دکتر خوبیه، خوش اخلاق و مهربان. البته عمل نکردم پیش ناخونک داشتم که خدا را فکر کنم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
بسیاربرخوردخوب ومناسبی داشتندوبه تمامی سوالات پاسخ و راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
تازه می خوام برم ولی تعریفش شنیدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲
با تجو
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام . عمل آب مروارید را دکتر اسلامی راد انجام داد که بحمدالله خیلی راضی هستم موفق وسالم باشند
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
عمل لازک. بسیار عالی. عمل افتادگی پلک . عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
واقعا دکتر خیلی خوبیه و مهربون خداخیرش بده خیلی خوش اخلاق و با محبته
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
واقعا بسیار با دانش و فارق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
ضربه به چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
آب مراورید
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
خیلی عالی برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
سلام من شبکیه چشم مشکل دارد حالت شب کوری دارم دوست دارم. پیش آقا دکتر برای اول بار میخواهم برام مشکل شب کور برای رانندگی درست باش انشالله خوب باشم البته نظرم همین حالا با اینکه اول بار میخواهم بیام
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
عالی بود...توی بوشهر از بهترین هاست
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
کار دکتر خوبه. ولی نوبت دهی اصلا جالب نیست فرقی نمیکنه حضوری نوبت بگیرید یا اینترنتی به هرحال باید چند ساعتی الاف بشید حتی اگر از قبل نوبت گرفته باشید!!!!
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
دکتر باتجربه و با حوصله ست
۱۴۰۲/۰۱/۱۴
خدا رو شکر خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۲
به بسیار خوش خلق و با اخلاق هستند و در معاینه دقیق عمل می کنند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
ولی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
نزدیک بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
بسیار پزشک باتجربه و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
لیزر کردم خیلی راضیم
خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر با سواد و مسئولیت پذیری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
خوب بود بچم چشماش ضعیف بود معاینه کرد تشخیص داد.
۱۴۰۲/۰۳/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
کم سویی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
سلام بسیار
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
معاینه بالینی
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
عمل چشم مادر
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
چشم هالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۳
دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
خیلی دکتر مهربون و خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
دکتر بسیار مهربان وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
برای خشکی چشم مراجعه کردم بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بسیار کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
مادرم عمل داشته
۱۳۹۹/۰۶/۱۲
معاینه شدم.عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
پرش پلک تقریبا حل شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵
بنده زیر نظر ایشان هستم و هر 6 ماه برای چکاپ میرم پیش دکتر . جناب دکتر بسیار با حوصله و دقیقه معاینه میکنه.
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
لایک فراوان دارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
دکتر مجرب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
ضعف بینایی و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
بسیار د
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۳
بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲
سلام عمل لیزرانجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
ضربه به چشم بهبودی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
خونریزی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
باسلام کاردکتر بسیار بادقت وعالی هست انشالله همیشه سالم و تندرست باشید
۱۴۰۳/۰۴/۲۴
پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
بلفا چشم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
جراحی افتادگی پلک داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
شماره عینک
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
پلک چشم مشکل دارم می خوام عملش کنم گفتن برو شیراز خواستم ببینم خرج عمل چشم چقدر هست
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دکتری عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خوب بود ولی نوبت خیلی طول کشید
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
ویزیت دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
بهترین پزشک بومی استان
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
بسیار دکتر عالی و خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
دارای قدرت تشخیص خوبی است
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
معاینه کلی چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
برای معاینه نوزاد نارس
۱۴۰۱/۱۲/۰۳
بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
دکتر بسیار عالی و با تجربه بودن چشمهام رو لازک کردن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مادرم آورده بودیم معاینه معمولی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
بینایی سنجی و معاینه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
برای معاینه رفتم دکتر خوبی هستن و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
عالی بود هنشهریم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
چشم پسرم رو در هشت ماهگیش عمل کرد بسیار کارش عالی بود چشمهای پدرم هم عمل کرد خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
خشکی چشم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳
خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۳۰
بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
سلام عمل لیزرانجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴
عفونت چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار خوب هستند
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ی کلام عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
برای عینم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
کار دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
عااالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶
ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
دکتر خوبیست
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
دکتر مهربان و بسیار با دقت خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴
معاینه دیابت
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
تشخیص دقیق و رفتار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالللللی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
سیاهی چشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بله.دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
کارش عالیه
۱۳۹۸/۰۲/۲۴
برای پسرم
عینک تجویز کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
عالی بودن درد چشم داشتم.زود درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱
بسیار خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
پزشکی بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خستگی و خشکی چشم
نیاز ب عینک محافظ در برار نور داشتم ازشون راظی بودم خونگرم و بادقت ب صحبت هام گوش داد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۵
عالی خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۹
بسیار خوب و خوش اخلاق، متخصص و با حوصله هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بسیار تشخیص عالی بود که از کور شدن چشم پدرم جلوگیری کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عالی بهترینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
kheili khoob
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۰
خیلی دکتر خ
۱۳۹۹/۰۸/۰۴
ضعیف شدن چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
خوش اخلاق متبحر ومتواضع
۱۴۰۲/۰۲/۱۱
من عمل لیزیک داشتم، بسیار پر حوصله هستن توی کارشون. شخصیت خیلی خوبی دارند. کارشون رو هم خیلی خوب انجام میدن. من که رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
برای ماد شوهرم بوده خوب بوده نتیجه گرفته
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
دکتر بسیار خوبی است وخوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
معرفی به شیراز.عالیی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
عالی عمل چشم پدرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
علم کاری بالا. با ادب
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چشمم عفونت کرده بود و داروها عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
تشخیص کاملا دقیق دکتر در مورد شبکی چشم من و ارجاع به شیراز
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
آب ملووارید
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خوب بوده است
۱۳۹۷/۰۹/۰۳
چشم بچم ضعیف بود خوب تشخیص داد
۱۴۰۲/۰۲/۰۱
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۱
خیلی عالی بود،بسیار با تجربه و با سواد.من بعد از دو سال دوا و دکتر در بوشهر یادم اومد که یه سری که چشم چپم دچار مشکل شده بود ایشان با اولین معاینه متوجه مشکلم شد و درمان شدم و این بار هم بعد از دو سال چشم سمت راستم رو که دچار مشکل قرنیه شده بود درمان کرد
۱۳۹۸/۰۱/۳۰
بسیار عالی با علم بالا
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بهترین دکتر هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
عمل لیزیک و عمل بلفارو
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
عمل چشم انجام داده ایم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
عفونت چشمی-درمان کامل
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
تست چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
گلوکوم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
مجرای اشکی چشمم بسته شده بود پیش چند پزشک متخصص چشم رفتم ولی تشخیص ندادند ولی جناب دکتر تشخیص دادند ، بعد از عمل خوشبختامه مشکلم رفع شد.
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
عمل گل مژه داشتم وعالی بودکارشون. کاملا خوب شدم ودیدم به هترازاول شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
کم خرف
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
کم بینایی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳
بسیار صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸
عمل پی ار کی خوب بوده راضی هستم
برخورد مناسب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵
خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دکتر خیلی خوبی هستند ناخونک
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عالیهذ
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
عفونت چشمداشتم درمان شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
معاینه
۱۳۹۹/۰۸/۱۸
حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۰۵
جراحی آب مروارید داشتم و ازشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۵/۲۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بسیار عالی.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
من 9 ماه درد شدید چشم داشتم دو تا دکتره مثلا سرشناس بوشهر و تو این 9 ماه هر ماهی رفتم ولی نه تشخیص دادن نه درمان کردن فقط درد میکشیدم.....تا دکتر اسلامی رو با تحقیقاتم پیدا کردم البته اینم بگم کلا ناامید شده بودم و میخاستم برم یه شهر و دگتر دیگه. از روزی که پیش این دکتر رفتم فقط دارم دعاشون میکنم انگار معجزه کردن تو همون جلسه اول تشخیص دادن و درمان رو شروع کردن الان یک ماه هیییچ دردی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
سلام جراحی لیزیک داشتم بسیار عالی بودن ایشون
با تشکر از آقای دکتر اسلامی راد
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
فوق العاده دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
دکترخیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
من پسر دو ساله م رو برای ویزیت بردم.از نظر صبر و حوصله،احترام به بیمار عالی بودن،تمام سعی خودشون رو کردن که بهترین تشخیص رو داشته باشن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
عمل چشم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸
بینایی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
چک آپ بود فقط
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
عمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عمل prk انجام دادم پیششون راضی بودم از کارش با اینکه خیلی استرس داشتم
خواهرم تنبلی چشم داشت که درمان شدن
۱۳۹۹/۰۵/۲۱تنبلی چشم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸معاینه فقط
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عالیترین
۱۴۰۳/۰۵/۲۹جمع شدن التهاب درشبکه چشم دوران مصرف داروهستم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵شماره چشم پسرم
۱۳۹۸/۰۵/۱۶عالی بود برای
۱۴۰۱/۰۴/۰۴بینایی سنجش خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱برخورد بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۲/۳۱دکتر خوبیه، خوش اخلاق و مهربان. البته عمل نکردم پیش ناخونک داشتم که خدا را فکر کنم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۹/۱۸بسیاربرخوردخوب ومناسبی داشتندوبه تمامی سوالات پاسخ و راهنمایی کردند
۱۴۰۳/۰۷/۱۲تازه می خوام برم ولی تعریفش شنیدم
۱۳۹۹/۰۵/۲۲با تجو
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام . عمل آب مروارید را دکتر اسلامی راد انجام داد که بحمدالله خیلی راضی هستم موفق وسالم باشند
۱۳۹۸/۰۷/۱۰عمل لازک. بسیار عالی. عمل افتادگی پلک . عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۷واقعا دکتر خیلی خوبیه و مهربون خداخیرش بده خیلی خوش اخلاق و با محبته
۱۴۰۰/۱۰/۱۶واقعا بسیار با دانش و فارق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۲ضربه به چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱آب مراورید
۱۴۰۳/۰۴/۰۴خیلی عالی برای چکاپ رفته بودم
۱۴۰۳/۰۳/۱۸سلام من شبکیه چشم مشکل دارد حالت شب کوری دارم دوست دارم. پیش آقا دکتر برای اول بار میخواهم برام مشکل شب کور برای رانندگی درست باش انشالله خوب باشم البته نظرم همین حالا با اینکه اول بار میخواهم بیام
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عالی بود...توی بوشهر از بهترین هاست
۱۴۰۰/۰۶/۲۱کار دکتر خوبه. ولی نوبت دهی اصلا جالب نیست فرقی نمیکنه حضوری نوبت بگیرید یا اینترنتی به هرحال باید چند ساعتی الاف بشید حتی اگر از قبل نوبت گرفته باشید!!!!
۱۴۰۰/۰۹/۰۷دکتر باتجربه و با حوصله ست
۱۴۰۲/۰۱/۱۴خدا رو شکر خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۴بینظیر هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۲/۱۲به بسیار خوش خلق و با اخلاق هستند و در معاینه دقیق عمل می کنند.
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار خوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۶فعلا هیچی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹ولی خوبه
۱۳۹۹/۱۲/۲۶نزدیک بینی
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بسیار پزشک باتجربه و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱لیزر کردم خیلی راضیم خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر با سواد و مسئولیت پذیری هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خوب بود بچم چشماش ضعیف بود معاینه کرد تشخیص داد.
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۵کم سویی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷سلام بسیار
۱۴۰۳/۰۲/۱۸معاینه بالینی
۱۳۹۹/۰۵/۱۰عمل چشم مادر
۱۳۹۹/۰۸/۲۵چشم هالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۳دکتر بسیار
۱۴۰۱/۱۲/۱۸خیلی دکتر مهربون و خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵دکتر بسیار مهربان وعالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶برای خشکی چشم مراجعه کردم بسیار عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴بسیار عالی بودند
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۷مادرم عمل داشته
۱۳۹۹/۰۶/۱۲معاینه شدم.عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۱پرش پلک تقریبا حل شد
۱۴۰۲/۰۷/۱۵بنده زیر نظر ایشان هستم و هر 6 ماه برای چکاپ میرم پیش دکتر . جناب دکتر بسیار با حوصله و دقیقه معاینه میکنه.
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۴لایک فراوان دارن
۱۴۰۰/۰۳/۲۴دکتر مجرب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲ضعف بینایی و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴بسیار د
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۷/۱۳بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۱/۱۲/۲۲بهترین هستن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۲سلام عمل لیزرانجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ضربه به چشم بهبودی حاصل شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خونریزی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴باسلام کاردکتر بسیار بادقت وعالی هست انشالله همیشه سالم و تندرست باشید
۱۴۰۳/۰۴/۲۴پزشک بسیار حاذق
۱۴۰۱/۱۲/۱۰خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بلفا چشم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹جراحی افتادگی پلک داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷شماره عینک
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳پلک چشم مشکل دارم می خوام عملش کنم گفتن برو شیراز خواستم ببینم خرج عمل چشم چقدر هست
۱۳۹۸/۰۸/۰۱دکتری عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خوب بود ولی نوبت خیلی طول کشید
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ویزیت دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بهترین پزشک بومی استان
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بسیار دکتر عالی و خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۵دارای قدرت تشخیص خوبی است
۱۳۹۹/۰۸/۱۹معاینه کلی چشم
۱۴۰۳/۰۶/۱۵برای معاینه نوزاد نارس
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۲/۰۸دکتر بسیار عالی و با تجربه بودن چشمهام رو لازک کردن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مادرم آورده بودیم معاینه معمولی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بینایی سنجی و معاینه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳برای معاینه رفتم دکتر خوبی هستن و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عالی بود هنشهریم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۳چشم پسرم رو در هشت ماهگیش عمل کرد بسیار کارش عالی بود چشمهای پدرم هم عمل کرد خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خشکی چشم
۱۴۰۲/۰۶/۱۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲سلام عمل لیزرانجام دادم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴عفونت چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار خوب هستند
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ی کلام عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶برای عینم
۱۴۰۰/۰۷/۲۵کار دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۸عااالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۶ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر خوبیست
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰دکتر مهربان و بسیار با دقت خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۴/۰۴معاینه دیابت
۱۳۹۹/۰۵/۰۷تشخیص دقیق و رفتار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالللللی
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴سیاهی چشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بله.دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۱کارش عالیه
۱۳۹۸/۰۲/۲۴برای پسرم عینک تجویز کرد
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی بودن درد چشم داشتم.زود درمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱بسیار خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۱۴پزشکی بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خستگی و خشکی چشم نیاز ب عینک محافظ در برار نور داشتم ازشون راظی بودم خونگرم و بادقت ب صحبت هام گوش داد
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۱/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۵عالی خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۹بسیار خوب و خوش اخلاق، متخصص و با حوصله هستند
۱۳۹۸/۱۱/۱۵دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار تشخیص عالی بود که از کور شدن چشم پدرم جلوگیری کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی بهترینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۸بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۶/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴kheili khoob
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۰خیلی دکتر خ
۱۳۹۹/۰۸/۰۴ضعیف شدن چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خوش اخلاق متبحر ومتواضع
۱۴۰۲/۰۲/۱۱من عمل لیزیک داشتم، بسیار پر حوصله هستن توی کارشون. شخصیت خیلی خوبی دارند. کارشون رو هم خیلی خوب انجام میدن. من که رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۷/۱۲/۲۱برای ماد شوهرم بوده خوب بوده نتیجه گرفته
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ضعیفی چشم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱دکتر بسیار خوبی است وخوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۹/۰۲معرفی به شیراز.عالیی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸عالی عمل چشم پدرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹علم کاری بالا. با ادب
۱۴۰۰/۱۲/۰۱خوب بود
۱۳۹۷/۱۰/۱۲چشمم عفونت کرده بود و داروها عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۲۹تشخیص کاملا دقیق دکتر در مورد شبکی چشم من و ارجاع به شیراز
۱۴۰۰/۰۴/۰۵آب ملووارید
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوب بوده است
۱۳۹۷/۰۹/۰۳چشم بچم ضعیف بود خوب تشخیص داد
۱۴۰۲/۰۲/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خیلی عالی بود،بسیار با تجربه و با سواد.من بعد از دو سال دوا و دکتر در بوشهر یادم اومد که یه سری که چشم چپم دچار مشکل شده بود ایشان با اولین معاینه متوجه مشکلم شد و درمان شدم و این بار هم بعد از دو سال چشم سمت راستم رو که دچار مشکل قرنیه شده بود درمان کرد
۱۳۹۸/۰۱/۳۰بسیار عالی با علم بالا
۱۴۰۳/۰۷/۲۹با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین دکتر هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۷عمل لیزیک و عمل بلفارو
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱عمل چشم انجام داده ایم
۱۳۹۹/۱۰/۱۶عفونت چشمی-درمان کامل
۱۴۰۳/۱۰/۲۳تست چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۷گلوکوم.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴مجرای اشکی چشمم بسته شده بود پیش چند پزشک متخصص چشم رفتم ولی تشخیص ندادند ولی جناب دکتر تشخیص دادند ، بعد از عمل خوشبختامه مشکلم رفع شد.
۱۴۰۰/۰۵/۲۹عمل گل مژه داشتم وعالی بودکارشون. کاملا خوب شدم ودیدم به هترازاول شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۹کم خرف
۱۴۰۳/۱۲/۲۰کم بینایی
۱۴۰۳/۱۲/۰۳بسیار صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۲/۲۸عمل پی ار کی خوب بوده راضی هستم برخورد مناسب
۱۴۰۲/۰۱/۱۵خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۱۴دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دکتر خیلی خوبی هستند ناخونک
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالیهذ
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عفونت چشمداشتم درمان شد
۱۴۰۰/۰۷/۱۱فوق العاده ست
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۸معاینه
۱۳۹۹/۰۸/۱۸حرف نداره
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خوب است
۱۴۰۱/۱۲/۰۵جراحی آب مروارید داشتم و ازشون راضی هستم
۱۳۹۸/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲بسیار عالی.
۱۴۰۰/۱۲/۱۵من 9 ماه درد شدید چشم داشتم دو تا دکتره مثلا سرشناس بوشهر و تو این 9 ماه هر ماهی رفتم ولی نه تشخیص دادن نه درمان کردن فقط درد میکشیدم.....تا دکتر اسلامی رو با تحقیقاتم پیدا کردم البته اینم بگم کلا ناامید شده بودم و میخاستم برم یه شهر و دگتر دیگه. از روزی که پیش این دکتر رفتم فقط دارم دعاشون میکنم انگار معجزه کردن تو همون جلسه اول تشخیص دادن و درمان رو شروع کردن الان یک ماه هیییچ دردی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۰۸سلام جراحی لیزیک داشتم بسیار عالی بودن ایشون با تشکر از آقای دکتر اسلامی راد
۱۴۰۰/۰۸/۱۴فوق العاده دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۳/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۹خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۲۳دکترخیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۱۸من پسر دو ساله م رو برای ویزیت بردم.از نظر صبر و حوصله،احترام به بیمار عالی بودن،تمام سعی خودشون رو کردن که بهترین تشخیص رو داشته باشن
۱۳۹۹/۰۶/۲۲عمل چشم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بینایی
۱۴۰۰/۰۸/۲۰چک آپ بود فقط
۱۴۰۰/۰۹/۲۷عمل کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عمل prk انجام دادم پیششون راضی بودم از کارش با اینکه خیلی استرس داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱