خانم دکتر فریبا قاسمی بسیار بسیار عالی ومسلط به درمان خود می باشند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
دکتر ماهر و باتجربه و خوش برخوردی می باشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
یکی از بهترین دکترهای خاورمیانه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
فوق العاده ماهر مومن بااخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
سلام پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
خداوند یک در دنیا هزار در آخرت خیرش بده ،در یک کلام فرشته ای روی زمین
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بهترین،خوش اخلاق ترین،ماهرترین دکترایران
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
تازه به ایشون مراجعه کردم اما بنظرم تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
تومور چشمی مادرم عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
ایشان پزشکی بسیار متعهد، دلسوز و مومن هستند. خدا حفظشون کنه. ما به لطف خدا و زحمات ایشان بسیار از روند درمان فرزندم راضی هستیم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
شبکیه چشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار دکتر عالی خوش اخلاق خداوند متعال همیشه ایشان را سلامت تندرست نماید
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
پزشک حاذق و خوبی هستند البته من فقط یکبار توسط ایشان ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
مادرم تحت درمان هستن ..بسیار حاذق و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خیلی خوبه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیارعالی و ماهر در کار خود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پسرم چشمش سال 91 چاقو خورده بود طی این چند سال خانم دکتر زحمات زیادی کشیدند خدا رو شکر الان خوبه ممنون از زحمات ایشان
۱۳۹۸/۰۷/۰۱
خانم دکتر بی نظیر هستند احساس می کنم فرشته آسمانی هستند تومور شبکیه چشم داشتم هم تشخیص عالی هم جراحی عالی خدارو شکر به زندگی برگشتم هیچ مشکلی هم ندارم انشاالله در سلامت کامل باشند همیشه بدرخشند.
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
تومور چشمی. خدا رو شکر نه ماهه عمل کردم توسط دستان با کفایت ایشون و لطف مولا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
پارگی شبکیه داشتم تازه عمل شدم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
فوق العاده با تجربه و با وجدان همیشه دعاشون میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸
من التهاب چشم داشتم و ایشون بسیار صبور و دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
دکتر عالیی تا الان که نتیجه مورد نظر رو گرفتم انشالا از این به بعدم همینطور باشه
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
بسیار عالین
۱۳۹۷/۱۱/۰۷
عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خواهرم توسط ایشان عمل وراضی از کار ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عالی هستن خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۶/۰۷
مشکل شبکییه دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
شبکیه تارشدن دید چشن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
یه دکتر فوق العاده خوش اخلاق و صبور و زبده است
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
راصی بودیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
بله کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
خیلی خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
فرشته در لباس سفید پزشکی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
مادرم عمل شبکیه چشم انجام داد الان بعد 6 ماه خداروشکر حالش خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
سلام مشکل پارگی شبکیه داشتم خانم دکتر قاسمی جراحی کردن و نتیجه بسیار خوبی گرفتم خیلی دکتر با وجدانی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
عالی خوش اخلاق و کار درست
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
بسیار خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
دخترم تومور چشم داره و فعلا تحت کنترل می باشد
۱۳۹۸/۰۸/۰۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
تزریق چشم
۱۳۹۷/۱۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
تومور چشمی داشتم لیرز کردم خداروشکر خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
تومور تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
کیست عنبیه
فعلا درمان نشده ام
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
دخترم نارس بود بخاطر مشکل شبکیه تحت نظر خانم دکتر هست،خدا حفظ کند خانم دکتر عزیز را ،بی نهایت دکتر حاذق و صبوری هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
بلهکمکمیکنهمشکلپارهگیهشبکیهداشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
با سلام و احترام مادرم تومور چشم داشت با تشخیص به موقع و درست خانم دکتر قاسمی جراحی و الام 9 سال است هیچ مشکلی ندارد
۱۳۹۷/۰۵/۰۶
کارخانم دکتر علیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
تجربها ای بسیار خوب،ایشان پزشکی باتخصصی عالی ،رفتار متعهدانه،برخوردی سرشار از مهربانی دقت و حوصله هستند.باعث افتخار م است که باایشان اشنا شدم.نسرین رواندوست
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
هالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۶
از ویزیت ایشون راضی بودیم
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
تومور بدخیم چشم دکتر قاسمی بسیار توانا ،دلسوز ،مودب ،استاد وباایمان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۶
دکتر خوببه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۲
Cots داشتم و تحت نظر ایشون هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸
مشکل غده جشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
سلام بنده تومور چشم داشتم با کمک و راهنمایی ایشان الحمدالله الان نفس می کشیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
نتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
با سلام بسیا ردکتر خوب وداری تخصصی خوب وبالا در مورد شبکیه چشم خداوند توفیقشان بدهد
۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خیلی دکتر باتجربه ای هست واقعن بی نظیر دستهای خانم دکتر معجزه هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بهبودی نسبی
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
فوق العاده است مهربان ودلسوز و کار بلد
۱۳۹۹/۰۳/۱۲
پارگی شبکیه داشتم الان خوب هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
تومور چشم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
کلیه درد داشتم مشکل حل شد شکر خدا
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
مشکل شبکیه داشتم فعلا در مان میشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
مشگل شبکیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
توده چشمی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
مشکل شبکه داشتم وخانموم دکتر معجزه کرد
واقعا ممنونم ازشون
۱۳۹۸/۰۴/۲۳
در تشخیص عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
برای سکته چشمی تت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
چشم مادر من دچار ورم شدید شده بود که در حد نابینایی بود دست خانم دکتر دردنکنه الان ایشان بینایشان را مجددا بدست آورده اند
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
خانمه وظیفه شناس و متعهدی هستند
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
توده چشمی مادرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
تحت درمان انکولوژی میباشم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
چربی در شبکیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خیلی خوب بو من هم رازی بدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عمل شبکیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
سلام خیلی عالی خدا نگهدارشون باشه که به هم وطناشون کمک میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
پارگی شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیار پزشک با اخلاق و مهربان هستن مشکل شبکیه چشم در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
با دقت و با حوصله و خوشرو
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر بسیار خوب ومعتقد و توانایی هم هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
همسرمم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
خلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
در حال مداوا هیتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
دخترم تومور چشمی دارە فعلا جلسەی اول شیمی درمانی شدە انشاللە نتیجەی عالی خواهد شد
در مورد خانم دکتر فقط میتونم بگم خیر و برکت دنیا سر راهشون باشه و خدای بزرگ از بلا و بدی حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیاربسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
بسیار پزشک قابل وخوبی میباشد
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
خیلی خوبه
۱۳۹۷/۰۵/۰۴
برادرمـ توموری تو چشمش داشت و با جراحی ایشون نتیجه بخش بوده
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
برای باراول خوب بود.
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
تومور چشمی خیلی دکتر با اخلاق ومنخصصی هستن خدا خیرشان بده کاملا راضی هستم تومور چشمی ازبین رفته
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
پارگیشبکه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
نوزادمون حرکات غیر عادی چشم داشت
۱۳۹۸/۰۸/۱۹
بسیار عالی و باتجربه ارزوی سلامتی دارم براشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
بسیار دکتر توانا و مهربانی هستن هیچ دکتری نتواسنت مشکل چشمی منو متوجه بشه ولی ایشون نه تنها مشکل من رو تشخیص دادن بلکه درمان هم کردن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
فوق العاده دکتر با دقت و صبور و مسلط به کارشون هستن من همیشه دعاشون میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
باسلام دخترم از بدو تولد کم کاری تیروئید داشت الان 4 سالش سالم وباهوش ولی فعلا قرصش،قطع نشدهدکتر عالی هستن ممنونم ازش
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
خواهرمن خانم دکتذ عمل کرده خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
لیزر شبکیه
۱۳۹۸/۰۸/۱۱
بهترین دگتر چشم میتونم بگم تو ایران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
پاره گی دیوار شبکیه فعلا تحت نظر هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۰۶
فعا هیچ
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
بسیاربسیارعالی بودنددرتشخیص
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
بله واقعا خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
واقعادکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
دکتر بینظیر و جراح حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
مشکل شبکیه داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
عالی هست
۱۳۹۹/۰۱/۰۸
دکتر بسیار خوب و متععدی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی
خوب
رلل
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
تومور شبکیه. درحال درمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
مشکل شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
بیمار جدید هستیم تحت درمان ان شاالله به امید خدا و خانم دکتر به بهترین نتیجه خواهیم رسید و نتیجه را اعلام میکنیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی واقعا دستش درد نکنه اجرش با اباعبدالله
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
عمل چشم
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
خیلی دکتر خوب وکاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بی نظیر و دقیق در کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
درمانگر بسیار قوی و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۸
بسیار خوب و متخصص و مسلط
۱۳۹۹/۰۴/۱۱
دکتری خوبی هستن کارشون عالیه من بچه م تومور چشمی داشتن الان خداروشکر خوبن فقط زیر نظر دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
مشاوره
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
باسلام و تشکر ویژه از خانم دکتر قاسمی بابت زحمات و دلسوزی های فراوان
بنده فرزند نه ماهه ام دچار تومور چشمی هستند و در حال حاضر مریض ایشان میباشد الحمدلله دکتر حاذق ، توانمند ، باسواد ،متدین و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
تدالنپتاعومن
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دخترم ropداشت الحمدلله برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
معاینه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستن بنده قبلا مادر بزرگم رو بردم پیش ایشون الان هم خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
سلام .بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
سرطان چشم .موفقیت آمیز
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
بهترین دکتر چشم در کل ایران خیلی با تجربه و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
عالیییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
جراحی شبکیه
بسیار دکتر ماهری است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
باسلام تومور چشمداشت و خوشبختانه بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۱/۰۹
شبکیه...پیگیرهستیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
مشکل ما این بود که شبکیه پسر عمویم پاره شده و مچاله شده بود تمامی دکتر ها مارا جواب کرده بودند گفتند کاری از دستش بر نمی اید و بینایی از دست میرود اما این خانم معجزه کرد
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جراحی اب مروارید کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
عالییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
بسیار پزشک دقیق و حاذقی هستن و برای بیمار خیلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲
سلام علیکم ایشان دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
پارگی شبکیه که عمل کردن خداروشکرخوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
من پارگی شبکیه داشتم و دکتر تونستن دو چشم منو عمل کنند واقعا یکی از بهترین دکتر های ایران هستن خانم دکتر
۱۳۹۷/۰۴/۲۴
سلام خیلی رضایت داریم نتیجه بهتری از ایشان گرفتیم .
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
درمان در صورت ادامه جواب تو هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عمل شبکیه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بیماری AMDوتوسط خانم دکتر لیزر انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بیمار دیابتی هستم برای چکاپ و لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بسیار دکتربااخلاق وخوبی هستن تشخیص عالی ودرمان به موقه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
بسیار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار حاذق و علمی و عالی و دوست داشتنی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
رماتیسم چشمی
عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بسیار عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بهترین دک
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
ایشان دکتری متعهد، جراحی حاذق و پزشکی با اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۸
بدلیل دیابت چشم راست من خونریزی کرد ه بود که پس از لیزیک آن توسط خانم دکتر قاسمی بهبودی حاصل گردید و همچنان تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
پسر من یه خال کوچیک توی چشمش داشت که خانم دکتر منو به نحوه عالی راهنمایی کردن و طبق نظرشون فعلا فقط باید تحت نظر باشه
۱۳۹۸/۰۱/۱۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
پارگی چشم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
خیلی دکتر خوبیه خداحفظش کنه
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
معاینه
۱۳۹۷/۰۵/۰۸
بیماری دخترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
پارگی شبکیه بدون نتیجه
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
عالی عمل تومور چشم انجام دادم پلاک چشمی گذاشتند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
مشکل شبکه ایی داشتم چشمم برق میزد خوب شدم ولی مجددا برق میزنه باید معاینه بشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خیلی عالی حرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
مشکل شبکیه دارم فعلا استبله هرسه ماه باید ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
مشکل شبکیه داشتم کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تومور چشم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲
ملانوم چشم. کارشون عالیه. واقعا دستشون درد نکنه
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خیلی ا دقتشون و درک و تشخیص بیماری بالایی دارند حس علاقه را در وجودشان نسبت به سلامتی بیمار می توان یافت تشکر از زحماتشون
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
تومور ملانوم چشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰
جراحی شبکیه چشم چپ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
سلام. دکتر فوق العاده خوب و با تشخیص صحیح درست و با اخلاق. خدا پشت و پناهش
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
پسرم مشکل شبکیه چشم دارد . دکترهای دیگر نظرشان تخلیه چشم بود ولی ایشان نظرشان بر مداوا و تحت نظر بودن پسرم هست تا در زمان مناسب به امید خدا عمل شود
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل خشکی چشم و حساسیت چشم
۱۳۹۷/۱۰/۰۵خانم دکتر فریبا قاسمی بسیار بسیار عالی ومسلط به درمان خود می باشند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳دکتر ماهر و باتجربه و خوش برخوردی می باشد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸یکی از بهترین دکترهای خاورمیانه
۱۴۰۰/۰۶/۱۵فوق العاده ماهر مومن بااخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سلام پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خداوند یک در دنیا هزار در آخرت خیرش بده ،در یک کلام فرشته ای روی زمین
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بهترین،خوش اخلاق ترین،ماهرترین دکترایران
۱۴۰۰/۰۲/۱۱تازه به ایشون مراجعه کردم اما بنظرم تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۶/۲۵تومور چشمی مادرم عالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ایشان پزشکی بسیار متعهد، دلسوز و مومن هستند. خدا حفظشون کنه. ما به لطف خدا و زحمات ایشان بسیار از روند درمان فرزندم راضی هستیم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹شبکیه چشم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار دکتر عالی خوش اخلاق خداوند متعال همیشه ایشان را سلامت تندرست نماید
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۶/۰۷پزشک حاذق و خوبی هستند البته من فقط یکبار توسط ایشان ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶مادرم تحت درمان هستن ..بسیار حاذق و تشخیص درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خیلی خوبه کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۰فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیارعالی و ماهر در کار خود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پسرم چشمش سال 91 چاقو خورده بود طی این چند سال خانم دکتر زحمات زیادی کشیدند خدا رو شکر الان خوبه ممنون از زحمات ایشان
۱۳۹۸/۰۷/۰۱خانم دکتر بی نظیر هستند احساس می کنم فرشته آسمانی هستند تومور شبکیه چشم داشتم هم تشخیص عالی هم جراحی عالی خدارو شکر به زندگی برگشتم هیچ مشکلی هم ندارم انشاالله در سلامت کامل باشند همیشه بدرخشند.
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تومور چشمی. خدا رو شکر نه ماهه عمل کردم توسط دستان با کفایت ایشون و لطف مولا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
۱۴۰۰/۰۲/۰۵پارگی شبکیه داشتم تازه عمل شدم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱فوق العاده با تجربه و با وجدان همیشه دعاشون میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۸من التهاب چشم داشتم و ایشون بسیار صبور و دقیق هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۹دکتر عالیی تا الان که نتیجه مورد نظر رو گرفتم انشالا از این به بعدم همینطور باشه
۱۳۹۷/۱۰/۰۵عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالین
۱۳۹۷/۱۱/۰۷عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳خواهرم توسط ایشان عمل وراضی از کار ایشان
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی هستن خانم دکتر
۱۳۹۸/۰۶/۰۷مشکل شبکییه دارم
۱۴۰۰/۰۳/۰۵شبکیه تارشدن دید چشن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹یه دکتر فوق العاده خوش اخلاق و صبور و زبده است
۱۳۹۷/۰۴/۲۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۳راصی بودیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بله کارشون عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۲۰خیلی خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۴پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فرشته در لباس سفید پزشکی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵مادرم عمل شبکیه چشم انجام داد الان بعد 6 ماه خداروشکر حالش خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سلام مشکل پارگی شبکیه داشتم خانم دکتر قاسمی جراحی کردن و نتیجه بسیار خوبی گرفتم خیلی دکتر با وجدانی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی خوش اخلاق و کار درست
۱۳۹۷/۱۱/۲۰بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیار خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۲۹دخترم تومور چشم داره و فعلا تحت کنترل می باشد
۱۳۹۸/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰تزریق چشم
۱۳۹۷/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۶تومور چشمی داشتم لیرز کردم خداروشکر خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴تومور تحت درمانم
۱۳۹۸/۱۰/۰۵کیست عنبیه فعلا درمان نشده ام
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دخترم نارس بود بخاطر مشکل شبکیه تحت نظر خانم دکتر هست،خدا حفظ کند خانم دکتر عزیز را ،بی نهایت دکتر حاذق و صبوری هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۱بلهکمکمیکنهمشکلپارهگیهشبکیهداشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸با سلام و احترام مادرم تومور چشم داشت با تشخیص به موقع و درست خانم دکتر قاسمی جراحی و الام 9 سال است هیچ مشکلی ندارد
۱۳۹۷/۰۵/۰۶کارخانم دکتر علیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تجربها ای بسیار خوب،ایشان پزشکی باتخصصی عالی ،رفتار متعهدانه،برخوردی سرشار از مهربانی دقت و حوصله هستند.باعث افتخار م است که باایشان اشنا شدم.نسرین رواندوست
۱۴۰۰/۱۰/۰۴هالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۶از ویزیت ایشون راضی بودیم
۱۳۹۸/۰۷/۲۹تومور بدخیم چشم دکتر قاسمی بسیار توانا ،دلسوز ،مودب ،استاد وباایمان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۶دکتر خوببه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۶/۰۲Cots داشتم و تحت نظر ایشون هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۸مشکل غده جشم
۱۴۰۰/۰۳/۱۶سلام بنده تومور چشم داشتم با کمک و راهنمایی ایشان الحمدالله الان نفس می کشیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵نتیجه ای حاصل نشده است
۱۴۰۰/۰۴/۰۲با سلام بسیا ردکتر خوب وداری تخصصی خوب وبالا در مورد شبکیه چشم خداوند توفیقشان بدهد
۱۳۹۸/۰۲/۲۹خیلی دکتر باتجربه ای هست واقعن بی نظیر دستهای خانم دکتر معجزه هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بهبودی نسبی
۱۳۹۷/۰۴/۲۷فوق العاده است مهربان ودلسوز و کار بلد
۱۳۹۹/۰۳/۱۲پارگی شبکیه داشتم الان خوب هستم
۱۳۹۹/۰۶/۲۴تومور چشم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۱کلیه درد داشتم مشکل حل شد شکر خدا
۱۳۹۷/۱۱/۱۰مشکل شبکیه داشتم فعلا در مان میشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشگل شبکیه
۱۳۹۹/۰۸/۰۷توده چشمی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل شبکه داشتم وخانموم دکتر معجزه کرد واقعا ممنونم ازشون
۱۳۹۸/۰۴/۲۳در تشخیص عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۴برای سکته چشمی تت
۱۴۰۰/۱۰/۰۸چشم مادر من دچار ورم شدید شده بود که در حد نابینایی بود دست خانم دکتر دردنکنه الان ایشان بینایشان را مجددا بدست آورده اند
۱۳۹۸/۰۷/۰۲خانمه وظیفه شناس و متعهدی هستند
۱۳۹۷/۰۱/۲۹توده چشمی مادرم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷تحت درمان انکولوژی میباشم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷چربی در شبکیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خیلی خوب بو من هم رازی بدم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عمل شبکیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵سلام خیلی عالی خدا نگهدارشون باشه که به هم وطناشون کمک میکنند
۱۴۰۰/۰۸/۳۰پارگی شبکیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار پزشک با اخلاق و مهربان هستن مشکل شبکیه چشم در حال درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲با دقت و با حوصله و خوشرو
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر بسیار خوب ومعتقد و توانایی هم هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶همسرمم
۱۴۰۰/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵خلی خوب بودند
۱۴۰۰/۰۴/۱۸در حال مداوا هیتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴دخترم تومور چشمی دارە فعلا جلسەی اول شیمی درمانی شدە انشاللە نتیجەی عالی خواهد شد در مورد خانم دکتر فقط میتونم بگم خیر و برکت دنیا سر راهشون باشه و خدای بزرگ از بلا و بدی حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیاربسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۰۷/۰۷بسیار پزشک قابل وخوبی میباشد
۱۳۹۸/۰۵/۰۹خیلی خوبه
۱۳۹۷/۰۵/۰۴برادرمـ توموری تو چشمش داشت و با جراحی ایشون نتیجه بخش بوده
۱۳۹۷/۰۴/۱۶برای باراول خوب بود.
۱۳۹۸/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۱تومور چشمی خیلی دکتر با اخلاق ومنخصصی هستن خدا خیرشان بده کاملا راضی هستم تومور چشمی ازبین رفته
۱۴۰۰/۰۱/۱۶پارگیشبکه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴نوزادمون حرکات غیر عادی چشم داشت
۱۳۹۸/۰۸/۱۹بسیار عالی و باتجربه ارزوی سلامتی دارم براشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۱بسیار دکتر توانا و مهربانی هستن هیچ دکتری نتواسنت مشکل چشمی منو متوجه بشه ولی ایشون نه تنها مشکل من رو تشخیص دادن بلکه درمان هم کردن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰فوق العاده دکتر با دقت و صبور و مسلط به کارشون هستن من همیشه دعاشون میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱باسلام دخترم از بدو تولد کم کاری تیروئید داشت الان 4 سالش سالم وباهوش ولی فعلا قرصش،قطع نشدهدکتر عالی هستن ممنونم ازش
۱۳۹۸/۰۶/۲۵خواهرمن خانم دکتذ عمل کرده خیلی راضیم
۱۴۰۰/۱۱/۲۴لیزر شبکیه
۱۳۹۸/۰۸/۱۱بهترین دگتر چشم میتونم بگم تو ایران
۱۳۹۹/۱۰/۲۰پاره گی دیوار شبکیه فعلا تحت نظر هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۰۶فعا هیچ
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیاربسیارعالی بودنددرتشخیص
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بله واقعا خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۶واقعادکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۵دکتر بینظیر و جراح حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۸مشکل شبکیه داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۵عالی هست
۱۳۹۹/۰۱/۰۸دکتر بسیار خوب و متععدی است
۱۴۰۰/۰۲/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی خوب رلل
۱۳۹۹/۱۱/۳۰تومور شبکیه. درحال درمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۸مشکل شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳بیمار جدید هستیم تحت درمان ان شاالله به امید خدا و خانم دکتر به بهترین نتیجه خواهیم رسید و نتیجه را اعلام میکنیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی واقعا دستش درد نکنه اجرش با اباعبدالله
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عمل چشم
۱۳۹۸/۰۱/۱۷خیلی دکتر خوب وکاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بی نظیر و دقیق در کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۴درمانگر بسیار قوی و صبور هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۸بسیار خوب و متخصص و مسلط
۱۳۹۹/۰۴/۱۱دکتری خوبی هستن کارشون عالیه من بچه م تومور چشمی داشتن الان خداروشکر خوبن فقط زیر نظر دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشاوره
۱۴۰۰/۰۷/۱۷باسلام و تشکر ویژه از خانم دکتر قاسمی بابت زحمات و دلسوزی های فراوان بنده فرزند نه ماهه ام دچار تومور چشمی هستند و در حال حاضر مریض ایشان میباشد الحمدلله دکتر حاذق ، توانمند ، باسواد ،متدین و خوش اخلاق هستند
۱۳۹۷/۱۰/۲۹تدالنپتاعومن
۱۴۰۰/۰۲/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دخترم ropداشت الحمدلله برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۲معاینه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن بنده قبلا مادر بزرگم رو بردم پیش ایشون الان هم خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۱سلام .بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۳سرطان چشم .موفقیت آمیز
۱۳۹۹/۱۲/۲۷بهترین دکتر چشم در کل ایران خیلی با تجربه و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱تحت درمانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۰عالیییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵جراحی شبکیه بسیار دکتر ماهری است
۱۴۰۰/۰۹/۲۲باسلام تومور چشمداشت و خوشبختانه بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۱/۰۹شبکیه...پیگیرهستیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۳مشکل ما این بود که شبکیه پسر عمویم پاره شده و مچاله شده بود تمامی دکتر ها مارا جواب کرده بودند گفتند کاری از دستش بر نمی اید و بینایی از دست میرود اما این خانم معجزه کرد
۱۳۹۸/۰۵/۰۲جراحی اب مروارید کردم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۵بسیار پزشک دقیق و حاذقی هستن و برای بیمار خیلی وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۲سلام علیکم ایشان دکتر بسیار خوبی است
۱۳۹۹/۱۱/۲۰پارگی شبکیه که عمل کردن خداروشکرخوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵من پارگی شبکیه داشتم و دکتر تونستن دو چشم منو عمل کنند واقعا یکی از بهترین دکتر های ایران هستن خانم دکتر
۱۳۹۷/۰۴/۲۴سلام خیلی رضایت داریم نتیجه بهتری از ایشان گرفتیم .
۱۳۹۹/۱۱/۰۶درمان در صورت ادامه جواب تو هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عمل شبکیه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بیماری AMDوتوسط خانم دکتر لیزر انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بیمار دیابتی هستم برای چکاپ و لیزیک
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بسیار دکتربااخلاق وخوبی هستن تشخیص عالی ودرمان به موقه
۱۴۰۰/۰۹/۰۹بسیار حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار حاذق و علمی و عالی و دوست داشتنی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰رماتیسم چشمی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲بهترین دک
۱۴۰۰/۰۹/۰۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ایشان دکتری متعهد، جراحی حاذق و پزشکی با اخلاق هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۶/۱۸بدلیل دیابت چشم راست من خونریزی کرد ه بود که پس از لیزیک آن توسط خانم دکتر قاسمی بهبودی حاصل گردید و همچنان تحت نظر ایشان هستم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۳پسر من یه خال کوچیک توی چشمش داشت که خانم دکتر منو به نحوه عالی راهنمایی کردن و طبق نظرشون فعلا فقط باید تحت نظر باشه
۱۳۹۸/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹پارگی چشم خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۰خیلی دکتر خوبیه خداحفظش کنه
۱۳۹۹/۱۱/۲۴معاینه
۱۳۹۷/۰۵/۰۸بیماری دخترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵پارگی شبکیه بدون نتیجه
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عالی عمل تومور چشم انجام دادم پلاک چشمی گذاشتند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل شبکه ایی داشتم چشمم برق میزد خوب شدم ولی مجددا برق میزنه باید معاینه بشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خیلی عالی حرفه ای
۱۳۹۹/۱۲/۱۵مشکل شبکیه دارم فعلا استبله هرسه ماه باید ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰مشکل شبکیه داشتم کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴تومور چشم
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ملانوم چشم. کارشون عالیه. واقعا دستشون درد نکنه
۱۳۹۷/۱۱/۱۰آب مروارید
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خیلی ا دقتشون و درک و تشخیص بیماری بالایی دارند حس علاقه را در وجودشان نسبت به سلامتی بیمار می توان یافت تشکر از زحماتشون
۱۳۹۸/۰۴/۰۱تومور ملانوم چشم
۱۳۹۷/۰۹/۱۰جراحی شبکیه چشم چپ
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سلام. دکتر فوق العاده خوب و با تشخیص صحیح درست و با اخلاق. خدا پشت و پناهش
۱۳۹۸/۱۲/۱۴پسرم مشکل شبکیه چشم دارد . دکترهای دیگر نظرشان تخلیه چشم بود ولی ایشان نظرشان بر مداوا و تحت نظر بودن پسرم هست تا در زمان مناسب به امید خدا عمل شود
۱۴۰۰/۰۱/۱۹مشاوره
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خیلی خوب وتجربه دار
۱۴۰۰/۱۲/۰۶همانژیوم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۱/۱۶دکتر خوبی
۱۳۹۸/۰۵/۱۷دکتر فریبا قاسمی دکتر پسرم
۱۳۹۷/۰۶/۰۷پزشک خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۲۶روند درمان هنوز تکمیل نشده
۱۳۹۸/۰۶/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲بهترین دکتر البته استاد خیلی ازش راضی هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵