فعلا درحدمشاوره بوده فعلانوبت برای عمل گرفتیم البته با مشورت بادیگربیمارهایش
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
کیست زانو داشتم دارو داد فعلا خوبم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
خوب و با ادب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
زانودرد
۱۳۹۷/۰۳/۰۸
شماره تلفن نوبت دهی رو میخام
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
دکتری عالی و
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
نتیجه خیلی خوبی داشت
۱۳۹۹/۰۶/۲۴
هنوز درمانم ادامه داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
کارشون عالیه من تصادف کرده بودم پامو پلاتین انداختن و اصلا الان نه دردی دارم نه مشکلی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
اقواممون پیشش عمل کردن راضی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
زانو.عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۸
مشکل داشتم ولی تاکنون نتیجه نگرفته
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بسیار باتجربه و کاردان و خوش برخورد
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
سلام وقت بخیر بهترین دکتر از لحاظ برخورد با بیمار واقعا از رفتارشون راظیم برای جدا کردن پلاتین از پای چپم عمل شدم پیششون و ازشون هم پرسیدم ایا بعد از عمل پاهای من همینطور کوتاه بلند میماند یا نه ولی گفتن نه ایشون خیلی قبول دارم ولی حالا باز میخام ویزیت بشم و بپرسم چرا پاهای من بیشتر کوتاه شد و خیلی اذیت شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
دکتر بسیارخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
کمردرد. بهتر شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
دیسک کمر خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
سلام من تصادف کرده بودم وبازوم خورد شد دکتر عملش کرد ودستمال رو نجات داد خداروشکر خیلی دستم خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
از ناحیه زانو مشکل داشتم و الان بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
ایشون استاد به تمام معناهستندمادرم سنش بالابودعملشون کردوخیلی هم عمرشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳
عمل زانو
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
عالی بودن ایشون عمل رباط صلیبی و منیسک انجام دادم عالی و بی نظیر
۱۳۹۸/۰۴/۱۷
عالی ، واقعا عالی بود کارشون ،
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
سلام دکتر خوب وبا تجربه ای
۱۳۹۷/۰۱/۲۷
زانو درد بوده خیلی خوب شدین بادارو
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
عمل پلاتین گذاری انجام دادن
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
مشکل مفصل داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲
مشکل ارتوپدی بسیار عالی می باشند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۴
بله دکتر عالی هست د
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
عاای نطیر ندارن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
شگستگی پای همسرم و کار و تجربه و مخصوصا اخلاق دکتر عالی بود و هست
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
خوب
است
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
زانو درد
۱۳۹۷/۰۲/۱۸
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
مشکل زانو داشتم که با عمل جراحی بسیار عالی خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
مشکل پا
۱۳۹۸/۰۸/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
دخترم راپارسال یک فروردین عمل جراحی کردنن وخیلی ازایشان راضی بودم زندگی دختر۷ساله ام را دکتردهقانفرد نجات دادند
کارش خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۵/۲۰بیمار ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بهترین دکتر هستش که تا حالا دیدمش
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خیلی دکترباقابلبتی هستش
۱۴۰۰/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر با تجربه و خوش اخلاق
۱۳۹۷/۱۲/۰۳زانو درد
۱۳۹۷/۱۱/۲۷فعلا درحدمشاوره بوده فعلانوبت برای عمل گرفتیم البته با مشورت بادیگربیمارهایش
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بهترین دکتر است
۱۳۹۹/۰۸/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵کیست زانو داشتم دارو داد فعلا خوبم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶خوب و با ادب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹زانودرد
۱۳۹۷/۰۳/۰۸شماره تلفن نوبت دهی رو میخام
۱۳۹۹/۱۲/۱۲دکتری عالی و
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷نتیجه خیلی خوبی داشت
۱۳۹۹/۰۶/۲۴هنوز درمانم ادامه داره
۱۴۰۰/۰۱/۱۶کارشون عالیه من تصادف کرده بودم پامو پلاتین انداختن و اصلا الان نه دردی دارم نه مشکلی
۱۴۰۰/۰۴/۱۱عمل رباط صلیبی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷اقواممون پیشش عمل کردن راضی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۱۶زانو.عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۸مشکل داشتم ولی تاکنون نتیجه نگرفته
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دیسک کمر
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار باتجربه و کاردان و خوش برخورد
۱۳۹۸/۰۷/۰۲سلام وقت بخیر بهترین دکتر از لحاظ برخورد با بیمار واقعا از رفتارشون راظیم برای جدا کردن پلاتین از پای چپم عمل شدم پیششون و ازشون هم پرسیدم ایا بعد از عمل پاهای من همینطور کوتاه بلند میماند یا نه ولی گفتن نه ایشون خیلی قبول دارم ولی حالا باز میخام ویزیت بشم و بپرسم چرا پاهای من بیشتر کوتاه شد و خیلی اذیت شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵دکتر بسیارخوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۱کمردرد. بهتر شده
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دیسک کمر خیلی عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۳بسیار عالی بودن
۱۳۹۷/۱۰/۱۵سلام من تصادف کرده بودم وبازوم خورد شد دکتر عملش کرد ودستمال رو نجات داد خداروشکر خیلی دستم خوب هست
۱۴۰۰/۰۴/۲۳از ناحیه زانو مشکل داشتم و الان بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ایشون استاد به تمام معناهستندمادرم سنش بالابودعملشون کردوخیلی هم عمرشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۳عمل زانو
۱۳۹۷/۱۱/۱۴عالی بودن ایشون عمل رباط صلیبی و منیسک انجام دادم عالی و بی نظیر
۱۳۹۸/۰۴/۱۷عالی ، واقعا عالی بود کارشون ،
۱۴۰۰/۰۹/۰۶سلام دکتر خوب وبا تجربه ای
۱۳۹۷/۰۱/۲۷زانو درد بوده خیلی خوب شدین بادارو
۱۳۹۷/۰۹/۲۵عمل پلاتین گذاری انجام دادن
۱۳۹۹/۰۶/۰۳مشکل مفصل داشتم
۱۳۹۹/۰۲/۰۲مشکل ارتوپدی بسیار عالی می باشند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خوب بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود
۱۳۹۷/۱۲/۰۴بله دکتر عالی هست د
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عاای نطیر ندارن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴شگستگی پای همسرم و کار و تجربه و مخصوصا اخلاق دکتر عالی بود و هست
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۰۷زانو درد
۱۳۹۷/۰۲/۱۸خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۰۲واقعا دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۱مشکل زانو داشتم که با عمل جراحی بسیار عالی خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۴مشکل پا
۱۳۹۸/۰۸/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دخترم راپارسال یک فروردین عمل جراحی کردنن وخیلی ازایشان راضی بودم زندگی دختر۷ساله ام را دکتردهقانفرد نجات دادند
۱۴۰۱/۰۲/۰۶زانو در در حال مداوا
۱۳۹۷/۱۱/۰۶تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۶کمر درد
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بیسار کار بلد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۱مشکل کلاب فوت
۱۴۰۰/۰۶/۲۰