چشم ضعیف ب
عالیعالی
خدادحفطش کند عالی
خشکی چشم داشتم درمان شد
انحراف چشم.
توسط دکتر عمل شدم لنز انداختم
پیر چشمی داشتم عینک تجویز کردند عالی بود.
عالی هستن
آب مروارید
خوب بود
چشم مادرم عمل کردن ونتیجه اش خیلی خوب بوده است
خیلی خوبه
چشمم را عمل کرد
با سلام من قرنیه چشمم پاره شده بود و زیر نظر دکتر خوب شد
دکتر بسیار عالی هست مادرم چشمش اب مروارید داشت و پیش دکتر عمل کرد نتیجه عالی بود
هنوز که نتیجه خاصی نگرفتیم چون این سری دوم هست که میخواهین برم
معاینه چشم
الیزر و عالی کارشون
چکاب چشم وگرفتن فشارچشم دیابتی
بسیار عالی و ب
دکتر خیلی خوب، با تشخیص فوق العاده دقیق، که حتی از سایر نقاط کشور نیز او را معرفی میکنند
دکتر خلی
تجویز عینک
نمره چشم
اب موروارید وعمل عالی بود
مشکل دید. حل شد
عمل چشم داشتم فوقلاده عالی بود
قوز قرنیه داشتم و برطرف شد
فوقلاده باتحربه و عالی هستن
بسیار عالی
معاینه چشم جهت عینک
دکتر خوبی هست
دکتر خیلی خوبی هستش
خوب بوده
من برای تعیین نمره چشم مراجعه کردم کارشون عالی و دقیق بود
دکتر بسیار عالی هستن
عمل چشم
حساسیت چشم کاملا برطرف شد
در کار خود مهارت کافی را داشته و مورد اطمینان می باشد
همزمان چند نفر را معاینه میکند!
چشمم ناخونک داشته ،دارو درمانی انجام شد
چشم دخترم
ناخنک چشم داشتم هردو چشم عمل کردم و کاملا راضی هستم
مشکل چشم درد داشتم. فرقی نکرده.
پدرم چشمش آب مروارید داشت پیش آقای دکتر عمل کرد از عملش خیلی راضییه
دکتر عالی و با تجربه
قوس قرنیه
آب مروارید-عمل عالی
تنبلی چشم
نتیجه گرفتم
خوب است
خیلی خوب
بسیارخوب
آب مروارید عمل شده بسیار عالی
عالی بود
سلام عالی
دکتر بسیارخوبی هستن
مادرچشم عمل کرد و خیلی راضی بود
عدم رضایت
مجرای اشکی بسته بود
نتیجه خوبی گرفتم
دکترخوبی هست
عالیه کارش
سلام من واقعاازکاردکترراضی بودم بادقت چشم معانیه کردوازهمون موقع عینک استفاده کردم خیلی راحت تربودم سردردکمترداشتم
بهترین دکتر چشم در بوشهر
عمل انحراف
عمل آب مروارید
بهترین دکتر
کم سو بودن چشم
جراحی شالازیون
خشکی و خستگی چشم. موقتا درمان شدم
شستن لنز و عالی بود کارش
فقط معاینه بوده و نتیجه آن خوب بود
عمل آب مروارید موفقیت آمیزبود
تنبلی و ضعیفی چشم عینک تجویز شده
بسیارعالی
برای معاینه چشم مراجعه کرده ام
مشکل بینایی به خوبی و با سعه صدر این کار را به خوبی انجام دادند
ضعیفی چشم
بسیار عالی هستند
بسیار با تجربه و با صبر و حوصله
دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن
دکتر خوب و با تجربه ای هست
مشکل بسته بودن مجرای اشکی راضی بودم
چشمم ناخنک داشت عمل کردم و خوب بود
چشامم آب مروارید داشت عمل کردم
چشمم در بود
خشکی چشم
آب مروارید.جراحی چشم موفقیت آمیز بود
دخترم گل مژه داشت و عملش کردن و عالی بود کارشون
نداشتم
عالی بودن اب مروارید
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان امام _ ساختمان پارس
چشم ضعیف ب
۱۴۰۰/۰۸/۲۲عالیعالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۲خدادحفطش کند عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خشکی چشم داشتم درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲انحراف چشم.
۱۴۰۰/۰۱/۲۳توسط دکتر عمل شدم لنز انداختم
۱۳۹۷/۰۸/۲۴پیر چشمی داشتم عینک تجویز کردند عالی بود.
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۲۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱چشم مادرم عمل کردن ونتیجه اش خیلی خوب بوده است
۱۳۹۸/۱۰/۱۸خیلی خوبه
۱۴۰۰/۱۲/۲۴چشمم را عمل کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸با سلام من قرنیه چشمم پاره شده بود و زیر نظر دکتر خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دکتر بسیار عالی هست مادرم چشمش اب مروارید داشت و پیش دکتر عمل کرد نتیجه عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۱۰هنوز که نتیجه خاصی نگرفتیم چون این سری دوم هست که میخواهین برم
۱۳۹۸/۰۴/۲۲معاینه چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۸الیزر و عالی کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۸چکاب چشم وگرفتن فشارچشم دیابتی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸بسیار عالی و ب
۱۳۹۸/۰۷/۰۲دکتر خیلی خوب، با تشخیص فوق العاده دقیق، که حتی از سایر نقاط کشور نیز او را معرفی میکنند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر خلی
۱۳۹۹/۰۶/۲۵تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۷/۲۴معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱نمره چشم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴اب موروارید وعمل عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷مشکل دید. حل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۰عمل چشم داشتم فوقلاده عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳قوز قرنیه داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۱فوقلاده باتحربه و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۵معاینه چشم جهت عینک
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۸دکتر خیلی خوبی هستش
۱۴۰۰/۰۳/۰۸خوب بوده
۱۳۹۸/۰۷/۲۰من برای تعیین نمره چشم مراجعه کردم کارشون عالی و دقیق بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲عمل چشم
۱۳۹۹/۱۰/۰۸حساسیت چشم کاملا برطرف شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۶در کار خود مهارت کافی را داشته و مورد اطمینان می باشد
۱۳۹۷/۱۱/۱۱همزمان چند نفر را معاینه میکند!
۱۴۰۰/۰۹/۰۷چشمم ناخونک داشته ،دارو درمانی انجام شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۶چشم دخترم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸ناخنک چشم داشتم هردو چشم عمل کردم و کاملا راضی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۱۸مشکل چشم درد داشتم. فرقی نکرده.
۱۴۰۰/۱۲/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷پدرم چشمش آب مروارید داشت پیش آقای دکتر عمل کرد از عملش خیلی راضییه
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۸/۲۲قوس قرنیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۸آب مروارید-عمل عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰تنبلی چشم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خوب است
۱۳۹۸/۰۵/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۹/۱۰آب مروارید عمل شده بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶سلام عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دکتر بسیارخوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مادرچشم عمل کرد و خیلی راضی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۸مجرای اشکی بسته بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۹نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالیه کارش
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۸سلام من واقعاازکاردکترراضی بودم بادقت چشم معانیه کردوازهمون موقع عینک استفاده کردم خیلی راحت تربودم سردردکمترداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بهترین دکتر چشم در بوشهر
۱۳۹۷/۰۳/۲۱عمل انحراف
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۷عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۳کم سو بودن چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸جراحی شالازیون
۱۳۹۹/۰۴/۲۳خشکی و خستگی چشم. موقتا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷شستن لنز و عالی بود کارش
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فقط معاینه بوده و نتیجه آن خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۲۰عمل آب مروارید موفقیت آمیزبود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تنبلی و ضعیفی چشم عینک تجویز شده
۱۳۹۹/۰۳/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹برای معاینه چشم مراجعه کرده ام
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مشکل بینایی به خوبی و با سعه صدر این کار را به خوبی انجام دادند
۱۳۹۹/۰۶/۰۱ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عالی هستند
۱۳۹۸/۰۵/۲۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶بسیار با تجربه و با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر خوب و با تجربه ای هست
۱۴۰۰/۰۶/۳۱مشکل بسته بودن مجرای اشکی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷چشمم ناخنک داشت عمل کردم و خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶چشامم آب مروارید داشت عمل کردم
۱۳۹۸/۰۸/۲۱چشمم در بود
۱۴۰۰/۰۶/۳۰خشکی چشم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خوب بوده
۱۳۹۹/۱۲/۲۰آب مروارید.جراحی چشم موفقیت آمیز بود
۱۳۹۸/۰۴/۳۰دخترم گل مژه داشت و عملش کردن و عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۰نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عالی بودن اب مروارید
۱۴۰۱/۰۱/۱۵