برای زانو درد پسرم رفتم واینکه بعد ازگرفتن آزمایشات معلوم شد به خاطر رشدش بوده وایشون دکتر فوق العاده مهربون بوده وبه تمام حرف هایی که میزنید گوش میدن وبا دقت جواب میدن
۱۴۰۲/۰۶/۱۱
عالی پرانتز بودن پا بچه
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
دکتر بسار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۱
عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
دکترخوب وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
خیلی دکترخوبی هستن اخلاقشون خیلی خوبه باصبروحوصله
۱۴۰۲/۰۳/۰۲
س آقای دکتر تشخیص عالی وبا صبروشکیبایی فراوان توضیح دادن خیلی عالی خدا خیرشون بده شهرستان گفتن باید عمل کنیم پای پسرم رو آمدم آقای دکتر نیاز به عمل گفتن نیست فعلا تا دوماه آینده
دکتر خوب وعالی با صبر وحوصله
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بود عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸بسیار دکتر خبی هستن و ادم فوق العاده خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۱/۲۴درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۸من اوایل کارشون رفتم راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱خیلی دکترخوبی هستن اخلاقشون خیلی خوبه باصبروحوصله
۱۴۰۲/۰۳/۰۲بسیار عالی و دلس
۱۴۰۳/۰۵/۲۱برخوردش یخورده تنده
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عمل خوب
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۴خیلی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱جراحی زانو
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۱تصادفی بود پدرم راضی هستیم ازش
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر بسیار عالی با تجروبه خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۱عمل پارگی زانو دختر دوساله م
۱۴۰۳/۰۸/۰۵سلام.دکتر خوب و باحوصله هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالیبودن
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عالی بودن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی با اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عمل آرنج فرزندم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸نوبت میخواستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳خوش برخورد و کاربلد بودند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳در یک کلام بسیار مسلط و خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۸سلام خسته نباشید من به دخترم شربت دادن اسمشو گم کردم میخواستم ببینم میتونن کمکم کنن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار عالی و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر با حوصله و با سواد
۱۴۰۲/۱۱/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷جراحی کجی مچ پا
۱۴۰۳/۰۳/۰۳دکتر خیلی خوب وکاردانی هستن و با صبر حوصله به حرف های مریض شون گوش میدن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار دکتر خوب و مهربان جراحی استخوان ران
۱۴۰۳/۰۲/۱۲بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۳/۱۱بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۸موردی ندارد
۱۴۰۲/۰۸/۰۹عالیه،بهترین احلاق،ودارای نجابت وخضوعوبزرگ منشی ایشان هست
۱۴۰۱/۰۷/۲۸دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷برای زانو درد پسرم رفتم واینکه بعد ازگرفتن آزمایشات معلوم شد به خاطر رشدش بوده وایشون دکتر فوق العاده مهربون بوده وبه تمام حرف هایی که میزنید گوش میدن وبا دقت جواب میدن
۱۴۰۲/۰۶/۱۱عالی پرانتز بودن پا بچه
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتر بسار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۱۱عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکترخوب وعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خیلی دکترخوبی هستن اخلاقشون خیلی خوبه باصبروحوصله
۱۴۰۲/۰۳/۰۲س آقای دکتر تشخیص عالی وبا صبروشکیبایی فراوان توضیح دادن خیلی عالی خدا خیرشون بده شهرستان گفتن باید عمل کنیم پای پسرم رو آمدم آقای دکتر نیاز به عمل گفتن نیست فعلا تا دوماه آینده
۱۴۰۵/۰۲/۰۲بهترین دکتر یزد
۱۴۰۱/۱۰/۲۲