۱۱/۲۵توموراستخوان داشت همسرم درساق پا. بعد3بارجراحی توسط دکتر دیگه ایشون بار 4ام دیگه پیونداستخوان کردن براش 7ماه پیش.. تااینجاخوب بوده کارشون
۱۴۰۳/۰۹/۰۴تومور بازو داشتم و جراحی کردم. کارشون عالیه.
۱۴۰۳/۰۲/۲۲تازه عمل کردم
۱۴۰۳/۰۱/۳۰بسیار مسلط و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۲۱تومور خوش خیم و بزرگی بالای ساق پا و پشت زانو داشتم که کنار اعصاب پا و شریان اصلی بود خوشبختانه دکتر خیلی خوب عمل را انجام داد کل تومور را خارج کرد و دو هفته بعد از عمل تونستم مثل قبل فعالیت کنم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰دکتر بسیار انسان و با اخلاق واقعا ماهر و پنجه طلا هر چیزی از خدا میخواد بهش بده .با اطمینان میگم از ویزیت پیش ایشان پشیمان نمیشوید
۱۴۰۱/۰۷/۰۳برای قرار عمل جراحی باید خدمت ایشان برسم
۱۳۹۹/۰۷/۱۴تشخیص کاملا درستی داشتند بسیار ماهر و باوجدان هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷سلام.من توده استخوانی داشتم که پیش دکتر عمل کردم و خداروشکر خیلی خوب بود.بسیار دکتر خوش اخلاق و حرفه ای هستن.من از ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۳یکی از دوستان روعمل کرده بود بسیار راضی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۱۵من تومور زانو داشتمpvns که دکتر تومور رو کاملا تخلیه کردن و خداروشکر الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۴/۱۷اقای دکتر بسیاری حاذق اند تو کارشون و مهربون و نوع دوست..
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۳دکترخوبی
۱۴۰۳/۰۹/۱۹با اخلاق و با دانش
۱۳۹۹/۰۶/۲۳توده در مچ دست راست و MRI گرفتم باید ببینند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکترخوش اخلاق وماهری هست
۱۴۰۵/۰۲/۳۱دست پسر ۸ساله ام کیست داشت هفته پیش عمل کردن
۱۴۰۱/۱۲/۱۲دکتر خوبیه.ولی کاشکی وقت بیشتری برا بیمار بذاره
۱۴۰۳/۰۸/۱۹بسیار دکتر خوب و با سوادی هستند و خوش اخلاق و خدا شناس
۱۴۰۲/۱۱/۲۷من تومور سرطانی داخل زانوم داشتم و بعد از چند دوره شزمی درمانی برای ادامه روند درمانم به ایشون ارجاع داده شدم و طی تشخیص درست و دقیق ایشون جراهی شدم و فوق والعاده دکتر شریف و کار بلدی هستن و از صمیم قلب براشون ارزوی سربلندیه روز افزون دارم و ب جرات میتونم بگم یکی از معدود پزشکان خوب و چیره دست در عملهای جراهی تومورهای استخوانی هستند.خدا برای ایشان عمر با عذت و برای همه بیماران شفای کامل اعطا فرماید.با سپاس
۱۴۰۳/۰۶/۰۸سلام من پی آرپی شانه انجام دادم و خداروشکر الان خوبم و مهمتر از همه خیلی آقای دکتر خوشبرخورد و پرانرژی هستن و من هر باری که خواستم برم مطب بدون استرس رفتم ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۲تومور درناحیه ارنج
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عمل تومور لگن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۱تومور در شصت پا راست.در حال حاضر در حال ازمایش پاتولوژی هستم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بسیار دکتر حرفه ای و کاربلد خودم عمل داشتم پیششون راضی ام
۱۴۰۲/۰۴/۱۹خوب،علی
۱۴۰۲/۰۵/۱۱دکتر بسیار خوش اخلاق و متخصص
۱۳۹۹/۱۱/۲۶درد زانو
۱۴۰۰/۱۰/۳۰دکتر بسیار بسیار انسان فهیم و کاردان و متخصص در حرفه خود هستند خدا خیرشون بده پای من که هیچ امیدی بهش نبود با عنایت خدا و دستان پرتوان دکتر خوب شد من تا آخر عمرم دعاگوی آقای دکتر هستم و برای ایشان از خداوند متعال عمر باعزت و سلامتی میخوام خدا قوت دکتر عزیزم
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار پزشک بااخلاق و خوبی هستن من فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹توده مچ پا، عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۱۲/۰۱تومور لگن داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳سارکوم یوئینگ بود که به لطف خدا و تلاش دکتر میرکاظمی حل شد
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۱همسرم در ناحیه ران چپ پا تومور سارکوم داشت که دکتر میرکاظمی عمل کردند و الان عالی هست همه چی ، واقعا دکتری بااخلاق ،معجزه گر و پنجه طلا هستند ایشون ،
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۶پسرخواهرم سارکوم یویینگ بازو پیش ایشون عمل کرد کارشون عالیه پیوندشون گرفته ودردش خییلیی کم شده
۱۴۰۳/۰۲/۰۲دکتر بی نظیریه پونزده ماهه عمل کردم و کاملا راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سارکوم یوئینگ عضلانی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲پسرم درستش تومور داشت دکتر عملش کرد الان دربارهاش توموردارد
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خوب.عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶من در پایم تومور داشتم و عمل شدم و خیلی از ایشان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵من مبتلا به بیماری استئوسارکوم ران بودم سال 1402 پیش دکتر جراحی شدم و تحت درمان قرار گرفتم و بعد شیمی درمانی شدم و الان به لطف خدا و دستان دکتر الان صحیح و سالم هستم و هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۸سلام من مریض دکتر میرکاظمی من توده یون سارکوم در لگن چپم داشتم سال ۱۴۰۲ عمل کردم الانم هیچ مشکلی ندارم شکر خدا ممنون از اقای دکتر میرکاظمی خیلی با تجربه است ممنون از ایشلا همیشه تنت سلامت باشه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سلام من تومور داشتم دکترعملم کرد کارشون عالیه خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۶/۰۶مچ دستم را پیش دکترمیرکاظمی عمل کردم خیلی راضیم واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۷فقط تو بیمارستان پیامبران پسرم و ویزیت کردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دربیمارستان بوعلی تهران ویزیت شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۷عالی و قابل احترام و متخصص.
۱۴۰۱/۱۲/۰۹سلام با درد شدید کمر و دوپا نزد ایشان رفتم و خدارو شکر الان بهتر هستم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷درود سپاس از توجه اتان در مورد دکتر میرکاظمی کارشون و توجه شون به بیمار فوق العاده است
۱۴۰۴/۱۰/۱۷درحال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴برای مشکل تنیس
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تومور استئوسارکوما داشتم عمل کردن و الان کاملا حالم خوبه،خیلی دکتر خوبین
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بهترین و با تجربه ترین دکتر
۱۴۰۳/۰۱/۰۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸با سلام، دکتر میر کاظمی عزیز یک دکتر حاذق ودرجه یک هستن، جدا از همه ی اینا بسیار دلسوز، مهربون و خوش برخوردن. دکتر جان ان شالله سلامت و پاینده باشید.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰غده در بافت نرم پام داشتم توسط ایشان جراحی شدم
۱۴۰۲/۰۵/۰۱باسلام.کیست داخل استخوان پا پسرم .کار دکتر فوق العاده میباشد هم تخصصی داره هم اخلاق .
۱۴۰۲/۱۱/۱۲پزشکی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۰۴در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۱۰مادرم زانو درد داشت تزریق کردن بهتر شدن
۱۴۰۳/۰۱/۲۰عمل تومور انگشت شست پا که بسیار موفقیت آمیز بود .
۱۴۰۳/۰۳/۱۸سلام دخترم کیست استخوان بازو داشته توسط دوستان خدمت جناب دکتر رسیدیم در سریع ترین زمان ممکن عمل جراحی انجام دادن و پیوند استخوان هم انجام گرفت پس از یک ما حال دخترم بسیار خوب به حالت نرمال رسیده جناب دکتر انسانی بسیار باشخصیت سرشار از روحیه و انرژی مثبت میباشند من و خانواده ام رو از نگرانی و اضطراب نجات دادن خیلی خیلی از شما تشکر میکنم سایه شما مستدام باشه انشاالله
۱۴۰۳/۰۸/۱۰خیبی خیلی عت
۱۴۰۳/۰۳/۳۰خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مشکل زانو وکتف داشتم نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳خوش اخلاق وکاربلد عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۴سلام من پی آرپی شانه انجام دادم و خداروشکر الان خوبم و مهمتر از همه خیلی آقای دکتر خوشبرخورد و پرانرژی هستن و من هر باری که خواستم برم مطب بدون استرس رفتم ممنونم آقای دکتر
۱۴۰۵/۰۳/۰۲تازه امروز ویزیت شدم هنوز زوده اعلام نظر کنم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶درجه یک
۱۴۰۳/۰۸/۳۰سارکوم بد خیم داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۱دخترم توده استخوانی در زانو داشت جراحی کردتد و کامل تخلیه کردند شکر خدا خوش خیم بود عالی و استادانه بود کارشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱مشکل درد دست داشتم بدون دارو وبا حرکات ورزشی مشکلم بر طرف شد ارادتمند دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۴عالی هستند ایشون
۱۴۰۳/۰۶/۰۴تومورپامنتظرعمل
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عااااااااااالیییییییی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱تومور سارکومی انتهای استخوتن ران جراهی و خارج سازی موفق توده
۱۴۰۱/۰۷/۳۰از نظر تشخیص اولیه فوق العاده هستند
۱۳۹۸/۱۱/۳۰تشخیص عالی ،
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی دکتر خوب و مهربونیه
۱۴۰۲/۱۲/۰۸پارگی تاندوم دست راست
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عالی بسیار دکتر خوبی هستن خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۲/۰۴/۲۱واقعا دکتر عالی هستش
۱۴۰۳/۰۴/۱۸بسیار مرد شریفی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر فوق العاده ای هشتن و با اخلاق و دانش بسیار
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عااااااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵تحت درمان اولیه هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳فوقالعاده دکتر خوبیه من کیست استخوان هیپ داشتم با یکبار عمل کامل درمان شدم و به زندگی معمولیم برگشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار مهربان و دوست داشتنی و در کارشون استاد و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۱۶تشکر بسیار دارم از دکتر پای من رو از عفونت نجات داد
۱۴۰۱/۱۰/۱۳آقای دکتر یک پزشک حاذق، توانمند و با اخلاق هستند. پکیج یک انسا واقعی. خدا حفظشون کنه من تومور دست دارم و ایشون بزودی من و عمل میکنن دلم قرصه که عالی میشه
۱۴۰۲/۰۴/۱۰توده خوش خیم لگن داشتم و جراحی شدم دکتر حاذقی هستند فقط شلوغی مطبشون خیلی بده
۱۴۰۳/۱۰/۲۶اقای دکتر بسیار انسان فهیم با اخلاق و حاذقی هستند تومور استخوانی داشتم خدارو شکر با طبابت ایشان رفع شد
۱۴۰۳/۰۱/۲۹زانو در وگرفتگی ماهیچه پا
۱۳۹۸/۰۷/۲۰خدا خیرش بده منو از دست این طومور نجات داد
۱۴۰۱/۰۳/۰۱تومور فیبروماتوز کف پا داشتم که آقای دکتر به نحواحسن تومور رو خارج کردن و شکرخدا حدود دوساله دیگه هیچ مشکلی برام پیش نبومده
۱۴۰۳/۰۵/۲۴از دیگران درباره ایشان شنیدم
۱۳۹۹/۰۵/۰۷فقط در حد مشاوره بوده
۱۴۰۱/۰۷/۲۶دخترم بیمارشون بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عمل جراحراحی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳دست خدا روی زمین عمل جراحی تومور استخوانی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲دکتر خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکتر فوق العاده خوش اخلاق و کار بلد منفعت بیمار را در بالاترین اولویت قرار می دهد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عااااالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸کشیدگی تاندن پا
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عالیست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷قطعادکتر با حوصله و کاربلدی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۸بسیار عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱جراحی لگن
۱۴۰۲/۰۲/۲۰پسرم توده داشت توی پاش که هیچ دکتری تشخیص نداد ولی دکتر میرکاظمی به موقع تشخیص دادن و پسرم رو عمل کردن.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰تومور استخوان ران خوشخیم بود عمل خیلی خوب بود بعد از ۳ ماه که رفتم پیششون گفتن آزادی هر کار و ورزشی میخوای کن کامل خوب شدی الان کاملا خوبم و نه دردی دارم نه مشکلی خیلی تجربه دارن و تشخیصشون عالیه خیلی حرفه ای و خوش برخورد بهترین دکتری که دیدم خیلی خیلی خیلی مسلط روی کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام جناب دکتربسیاربسیارکاربلد وجراح زبردستی هستن درضمن انسان درستی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی بودند
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی بودن هم طبیب حاذق هم بسیار خاکی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵یکی از بهترین متخصصین تومار لگن خواهرم رو ماهرانه خارج کردند. از لحاظ اخلاق حرفه ای و اخلاق انسانی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار دکتر ماهر با درجه انسانیت بالا
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۲/۲۸دکتر فوق العاده ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶باسلام تومور انتهای استخوان بازو. ایشون عمل کردن وخیلی نتیجه خوب بود،خدا انشاالله به ایشان خیر و سلامتی بده.
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دکتر فوق العاده بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴ایشون دکترخوبی خانم عمل کرده ازاقای دکتربابت عمل خوبی که کرده سپاس گذارم
۱۳۹۹/۰۳/۲۳عمل تومور دست که خیلی خوب عمل شد
۱۳۹۹/۰۵/۳۱بسیار حاذق و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۶/۰۶فعلا نتیجه ای نگرفتم.ام ار ای نوشته به خاطرکرونانتونستم جوابش نشان بدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵دکتر بسیار مهربان و با اخلاق و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عالییی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹دکتر کاردرستی هستن... جراح عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۵درد شانه و معرفی جهت mri
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خیلی راض
۱۴۰۰/۰۹/۱۰رودست نداره بخدا
۱۴۰۰/۱۲/۲۰فیبروماتوز داشتم و دو بار عمل شدم
۱۴۰۲/۰۴/۰۵همسرم بیمارایشان هست زانودرد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عمل تمور سارکوم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بهترین
۱۴۰۰/۰۱/۲۲من خواهرم بیمار ایشان بود و توده ای در زیر زانو کنار ماهیچه داشت که باعث ایجاد درد شده بود.ایشام زحمت کشیدند با عمل جراحی توده را برداشتند ودر حال حاضر دوره نقاهت را سپری میکنند.
۱۴۰۲/۰۴/۳۱پدرم پاهاشون پرانتزی بود و برای هر دو پا به نوبت تعویض مفصل انجام دادن. دکتر میرکاظمی بسیار باتجربه و مهربان بودن و پاهای پدرم رو به بهترین شکل عمل کردن. تا همیشه ازشون ممنونیم️
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عالی ه
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ایشون دکتری بسیار با اخلاق، مهربون ،دلسوز، متعهد و مسئولیت پذیر هستند که در زمینه تخصص خودشون بسیار توانمند هستند و ما از اینکه به ایشون مراجعه کردیم بسیار راضی هستیم ان شا الله خداوند حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر عزیزم منو روز جمعه عمل کردن ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۹/۱۴دکتر بسیار بااخلاق وبا تجربه ای هستن خدا حفظشون کنه انشالله
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۵درد پا
۱۴۰۳/۰۲/۲۶بسیار حاذق و خوب هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۷دکتر بسیار عالی خوش برخورد و کار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶مشکل زانو و هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷توده لگنی و عمل عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱کارشون واقعاعالی خیلی صبوروحرفه ای
۱۴۰۱/۰۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷باسلام من، تومور زانو داشتم، همراه با دردهای شدید در زانو، توسط دکتر میر کاظمی جراحی شدم، کاملا موفقیت امیز بود،در حال حاضر هیچگونه دردی ندارم، و تومور هم خوش خیم بود. باتشکر فراوان از دکتر میرکاظمی،ایشان عالی تشخیص دادند و کاملا دارای مهارت هستند. خیلی ممنون
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بزرگی استخوان
۱۴۰۲/۰۴/۲۶توومور سارکوم . ادامه درمان
۱۴۰۳/۰۱/۰۶دکتر خیلی خوب ومهربان ودلسوزیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۷باسلام پیوند مغز واستخوان روی بازوی چپ داشتند.خدایا شکر عالی بود.از دکتر ممنون ومتشکرم...
۱۴۰۳/۰۳/۲۱خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵پیچ خوردگی مچ پا
۱۴۰۳/۰۴/۳۰جراحی لگن
۱۳۹۹/۰۹/۰۹پیوند انگشت و موفقیت آمیز بود بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۹نمونه یک پزشک واقعی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۹وقت عمل داشتم ولی دکتر پنچ شنبه نیامد
۱۴۰۰/۰۳/۰۲سلام وقت بخیر بنده مشکل یخ زدگی شانه داشتم و آقای دکتر با یک تزریق مشکل مرا حل کردند .
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۲عالیییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸با سلام ایشان جز نخبگان هستند و دکتر بسیار خوب و با تجربه هستند با آرزوی سلامتی و موفقیت برای ایشان
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکتر خیلی خوبی است وبا اخلاق خدا حفظ کند من مشکل تومور استخوانی داشتم عمل کرده خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰دکتر پنجه طلا و بسیار حرفه ای با توان علمی بالا
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۱دکتر فوق العاده ای. هستند..تمام انرژی و وقتشونو تا جایی ک ممکنه برای بیمار میذارند
۱۴۰۰/۰۵/۱۶تومور دست انجام دادم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۵/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۶تومور در بازو وکارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۳تشخیص پی بی ان اس دادند منتظر عمل هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بایدعمل انجام بدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳تومور پای چپ جراحی و خارج ساختن تومور
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۴پزشک همسرم هست
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی من واقعا دوساله پام درمان شده و هیچ دردی ندارم
۱۴۰۳/۰۳/۱۰سلام دکتر میر کاظمی بسیار عالی هستند و مهربان خیلی علی هستند من بسیار راضی هستم از ایشان
۱۴۰۰/۰۳/۲۵سلام واقعا دکترخوب و تشخیص عالی دارن.بنده توده ای در پهلو چپم داشتم و به کمک آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۶سلام. بسیار پزشک خوش برخورد و حاذقی هستند. من سینویت زانو داشتم که ایشان عمل کردند و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۰۷با سلام بنده چند ماه قبل عمل پیوند استخوان پا داشتم و کارشون خیلی عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۱۲/۲۶