بسیار کاربلد
دیسک کمر،کارش عالیه
دردشانه راست پاره شدن رباط
برای پدرم مراجعه کردم
عالی بودن خیلی راضی هستم
پادرد داشتم
خوب بوده
کمر درد داشتم کارش عالی بود
درد از ناحیه کمر
شوهرم کمردرد داشت شکر خدا بهتره
خیلی خوب
تعویض مفصل لگن انجام شد
راضی بودم
فعلانظری ندارم
عدم رضایت
عالی مثل هم
ارتروز گردن
خوب بود
بهترین پزشک ا
کمر، نتیجه عالی بود
عالی و با تجربه
تعویز مفصل زانو
بهترین جراح رو دست نداره
عالی بود
خیلی دکتر خوبیه ، فوقالعاده دکتر خوبی هست
عالیتتاندذ
با سلام.من رباط صلیبی زانو رو پیش شون عمل کردم حدود ۷ سال پیش.و از کارشون خیلی راضی هستم
مشکل درد کمر داشتم خوب بود
بهبودی کامل
مشکل زانو درد داشتم
دست شوهرم عمل کرد کارش بسیار عالی است
بسیار عالی
دکتر خوبی هست
عمل دست و
با سلام خوب بود
راضی هستیم
سیاه شدگی مفصل لگن و تعویض مفصل انجام دادم
عالی بودن و دلسوز
خانمم خار پاشنه پا داشت که با توصیه های دکتر خوب شد
عالی وبی نظیر
درد پاشنه پا داشتم که با ویزیت دکتر بهروزیان رفع شد.
زانو درد،عالی هسیتن بسیار خوش اخلاق و با تجربه
خوب عالی
پزشکی بسیار حاذق و با تجربه و مودب هستند
بسیار دکتر خوب و با شخصیت هست
بسیار با حوصله و دقیق
مشکل زانو
زانودرد
زانو درد داشتم تحت درمان جناب دکتر بهروزیان درمان شدم
عمل ساق پا تازیرزانوپلاتین
دکتر بسیار
دکترخوبی هست
عالی و تجویز فوقعلاده
سلام کشاله رونم درد دارم
دیسک خوب بود
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان سنگی جنب بانک تجارت مرکزی
بسیار کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دیسک کمر،کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دردشانه راست پاره شدن رباط
۱۳۹۸/۱۰/۱۲برای پدرم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بودن خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳پادرد داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۳کمر درد داشتم کارش عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۳۰درد از ناحیه کمر
۱۴۰۰/۱۱/۱۹شوهرم کمردرد داشت شکر خدا بهتره
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تعویض مفصل لگن انجام شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۹راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰فعلانظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی مثل هم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰ارتروز گردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بهترین پزشک ا
۱۴۰۰/۰۶/۰۷کمر، نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۱۰/۰۷تعویز مفصل زانو
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بهترین جراح رو دست نداره
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خیلی دکتر خوبیه ، فوقالعاده دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالیتتاندذ
۱۴۰۰/۰۷/۰۶با سلام.من رباط صلیبی زانو رو پیش شون عمل کردم حدود ۷ سال پیش.و از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲مشکل درد کمر داشتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۹/۲۹مشکل زانو درد داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دست شوهرم عمل کرد کارش بسیار عالی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۶/۱۱عمل دست و
۱۴۰۳/۱۲/۳۰با سلام خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱سیاه شدگی مفصل لگن و تعویض مفصل انجام دادم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عالی بودن و دلسوز
۱۴۰۰/۰۸/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸خانمم خار پاشنه پا داشت که با توصیه های دکتر خوب شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی وبی نظیر
۱۴۰۳/۰۶/۲۳درد پاشنه پا داشتم که با ویزیت دکتر بهروزیان رفع شد.
۱۴۰۰/۰۴/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۲زانو درد،عالی هسیتن بسیار خوش اخلاق و با تجربه
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خوب عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵پزشکی بسیار حاذق و با تجربه و مودب هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار دکتر خوب و با شخصیت هست
۱۳۹۹/۱۱/۰۷بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۰/۰۵/۰۲مشکل زانو
۱۳۹۹/۰۴/۱۶زانودرد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱زانو درد داشتم تحت درمان جناب دکتر بهروزیان درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عمل ساق پا تازیرزانوپلاتین
۱۴۰۰/۰۳/۲۹دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی و تجویز فوقعلاده
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام کشاله رونم درد دارم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دیسک خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰