باشخصیت
آب مروارید .... تحت درمان
تشخیص و درمان عالی
نرفتم پیشش هنوز
تنگی آب مروارید
سلام دکتر بسیار
عمل لیزیک
دکتر عالی
دکتر واقعا عالی هستند و مشکل چشم من را فقط ایشون تشخیص دادند و واقع از ایشون تشکر میکینم
خیلی آقای دکتر عالی
آب مروارید
سلام وقت بخیر برای معاینه چشم مراجعه کردم و بسیار برخورد خوبی داشتن جناب دکتر
عالی هستند
چشم درد
معاینه چشم.
خشکی چشم وفشار بالا
دکتر بسیار خوبی است
دکتر با اخلاق
عالیه ،اخلاق ،و تشخیص بیماری
برخورد مناسب ، اخلاق خوب ، فعلا هم که دوره درمان انجام می دهم
عالی التهاب چشم
بیناسنجی
پلک چشم عمل کردم
شی در چشم بود
خوب بود.
عدم رضایت
مادرم مشکل آب مروارید داشتند که آقای دکترعلی انجام دادند وخدا راشکرتا الان مشکلی نداشته
تشخیص عالی و با حوصله و خوش اخلاق
دیابت خوب
سلام من مشکل چشم داشتم آقای دکتر الهاشمی خیلی دقیق وبا حوصله ودقیق معاینه کردندکارشون بسیار عالیه
عالیییییییییییییییی
چشم پزشگی
از همه نظر عالی بود
دکتر خیلی خوب وباحوصله هستند
بسیار عالی
دکتر خوب و با حوصله ایی هست
خشکی چشم
سلام خوبی شما من از گنگان تماس میگیرم من به خاطر چشمام نزدیک چهار ساله که همش خارش داره وقرمز میشه نوبت میدین که بیام
عمل چشم
مونا برج ثریا
خوب درمان
خوب بود
اب موروارید
توده چربی داخل چشمم بود عالی بود کارشون
پیشنهاد میکنم
خیلی خوب
بسیارعالی و
اب مروارید الان هم واسه ناخنک مخوام مراجعه کنم
دکتر دقیق و عالی هستن...اخلاقشون عالی هست
عالی بود
جهت گرفتن شماره چشم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بوشهر - میدان امام - ساختمان مهرگان - جنب بانک سینا و بانک ملی - طبقه چهارم- واحد ۴۰۶
باشخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۱۵آب مروارید .... تحت درمان
۱۴۰۳/۰۹/۰۳تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶نرفتم پیشش هنوز
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تنگی آب مروارید
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام دکتر بسیار
۱۴۰۳/۱۰/۱۳عمل لیزیک
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر واقعا عالی هستند و مشکل چشم من را فقط ایشون تشخیص دادند و واقع از ایشون تشکر میکینم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خیلی آقای دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۱۵سلام وقت بخیر برای معاینه چشم مراجعه کردم و بسیار برخورد خوبی داشتن جناب دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۸چشم درد
۱۴۰۳/۰۲/۱۱معاینه چشم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خشکی چشم وفشار بالا
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۳عالیه ،اخلاق ،و تشخیص بیماری
۱۴۰۳/۰۴/۰۵آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۲۹آب مروارید
۱۴۰۳/۰۵/۲۹برخورد مناسب ، اخلاق خوب ، فعلا هم که دوره درمان انجام می دهم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی التهاب چشم
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بیناسنجی
۱۴۰۳/۱۰/۱۶پلک چشم عمل کردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱شی در چشم بود
۱۴۰۱/۱۰/۲۸خوب بود.
۱۴۰۳/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مادرم مشکل آب مروارید داشتند که آقای دکترعلی انجام دادند وخدا راشکرتا الان مشکلی نداشته
۱۴۰۲/۱۰/۲۶تشخیص عالی و با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۴دیابت خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶سلام من مشکل چشم داشتم آقای دکتر الهاشمی خیلی دقیق وبا حوصله ودقیق معاینه کردندکارشون بسیار عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۰عالیییییییییییییییی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲چشم پزشگی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵از همه نظر عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر خیلی خوب وباحوصله هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۳دکتر خوب و با حوصله ایی هست
۱۴۰۴/۱۱/۰۷خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲سلام خوبی شما من از گنگان تماس میگیرم من به خاطر چشمام نزدیک چهار ساله که همش خارش داره وقرمز میشه نوبت میدین که بیام
۱۴۰۲/۱۰/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عمل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مونا برج ثریا
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوب درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۷اب موروارید
۱۴۰۴/۰۳/۲۰توده چربی داخل چشمم بود عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۰۷/۲۲پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیارعالی و
۱۴۰۳/۰۵/۲۴اب مروارید الان هم واسه ناخنک مخوام مراجعه کنم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر دقیق و عالی هستن...اخلاقشون عالی هست
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۶جهت گرفتن شماره چشم
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۱/۰۵