بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور و دلسوز وحاذقی هستن ، امیدوارم همیشه سلامت و پایبند ومتعهد به شغل خود باشن و دعای خیر ما بیماران بدرقه راهشان باشد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
عالی وبادقت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
فعلا درحد ام آر ای بوده تا ویزیت بعد مشخص میشود
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
باسلام،
بسیار ماهر در تخصص خود و تشخیص بیماری ، پزشکی با اخلاق و دلسوز
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
خیلی ممنونم از لطف شما بهتر ین دگتر ارتوپدی حامد حکیمی اسیابر است خوش اخلاق و صبور می باشد
۱۴۰۲/۰۹/۲۳
یکی از بهترین ها هستند هم تشخیص عالی هم وجدان باز دارند هم خوش رو هستند خدا حفظ اشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
جراحی مچ پا
خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
هم ازنظراخلاق وهم ازنظر تخصصشان عالی هستن
هم ازنظر اخلاق هم تخصصشان عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
مشکل کشیدگی تاندون و کیست مچ پای مادرم در حال درمان هستن فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
تعویض مفصل شانه انجام دادن کارشون عالی هستش.
۱۴۰۲/۰۶/۲۲
بیمار شان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عالی و نرفه ای
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
بسیار متبحر ، با تشخیص عالی و با اخلاق و باسواد
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
عمل تعویض مفصل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
آرنجم ضربه خورد و درد میکرد هر بیمارستانی بردیم گفتند باید جراحی بشه با تشخیص خوب دکتر حکیمی گفتند جراحی نیاز نیست استخوانش مو برداشته دوماه باید آتل ببندید و دارو دادند و خداروشکر خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
متخصص با اخلاق و بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عمل هالگوس والگوس
۱۴۰۲/۰۶/۲۰
عالی مشکل زانو داشتم با یک بار تزریق نتیجه گرفتم خیلی خوب بود خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
دکتر فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
مشکل پارگی رباط که تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
خار پاشنه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دکتر بسیار بسیار عااالی و کار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
تزریق داخل مفصلم انجام دادن، بعد از تزریق درد پام دیگه قطع شد و درد نگرفت. تشخیصشون عالیهه
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
باشخصیت و با دانش و متخصص واقعی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
با سلام و عرض ادب یکی از اقوام ما جراحی کتف پارگی تاندون داشتند جراحی شدند و از این عمل راضی بودند... با تشکر
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
خداروشکرخوبن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴
پدرم استخوان فمور عمل کردند و خدا رو شکر دکتر عملی خوب و عالی برای ایشان انجام دادند.
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
تقریبا یکماه قبل مفصل زانوی چپ مرا دکتر حکیمی عمل کردند چون قبلا دیسک کمر ومفصل پای راستم را عمل کرده بودم کمی تعادل دو پایم مشکل داشت بعداز عمل مفصل پای چپ توسط جناب حکیمی مشکلات قبلی هم تماما رفع شدند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
جراحی مچ واستخوان پایین لگن سمت چپ
۱۴۰۲/۰۶/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
سلام فقط پسرموویزیت کردن ونوبت جراحی دادن پسرم هم مینیسک پاش پاره ست وکشکک پاش درمیره قراره توتیرماه جراحی بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
کارشون فوق العاده خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
عالی عالی عالی
عمل جراحی هر دو زانو همزمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
Aclزانو راستم پاره بود و توسط ایشان جراحی شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
کارشان بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
عالییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
همسر بنده از طبقه ششم سقوط کرد و بردیم پیش دکتر حکیمی؛ خداروشکر بعد از گذشت پنج ماه داره با عصا راه میره و بهبودیشو بدست میاره
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عمل کردن عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
جراحی انگشتان دست انجام شد
باتشکر از دکتر حکیمی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
مشکل زانو فعلا ازمایش دادند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۳
عمل جراحی انگشت دست
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
پاره گی تاندون شانه . عمل جراحی در بیمارستان چمران ۸ اردیبهشت عمل انجام شد بخیه کشیده شد و منتظر ویزیت ودستور بعدی دکتر هستم تا فیزیوتراپی رو شروع کنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
من از کار و اخلاق خوبشان راضی هستم فعلا تازه عمل کردم تا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
عالی عالی عالی حرف اول و آخر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
جراحی مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
مادرم لگنشو عمل کرد. خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
من بیمار ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
دکتر حکیمی بهترین جراح ارتوپد شهرمون هستن خدا حفظشون کنه
سلامتی پدرم رو مدیون ایشونم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
ازنظر حرفه خودشان ارتوپدی واخلاق بابیماران بهترین پزشک حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
دخترم پاهاش عمل کردواقعاتشکرمیکنم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
پارگی مینیسک داخلی زانو.با فیزیو تراپی تا حد قابل قبولی برطرف شد.
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
زانو درد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
عمل زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
سلام درد زانو داشتم وبا ژل درمانی در ۳جلسه ،خیلی راضی هستم وخیلی بهتر شدم ،دکتر طبابتش بسیار عالی وبسیار صابر وبه حرفهای مریض بسیار با دقت گوش میدهد.خدا خیرشون بده وعمر با عزت ،ان شاالله من امتیاز عالی به اقای دکتر میدهم ا ن شاالله خدا بهشون وبه دستانشون قوت وقدرت،وعمر با عزت وطولانی وعاقبت بخیری،همچنین به پدر ومادر بزرگوارشان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
زانو درحال پیگیری و درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بسیار عااااالی بهترین جراح من خالم دستشون رو ایشون عمل کردن بهترین و دقیق ترین پزشک واقعااا از زحماتشون ممنونیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
سپاس و
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
انجام عمل
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
تعویض مفصل زانو
دکتر فوق العاده ایست
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پارکی رباططلیبی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹
دکترخوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
با سلام دکتر فردی باشخصیت و مبادی آداب بوده و در بر خورد با بیمار بسیار با حوصله و با آرامش برخورد می کند
۱۴۰۴/۱۱/۰۹
عالی ،برخورد خوب ،مجرب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
آقای دکتر حامد حکیمی پزشک متعهد حاذق با وجدان خوش برخورد دلسوز مریض یک انسان خوب واقعا من مریض خوش شانسی بودم که توسط آقای دکتر حکیمی تعویض مفصل شدم خیلی راضیم دعاگوشون هستم تمام عمر همیشه سلامت باشند انشالله
۱۴۰۴/۱۱/۰۱
مشکل در لگن دارم ولی هنوز درمان انجام ندادم ، دکتر فرمودند هنوز موقع عمل و تعویض مفصل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
عمل کردم عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
متخصص. با شرافت. با وجدان.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹
فعلا ۱جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
تشخیص درست و جراح حاذق و متعهد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
هنوز در مراحل mri هستم مشکل زانو د
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بی نظیر بوده کارشون
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
بسیار دکتر خوب خوش اخلاق با حوصله ای هستند و در امور ارتوپدی بسیار وارد هستند. برای درد زانوم رفتم خیلی بهترم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عالی هستن
خیلی با حوصله با درایت هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
تشخیصشان خوب بود. از نظر روند درمان هنوز در حال طی کردن آن هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
توصیه نمیکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
پارگی رباط صلیبی و مینیسک داشتم که ایشون زانوم رو عمل کردن و خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۵
عمل بسیار خوبی داشتم برای پارگی رباط و مینیسک پا خیلی تشکر می کنم از چناب آقای دکتر حکیمی بزرگوار
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
آقای دکتر حامد حکیمی دکتر بسیار توانمند و با تجربه و با اخلاق و حوصله هستند.
تعویض مفصل زانو انجام دادند برای من و فوق العاده راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
دکتر با اخلاق عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
بسیار ماهر وزبر دست
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
عمل زانوی پدرم. عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
آقای دکتر از همه نظر عالی و بی نقص هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
دکتری بسیاد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
مشکل پارگی کتف داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷
عالی بود عملک
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
مشکل توده مچ پا داشتم.. هیچ دکتر نمیتونست تشخیص بده ولی آقای دکتر حکیمی به درستی تشخیص دادن و جراحی کردن.. دکتر عالی و خیلی حرفه ای
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
تصادف جراحی بازو
۱۴۰۲/۰۲/۱۳
عمل پارگی تاندون شانه
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
جراحی شانه. دکتر کار بلد و دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
اشیل پا داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
مشکل سائیدگی زانوداشتم باسه نوبت تزریق الان خوبم
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
اراتورس مشکل پا دارم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
عمل مفصل لگن پدرم رو انجام دادن ایشون عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
یکی از بهترین دکترای که من تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
عمل زانو
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
دکتر فوق العاده خوبی هستن با حوصله و با معلومات زیاد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
عمل پروتر دو زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
عمل انحراف زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
برای زانو دردم مراجعه کردم، فیزیوتراپی برام نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
دو هفته هست عمل رباط و مینیسک شدم توسط دکتر عزیز بسیار عالی هست کارشون بهترین هستن هم از لحاظ علم و پزشکی هم مهربانی و انسانیت مرسی دکتر شریف
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
من راض
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
سلام تاندوم و مچ پای پسرم پاره شده بود دکتر برای پسرم خیلی زحمت کشید خدا هر آرزویی داره انشالله براش اجابت کنه ودر ضمن حق دستمزد از من نگرفت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
پام رو عمل کرد الیزارف گذاشت 17 سانت استخوان هم برداشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
فوق العاده پزشک توانمندی هستن .
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
سلام من انگشتم قطع شده بود که به اورژانس بیمارستان چمران اومدم و توسط ایشان عمل شدم
در مرحله اول عمل انجام شد در مرحله دوم بنده اومدم در مانگاه با یک صف طولانی مواجه شدم ودر آخر هم نتونستم دکتر رو ببینم حال سوال من اینجاس آیا دکتر نباید منو ویزیت میکرد آیا بیمارستان نباید شرایطی ایجاد کند که من با دکتر در تماس باشم شرایط خودم رو توضیح بدم وبعد هم گفتند یکشنبه هفته بعد بیا گفتم نوبت بدین که اینجوری نشه گفتن نمیشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
در رفتگی ترقوه و بهبود کامل
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
با یک جلسه درمان نتیجه گرفتم تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
مشکلات زانو
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
عالی در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵
کارشون عالیه وبا وجدان کار میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
من عمل زیر نظر ایشون بودم
پارگی acl
پارگی مینیسک
استئوتومی
کارشون حرف نداشت
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
سلامبهترین دکتر فوق تخصص در جراحی ارتوپد هستند باسواد خوش اخلاق و عالم به امور
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
عمل ژنورام زانو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸
دکتر حاذقی است
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
انگشت ماشه ای
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر خوبی هستن ، یکی از آشناهای ما جراحی کردن راضی بودن ، الان هم مادرم میخواد دستشو جراحی انجام بده ، از چند نفر پرسیدم راضی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عمل فمور.
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
جراحی داشتیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
متخصص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خوب است
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
مشکل مالی دارم وتوان پرداخت هزینه دستمزد دکتر راندارم و پروتزها را بیمه قبول نمیکند
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
خدارو شکرخیلی کارش خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
من از 7 طبقه سقوط کردم و با یاری خداوند و توسط دکتر حکیم معالجه شدم دستها و پاها همه پلاتین شدند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
عالی هست کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
خوش ذات خوش خلق متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
عالی عمل زانوی مادرم هر دو زانو
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
مادر بزرگم عصب دستش رو از دست داده بود و دکتر حکیمی ایشون رو جراحی کردن و بسیار راضی بودین
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
آرتروز زانو داشتم و به ایشان مراجعه کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
مثبت خونسرد فعال
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بسیار عالی بود کارشون و بسیار راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
دکتر ج
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بهترین دکتری که رفتیم جراحی تعویض مفصل مامانم بود دوتا باهم انجام داد نتیجه هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷
درست تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
درد پا بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۱۶
عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
درد زانو داشتم خداروشکر بهبود پیداکردم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
عمل پا موفق
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
جراحی تعویض پلاتین ساق پا و رفع محدودیت حرکتی زانو انجام دادند و مشکلات جراحی پزشکان قبلی رو رفع کردند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۵
از منشی راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
عالی و فوق العاده هستند
من هم با ایشون همکاری داشتم در مورد پروتز زانو و لگن هم خودم و خانوادم همیشه به ایشون مراجعه میکنیم
ایشون فوق العاده صبور و بادقت هستند و از همه مهمتر خوش اخلاق و حامی بیماران هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
هنوز درمان تکمیل نشده ،
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
بهترینه
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
تشخیص درست و عالی و تزریق برای بهبودی زانوها
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
هنوز نتیجه رو ندیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
عمل جرتحی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳
انحراف زانو و
۱۴۰۱/۱۰/۰۱
پزشک با سواد و کار بلد
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
دکتر انسان و شریفی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دکتربسیار خوب وکاربلدهستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
سلام پدرم از دورترین نقطه خراسان شمالی توسط دکتر حامد حکیمی عمل پروتز لگن انجام داد با اینکه ۷۵ سال سن دارد به شکر خدا و لطف دکتر بعد از سه ماه کارهای کشاورزی خود را انجام می دهد ضما دو روز از واگر استفاده کرد و تا دو ماه هم از عصا
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
بسیار دکتر خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۴
جراحی مچ پا داشتبم نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
محدودیت حرکت انگشت پس از عمل توسط ایشان بسیار بهتر شده شوهرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲
دکتر حامد خدای این کره ی خاکیست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
مشکل خار پاشنه که کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
عاااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
همه چی عالی، دکتر باتجربه، باوجدان، صبور، آرام و با وجدان. جراحی هالوس والگوس
تهرانخیابان شریعتی، بالاتر از مترو شریعتی، (جنب پمپ بنزین) کوچه شواری، پلاک ۴۴، طبقه اول، واحد ۳
برای گرفتن نوبت به صورت تلفنی از روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳ الی ۲۰ با شمارههای مطب تماس حاصل فرمائید.تلفن گویای مطب: ۴۲۱۹۸۵۱۳ساعت ویزیت:شنبه ساعت ۱۵ تا ۱۹یکشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۹
دکتر بسیار دانا و دلسوزی هستند خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲جراحی لگن
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتری خوب خوش اخلاق با حوصله به مشکلات بیمار توجه می کنه نوبت دهی دقیق به طوریکه معتلی در مطب ایشان تقریبا صفر هست
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کارشون خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۱۹خوب ورازی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دست خانم بنده را عمل نموده
۱۴۰۳/۰۹/۰۵برای زانو مادرم رفتیم، بسیااااااااار دکتر چیره دست و حاذق و رو راست در تخصصشان، خوش برخورد، نیکوکار، وقت شناس، در کل عالی بودند و پیشنهاد میدهم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۴تعویض مفصل زانو بود که واقعا از درمان آقای دکتر راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۹تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عمل قبلی داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار پزشک حاذق وکار درست است
۱۴۰۰/۰۸/۲۳به توصیه دوستم ویزیت شدم خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۱جناب دکتر حکیمی وقت شناس و صبور هستن در کمال آرامش به تمامی مشکلات گوش میدهند و بعد از ام آر آی و رادیولوژی،تشخیص و درمان انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خ ب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عمل زانو پروتز زانو
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۹فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶فراموش کردمکهنوبت داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عمل زانوعالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عمل کتف
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عمل استخوان ران پا،با موفقیت بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۹پسرم هردو پا پرانتزی بود دکتر حکیمی عمل کردن و خداروشکر راضی بودیم انشاالله هر جا هستند سالم و برقرار باشن دکتر با اخلاق و کار بلدی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۰۴دکتر جوان و حاذقی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دردشدیدزانوداشتم دکترحکیمی دوزانو وباهم تعویض مفصل انجام دادن ایشون دکتربسیاردلسوزوحاذقی هستن واقعا خداقوت بهشون میگم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی. بی نظیر
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوبیه.
۱۴۰۰/۰۵/۰۴کارشون عالیه پدرم نتیجه گرفت
۱۴۰۲/۰۲/۱۰بسیار محترم و خوش رفتار و حراحی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۱بسیار دکتر خوش اخلاق و صبور و دلسوز وحاذقی هستن ، امیدوارم همیشه سلامت و پایبند ومتعهد به شغل خود باشن و دعای خیر ما بیماران بدرقه راهشان باشد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عالی وبادقت
۱۴۰۴/۱۱/۱۹فعلا درحد ام آر ای بوده تا ویزیت بعد مشخص میشود
۱۴۰۳/۰۵/۲۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عمل زانو
۱۴۰۳/۰۷/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵باسلام، بسیار ماهر در تخصص خود و تشخیص بیماری ، پزشکی با اخلاق و دلسوز
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی ممنونم از لطف شما بهتر ین دگتر ارتوپدی حامد حکیمی اسیابر است خوش اخلاق و صبور می باشد
۱۴۰۲/۰۹/۲۳یکی از بهترین ها هستند هم تشخیص عالی هم وجدان باز دارند هم خوش رو هستند خدا حفظ اشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۱جراحی مچ پا خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱هم ازنظراخلاق وهم ازنظر تخصصشان عالی هستن هم ازنظر اخلاق هم تخصصشان عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۹مشکل کشیدگی تاندون و کیست مچ پای مادرم در حال درمان هستن فعلا
۱۴۰۳/۱۲/۰۱تعویض مفصل شانه انجام دادن کارشون عالی هستش.
۱۴۰۲/۰۶/۲۲بیمار شان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی و نرفه ای
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بسیار متبحر ، با تشخیص عالی و با اخلاق و باسواد
۱۴۰۱/۰۶/۱۱عمل تعویض مفصل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۳۱آرنجم ضربه خورد و درد میکرد هر بیمارستانی بردیم گفتند باید جراحی بشه با تشخیص خوب دکتر حکیمی گفتند جراحی نیاز نیست استخوانش مو برداشته دوماه باید آتل ببندید و دارو دادند و خداروشکر خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۷متخصص با اخلاق و بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عمل هالگوس والگوس
۱۴۰۲/۰۶/۲۰عالی مشکل زانو داشتم با یک بار تزریق نتیجه گرفتم خیلی خوب بود خدا رو شکر
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۵/۰۷مشکل پارگی رباط که تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷خار پاشنه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر بسیار بسیار عااالی و کار بلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۱تزریق داخل مفصلم انجام دادن، بعد از تزریق درد پام دیگه قطع شد و درد نگرفت. تشخیصشون عالیهه
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۲باشخصیت و با دانش و متخصص واقعی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۵با سلام و عرض ادب یکی از اقوام ما جراحی کتف پارگی تاندون داشتند جراحی شدند و از این عمل راضی بودند... با تشکر
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خداروشکرخوبن
۱۴۰۴/۰۹/۱۴پدرم استخوان فمور عمل کردند و خدا رو شکر دکتر عملی خوب و عالی برای ایشان انجام دادند.
۱۴۰۰/۰۵/۲۱تقریبا یکماه قبل مفصل زانوی چپ مرا دکتر حکیمی عمل کردند چون قبلا دیسک کمر ومفصل پای راستم را عمل کرده بودم کمی تعادل دو پایم مشکل داشت بعداز عمل مفصل پای چپ توسط جناب حکیمی مشکلات قبلی هم تماما رفع شدند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹جراحی مچ واستخوان پایین لگن سمت چپ
۱۴۰۲/۰۶/۱۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۴عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سلام فقط پسرموویزیت کردن ونوبت جراحی دادن پسرم هم مینیسک پاش پاره ست وکشکک پاش درمیره قراره توتیرماه جراحی بشه
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۴کارشون فوق العاده خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عالی عالی عالی عمل جراحی هر دو زانو همزمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷Aclزانو راستم پاره بود و توسط ایشان جراحی شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴کارشان بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عالییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲همسر بنده از طبقه ششم سقوط کرد و بردیم پیش دکتر حکیمی؛ خداروشکر بعد از گذشت پنج ماه داره با عصا راه میره و بهبودیشو بدست میاره
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عمل کردن عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷جراحی انگشتان دست انجام شد باتشکر از دکتر حکیمی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸مشکل زانو فعلا ازمایش دادند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۳عمل جراحی انگشت دست
۱۴۰۳/۰۷/۲۴پاره گی تاندون شانه . عمل جراحی در بیمارستان چمران ۸ اردیبهشت عمل انجام شد بخیه کشیده شد و منتظر ویزیت ودستور بعدی دکتر هستم تا فیزیوتراپی رو شروع کنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من از کار و اخلاق خوبشان راضی هستم فعلا تازه عمل کردم تا نتیجه معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۱دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۰۳عالی عالی عالی حرف اول و آخر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹جراحی مفصل زانو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳مادرم لگنشو عمل کرد. خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷من بیمار ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دکتر حکیمی بهترین جراح ارتوپد شهرمون هستن خدا حفظشون کنه سلامتی پدرم رو مدیون ایشونم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ازنظر حرفه خودشان ارتوپدی واخلاق بابیماران بهترین پزشک حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۶دخترم پاهاش عمل کردواقعاتشکرمیکنم عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۰پارگی مینیسک داخلی زانو.با فیزیو تراپی تا حد قابل قبولی برطرف شد.
۱۴۰۲/۱۱/۲۹زانو درد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عمل زانو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام درد زانو داشتم وبا ژل درمانی در ۳جلسه ،خیلی راضی هستم وخیلی بهتر شدم ،دکتر طبابتش بسیار عالی وبسیار صابر وبه حرفهای مریض بسیار با دقت گوش میدهد.خدا خیرشون بده وعمر با عزت ،ان شاالله من امتیاز عالی به اقای دکتر میدهم ا ن شاالله خدا بهشون وبه دستانشون قوت وقدرت،وعمر با عزت وطولانی وعاقبت بخیری،همچنین به پدر ومادر بزرگوارشان
۱۴۰۴/۰۸/۱۸زانو درحال پیگیری و درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار عااااالی بهترین جراح من خالم دستشون رو ایشون عمل کردن بهترین و دقیق ترین پزشک واقعااا از زحماتشون ممنونیم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سپاس و
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۱۹انجام عمل
۱۴۰۳/۰۷/۱۶تعویض مفصل زانو دکتر فوق العاده ایست
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲پارکی رباططلیبی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹دکترخوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۰با سلام دکتر فردی باشخصیت و مبادی آداب بوده و در بر خورد با بیمار بسیار با حوصله و با آرامش برخورد می کند
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عالی ،برخورد خوب ،مجرب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳آقای دکتر حامد حکیمی پزشک متعهد حاذق با وجدان خوش برخورد دلسوز مریض یک انسان خوب واقعا من مریض خوش شانسی بودم که توسط آقای دکتر حکیمی تعویض مفصل شدم خیلی راضیم دعاگوشون هستم تمام عمر همیشه سلامت باشند انشالله
۱۴۰۴/۱۱/۰۱مشکل در لگن دارم ولی هنوز درمان انجام ندادم ، دکتر فرمودند هنوز موقع عمل و تعویض مفصل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۲۷عمل کردم عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷متخصص. با شرافت. با وجدان.
۱۴۰۴/۱۲/۱۹فعلا ۱جلسه رفتم
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تشخیص درست و جراح حاذق و متعهد
۱۴۰۴/۰۹/۲۶هنوز در مراحل mri هستم مشکل زانو د
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بی نظیر بوده کارشون
۱۴۰۱/۱۰/۰۱بسیار دکتر خوب خوش اخلاق با حوصله ای هستند و در امور ارتوپدی بسیار وارد هستند. برای درد زانوم رفتم خیلی بهترم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عالی هستن خیلی با حوصله با درایت هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸تشخیصشان خوب بود. از نظر روند درمان هنوز در حال طی کردن آن هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷توصیه نمیکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۹پارگی رباط صلیبی و مینیسک داشتم که ایشون زانوم رو عمل کردن و خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۵عمل بسیار خوبی داشتم برای پارگی رباط و مینیسک پا خیلی تشکر می کنم از چناب آقای دکتر حکیمی بزرگوار
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۲۱آقای دکتر حامد حکیمی دکتر بسیار توانمند و با تجربه و با اخلاق و حوصله هستند. تعویض مفصل زانو انجام دادند برای من و فوق العاده راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۵دکتر با اخلاق عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار ماهر وزبر دست
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عمل زانوی پدرم. عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۶آقای دکتر از همه نظر عالی و بی نقص هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتری بسیاد عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶مشکل پارگی کتف داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عالی بود عملک
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل توده مچ پا داشتم.. هیچ دکتر نمیتونست تشخیص بده ولی آقای دکتر حکیمی به درستی تشخیص دادن و جراحی کردن.. دکتر عالی و خیلی حرفه ای
۱۴۰۰/۰۲/۲۸تصادف جراحی بازو
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عمل پارگی تاندون شانه
۱۴۰۱/۰۴/۰۲جراحی شانه. دکتر کار بلد و دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۱۵اشیل پا داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶مشکل سائیدگی زانوداشتم باسه نوبت تزریق الان خوبم
۱۴۰۱/۱۱/۰۳اراتورس مشکل پا دارم
۱۴۰۳/۰۴/۱۶مشکلی نداشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۲فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عمل مفصل لگن پدرم رو انجام دادن ایشون عالی هستند
۱۴۰۲/۰۲/۱۸یکی از بهترین دکترای که من تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸عمل زانو
۱۴۰۱/۰۳/۳۱دکتر فوق العاده خوبی هستن با حوصله و با معلومات زیاد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عمل پروتر دو زانو
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عمل انحراف زانو
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای زانو دردم مراجعه کردم، فیزیوتراپی برام نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دو هفته هست عمل رباط و مینیسک شدم توسط دکتر عزیز بسیار عالی هست کارشون بهترین هستن هم از لحاظ علم و پزشکی هم مهربانی و انسانیت مرسی دکتر شریف
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من راض
۱۴۰۰/۰۵/۰۴سلام تاندوم و مچ پای پسرم پاره شده بود دکتر برای پسرم خیلی زحمت کشید خدا هر آرزویی داره انشالله براش اجابت کنه ودر ضمن حق دستمزد از من نگرفت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پام رو عمل کرد الیزارف گذاشت 17 سانت استخوان هم برداشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۹فوق العاده پزشک توانمندی هستن .
۱۴۰۰/۰۸/۱۶سلام من انگشتم قطع شده بود که به اورژانس بیمارستان چمران اومدم و توسط ایشان عمل شدم در مرحله اول عمل انجام شد در مرحله دوم بنده اومدم در مانگاه با یک صف طولانی مواجه شدم ودر آخر هم نتونستم دکتر رو ببینم حال سوال من اینجاس آیا دکتر نباید منو ویزیت میکرد آیا بیمارستان نباید شرایطی ایجاد کند که من با دکتر در تماس باشم شرایط خودم رو توضیح بدم وبعد هم گفتند یکشنبه هفته بعد بیا گفتم نوبت بدین که اینجوری نشه گفتن نمیشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴در رفتگی ترقوه و بهبود کامل
۱۴۰۴/۰۷/۰۹با یک جلسه درمان نتیجه گرفتم تشخیص عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مشکلات زانو
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵کارشون عالیه وبا وجدان کار میکنن
۱۴۰۴/۰۱/۱۸من عمل زیر نظر ایشون بودم پارگی acl پارگی مینیسک استئوتومی کارشون حرف نداشت
۱۴۰۱/۰۵/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰تعویض مفصل
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلامبهترین دکتر فوق تخصص در جراحی ارتوپد هستند باسواد خوش اخلاق و عالم به امور
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ایشون عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸عمل ژنورام زانو عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۸دکتر حاذقی است
۱۴۰۳/۰۱/۳۱انگشت ماشه ای
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستن ، یکی از آشناهای ما جراحی کردن راضی بودن ، الان هم مادرم میخواد دستشو جراحی انجام بده ، از چند نفر پرسیدم راضی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عمل فمور.
۱۴۰۱/۰۳/۲۸جراحی داشتیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶متخصص عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خوب است
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل مالی دارم وتوان پرداخت هزینه دستمزد دکتر راندارم و پروتزها را بیمه قبول نمیکند
۱۴۰۳/۰۲/۱۸خدارو شکرخیلی کارش خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳من از 7 طبقه سقوط کردم و با یاری خداوند و توسط دکتر حکیم معالجه شدم دستها و پاها همه پلاتین شدند
۱۳۹۹/۱۲/۱۶عالی هست کارشون حرف نداره
۱۴۰۲/۰۳/۰۱بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خوش ذات خوش خلق متخصص
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عالی عمل زانوی مادرم هر دو زانو
۱۴۰۴/۰۸/۲۴مادر بزرگم عصب دستش رو از دست داده بود و دکتر حکیمی ایشون رو جراحی کردن و بسیار راضی بودین
۱۴۰۲/۱۲/۰۸آرتروز زانو داشتم و به ایشان مراجعه کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۴مثبت خونسرد فعال
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی بود کارشون و بسیار راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر ج
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بهترین دکتری که رفتیم جراحی تعویض مفصل مامانم بود دوتا باهم انجام داد نتیجه هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۳جراحی شانه
۱۴۰۳/۰۶/۰۷درست تشخیص داد
۱۴۰۰/۰۵/۰۷درد پا بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عالی از هر نظر
۱۴۰۳/۰۳/۲۶بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷درد زانو داشتم خداروشکر بهبود پیداکردم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عمل پا موفق
۱۴۰۳/۰۵/۲۹جراحی تعویض پلاتین ساق پا و رفع محدودیت حرکتی زانو انجام دادند و مشکلات جراحی پزشکان قبلی رو رفع کردند.
۱۴۰۳/۰۱/۱۵از منشی راضی نبودم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۳عالی و فوق العاده هستند من هم با ایشون همکاری داشتم در مورد پروتز زانو و لگن هم خودم و خانوادم همیشه به ایشون مراجعه میکنیم ایشون فوق العاده صبور و بادقت هستند و از همه مهمتر خوش اخلاق و حامی بیماران هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۰هنوز درمان تکمیل نشده ،
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲بهترینه
۱۴۰۳/۰۵/۰۷تشخیص درست و عالی و تزریق برای بهبودی زانوها
۱۴۰۴/۰۹/۲۳هنوز نتیجه رو ندیم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰عمل جرتحی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳انحراف زانو و
۱۴۰۱/۱۰/۰۱پزشک با سواد و کار بلد
۱۴۰۲/۰۴/۱۲دکتر انسان و شریفی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دکتربسیار خوب وکاربلدهستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۳سلام پدرم از دورترین نقطه خراسان شمالی توسط دکتر حامد حکیمی عمل پروتز لگن انجام داد با اینکه ۷۵ سال سن دارد به شکر خدا و لطف دکتر بعد از سه ماه کارهای کشاورزی خود را انجام می دهد ضما دو روز از واگر استفاده کرد و تا دو ماه هم از عصا
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بسیار دکتر خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۴جراحی مچ پا داشتبم نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵محدودیت حرکت انگشت پس از عمل توسط ایشان بسیار بهتر شده شوهرم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲دکتر حامد خدای این کره ی خاکیست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹مشکل خار پاشنه که کاملا برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۲۶عاااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۲همه چی عالی، دکتر باتجربه، باوجدان، صبور، آرام و با وجدان. جراحی هالوس والگوس
۱۴۰۱/۰۷/۰۴جراحی پروتز
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مشکل آرتروز زانو
۱۴۰۳/۱۰/۰۳یکمرتبه رفتم به نظرم دکتر خوبی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱