میگرن و افسردگی داشتم؛؛با کلام نافذ وتشخیص عالیشون خیلی حالم بهتر شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۸
دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
دکتر خیلییی خوبیه خیلیی رازیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
مشکل فراموشی خفبف داشتنم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
زن داییم میگرن عصبی داشت خداروشکر داره بهتر میشه
۱۳۹۹/۰۹/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
دکتری عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
مشکل در دست پیگیری
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
من میگرن داشتم و به ایشان مراجعه کردم و بی نظیر بود تجویزشون. والا من از زندگی سیر و بیزار شده بودم درد این میگرنم. ایشون برام معجزه کردن. ضمن اینکه برای مریض وقت میذارن و در آرامش احوالات بیمار را بررسی می کنند. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
سلام بیماری ام اس ... اخلاق
خوب اقای دکتر وتشخیص درست بیماری
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
مشکل میگرن شدید داشتم و به ایشون مراجعه کردم. در یک کلام ایشون فرشته نجات من شدند و من اگر بنده قابلی باشم همیشه دعاگوی ایشان هستم. برخورد بسیار خوب، وقت برای مریض میذارن، به حرفش کامل گوشمیدن. در کل همه چیز تمام هم حاذق هم برخورد حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی وباتجربه
۱۳۹۷/۰۸/۰۳
میگرن داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
بااولین نسخه بیماریم خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۳۰
تشخیص ونسخه دهی بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
عالیییی
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
میگرن عصبی و الان کاملآ درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سر درد درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
میگرن دارم و دارو هاشون باعث بهتر شدن من کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بسیار عالی هستند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
نتیجه خوب گرفتم داروهام تمام شده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
من سرگیجه داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
22 ساله که پدرم تحت درمان ایشون هستن و بینهایت راضی هستیم از ایشون و علم شون
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
من با یه نسخه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
میگرن فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
میگرن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
میاستینی گراویس هستم بسیار تشخیص دکتر عالی وراضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
تشخیص یکی از پزشکان برای مادر من پارکینسون بود که دکتر حسین زاده رد کردند... فکرشو بکنید اگر ما با پزشک قبلی و داروهای قوی که تجویز کرده بودند ادامه میدادیم چی میشد... لرزش دست مادر من هم با تجویزداروی جدید خوب خوب شد...
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
وقت گذاشتن برام و خوب به حرفهام گوش دادند و بعد دستور ام آر آی نوشتند
۱۳۹۹/۰۶/۲۵
سر درد شدید داشتم خداروشکر با دوبار مراجعه پیش دکتر الان شرایطم نرمال
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
سکته مغذی
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
میگرن،
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتر فوق العاده با تجربه ای هستند
من مشکل میگرن دارم
هنوز تحت درمان هستم
سردرد شدید به خصوص هنگام گرسنگی
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بسیار دکتر عالی همدلی ایشون با بیمار قابل تحسین مشکل من با یه بار ویزیت از طرف ایشون حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰سردرد و مشکلم حل شده است
۱۳۹۹/۱۲/۱۹مشکل فراموشی که حل شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالییییی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مشکل اعصاب با یک. نسخه خوب شدم
۱۳۹۸/۱۰/۲۷میگرن.
۱۳۹۸/۱۱/۰۵مشکلم مریضی صرع بودواقعا دستش درد نکنه دکتر خیلی خوبی هست من که راضیم ازش
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خواهرم بچه بود تشنج میکرد اقای دکتر خوبش کردند وخداروشکر الان هیچ مشکلی نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۲تشخیص ام اس عالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۳بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تشخیص درست.درمان مناسب
۱۳۹۸/۰۴/۳۰یکی از بهترین متخصصان اعصاب و روان در اصفهان هستند.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سردردداشتم به یک جلسه بهترشدم بخصوص ازراهنمایی ایشون خیلی درس گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر دقیق و کاردانی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۲خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۵/۲۵میگرن شدید
۱۴۰۰/۰۹/۲۴میگرن حاد و پرش انگشت دست .که طی چند ماه مشکلم برطرف شد و سردرد هام خیلی کم شد .
۱۳۹۹/۱۲/۱۱فوقالعاده و عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۱تشخیص تومور مغز
۱۳۹۹/۰۷/۲۶خیلی خوب بودند ومن راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۹فوق العاده پزشک خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۲۴سلام علیکم. توصیه و دستور درمان ایشان را دنبال می کنم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی هستن با یه دوره درمان میگرن من آروم شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عالی بودند
۱۳۹۸/۰۷/۱۶مشکل گوش میانی وسرگیجه نتیجه عالی بودومداواشدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱تشخیص بسیاااار عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۳درحال درمان...
۱۴۰۰/۰۶/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۳خواهرم تویه تصادف در شیرخوارگی ،دیگه حرف نمیزنه حالا27 سالشه یه نوبت آوردیم ولی امید داریم انشا الله خوب بشه
۱۴۰۰/۰۳/۰۳دکتر بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹تاحدزیادی مشکل بنده حل شد و بیماران زیادی را به ایشان معرفی کردم و همه از ایشان راضی بودند .ایشان هم باعلم بالا وهم صبر و حوصله به مداوا میپردازند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲ام اس و ایشان پزشک معالج من هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸سلام دکتر خیلی خوب وبا حوصله وبا اخلاق چکار بلد هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سلام..مشکل من میگرن بوده و از ویزیت دکتر راضی بوده ام
۱۳۹۹/۱۰/۰۹میگرن وسردردهای عصبی کارشون عالیه واقعا ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۰۴/۱۲میگرن تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۱میگرن خفیف داشتم و رو به بهبودی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰میگرن و افسردگی داشتم؛؛با کلام نافذ وتشخیص عالیشون خیلی حالم بهتر شد
۱۳۹۸/۰۷/۰۸دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۸/۱۰دکتر خیلییی خوبیه خیلیی رازیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱مشکل فراموشی خفبف داشتنم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷زن داییم میگرن عصبی داشت خداروشکر داره بهتر میشه
۱۳۹۹/۰۹/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتری عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۰۴افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸مشکل در دست پیگیری
۱۳۹۹/۱۲/۱۴من میگرن داشتم و به ایشان مراجعه کردم و بی نظیر بود تجویزشون. والا من از زندگی سیر و بیزار شده بودم درد این میگرنم. ایشون برام معجزه کردن. ضمن اینکه برای مریض وقت میذارن و در آرامش احوالات بیمار را بررسی می کنند. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام بیماری ام اس ... اخلاق خوب اقای دکتر وتشخیص درست بیماری
۱۳۹۹/۰۲/۲۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل میگرن شدید داشتم و به ایشون مراجعه کردم. در یک کلام ایشون فرشته نجات من شدند و من اگر بنده قابلی باشم همیشه دعاگوی ایشان هستم. برخورد بسیار خوب، وقت برای مریض میذارن، به حرفش کامل گوشمیدن. در کل همه چیز تمام هم حاذق هم برخورد حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی وباتجربه
۱۳۹۷/۰۸/۰۳میگرن داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴بااولین نسخه بیماریم خوب شد
۱۳۹۸/۰۹/۳۰تشخیص ونسخه دهی بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عالی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۶عالیییی
۱۳۹۷/۱۱/۲۳میگرن عصبی و الان کاملآ درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سر درد درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳فعلا نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۰۲میگرن دارم و دارو هاشون باعث بهتر شدن من کرد
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بسیار عالی هستند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۰۶نتیجه خوب گرفتم داروهام تمام شده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶من سرگیجه داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶22 ساله که پدرم تحت درمان ایشون هستن و بینهایت راضی هستیم از ایشون و علم شون
۱۴۰۰/۰۵/۲۷بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خیلی خوب هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵من با یه نسخه مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۲میگرن فعلا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲میگرن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۲میاستینی گراویس هستم بسیار تشخیص دکتر عالی وراضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰تشخیص یکی از پزشکان برای مادر من پارکینسون بود که دکتر حسین زاده رد کردند... فکرشو بکنید اگر ما با پزشک قبلی و داروهای قوی که تجویز کرده بودند ادامه میدادیم چی میشد... لرزش دست مادر من هم با تجویزداروی جدید خوب خوب شد...
۱۴۰۰/۱۰/۳۰وقت گذاشتن برام و خوب به حرفهام گوش دادند و بعد دستور ام آر آی نوشتند
۱۳۹۹/۰۶/۲۵سر درد شدید داشتم خداروشکر با دوبار مراجعه پیش دکتر الان شرایطم نرمال
۱۴۰۰/۰۲/۰۸سکته مغذی
۱۳۹۷/۱۱/۲۰عالیست
۱۴۰۰/۰۴/۱۵میگرن،
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر فوق العاده با تجربه ای هستند من مشکل میگرن دارم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰