دکتر زهراسادات رجایی متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) با شماره نظام پزشکی 121228 در اصفهان فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب ایشان در انتهای خیابان محتشم کاشانی، ساختمان هفت آسمان، طبقه دوم از طریق نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر زهراسادات رجایی از پزشکان متخصص مغز و اعصاب (نورولوژیست) است که با شماره نظام پزشکی 121228 در شهر اصفهان فعالیت میکند. ایشان دوره دکترای عمومی خود را با رتبه برتر از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سال ۱۳۸۷ به پایان رسانده و سپس موفق به اخذ تخصص بیماریهای مغز و اعصاب از همین دانشگاه در سال ۱۳۹۱ شده است. دکتر زهراسادات رجایی بیش از ۵ سال سابقه همکاری با گروه نورولوژی دانشگاه علوم پزشکی زنجان و همچنین ۵ سال تجربه طبابت در استان لرستان را در کارنامه خود دارد.
تخصص دکتر زهراسادات رجایی شامل تشخیص و درمان انواع بیماریهای مغز و اعصاب مانند سردردهای مزمن، سرگیجه، پارکینسون، لرزش دست، نوروپاتی، سکته مغزی، تشنج، اماس و اختلالات ستون فقرات است. بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر رجایی در اصفهان، به ویژه از دقت در تشخیص و رویکرد علمی ایشان در درمان بیماریهای اعصاب رضایت بالایی دارند. بسیاری از بیماران دکتر زهراسادات رجایی را به دلیل مسئولیتپذیری و پاسخگویی مناسب در طول درمان توصیه کردهاند.
مطب دکتر زهراسادات رجایی در اصفهان، انتهای خیابان محتشم کاشانی، نرسیده به وحید، جنب بانک صادرات، ساختمان هفت آسمان، طبقه دوم واقع شده است. این مطب با دسترسی مناسب، امکان دریافت نوبت اینترنتی را از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم کرده است. تخصص دکتر رجایی در زمینه نورولوژی، شامل انجام نوار مغز، نوار عصب و عضله و همچنین تزریق بوتاکس برای درمان میگرن میشود.
دکتر زهراسادات رجایی، متخصص مغز و اعصاب در اصفهان، با تمرکز بر درمان بیماریهای عصبی و تجربه بالینی گسترده، به ارائه خدمات تخصصی به بیماران میپردازد. مراجعه به مطب ایشان برای دریافت مشاوره و ارزیابی دقیق بیماریهای نورولوژیک در شهر اصفهان توصیه میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
اصفهان. انتهای خیابان محتشم کاشانی. نرسیده به وحید. جنب بانک صادرات. ساختمان هفت آسمان. طبقه دوم
بیماری صرع و تشنج دارم و دکتر با حوصله و مهربان و خوش خلق هست تحت درمانم...
۱۴۰۲/۱۱/۲۵تشنج...
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتر صبور و خوبی هستن ،لمس شدن دست چپ و زبان
۱۴۰۳/۰۲/۲۳برخورد حرفه ای و توضیح به بیمار
۱۴۰۳/۰۶/۲۲درد گردن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳میگرن شدید تحت درمان هستم واقعا عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹اضطراب و سردرد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰شروع کار فعلا
۱۴۰۳/۰۲/۲۳سرگیجه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عااالی بوود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خانم دکتر دستش سبکه و خیلی عالی معاینه میکنه...مدتها سردرد داشتم و دکترای دیگه متوجه نمیشدند از چیه تا خانم دکتر سی تی و ام آر آی گرفتن و معلوم شد تومور مغزی دارم و رفتم جراحی کردم و الان کاملا اوکی هستم. خدا خیر به خانم دکتر و خانوادش بده...
۱۴۰۲/۱۱/۱۹کمردرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹سردرد بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تشنج...
۱۴۰۳/۱۰/۲۴درد گردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دیسک کمر فعلا دارو و فیزیوتراپی نوشتن
۱۴۰۳/۰۵/۲۱دکتر جوان وبا سواد حوصله میباشد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سردرد میگرن
۱۴۰۳/۱۱/۲۱برای بیماری سرگیجه و دوبینی مراجعه کردم. خانم دکتر عالی خوش برخورد و با تجربه و منشیشون خوش برخورد و متین و محیط مطب تمییز و شیک
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سرگیجه شدید
۱۴۰۳/۱۰/۱۷مدرم پارکینسون شدید داشتن والان کنترل شده.. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۲/۱۲/۰۷با سلام خانم دکتر رجائی بسیار مهربان و خوش برخورد هستند من لرزش دست داشتم که خدا را شکر تحت درمان ایشان خیلی بهتر شدم .
۱۴۰۴/۰۹/۰۶کمردرد شدید
۱۴۰۳/۱۰/۱۷اخیرا مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵سرگیجه.. خوب شدم.. دکتر خیلی خوب و حاذقی هستند..
۱۴۰۳/۰۳/۲۷عالییی و مهربان و دقیق...خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۱۱/۲۴لرزش دست و بدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۲کمردرد شدید
۱۴۰۳/۱۰/۱۶عالی بودن بنده صرع داشتم ب لطف خانوم دکتر خوب شدم خداخیرت بده حتما پیشنهاد میکنم ایشونو ب بیماران...
۱۴۰۲/۱۱/۲۱برای مادرم پیش خانم دکتر میرم. بیماری پارکینسون دارند. خیلی لرزش داشتند و زمین میخوردند. الان دیگه کارهای خودشون رو میتونند انجام بدن. حتما ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰تشنج...بی نظیر
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دچار سردردهای شدید میشدم،چندباری توسط دکتر مختلف ویزیت شده بودم که داروهای خواب آور میدادن که شبیه یه تیکه گوشت لمس میشدم. ولی یکبار که پیش آقای دکتر رجایی ویزیت شدم،خداروشکر با یه نسخه حالم خوب شد
۱۴۰۲/۱۱/۲۵سردرد شدید و اضطراب داشتم. درمان شدم با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۲۶خیلی خوش برخورد هستند میگرن دارم تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۳سرگیجه و سردرد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دوره تشخیص با mri
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷سرگیجه
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بیماری ام اس دارم و دکتر با حوصله و مهربان و خوش خلق هست تحت درمانم..
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بی حسی بدن فقط ایشون بیماری من رو تسخیص دادند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بیش فعالی....عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶من لرزش دست داشتم وبا داروهای تجویزی ایشان خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۲/۱۱آلزایمر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب بود و مشکل برطرف شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سلام پدر من چند ماهی مشکل پارکینسون داشت اما اطلاعی نداشت خانم دکتر به محض ویزیت بیماری رو تشخیص دادن و با تجویز دارو پدر در حال حاضر عالیه و به زندگی معمولی برگشته
۱۴۰۴/۰۸/۲۰سردرد شدید که سالها بود زمین گیرم کرده بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۶باسلام.بسیاردکترخوب و مهربان
۱۴۰۳/۰۵/۱۶خانم دکتر خیلی به بیمار احترام میگذارم و با حوصله و صبر به سوالات جواب میدم و تشخیص و درمانشون هم عالیه...بیماری فیبرومیالژی داشتم و چند سال هر جا رفتم تشخیص ندادند ولی خانم دکتر درمان کردند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۴تشنج مقاوم به درمان
۱۴۰۳/۱۱/۰۸فلج بلز
۱۴۰۳/۱۰/۱۲میگیرمگ
۱۴۰۳/۰۵/۲۴دکتر خوش برخورد و بسیار مهربان.از آشنایی با ایشون خیلی خوشحالم.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷صرع خیلی عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۳۰سکته کرده بودم. خانم دکتر با دقت متوجه شد و فهمیدن که عروق گردنم گرفتگی داره...الان خیلی خوبم.خدا براش خوب بخواد
۱۴۰۲/۱۱/۱۱گرفتگی عصب
۱۴۰۴/۰۵/۰۸میگرن شدید
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تشنج...عالین
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲سردرد مزمن داشتم که با یکبار ویزیت توسط ایشان تشخیص میگرن وسینوزیت داده شد و با داروای تجویزی نتیجه ۹۵درصدی گرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکل اعصاب وروان
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر بسیار با حوصله و با علم
۱۴۰۳/۰۶/۱۸پدرم آلزایمرداشتن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸سردرد میگرنی نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۸بیماری ام اس داشتم با کمک خانم دکتر وصبوری بی نظیر ایشون درمان شدم .
۱۴۰۳/۰۱/۲۳تایید دوباره دارو برای ادامه دوره درمان و مشاوره دروضعیت بیماری
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار مودب و دانشمند و توانمند.خدا به همراهتون خانم دکتر مهربان....
۱۴۰۲/۱۱/۱۷کمردرد داشتم هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷ضربه به سر
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بسیار خوش برخورد هستند و وقت کافی برای معاینه در نظر می گیرن. با تشکر
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بسیاربسیار دکتر خوبی هستند باسواد،صبور ومهربان
۱۴۰۳/۰۷/۱۹درد اندام... عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خیلی خو
۱۴۰۳/۰۵/۰۳سلام وعرض ادب خیلی عالی.باصبوری ودقت بامریض رفتارمیکنه
۱۴۰۳/۰۲/۱۱پدرم به دلبل سکته مغزی بستری بودند و بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۲۵سردرد بارداری
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر بسیار با تجربه ای هستند خیلی با حوصله با بیمار صحبت می کنند و برای بیمار وقت می گذارند به علت پارکینسون مراجعه کردم و تحت درمان هستم ...
۱۴۰۲/۱۲/۰۴سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۳/۲۵کمردرد
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سرگیجه شدید
۱۴۰۳/۱۰/۱۶کمردرد و درد پا
۱۴۰۳/۱۰/۱۹الزایمر... عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خانم دکتر بسیار مهربان و با حوصله هستن دنیا با وجود پزشکانی همچون شما به جای بهتر برای زندگی تبدیل شده است لذتی از جنس سلامتی و شادی...
۱۴۰۲/۱۲/۲۵مادرم سکته مغزی داشت و بیمارستان بستری بود و خانم دکتر پزشکش بودن رسیدگیشون عالی بود و بسیار صبورن و با وضعیت خوب مرخص شدند بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷درد اندام
۱۴۰۴/۰۵/۱۹با سلام دکتر مهربون و صبوری هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۶سلام لرزش دست و تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من تقریبا یک ساله تحت نظر ایشون هستم و جدای از بحث درمان برای اظطراب و استرس ، برخورد بسیار خوب ایشون هست که با حوصله زیاد برای بیمار وقت میذارند و من خیلی راضی هستم ازشون ممنونم .
۱۴۰۵/۰۳/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵ضربه به سر...فرهیخته و باسواد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱سردرد شدید
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خانم دکتر بینظیرن. سرشار از آرامش و با متانت و صبوری با بیمار رفتار میکنند. تجربه و درمان هم عالیه. به دلیل پارکینسون پدرم تحت درمانشون هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲سردرد میگرن شدید. خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸تشنج...درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار خوش اخلاق و باحوصله و بادقت در معاینه.تشخیص گیلن باره دادند و زندگیمو نجات دادند.
۱۴۰۲/۱۱/۱۱مشکل تکلم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷میگرن داشتم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱میگرن دارم وباداروهایی که تجویزکردن واستفاده میکنم کنترل شده خداراشکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۲سردرد شدید
۱۴۰۳/۱۰/۱۷تشنج شدید و صرع عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱در حال طی کردن روند درمانی برای تنش عصبی هستم. شرایط خیلی بهتری نسبت به شروع درمان دارم. دکتر رجائی گرامی در کارشون بسیار متبحر هستند. منشی ارجمند هم در نهایت صبر و حوصله و متانت برخورد می کنند.
۱۴۰۵/۰۲/۰۶گردن درد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶سلام بسیار با تجربه و عالی و دانشمند هستند ام اس داشتم که ایشون تشخیص دادند و درمان عالی…
۱۴۰۲/۱۱/۲۱تشخیص و برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۹پزشکی خوش اخلاق و خوش برخورد باصبر حوصله و تجویز داروهای مناسب و اثر گذار. در کل باید بگم پزشکی انسان دوست که دوست دارد به هم نوعش کمک کند...
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیاربااخلاق وحاذق
۱۴۰۲/۱۱/۰۸درد اندام
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بیماری تونل کارپ
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سردرد شدید و تاری دید
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴سلام با دو بار ویزیت دکتر و فقط با داروهای تقویتی تعداد سردردهای من خیلی کم شد سردردها، زندگی من رو مختل کرده بود خدا به خانم دکتر رجایی خیر عطا کند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳میگرن و باتحت درمان هستم نتیجه عالی بوده تا الان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶افسردگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲مشکل دخترم درمورد بیهوشی موقت بود که مراجعه کردم وایشون بعداز گرفتن نوارمغز واسکن وسوالاتی که از دخترم پرسیدن ویزیت وانجام دادند.خیلی باحوصله برخورد کردند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸برخورد دکتر بسیار مؤدبانه و با متانت بود ، رفتار پرنسل بسیار عالی بود . دکتر عالی هستن به دیگران پیشنهاد می کنم حتما به ایشان مراجعه داشته باشند برخورد دکتر بسیار مؤدبانه و با متانت بود ، رفتار پرنسل بسیار عالی بود . دکتر عالی هستن به دیگران پیشنهاد می کنم حتما به ایشان مراجعه داشته باشند..
۱۴۰۲/۱۲/۲۷دخترانم تشنج دارند و دو ساله مریص خانم دکتر هستند. خدا خیر بهش بده
۱۴۰۳/۱۰/۰۲سردرد تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بخاطر سرگیجه و عدم تعادل و بیقراری پا به ایشان مراجعه کردم. با اینکه سالهاست درگیر این علائم هستم و به دکترهای زیادی مراجعه کردم ولی در تشخیص مشکل، هیچ پزشکی به اندازه خانم دکتر زهرا سادات رجایی دقت و تسلط نداشت. ایشان ضمن برخورد بسیار عالی و مهارت بالا در طبابت، مشکل من رو تشخیص داده و فعلا تحت درمان هستم. تشکر ویژه از ایشان و سپاس از عوامل محترم نوبتداتآیآر
۱۴۰۴/۰۲/۲۵!???????
۱۴۰۴/۰۲/۱۱دکتر بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱همه چی عالی بود ب خصوص تشخیص و رفتار پزشک . انشاالله خداوند به خانم دکتر و امثال ایشان عمر با عزت بدهد..
۱۴۰۲/۱۲/۰۱میگرن خیلی با تجربه و صبور
۱۴۰۴/۰۵/۱۹هنوز زود است
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تشنج شدید
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۲۲میگرن شدید
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سکته مغزی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتری بسیار محترم و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸آلزایمر
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بینهایت کار درست با اخلاق باسواد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خیلی با حوصله و صبر گوش میدادند،در مورد نتیجه درمان فعلا زوده ولی تا الان بد نبوده،هرچند بیماری سختی هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۷پارکینسون. بسیار عالییی
۱۴۰۲/۰۷/۲۰پزشک متعهدکاربلد باتجربه خوش اخلاق وبه خوبی معاینه کردند فعلا درحال درمان هستم نوبت دهی ورفتارمنشی عالی...
۱۴۰۲/۱۱/۱۰با سلام...ایشون پزشک بسیار عالی هستند. بسیار با دقت و با تجربه بالا. ایشون تشخیص دادن که من گیلن باره دارم وسریع درمانم کردن.
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تشخیص بسیار قوی دارند. بسیار محترم، با حوصله و مهربون هستند. من ام اس داشتم، به کمک ایشون و تشخیص خوبشون، بهبود پیدا کردم و الان به راحتی زندگی می کنم. بسیار خوش اخلاق هستند و برای بیمار وقت میگذارند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶خانم دکتر بسیار بااخلاق و باحوصله هستند برای مادرم مراجعه کردم فعلادرحال انجام آزمایشات هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷بسیار مودب و کاربلد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸کاهش هشیاری گذرا
۱۴۰۳/۱۱/۱۷نوروباتی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بی حسی پا
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۱/۲۸آلزایمر
۱۴۰۳/۱۰/۰۲واقعا کارشون عالیه من دوجلسه پیششون ویزیت شدم خیلی راضی هستم اصلا نمیتونستم بخوابم توسرم فشار مغزی داشتم سر درد شدید داشتم پیش دکتر های دیگه خیلی رفتم فقط قرص های ارامبخش میدادن همش خواب بودم ولی الان خداراشکر بهتر شدم خیلی خیلی راضیم با تشکر…
۱۴۰۲/۱۱/۰۸خب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳درد شدید پا و کمر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام سر گیجه سر درد داشتم تشخیص عالی خوش برخورد با حوصله درمان شدم ممنونم از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۸درد شدید گردن
۱۴۰۳/۱۰/۳۰واقعا دکتری بسیار بسیار با سواد،صبور و مهربان هستند.هرچه از خوبی ایشان بگم کم گفتم .خدا نگهدارشون باشه.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷بیماری صرع دارم و از وقتی میرم پیش خانم دکتر تشنج هام کنترل شده. دکتر دلسوز و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۲۹باعرض سلام خدمت شما عزیزان من پسرم مشکل صرح داشت خداروشکر با درمان خوب خانم دکتر خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸اختلال در تعریق بدن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷میگرن طولانی مدت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار حاذق، صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۹من سرگیجه شدید داشتم و با یک نسخه عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مشکل مغزواعصاب
۱۴۰۴/۰۲/۱۴پدرم آلزایمر دارند و خانم دکتر بیقراری هاش رو کنترل کردند و خیلی بهترن. بسیار. عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۴درد گردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹فلج مغزی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سرگیجه
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سردرد...خوش برخورد با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیارمتین صبورمهربان باعلم ودانش عالی برای سردردوسرگیجه مراجعه کردم وبرای ویزیت بیمار وقت میگزارند وتمام جوانب رابررسی میکنند،تشخیص ایشان عالی ست .ویزیت ایشان رابشماتوصیه میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱معاینه
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سلام. برخورد و حوصله ایشان خوب بود. اما در مورد مهارت و تجربه ایشان، باید منتظر ماند و میزان تاثیر داروهای تجویز شده را دید .
۱۴۰۴/۱۰/۰۵دیسک گردن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سردردهای شدید...نجاتم دادند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تشنج...مهربان باسواد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی عالی....خیلی به دوز و دانش بالا
۱۴۰۲/۱۱/۱۷راهنمایی دقیق
۱۴۰۳/۰۳/۲۷خانم دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و مهربان هستند. برای بیماری الزایمر مادرم میریم و بسیار راضی هستیم.
۱۴۰۵/۰۱/۲۳ارتروزگردن وکمر
۱۴۰۳/۰۵/۳۰درد کمر و لگن
۱۴۰۴/۰۱/۲۷نظر ثبت شده جخهت تست
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بسیار دکتر با حوصله و عالی
۱۴۰۳/۰۱/۲۶دخترم اختلال تشنج داشت...خانم دکتر نوار گرفت وتشخیص داد و عالی درمان کرد..
۱۴۰۲/۱۱/۱۱از هر نظر عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سردرد و بی حسی صورت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی و مهربو
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی و رسیدگی خوبی داشتند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳خانم دکتررجایی دکترخیلی خوبیه من خیلی وقت کمردردداشتم برام داروتجویزکردن والان خیلی راضیم ودردم آروم شده
۱۴۰۳/۰۹/۳۰مادرم سر درد داشت . کامل گوش داد به صحبت مادرم . مدارکش رو دیدن و سوال پرسیدن و با اخلاق عالی نسخه تجویز کردن و راهنمایی کردن . ممنون انشاالله همیشه موفق باشن.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹تاحالا عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سندرم تونل کارپ
۱۴۰۳/۱۰/۰۳درد زانو
۱۴۰۳/۱۰/۱۲پدرم نشکل تشنج داشتند و در حال حاضر تحت نظر هستنند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴خیلی عالی هستند همسرم سردرد های مکرر داشتن الان به حداقل رسیده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۵/۲۶پارکینسون شدید داشتم که خانم دکتر حوان و مهربان با دانش عالی برام دارو تجویز کردند و عالی بود.....
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار پزشک خوب و دارای دانش پزشکی بالایی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۱۹میگرن شدید...
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۰میگرن شدید
۱۴۰۴/۰۷/۰۶سردرد شبانه
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بار اول رفتم پیش خانم دکتر فعلا نوار عصب. گرفت و ام آر ای نوشت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خانم خیلی مهربان با اخلاق بودن و خیلی خوب درمورد بیماری ادم توضیح میداد خیلی با حوصله بودن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱سرگیجه شدید و بیهوشی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تشکر و قدردانی برای شماست که همواره لطفتان را به ما ارزانی داشتید.از زحماتتان بینهایت تشکر میکنم.سکینه حسین زاده
۱۴۰۳/۰۳/۱۲سردرد و استرس شدید
۱۴۰۴/۰۲/۰۳پارکینسون...ایشون تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۵/۲۲استرس شدید و وسواس فکری. خدا خیرش بده کامل خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بسیار خوش اخلاق هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۱آلزایمر و استرس
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مشکل دیسک کمر دارم فعلا در حال درمان هستم دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق به حرفتون کاملا گوش میده و مشکلتون بررسی میکنه
۱۴۰۳/۰۶/۲۰درد گردن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲سرگیجه شدید داشتم که درمان شدم...بسیار عالین و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶به دلیل آلزایمر مراجعه کردم. بسیار خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۲۵یک جلسه رفتم و این جلسه می خوام جواب آزمایشات و ام آر آی را نشون بدم جلسه اول خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۴ضربه سر
۱۴۰۴/۰۴/۱۱ایشان بسیار متعهد و با اخلاق هستند. برای درد ستون فقرات مراجعه کردم و بسیار رااضیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶ایشون پزشک بسیار با تجربه و تشخیص عالی هستن رفتار متواضعانه ،معاینه کامل و صبورانه به حرف بیمار گوش میدن و بسیار دقیق هستندو برلی هر بیمار وقت میگذارند و بدون عجله و با آرامش ویزیت میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سرگیجه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دیسک کمر...عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۸/۲۵وزوز گوش
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتری مهربان و دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سرگیجه
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سردرد مبگرن شدید.بسیار عالی نتجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴میگرن داشتم و از روش درمان راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۰بی حسی موضعی و درد کتف دکتر بسیار محترم پیگیر با صبر و حوصله ویزیت و تجویز دارو
۱۴۰۴/۰۷/۲۸خیلی رفتار خوبی دارن و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خانم دکتر بسیار باسواد و با تجربه هستند سردردهای چندساله منو درمان کردن بسیار خوش بر خوردن صددرصد توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵میگرن شدید
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب اس
۱۴۰۴/۰۸/۱۶میگرن شدید...عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹خانم دکتر بسیار عالی هستند هم اخلاق هم تجویز و هم درمان. اول با دقت به صحبت گوش میدن و بعد تجویز میکنن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳کارخانم دکتررعالیه وهیچ کاریش راناتمام باقی نمیزاره واقعا صبورخوش اخلاق هستن ودربرابربیمارشون هیچ وقت خسته نمیشن واقععاادلسوزهستن...
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ترومای سر
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر با اخلاق و خوبی هستن.و کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۳/۰۸آلزایمر پدرم در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام مهرهای کمرم لق شده کمر درد دارم پیش خانم دکتر رجایی رفتم با کمال دقت ویزیتم کرد قرار شد یکماه دیگر برم پیشش
۱۴۰۳/۰۲/۳۰سردرد و تومور مغزی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مشکل حرکتی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سرگیجه مهربان و باسواد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳خوش اخلاق با تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۳/۳۰سرگیجه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سردرد شدید...عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی بودن بنده صرع داشتم ب لطف خانوم دکتر خوب شدم... خداخیرت بده حتما پیشنهاد میکنم ایشونو ب بیماران
۱۴۰۲/۱۱/۱۲سردرد میگرن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳میگرن.
۱۴۰۲/۰۷/۳۰پلک زدن چشم چپ
۱۴۰۴/۰۴/۰۲مشکلم کمردرد و پادرد بود و ایشون با گرفتن نوار عصب متوجه مشکلم شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰سرگیجه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی و باسواد. سردرد و درد گردن داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹درد ستون فقرات
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر بسیار حاذق و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۹/۳۰سلام و درود. من خانم ۵۳ ساله هستم. مدتها دست و پاهام گزگز میکرد. خانم دکتر با گرفتن نوار عصب و عضله متوجه شد من دیسک گردن دارم...خدا حفظشون کنه.
۱۴۰۲/۱۱/۱۹با صبر و گوش شنوا هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر بسیار عالی ، پرحوصله ، با اخلاق و باتجربهای هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۴بسیار خوش برخورد برای درد سیاتیک ویزیت شدم فعلا
۱۴۰۳/۰۱/۲۵درد کمر و گردن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷کمردرد
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سردرد شدید
۱۴۰۲/۱۲/۲۲سرگیجه
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خانوم دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲وزوز گوش
۱۴۰۳/۱۱/۲۸وزوز گوش...بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تشنج شدید
۱۴۰۳/۱۰/۰۳مشکل گردن دذد داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بیماری psp
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سکته مغزی...پزشک واقعی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴اضطراب شدید
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دیسک گردن ،فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸درد آرنج داشتم. نوارعصب گرفتند و با دقت معابنه کردند و دارو دادند
۱۴۰۳/۰۹/۲۶مشکل صرع داشتم ودارو مصرف میکنم وکنترل شد
۱۴۰۴/۰۴/۲۶افسردگی و فراموشی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سردرد شدید میگرنی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱کمردرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سردرد شدید
۱۴۰۴/۰۳/۰۷میگرن. در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۹پارکینسون
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خانم دکتر رجایی واقعا صبور و باحوصله و دانش بالا
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۵سکته مغزی عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸کمردرد شدید داشتم و با بک نسخه درمان سدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۸سکته مغزی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار بسیار خانم با حوصله با انرژی و متشخصی هستند و با حوصله بزای بیمار وقت میذارند واقعا راضی بودم از همه چیز یک دکتر دلسوز.
۱۴۰۳/۰۹/۲۳پدرم آلزایمر داره و خیلی الان کنترل شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷گزگز اندام
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سلام سردرد ومیگرن دارو داد خانم دکتر وخیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی و خوش برخورد و مسلط
۱۴۰۳/۰۹/۱۳میگرن تجویز دارو
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خونریزی مغزی
۱۴۰۴/۰۳/۰۷با سلام. بسیار فرهیخته..مهربان و وارد. متخصصی با تعهد و عالی.
۱۴۰۲/۱۲/۱۷اضطراب شدید منتشر
۱۴۰۳/۱۰/۰۹مشکلسرگیجهوعدمتعادلحرکتی.بعدازچندینبار دکتررفتنونتیجهنگرفتن،واقعاباکمکخانمدکتربیمارماحالبهتریدارنومیتوننبهتنهاییراهبرن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱سرگیجه
۱۴۰۲/۰۶/۳۰سلام خانم دکتر بسیار بااخلاق وصمیمی برخورد کردند و با استفاده از دستگاهی که در مطب دارند تشخیص دادند گرفتگی عصب دست دارم وداروهای مکمل گروه B را دریافت کردم وتوصیه هایی برای رفتار با دست ومچ دست به من دادند وخیلی خوب در مطب برای من زمان گذاشتند .مشکل من سوزن سوزن وخواب رفتگی وکمی درد در مچ وانگشتان دست هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۵اضطراب شدید و فوبیا
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سردرد شدید
۱۴۰۳/۱۰/۱۷سردرد میگرن
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خانم دکتر بسیار بااخلاق وبا حوصله هستن وتشخیصشون هم بسیار عالی بود من با سردرد وچشم درد شدید یکطرفه مراجعه کردم ومن با تجویز ایشان 24 ساعت بعد بهبودی حاصل کردم
۱۴۰۵/۰۴/۰۱مادرم مشکل سر درد داشت که با تشخیص و تجویز درست بهتر شد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام وقت بخیر. بسیاردکترعالیییییی وخوش اخلاق وباحوصله به حرفهای بیمارگوش دادن ممنونم ازشونو فعلا تحت درمان هستم...وممنونم از پرسنل عزیز که خوش برخوردوعالی بودن.
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خانم دکتر بسیار انسان شریف و دلسوز و با سوادی هستند...یک فرشته در نقش پزشک
۱۴۰۴/۰۹/۱۴سردرد میگرن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸در حال
۱۴۰۳/۰۴/۰۶درحال معالجه دکتر خوشبرخورد وباحوصله
۱۴۰۳/۰۳/۰۵دیسک گردن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بی حسی اندام
۱۴۰۴/۰۲/۳۱یکی از بهترین متخصص های مغز واعصاب هستن هم کارشون نمونس هم تشخیصشون...
۱۴۰۲/۱۲/۰۹نورالژی عصب صورت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰وقت بخیر عزیزان خانم دکتر بسیار خوشبرخورد مسلط و دانا و صبور خیلی وقت گذاشتن و خدایش فکر و روحم را ارام کردند و خیلی خوشحالم خدمت ایشان رسیدم ممنون خانم دکتر خدا حفظتان کند تندرست و شاد باشید..
۱۴۰۲/۱۲/۱۵سردرد و اضطراب
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سردرد عصبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱ضعف عضلانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر فوق العاده خوبی هستند من سرگیجه داشتم در یک جلسه درمان شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷برای سردرد مراجعه کرده بودم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر بسیار خوبین
۱۴۰۴/۱۱/۲۷۳۲سالم است سکته مغزی کردم ۴ماه زیرنظردکترهستم عالی فهمیده دانا
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فعلا ام آر ای نوشتن
۱۴۰۳/۰۸/۱۶