دکتر میلاد حیدریان متخصص ارتوپدی - جراحی استخوان و مفاصل با شماره نظام پزشکی 128115 در اهواز فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطب ایشان در کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، طبقه پنجم فراهم است.
دکتر میلاد حیدریان یکی از متخصصان برجسته ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل در اهواز است که با شماره نظام پزشکی 128115 مشغول فعالیت حرفهای در حوزه درمان بیماریهای اسکلتی و عضلانی میباشد. تخصص اصلی دکتر میلاد حیدریان جراحی استخوان و مفاصل است و ایشان دارای بورد تخصصی ارتوپدی و مدرک تخصصی جراحی ارتوپدی میباشند. علاوه بر این، دوره تکمیلی تعویض مفصل زانو و لگن را در کشور اسپانیا گذراندهاند که بیانگر دانش بهروز و مهارت ویژه ایشان در درمان مشکلات مفاصل است.
مطب دکتر میلاد حیدریان در اهواز، منطقه کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، طبقه پنجم قرار دارد که دسترسی مناسبی برای بیماران شهر اهواز فراهم میکند. بیماران میتوانند برای خدماتی مانند درمان شکستگیها، گچگیری، تزریق داخل مفصل و اطراف تاندون، سلولدرمانی، تزریق PRP و ژل، و همچنین جراحیهای پیچیده ارتوپدی از جمله تعویض مفصل زانو و لگن و بازسازی رباط صلیبی زانو به مطب ایشان مراجعه نمایند.
دکتر میلاد حیدریان با عنوان متخصص ارتوپدی و تکیه بر تجربه در جراحی استخوان و مفاصل، مورد اعتماد بیماران بسیاری در اهواز است. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، مهارت جراحی و برخورد حرفهای ایشان رضایت داشتهاند و تجربه موفق درمان مشکلات ارتوپدی خود را گزارش دادهاند. طبق نظر بیماران، دکتر میلاد حیدریان در زمینه درمان آرتروز، ترمیم رباط و تعویض مفصل زانو و لگن، دقت و توجه ویژهای به شرایط هر بیمار دارد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر میلاد حیدریان فعال است، که باعث سهولت بیشتر در فرایند رزرو وقت و مراجعه بیماران شده است. حضور تخصصی، مدارک معتبر و فعالیت مستمر در اهواز، دکتر میلاد حیدریان را به یکی از گزینههای مطمئن در حوزه ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل این شهر تبدیل کرده است.
دکتر میلاد حیدریان متخصص ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل با بورد تخصصی ارتوپدی و دوره تکمیلی تعویض مفصل زانو و لگن است.
بله، نوبتدهی اینترنتی برای ویزیت حضوری در مطب دکتر میلاد حیدریان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
مطب دکتر میلاد حیدریان در اهواز، کیانپارس، خیابان پهلوان شرقی، مجتمع سیمرغ، طبقه پنجم واقع شده است.
در مطب دکتر میلاد حیدریان خدمات تخصصی ارتوپدی، تعویض مفصل، گچگیری، تزریق مفصل، سلولدرمانی و اعمال جراحی ارتوپدی انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عمل تعویض مفصل داشتم عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵تزریق زانو انجام دادم خیلی راضی بودم دکتر حیدریان بهترین پزشک ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی بود درمان شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عمل تعویض مفصل لگن انجام دادم خیای راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر عالی و خوب و مهربون و همه چی دان که منو بسیار تو خار پشنه کمک کرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۱گرد و شانه درد داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن در تعویض مفصل زانو لگن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۷آشیل پام تو فوتبال آسیب دید دکتر عملم کردن درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۹عمل دست خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۷بسیار ادم محترم باادب دکتر باهوشی هست عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۹دیسک کمر داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱فوقالعادست
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دکتر خیلی خوبی بود با حوصله
۱۴۰۴/۰۳/۱۰تعویض مفصل لگن.خدا خیرش بده.بینظیر.کاش مسجدسلیمان میموند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴درد زانو درمان شد
۱۴۰۴/۰۱/۲۳از ناحیه شانه مشکل داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲زانو درد و شانه درد داشتم دکتر تزریق برام کردن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر میلاد حیدریان دکتر خوب وتشخیص درست دارند فقط گرون میگیره
۱۴۰۵/۰۳/۲۵مشک زانو داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶سلام آقای دکتر بسیار با تجربه وبا حوصله ودقیق هستند کامل مشکل رو برسی کردند دارو نوشتند وراحکار ارئه دادند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۸خیلی با احترام با بیمار رفتار میکنند
۱۴۰۳/۰۸/۱۹درد شانه داشتم درمان شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲مراجعه برای زانو درد .دارو داد فعلا تا اثر کنه ببینم چطور میشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۷فوق العاده با شخصیت دستشون شفاست منشی خیلی خوبی دارن و دقیقا سر نظم رد میکنن
۱۴۰۳/۰۹/۲۹قوزک پام اسیب دیده بود با تشخیص دکتر تزریق کردم خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عمل تعویض مفصل داستم بی نهایت راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵زانو درد و پیشنهاد عمل دادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خداخیرشون بده مچ دستم مشکل داشت و باید عمل میشدم،کاملا ناامید بودم،اما دکتر حیدریان از معیوب شدن دستم نجاتم داد واقعا.. شدیدا صبور مهربان و لول بالایی دارن .. واقعا شماره یک اهواز هستن ایشون..
۱۴۰۴/۰۲/۰۸انگشت شصت پای چپم عمل کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۱مشکل زانو عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۴باسلام، من در ارنج دست چپم مایع جمع شده بود، قبل از ایشون به دکتر ارتوپد مراجعه کردم، عمل رو پیشنهاد دادن. اما پیش ایشون که رفتم، گفتن چیز خاصی نیست، میتونه باقی بمونه، بدون ضرر به دست، مبشه مایع رو تخلیه کرد و بعد ازاون سلول بنیادی تزریق کرد برای اینکه ریسک عود پایین بیاد، و در مرحله آخر عمل کنید، بنده هم تخلیه بدون عمل رو پذیرفتم، الان هم دوره نقاهت رو میگذرونم و ازشون راضی هستم، ایشون دکتر باسواد، خوش اخلاق، کاردان و با صبر وحوصلهی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عمل مینیسک و کشکک داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱خیلی خوب پزشک با اخلاق و با حوصله براشون آرزوی موفقیت دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عمل رباط صلیبی انجام دادم و خیلی راضی بودم از درمانم به همه ورزشکاران دکتر حیدریان پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عمل تعویض مفصل زانو راست و چپم انجام دادم خیلی راضی هستم پیشناهدش میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فعلان جوابی نگرفتیم ولی دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۳۰قوزک پای پسرم عمل کردن از روز اول بهتر شد دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴خار ماشنه داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰زانو چپم التهاب داشت درمان شدم راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴از ناحیه زانو درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۴زانو درد داشتم به بهترین شکل درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲عالی بوده
۱۴۰۴/۰۱/۱۸عالی بینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر خیلی خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۹از ناحیه مچ پای راست و چپ آسیب داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مادرم درد کمر داشتن بعد از ویزیت تشخیص خوب بیماری.
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر بسیار خوش برخورد هستن و با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۷استخوان مچ پتی راست اسیب دیده بود خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱در حال درمانم دکتر خیلی خوبیه، تنها نارضایتی که داشتم از دکتر نبوده جایی که منو معرفی کردن برای فیزیوتراپی بوده. به زور ازمن تمام هزینه های جلسه فیزیوتراپی رو گرفتن. شاید دوست نداشتم تمام هزینهها رو بدم دوست داشتم هر جلسه که میام هزینه رو پرداخت کنم.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من کمردردشدیدداشتم مراجعه کردم بعداز انجام ام آرآی دکترگفتن دیسک دارم وباداروهایی که دکتردادن خداروشکر دردم بهترشد
۱۴۰۴/۰۴/۲۳درد مفصل
۱۴۰۴/۰۲/۰۹پارگی تاندون انگشت شست و توسط آقای دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸مشکل خاصی نبود درد شانه بود که تشخیص دادن رسوب کلسیم است . نصیحت کردند ویزیت قلب هم شوم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب بود و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل تعویض مفصل انجام دادم خواستم برم تهران ولی با تحقیق فهمیدم دکتر حیدریان عالی هستن در تعویض مفصل لگن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷فعلا دارم قرص استفاده می کنم برا درد زانو
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴مشکل شانه داشتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خوب عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷مشکل سیاتیک داشتم خیلی عالی بود دست دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی کمرر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴توده داشتم تو بازوم دکتر عملم کردن درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹گچ گرفتن مچ پا، دستمزد گرفتن گچ خیلی زیاد بود (۱میلیون و 800 هزار تومن) البته که خود دکتر هم گچ نگرفتن
۱۴۰۳/۱۲/۰۱دکترفوق العاده اس کمردردشدیدوزانودردداشتم بابک مراجعه نتیجه گرفتم و خیلی خوبم میتونم راه بروم درازبکشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴کشیدن پین
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوبی هستن ومن برای اولین بار پیش دکتر ویزیت شدم... دارو برام تجویز کرد وخدا روشکر الان با مصرف دارو درد پام کمتر شده...
۱۴۰۳/۱۲/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر بسار حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۰۶درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دانش خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸گچ گرفتن دستم بسیار عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عمل کتف و شانه بسیار بادقت و ظرافت باصبروخوصله عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱مشکل شانه داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰واقعا دکتر خوبی هستن وبااخلاق،مادرم رو بردم پیشش،یک هفته پیش ازدرد گردن خیلی اذییت میشد،این یک هفته پیش که بردمش پیش آقای دکتر،تا الان که هیچ دردی نداره،خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۱۵از ناحیه کچ پا مشکل داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹تعویض لگن کردم پیش دکتر خیلی راحتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۶تشخیص دقیق و تجویز نسخه دارویی بسیار عالی تسریع در امور درمان توسط ایشان
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار دکتر خوب و با ادب و با تجربه ای هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عاای هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خارپاشنه بودهنوز نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰زانوی چپم پیچ خورده .
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتر حیدریان بهتربن ارتوپد اهواز هستن مشکل زانو داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تزریق prp در کمر انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم فقط یک روز دردم کم شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۲آشیل پا دخترم پارگی داشت درحال درمان است بسیاربااخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵کمر و پا
۱۴۰۳/۰۸/۳۰دکترخوش اخلاق مهربان دلسوز مشکل عصاب دستم بود بر اثر تصادف از درد زجر میکشیدم ولی به لطف دکتر خوب شده دستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱فوتبالیستم عمل رباط صلیبی انجام دادم الان خیلی خوبم و دارمبازی میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰مشکل لگن دارم ودرحال درمانم دکتربسیارخوش برخوردوباحوصله ای هستن وکادردرمان ومنشی باحوصله ای دارند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰مشکل ارنج داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عمل تعویض مفصل انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱نوبت گیری عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی هست دستشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۶مشکل خار پاشنه و ساییدگی زانو داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸از ناحیه لگن درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴زانو درد شدید داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی وباشخصیت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹از اخلاق و رفتارشون خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی راضی بودم از دکتر و پرسنلشون
۱۴۰۵/۰۳/۲۵راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴ازشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱عالی مشکل زانو
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار عالی..
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶کمر درد با انجام mrl تشخیص دادن و دارو دارن راضی بودیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر عالی وخوب وبا اخلاق است
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵پا درد داشتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۵راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹مشکل شانه و کتف داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۶زانودردپسرم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳عمل ران انجام دادم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر بادانش وعلم کافی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷زانو درد شدیدی داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر دلسوز و مهربونی هستن و تشخیصشون دقیق بود برا کمرم رفتم و منشی بسیار خوش برخورد و هوشیاری داشتن درحال درمانم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱زانو راستم ساییدگی شدید داشت و شانم یخ زدگی داشت خدارو شکر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درد شانه داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۴مشکل زانو و داشتم درمان شدم از برخورد دکتر و پرسنل راضی بودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۸مشکل زانو و شانه داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۱دکترخوب وباحوصله ایی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۹دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱درد از ناحیه لگن داشتم عمل تعویض مفصل انجام دادم الان خیلی خوبم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوبی هستن فقط من فکر میکنم مقدار ویتامین هایی که مینویسن و معرفی یک داروخانه خاص برای تهیه اونها، غیر معمول هست
۱۴۰۴/۰۷/۰۷اسیب مچ دست داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۷زانودرد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰کتف و شانه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام با احترام از دکتر خیلی راضی هستم واقعا دکتر خوب وبه فکر بیمار حتی داروخانه که اشتباه قیمت دارو خودش متوجه شد گفت خیلی ازت بردن این یکی از اقلام برو پس بده و از یک جادیگه بگیر رفتم داروخانه گفتن اشتباه کردم ببخشی
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱مشکل شانه داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷زانو درد و پاشنه درد داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر حیدریان بهترین پزشک اورتوپد هستن مشکل خار پاشنه داشتم درمانم کردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴درد زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۸/۱۰شانه یخ زده داشتم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱زانو درد شدیدی داشتم دکتر حیدریان درمان کردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتری بسیار مشخصی هستن و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱از ناحیه شانه درد داشتم درمان شدم دکتر بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار دکتر خوب گچ گیری
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عالی و با دانش
۱۴۰۳/۱۲/۲۱در حال علاج. ولی اخلاق دکتر بسیار خوب دکتر خیلی مودب بود
۱۴۰۴/۱۱/۳۰دتر بهترین ارتوبد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عمل تعویض مفصل عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸از ناحیه کمر مشکل داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶باسلام دکتر بسیار خوبی هستن وتشخیصشون عالیی اخلاق عالیییی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عمل تعویض مفصل انجام دادم جفت زانو و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲همچی عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۱۶تغیربا
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر حیدریان بهترین ارتوپدی هستن که به عمرم دیدم خوش برخورد فنی تیم خوب منشی خوب همچی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار عالی دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵خار پاشنه داشتم دکتر تزریق کردن برام درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹مچ پام اسیب دیده بود با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن یخ زدگی شانه داشتم درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸درد از ناحیه کف پا
۱۴۰۳/۱۲/۰۱واریس وخارپاشنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳درد از ناحیه لگن داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عصب های دستم درد میکرد خداروشکر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۶خیلی کا در
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل شانه و زانو درد داشتم با کمک دکتر حیدریان درمان شدم خداروشکر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴خوش برخورد ، با حوصله، کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی و خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام و درود پزشکی حاذق و خوش برخورد مشخص انسانی علم گرا است و برحدس وگمان عمل نمی کند ، صدق سخن من در درخواست m.r.i است که بادیدن شواهد نسخه می نویسد نه براساس حدس و گمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲انتظار داشتم معاینه ای انجام بگیره که چیز خاصی گفته نشد مسکن و ام ار ای تجویز شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۹سلام واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکا از ناحیه شصت دست داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲عالی هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عمل تعویض مفصل لگن انجام داد خداروشکر خیلی راضی بودم دکتر حیدریان بهترینن
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تزریق مچ دست داشتم راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۱۹درد از ناحیه کمر
۱۴۰۳/۱۰/۱۹با تشخیص دکتر پیچ خوردگی مچ پا درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۷پارگی آشیل پا داشتم عمل کردم پیش دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۷کوتاهی آشیل پا دکتر تشخیص عمل دادن ی سری مشکلات داشتم اما هنوز اقدام ب عمل نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل زانو داشتم با اولین جلسه خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶هم دکتر خوبی هم مطب منظم
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر حیدریان بهترین ارتوپدی هستن که بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵خوش اخلاق کاربلد خیرخواه بیمار
۱۴۰۴/۱۱/۱۸آرنج راستم درد داشت و نمیتونستم خم راستش کنم دکتر برام تزریق کردن و دارو دادن خوب شدم راضی بودم از دکتر و درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار عالی هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بنده برای دیسک کمر و گردن مراجعه کردم تجویز آقای دکتر عالی بود.
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عمل کتف عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲مشکل ستون فقرات و زانو و دست راست که همه دکترا میگفتن درد دستت بخاطر دیسک گردنته ولی دکتر تشخیص دادن ک بخاطر تیروییدته و باتزریق درکتف درد گردنم هم رفع شد....و علی الخصوص دارو دادنشون که کامل ویتامین میدن ولی دکترای دیگ فقط مسکن میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹از ناحیه انگشت دست راستم مشکل داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶ترقوه پسرم آسیب داشت درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عکل زانو عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹عمل دست دخترم انجام دادن خدارو شکر خیلی خوب بود هیچ دکتری جرات نکرد عملش کنه ولی دکتر حیدریان دست دخترم بهم برگردوند خدا سلامتی بده بهشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۱از ناحیه لگن و زانو درد داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰دکتر متخصص و با دانش
۱۴۰۵/۰۳/۰۸پزشک حاذق وعالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶مشکل شانه داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰سلام اقای دکتر عتلی بودن هم برخورد با بیماران و کارش در زمینه دکتری
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل زانو داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل کمر
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دکتر بی نظیر در گچ گیری
۱۴۰۳/۰۷/۰۲از ناحیه پا
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تشخیصشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۰۴دکتر فوق العاده خوبی هستن.و از درمان نتیجه گرفتیم.و منشی خوش برخوردی داره
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دکتر عالی و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶کتف مادرم آسیب دیده بود با تزریق سلول بنیادی و...دارو.. خوب شدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸برای درمان خارپاشنه مراجعه کردم، یک هفته گذشته ولی هنوز اثری نداشته امیدوارم در بلند مدت تاثیر داشته باشه
۱۴۰۴/۱۱/۲۸زانو راست و چپم سایدگی شدید داشتم که دکتر حیدریان درمانم کردن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱مشاوره و تشخیص فوق العاده عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۰۱زانو درد داشتم در حال درمانم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸از ناحیه لگن مشکل داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲از ناحیه زانو درد داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳مشکل دست داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰من بر اثر ضرب دیدگی کمر و دنبالچه خدمتشون رفتم خدا خیرشون بده که معالجه شدم البته ۶۳ سال دارم.اخلاقشون که عالیه برای بیمار و امیدوار کننده
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکتر حیدریان بهترین تعویض مفصل اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵از ناحیه ران درد داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶زانو درد
۱۴۰۴/۰۸/۱۲از ناحیه زانو ها درد داشتم دکتر عای بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکترعالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مشکل خار پاشنه داشتم و درد شانه با اولین ویزیت درمان شدن هزینه کم میگیرن نظم خوب مطب دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل کیست و گچ گیری داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳درد از ناحیه کمر و لگن داشتم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بهترین دکتر هست کارش عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۳معاینه
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عالی هستن دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۷فیزیوتراپی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹دکتر بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸درد از ناحیه پا راست
۱۴۰۳/۱۲/۰۱زانوم سایدگی شدید داشت دکتر تزریق کردن برام خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶مچ پام و شانه چپم درد داشت درمان شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عمل دست انجام دادم عالی شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰برخوردشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دگتر بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۹دکتر بسیار خوش برخورد هستن و برای بیمار زمان میذارن
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عمل زانو با موفقیت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳دکتر حیدریان بهترین ارتوپد و تعویض مفصل اهواز هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عمل لگن انجام داده بودم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل شانه داشتم و کمر
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتر بسیار خوش اخلاق و باتجربه ای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مشکل کف پای صاف داشتم درمان شدم درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷راضی بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۴دکتر خوب و فهمیده ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰۲بار مراجعه کردم، تشخیص درست دادن.برخورد دکتر و منشی عالی بود. محیط دلنشین و تمیز بود. در کل دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۵سلام فعلا که دارو رو مصرف میکنه خداروشکر دردش کمتر شده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی هستن تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۰۲پیچ خوردگی زانو داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام همه چی عالی بود تشکر از دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۷/۲۹همسرم عمل تعویض مفصل ران انجام داد پیششون و کارشون عالی بوده، برای پای بعدی هم عمل رو پیش خودشون انجام میدیم، پزشک دلسوز و کاربلدی هستن.
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی با شخصیت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴وزیت خوب و بررسی دلسوزانه
۱۴۰۳/۱۲/۲۵زانو درد خیلی شدیدی داشتم دکتر برام تزریق انجام دادن و دارو دادن خداروشکر خیلی خوب شدم تزریقمم درد نداشت اصلا
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بی نظیر
۱۴۰۳/۰۸/۰۶راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۱۸خیلی خوب بود و راضی هستم از درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عمل شانه عالی بود تشکر دکتر
۱۴۰۳/۰۶/۲۷مشکل زانو داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹از تشخیص دکتر بینهایت راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۱نوبت دهی عالی،معطلی کم،دکتر توجه میکنن،فعلا یه جلسه رفتم مکمل و فیزیوتراپی نوشتن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹خار پاشنه بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سلام دکتر بسیار عالی و با حوصله هستن من با درد شدید در ناحیه کمر رفتم پیشش و الان بعد یک هفته خدارو شکر نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵0916354493
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۹دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن برای عمل تعویض مفصل زانو و لگن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱دکتر خوب و با حوصله ای بود برای درد در ناحیه دست و مچ پا رفتم فعلا در حال مصرف دارو می باشم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر صبور خوشبرخورد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵از تیمشون راضی بودیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶مچ دستم اسسب دیده بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۶دکتر حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۱۱از ناحیه زانو و کف پا درد داشتم درمان شدم عالی هستن دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷لاا ااااااالللل
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کمردرد داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵درد زانو داشتم با تشخیص خوب دکتر درمان شدم دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بار اول بود مراجعه کردیم همه چیز خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴دکتر خوب و کنار میاد سر قیمت عمل
۱۴۰۴/۰۴/۲۴سلام واقعا عااالی بود خدا قوت وسلامتی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲عمل تعویض مفصل انجام دادم خیلی خوب بود و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خیلی دکتر خوب و باحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲درد زانو داشتم فعلا در حال استفاده از داروها هستم اخلاقش خوب ،باسعه صدر با بیمار برخورد میکند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عمل دست فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۶خارماشنه داشتم دکتر حیدریان برام تزریق کردن خداروشکر خیلی راضی بودم و دردم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵زانو درد شدید داشتم درمان شدم دکتر حیدریان بهترینن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار با اخلاق و با انصاف
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالی و متشخص
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بهترین دکتر ارتوپد اهواز هستن. پسرم توده زانو داشت دکترهای دیگه پیشنهاد نمونه برداری پیش دکتر معتمدفر را دادن ایشان گفت هرگز اینکار رو نکن و ارجاع داد به دکتر جمشیدی تهران. دکتر جمشیدی بهم گفت اگه ارجاعت نمیداد ونمونه برمیداشتن پای پسرت قطع میشد. قنواتی هستم از ماهشهر دکتر ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سلام پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۰دکتر حیدریان بهترین ارتوپد اهواز هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵مشکل دست و عصب داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۰۸خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوشرو بود و آگاه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مشکل شانه و درد زانو داشتم خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر حیدریان واقعا کار درست هستن و راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۳مشکل لگن
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار عالی هستن کمرم خوب شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵شانه منجمد جلسه اول تزریق داشتیم خوده دکتر و برخورد عالی تا ببینیم تو چند مرحله چطور پیش میره
۱۴۰۴/۰۲/۱۳در حال درما پیوند انگشت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰