سلام و خدا قوت خودم واسه مشاور مراجعه کردم مادرم واسه برداشتن کیسه صفرا به دکتر مراجعه کردن ،و عمل خوبی پاشتن دکتر بسیار با حوصله و کاربلد بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱
دو تا عمل عالی داشتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
بسیار دکتر باعلم وآگاهی کامل وخیلی هم باشخصیت ومهربان وصبور هستن.بینهایت سپاس
الهی همیشه سلتمت وپر نشاط باشید
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
بادرود دکتر بسیار محترم با اخلاق کاربلد باتجربه وخوش برخورد از نظر ماهستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷
خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
دکتر بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
برای اسلیو معده مراجعه کردم نوبت عمل بگیرم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
کیست مویی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
با سلام. عمل جراحی کیسه صفرا داشتم خیلی خوب. تشخیص عالی..
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
عمل فت کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
سلام بسیار دکترخوب و عالی هستن عمل من را انجام دادن خیلی راضی هستم بسیار کارش درست هست ازش کمال تشکر دارم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
دکتر بسیار بینظیری هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۲
خوبــ
ـ
۱۴۰۳/۱۰/۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم نظر من ایشون عالی هستن
عمل اسلیو کردم و تا الان ۱۴۰۵.۰۳.۱۰ حدود ۲۳ کیلو کم کردم ظرف ۲ ماه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
سلام پسرم آپاندیس داشت آقای دکتر تشخیص دادن و عملش کردن من واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
دو روز پیش اسلیو شدم ، همه چی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
عمل اسلی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
کیست مویی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
عالی عمل عب
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
عمل ساسی با
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
من سه ماهه عمل اسلیو کردم پیش آقای دکتر از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
شقاق
فعلا که با دارو برطرف نشده
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عمل اسلیو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
عمل عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
عمل آپاندیس دخترم.عالی بودن.خوش اخلاق.باحوصله و مهارت بالا
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
عالیه قبلا هرنی بودم خیلی راضی هستم.سه شنبه یه عمل دیگه باهاشون دارم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
عااااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
کیسه صفرا مامانم اقای دکتر عمل کردن.واقعا هم با اخلاق هستن .هم کارشون حرف نداره .
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
آپاندیس
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عمل. اسلیو بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عمل فتخ داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
اسلیو کردم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
خونریزی شکم داشتم عمل کردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
دکتر خوش اخلاق و با تجربه تشخیص عالی دارد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳
عمل فتق
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عمل لاپاراسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳
عمل اسلیو
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
سلام وقتتون بخیر من عمل فتق شکمم رو دکتر طباطبایی انجام دادن و راضی بودم از کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹
عالی است
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
اکی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عمل اسلیو کردم و بهترین نتیجه رفتم بدون کوچیک ترین مشکلیعالین
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
دکتر طباطبایی دکتری بسیار با اخلاق و در کارشون حرفه ای و بی همتا هستن من پنج ماهه پیش توسط ایشون عمل مینی بای پس شدم و بسیار راضی هستم خیلی عمل خوبی بود تونستم با عمل چهل کیلو کم کنم کمر درد و زانو دردمم خوب شد
عمل صفرا و بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۰عمل اسلیو،نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر عالی و با اخلاق و حاذق عمل اسلیو انجام دادن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل چاقی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام و درود ،خ
۱۴۰۴/۰۳/۲۵عالی هستن آقای دکتر هم دکتر هم منشی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیارباتجربه
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۵دکتری با اخلاق با معرفت وخوش برخوردمعاینه شدم .
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۴مشکل روده
۱۴۰۲/۱۱/۲۵جراحی آپاندیس
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۰۴/۲۲بهترین دکتر وخوش اخلاق ترین
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکتری بسیار خوب و کار درست هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عمل پارگی نفخ کارش عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۳جهت عمل اسلیو
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عمل آپاندیس
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عمل باید پس معده عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳جراحی اسلیو
۱۴۰۴/۰۲/۱۷سلام و خدا قوت خودم واسه مشاور مراجعه کردم مادرم واسه برداشتن کیسه صفرا به دکتر مراجعه کردن ،و عمل خوبی پاشتن دکتر بسیار با حوصله و کاربلد بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دو تا عمل عالی داشتم پیش ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار دکتر باعلم وآگاهی کامل وخیلی هم باشخصیت ومهربان وصبور هستن.بینهایت سپاس الهی همیشه سلتمت وپر نشاط باشید
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب بودن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی ب
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بادرود دکتر بسیار محترم با اخلاق کاربلد باتجربه وخوش برخورد از نظر ماهستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار خوش اخلاق و کار بلد هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳برای اسلیو معده مراجعه کردم نوبت عمل بگیرم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱کیست مویی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸با سلام. عمل جراحی کیسه صفرا داشتم خیلی خوب. تشخیص عالی..
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عمل فت کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام بسیار دکترخوب و عالی هستن عمل من را انجام دادن خیلی راضی هستم بسیار کارش درست هست ازش کمال تشکر دارم
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر بسیار بینظیری هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خوبــ ـ
۱۴۰۳/۱۰/۱۴بسم الله الرحمن الرحیم نظر من ایشون عالی هستن عمل اسلیو کردم و تا الان ۱۴۰۵.۰۳.۱۰ حدود ۲۳ کیلو کم کردم ظرف ۲ ماه
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام پسرم آپاندیس داشت آقای دکتر تشخیص دادن و عملش کردن من واقعا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۴دو روز پیش اسلیو شدم ، همه چی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۰عمل اسلی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲کیست مویی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی عمل عب
۱۴۰۲/۱۲/۱۳عمل ساسی با
۱۴۰۳/۰۷/۱۱من سه ماهه عمل اسلیو کردم پیش آقای دکتر از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴شقاق فعلا که با دارو برطرف نشده
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عمل اسلیو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عمل عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰عمل آپاندیس دخترم.عالی بودن.خوش اخلاق.باحوصله و مهارت بالا
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالیه قبلا هرنی بودم خیلی راضی هستم.سه شنبه یه عمل دیگه باهاشون دارم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عااااالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵کیسه صفرا مامانم اقای دکتر عمل کردن.واقعا هم با اخلاق هستن .هم کارشون حرف نداره .
۱۴۰۴/۰۶/۰۱آپاندیس
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خیلی دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عمل. اسلیو بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل فتخ داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷اسلیو کردم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸خونریزی شکم داشتم عمل کردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳دکتر خوش اخلاق و با تجربه تشخیص عالی دارد
۱۴۰۴/۰۹/۰۳عمل فتق
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عمل لاپاراسکوپی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عمل اسلیو
۱۴۰۳/۰۵/۰۸سلام وقتتون بخیر من عمل فتق شکمم رو دکتر طباطبایی انجام دادن و راضی بودم از کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عالی است
۱۴۰۳/۰۳/۲۶اکی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عمل اسلیو کردم و بهترین نتیجه رفتم بدون کوچیک ترین مشکلیعالین
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر طباطبایی دکتری بسیار با اخلاق و در کارشون حرفه ای و بی همتا هستن من پنج ماهه پیش توسط ایشون عمل مینی بای پس شدم و بسیار راضی هستم خیلی عمل خوبی بود تونستم با عمل چهل کیلو کم کنم کمر درد و زانو دردمم خوب شد
۱۴۰۵/۰۱/۲۳