عمل جراحی تعویض مفصل لگن هردوپا به فاصله ۸ماه اول پای راست و بعداز هشت ماه پای چپ بسیاراز ایشان ممون هستم و حال حوب وزندگی بی درد وراه رفتن بدن لنگش را تا آخر عمر مدیون این دکتر بینظیر و با اخلاق هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۸
خیلی خوبه کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
سلام. راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
عالی لود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
تعویض مفصل کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
مهارت بسیار زیاد در عمل زانو
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
تعویض مفصل
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خوبه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
یک ماه پ
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مشکل زانو دارم ....فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
سلام تعویض دو زانوی مادرم در بیمارستان امام خمینی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
تویض مفصل لگن داشتم بسیار عالی بدون درد ونتیجه ایدهال گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
من یه بار رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
جراحی مفصل زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
با سلام تعویض مفصل لگن انجام دادن عمل فوق العاده بی دردی داشتم نتیجه بسیار عالی گرفتم گاهی از یاد میبرم عمل شدم خدا خیرشون بده پزشک حاذق وبینظیری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
تعویض لگن داشتم وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
زانو خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴
برای پدرم پی ار پی زانو انجام دادن دردش حدود 60درصد بهترشده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
فعلا جلسه اول بوده ازمایش نوشتند
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
با سلام .جراحی تومور در بالای زانو در سال 1385
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
مادرم سابیدگی لگن داشت که بر اثر درد و ضعیفی ساق پاش خیلی ضعیف شده بود که دکتر 3سال پیش جراحی کردند وخدارو شکر به نتیجه خوبی رسید همینجا از جناب دکتر تشکر میکنم واقعا کارش حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
راضی بودم ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
با سلام
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
دستور عمل دادن ، ولی پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
تعویض هیپ
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
با سلام؛ازاقوام بخاطردردزانو..وسیاه شدنلگن..کهدرمانباموافقیتانجامشد.
۱۴۰۲/۰۲/۳۰
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
داداشم جراحی لگن داشت عالی بود کارشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دکتر با تجربه و خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
درد زانو میخاد تعویض مفصل کنه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
جراحی لگن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶
دکتر بسیار حاذق و توانمند وخوش برخورد و شریف هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
مشکل مفصل زانک عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
یک دکتر با تجربه و با تخصص
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر بسیار خوش بر خورد و حاذق هستن رباط صلیبی پسرم عمل کردن فوق العاده راضی هستم پسرم از روز اول راه افتاد پنجه طلا هستن دستشون میبوسم در ضمن اصلا دکتر مادی نیستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خانمم را عمل زانو اچ دی او
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
فوقالعاده عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
عااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
زانو موفقیت آمیز بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
نتیجه خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
عمل جراحی تعویض مفصل ران
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
مشکل زانو و در حال درمان می باشم.
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تشخیص مشکل زانوی من
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بسیار عالی بودن من معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
حتما کمک میکنند اولویت جناب دکتر کمک به دیگران می باشد. بله یک نوبت ویزیت داشتم باجناب دکتر مشکل از ناحیه لگن داشتم که قرارشد برم وبرای جراحی خدمت ایشان برسم البته آمادگی پیدا کنم برای جرا
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
زانو .
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
نرمی استخوان داشتم که با دارو بهتر شدم الان بعد سه سال میخوام برم خدمتشون
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
پزشکی بسیارمجرب وماهردرکارش می باشد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
عمل تعویض مفصل زانو داشتم فوق العاده راضی بودم ایشان بسیار در کار خود حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دکتر خوبی هستش تشخیصش عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عمل acl انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
سلام برای تورم ودرد زانو رفتم که دیگر دکترها گفتند مینیسک زانو پاره شده ولی ایشان دستور پیاده روی وقرص کلمگزینک دادند خدارو شکر عالی بود، خدا حفطش کنه انشاالله
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
زانویم را عمل کرده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من مشکل پادرد وخانواده درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
مشکل سندروم روده تحریک پذیر داشتم با مراجعه به مطب دکتر مرتضوی بهبود پیدا کردم.عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
عمل جراحب هیپ داشتم.خیلی خوش اخلاق و عالی هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
بسیار عالییییی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
من زانو درد داشتم که با مراجعه به آقای دکترمرتضوی و استفاده از داروها و دستور العملای ایشان نتیجه عالی گرفتم و درد زانوم برطرف شد من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بسیارپزشک حاذق و مهربانی هست وبخوبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بهترین دکتر میباشن عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
۱۴۰۴/۱۰/۲۹ عمل تعویض مفصل لگن داشتم بسیار راضی هستم .... درد بعد از عمل در حد صفر ..... با ارزوی سلامتی برای دکتر مرتضوی نازنین
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
ایشان جراح زانوی مادرم بودند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
فرزندم جراحی هیپ داشته
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
دکتر بسیار عاااالی،پنچه طلا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تحت درمان هستم با تجویز انجام پیاده روی بهتر شده ام خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
هنوز مراجعه نداشتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۲
تعویض هر دو مفصل زانو.. دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
زانوی پدر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
زانو درد مشکلم کامل حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
ایشان یک پزشک متعهد وباسواد وانسانی ئارسته میباشند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
ایشون عالین
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
کجی زانو
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کارشون خوب بود ولی من درد زانو دارم وکمی برجیتگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
مشکل زانو باید عمل تعویض مفصل انجام بدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
دوستان معر
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
خیلی تشخیص خوبی دارن فقط خیلی تاریخ نوبتهاشون طولانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
دکتر با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
با سلام حدود 15سال پیش توسط آقای دکتر توموری از زانوم عمل شده که موفق آمیز بوده ضمن تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۳
پزشک باتجربه .اما خیلی دیر وقت میدن به بیماران اورژانسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
زانوی مادرمو عمل کردن مادرم راضی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
نوبت روز بیستو هفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
در بیمارستان امام ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
زانو درد داشتم فعلا تزریق انجام دادم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
سلام من دو هفته هست که پیش جناب دکتر تعویض مفصل لگن داشتم 30 سالم هست و فوق العاده میترسیدم ولی عالی بود واقعا درد نداشتم و تا الان خیلی راضی هستم امیدوارم دوران نقاحتم تموم بشه و نتیجه ی کامل رو ببینم
دکتر محمدجواد مرتضوی فوق تخصص جراحی تعویض مفصل ران و زانو از آمریکا، استاد تمام دانشگاه علوم پزشکی تهران رزومه دکتر سید محمد جواد مرتضوی • فوق تخصص جراحی زانو و لگن از آمریکا • عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران • درجه علمی: فول پروفسور (استاد تمام) • رتبه 13 کنکور سراسری سال 1364 • ورود به رشته پزشکی دانشگاه تهران • رتبه 1 دوره پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران وورود مستقیم به رزیدنتی ارتوپدی • سال 1376: کسب بورد تخصصی ارتوپدی • سال 1378: کسب استادیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان امام خمینی • سال 1385: کسب درجه دانشیاری دانشگاه علوم پزشکی تهران • سال 1386-1388: تحصیل و کسب درجه فوق تخصص از دانشگاه توماس جفرسون امریکا • سال 1388: کسب مجوز طبابت و جراحی ارتوپدی در ایالت پنسیلوانیا امریکا • سال 1393: دریافت درجه استاد تمام از دانشگاه علوم پزشکی تهران و کسب عنوان جوانترین استاد تمام و پروفسور گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی تهران • عضو اکادمی جراحان ارتوپدی امریکا AAOS • عضو انجمن جراحان زانو و لگن امریکا AAHKS • دبیر انجمن جراحان لگن ایران • عضو هیات مدیره انجمن ارتوپدی ایران • رییس بخش ارتوپدی بیمارستان امام خمینی • عضو فرهنگستان علوم پزشکی ایران • عضو هیات ممتحنه بورد تخصصی ارتوپدی • سردبیر مجله JUSTruma • کمک سردبیر مجلات ABJS, BMC musculoskeletal • عضو هیات تحریریه مجلات: o مجله دانشکده پزشکی دانگاه علوم پزشکی تهران o Academy journal of surgery • تالیف بیش از 100 مقاله تخصصی ارتوپدی وپر استناد ترین ارتوپد حال حاضر ایران با H index:23 • معاون اموزشی انجمن AO ترامای ایران • مدرس رسمی انجمن جهانی AO Recon • مدرس رسمی انجمن جهانی AO Peer • جوایز: o سال 2007: فلوشیپ فدراسیون جهانی هموفیلی o سال 2008: جایزه بهترین مقاله کنگره MSIS (عفونت عضلانی استخوانی) o سال 2009: جایزه بهترین مقاله کنگره EOA (انجمن ارتوپدی شرق امریکا) o سال های 2014، 2015، 2016، 2018 و 2019: جایزه بهترین مقاله IOA (انجمن جراحان ارتوپدی ایران) o سال 2015: جایزه بهترین مقاله MSK (کمیته بیماری های اسکلتی و عضلانی فدراسیون جهانی هموفیلی) o سال 2017: جایزه بهترین تز ارتوپدی o سال 2018: جایزه فلوشیپ مسافرتی انجمن جراحان هیپ امریکا (این جایزه هر ساله فقط به 4 ارتوپد در جهان اعطا میشود که دو نفر باید از امریکا باشند و یک نفر از اروپا و نفر بعدی از باقی کشور های دنیا)
کلینیک فوق تخصص تهران ارتوپدی
تهرانخیابان ولیعصر، بالاتر از چهار راه پارک وی، ابتدای خیابان فرشته (فیاضی)، جنب هایپر می فرشته، پلاک ۱۵۰، طبقه ۳ مرکز فوق تخصصی تهران ارتوپدی
عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتر خوبی هستن واقعا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر بسیار توانا در جراحی های هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۶فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۸نیمه کاره ول کردن
۱۳۹۹/۱۲/۳۰تشخیص آقای دکتروبرخوردشان فوق العاده است.
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷نرمی استخوان داشتم. بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۰/۰۳/۱۴مشکل لگن بوده و خورده ب کمر و زانو
۱۴۰۰/۰۸/۰۶عمل جراحی تعویض مفصل لگن هردوپا به فاصله ۸ماه اول پای راست و بعداز هشت ماه پای چپ بسیاراز ایشان ممون هستم و حال حوب وزندگی بی درد وراه رفتن بدن لنگش را تا آخر عمر مدیون این دکتر بینظیر و با اخلاق هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۸خیلی خوبه کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۲۰سلام. راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۶فقط ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴عالی لود
۱۴۰۰/۰۴/۲۱تعویض مفصل کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۲مهارت بسیار زیاد در عمل زانو
۱۴۰۰/۰۶/۰۲تعویض مفصل
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۲/۲۲خوبه عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷یک ماه پ
۱۴۰۰/۰۹/۱۸هنوز جواب نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل زانو دارم ....فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸سلام تعویض دو زانوی مادرم در بیمارستان امام خمینی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳دکتر با تجربه و عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵جراحی زانو
۱۴۰۰/۰۱/۱۴تویض مفصل لگن داشتم بسیار عالی بدون درد ونتیجه ایدهال گرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۱من یه بار رفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷جراحی مفصل زانو
۱۴۰۰/۱۰/۱۱با سلام تعویض مفصل لگن انجام دادن عمل فوق العاده بی دردی داشتم نتیجه بسیار عالی گرفتم گاهی از یاد میبرم عمل شدم خدا خیرشون بده پزشک حاذق وبینظیری هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۹تعویض لگن داشتم وراضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰زانو خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۴برای پدرم پی ار پی زانو انجام دادن دردش حدود 60درصد بهترشده
۱۴۰۰/۰۷/۲۷فعلا جلسه اول بوده ازمایش نوشتند
۱۴۰۱/۰۶/۰۳با سلام .جراحی تومور در بالای زانو در سال 1385
۱۳۹۹/۱۲/۱۷مادرم سابیدگی لگن داشت که بر اثر درد و ضعیفی ساق پاش خیلی ضعیف شده بود که دکتر 3سال پیش جراحی کردند وخدارو شکر به نتیجه خوبی رسید همینجا از جناب دکتر تشکر میکنم واقعا کارش حرف نداره
۱۳۹۹/۱۲/۰۴راضی بودم ایشون عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱با سلام
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دستور عمل دادن ، ولی پیگیری نکردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲تعویض هیپ
۱۴۰۰/۰۷/۰۶با سلام؛ازاقوام بخاطردردزانو..وسیاه شدنلگن..کهدرمانباموافقیتانجامشد.
۱۴۰۲/۰۲/۳۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱داداشم جراحی لگن داشت عالی بود کارشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۳تازه ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر با تجربه و خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۰درد زانو میخاد تعویض مفصل کنه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۳/۱۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۶جراحی لگن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۶دکتر بسیار حاذق و توانمند وخوش برخورد و شریف هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۳مشکل مفصل زانک عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۹یک دکتر با تجربه و با تخصص
۱۴۰۰/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۲خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار خوش بر خورد و حاذق هستن رباط صلیبی پسرم عمل کردن فوق العاده راضی هستم پسرم از روز اول راه افتاد پنجه طلا هستن دستشون میبوسم در ضمن اصلا دکتر مادی نیستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خانمم را عمل زانو اچ دی او
۱۴۰۰/۱۱/۱۲فوقالعاده عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲زانو موفقیت آمیز بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷نتیجه خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عمل جراحی تعویض مفصل ران
۱۴۰۰/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل زانو و در حال درمان می باشم.
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تشخیص مشکل زانوی من
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار عالی بودن من معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳حتما کمک میکنند اولویت جناب دکتر کمک به دیگران می باشد. بله یک نوبت ویزیت داشتم باجناب دکتر مشکل از ناحیه لگن داشتم که قرارشد برم وبرای جراحی خدمت ایشان برسم البته آمادگی پیدا کنم برای جرا
۱۴۰۰/۰۸/۲۶زانو .
۱۴۰۱/۰۵/۳۰نرمی استخوان داشتم که با دارو بهتر شدم الان بعد سه سال میخوام برم خدمتشون
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ایشان عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵پزشکی بسیارمجرب وماهردرکارش می باشد
۱۴۰۰/۰۴/۲۳عمل تعویض مفصل زانو داشتم فوق العاده راضی بودم ایشان بسیار در کار خود حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوبی هستش تشخیصش عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عمل acl انجام دادن عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۰سلام برای تورم ودرد زانو رفتم که دیگر دکترها گفتند مینیسک زانو پاره شده ولی ایشان دستور پیاده روی وقرص کلمگزینک دادند خدارو شکر عالی بود، خدا حفطش کنه انشاالله
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۱۷زانویم را عمل کرده
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من مشکل پادرد وخانواده درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱مشکل سندروم روده تحریک پذیر داشتم با مراجعه به مطب دکتر مرتضوی بهبود پیدا کردم.عالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عمل جراحب هیپ داشتم.خیلی خوش اخلاق و عالی هستن ایشون.
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تشخیص خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار عالییییی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۱من زانو درد داشتم که با مراجعه به آقای دکترمرتضوی و استفاده از داروها و دستور العملای ایشان نتیجه عالی گرفتم و درد زانوم برطرف شد من خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیارپزشک حاذق و مهربانی هست وبخوبی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بهترین دکتر میباشن عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۲۰۱۴۰۴/۱۰/۲۹ عمل تعویض مفصل لگن داشتم بسیار راضی هستم .... درد بعد از عمل در حد صفر ..... با ارزوی سلامتی برای دکتر مرتضوی نازنین
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ایشان جراح زانوی مادرم بودند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸فرزندم جراحی هیپ داشته
۱۴۰۰/۰۳/۱۹دکتر بسیار عاااالی،پنچه طلا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تحت درمان هستم با تجویز انجام پیاده روی بهتر شده ام خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۷/۲۳هنوز مراجعه نداشتم
۱۴۰۱/۰۸/۱۲تعویض هر دو مفصل زانو.. دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹زانوی پدر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱زانو درد مشکلم کامل حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۵ایشان یک پزشک متعهد وباسواد وانسانی ئارسته میباشند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶ایشون عالین
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۳کجی زانو
۱۴۰۰/۱۱/۱۱کارشون خوب بود ولی من درد زانو دارم وکمی برجیتگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴مشکل زانو باید عمل تعویض مفصل انجام بدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱دوستان معر
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خیلی تشخیص خوبی دارن فقط خیلی تاریخ نوبتهاشون طولانی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲دکتر با تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۰با سلام حدود 15سال پیش توسط آقای دکتر توموری از زانوم عمل شده که موفق آمیز بوده ضمن تشکر از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۰۳پزشک باتجربه .اما خیلی دیر وقت میدن به بیماران اورژانسی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷زانوی مادرمو عمل کردن مادرم راضی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷نوبت روز بیستو هفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰در بیمارستان امام ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۶زانو درد داشتم فعلا تزریق انجام دادم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵سلام من دو هفته هست که پیش جناب دکتر تعویض مفصل لگن داشتم 30 سالم هست و فوق العاده میترسیدم ولی عالی بود واقعا درد نداشتم و تا الان خیلی راضی هستم امیدوارم دوران نقاحتم تموم بشه و نتیجه ی کامل رو ببینم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۳۰