درد زانو
دکتر خیلی خو
خوب هست
خوب بود
بسیار عالی
بسیار بسیار دکتر باوجدان ،مهربون
خیلی دکتر
عالی است
دکتر خوبیه
دکتر خوب وعالی وبا تجربه است
خیلی خوب بود
خوب بودن
تشخیص عالی و درمان عالی خوش اخلاق و با حوصله هستن آقای دکتر
عالی بودن
خاله ام رو آورده بودم و تشخیص دادن که زانو ورم دارن و با تجویز داروهای خوبی که کرده بودم خیلی بهتر شدن
سایدگی زانو
دکتر بسیار خوبی هستند
Perfect
برای من تشخیص درست بود
مهربان و با حوصله
سلام دیگس خفیف دارم از بوشهر دگتر رفتم دارو داد هنوز د رد دارم میشه بیام خدمت ایشالا الله
پارگی تاندون های دست راستم
دکتر با سواد و تشخیص عالی
پسرم مشکل راه رفتن داشت که طبق گفته ی دکتر منتظری بدون درمان و دارو بعد چند مدت خوب میشه که شد
مشکل ساییدگی مچ دست خوب شدم
درسال ۶۸ عمل کلاب فوت داشتم نزد ایشان
سلام اره من راضی بودم
درد مفاصل و کمر
عالی کار
زانو درد و خوب شدم خدا را شکر
خار پاشنه بهبود پیدا کردم
زانو درد
خیلی خوب
تشخیص خوبه
عمل زانو. رضایت بخش بود
بسیار خوب
بسیار دکتر متشخص و قابل احترامی است
بسیار عالی بوده
مشکل مچ پا داشتم که خدا رو شکر تا 90 درصد بهبود یافته
عمل عالی بود
خار پاشنه
بسیار دکتر خوبی هستند
دکتر خوبی هست
خوب وعال
بهترین د
عالی عالی
باسلام.مشکل کمردد داشتم و بهبود پیدا کردم
دکتر از ن
خوب بود نتیجه گرفتم
دکتر بسیار خوبی است
جراحی شدم . عالی عالی
عالی بوده
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان امام خمینی، بوستان ۱۰، ساختمان پزشکان پاسارگاد
درد زانو
۱۴۰۰/۰۴/۰۵دکتر خیلی خو
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۲بسیار بسیار دکتر باوجدان ،مهربون
۱۴۰۱/۰۱/۱۶خیلی دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عالی است
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر خوب وعالی وبا تجربه است
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵تشخیص عالی و درمان عالی خوش اخلاق و با حوصله هستن آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۲خاله ام رو آورده بودم و تشخیص دادن که زانو ورم دارن و با تجویز داروهای خوبی که کرده بودم خیلی بهتر شدن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲سایدگی زانو
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۹Perfect
۱۳۹۸/۰۱/۱۷برای من تشخیص درست بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۵سلام دیگس خفیف دارم از بوشهر دگتر رفتم دارو داد هنوز د رد دارم میشه بیام خدمت ایشالا الله
۱۴۰۰/۱۲/۲۰پارگی تاندون های دست راستم
۱۳۹۸/۰۴/۰۴دکتر با سواد و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴پسرم مشکل راه رفتن داشت که طبق گفته ی دکتر منتظری بدون درمان و دارو بعد چند مدت خوب میشه که شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰مشکل ساییدگی مچ دست خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴درسال ۶۸ عمل کلاب فوت داشتم نزد ایشان
۱۴۰۳/۰۱/۲۸سلام اره من راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۸درد مفاصل و کمر
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی کار
۱۴۰۳/۰۵/۲۰زانو درد و خوب شدم خدا را شکر
۱۳۹۹/۱۰/۱۶خار پاشنه بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱زانو درد
۱۳۹۸/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۲۶تشخیص خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عمل زانو. رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار دکتر متشخص و قابل احترامی است
۱۳۹۹/۰۴/۱۹بسیار عالی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکل مچ پا داشتم که خدا رو شکر تا 90 درصد بهبود یافته
۱۳۹۷/۱۱/۰۸عمل عالی بود
۱۳۹۸/۰۹/۰۴خار پاشنه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خوب وعال
۱۴۰۳/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بهترین د
۱۴۰۱/۰۱/۱۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰باسلام.مشکل کمردد داشتم و بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴دکتر از ن
۱۴۰۰/۰۳/۱۲خوب بود نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۶جراحی شدم . عالی عالی
۱۳۹۷/۰۶/۱۷عالی بوده
۱۴۰۲/۱۱/۰۶