۱۳۰۸ نفر
دکتر منصور خالقی

دکتر منصور خالقی

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۳۲۰۳۵
۹۸% پیشنهاد کاربران
۶۸۳ نفر

خوبه وهنوز تحت درمان هست

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

تزریق داشتیم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

من دی ماه 99 عمل لیزیک کردم خدااااا رو شکر خیلی خیلی راضی ام اصلا دردم نداشت خدا خیرش بده کورمون نکرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

درحال حاضر ویزیت نشده ام

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

مشکل شالازیون

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار خوب

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

دکتر بسیار مجرب

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

ضعف بینایی

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

بیماری چشمی وافتادگی پلک

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

دوستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

چشام نسبت به قبل بهتر شده

۱۳۹۸/۱۰/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

جهت تعیین شماره عینک ایشان من را ویزیت کردهاند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عمل کردم پیششون راضی بودم

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

عالیییی

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

خیلی خوبه

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

قوز قرنیه جراحی کردم خداروشکر راضیم

۱۳۹۷/۰۹/۲۷

شماره و معاینه چشم

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

خودش دکتر خوبی هست ولی منشی خیلی بدی داره

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

فشار چشم .عالی بودن در تشخیص

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

درحدمعاینه معمولی بود وخشکی چشم داشتم قطره اشک مصنوعی داد عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

هنوز تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

برای ضربه به چشم فرزندم مراجعه داشتم که تشخیص و رفتارشان هر دو عالی بود

۱۳۹۷/۱۱/۰۶

برای شماره چشم مراجعه نمودم

۱۳۹۹/۰۳/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

ضعف بینایی

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

تشخیص عالی دارن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

مجرای اشکی

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

عالی بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

چشمم ضعیف بود و سردرد شدید داشتم

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

جراحی ناخنک چشم بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۱/۰۵

تنبلی چشم داشتم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

عالی هستند و با اخلاق

۱۳۹۸/۰۹/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

دکتر خوبی هست

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

کارشون بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

بسیار دکتر قابلی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

سلام یه عمل جراحی چشم آب مروارید داشتم خیلی خوب وعالی شده.

۱۳۹۷/۰۲/۲۵

عمل لنز

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

نمونه یک دکتر ماهر و کارآمد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

بسیار عالی هست

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

دکتر خوبیس

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

آب مروارید چشم پدرم ودرمان کرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۵

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

من اولین بار مراجعه میکنم

۱۳۹۹/۰۸/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

کارش عالیه

۱۳۹۷/۱۰/۰۴

لیزر انجام دادم برای آب سیاه

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر خیلی خبره ای هستند

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

دکتر خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

برای چک شدن سالانه چشم

۱۳۹۹/۰۵/۱۴

اب سیاه شدید داشتم بهم قطره داد

۱۴۰۰/۱۰/۲۶

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

دکتر باتجربه وعلم خوبی داره

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

بنده از ایشان راضیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

مشکل کودرنگی داشتم بهترشدم

۱۳۹۹/۰۹/۱۴

لیزینگ انجام دادم کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

در چشمم لکه سیاهی جلوی دیدم را گرفته بود که با معاینه و تجویز دارو رفع شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مشکل چشم من قرنیه بود و داشت کامل بینایم از دست میدادم ولی دکتر خالقی عمل کرد و حلقه گذاشت و خوشبختانه عمل من گرفت و بهتر شدم

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

خشکی چشم نتیجه رضایت بخش بود

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

اب مروارید عمل کردم

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

نزدیک بین و عینکی شدم

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

عمل لیزر چشم انجام دادم. و بهترین نتیجه گرفتم.

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

نازکی قرنیه

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

دکتر خیلی خوبی است پیوند قر نیه شدم خیلی خوب جواب داد

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

معاینات روتین چشم داشتم

۱۳۹۹/۰۳/۰۶

لیزیک کردم عالی بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

چک کردن چشم

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

تا الان خوب بوده_ببینیم عمل چجورباشه

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

خوب هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

پنجه طلا

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

پزشک با تجربه و حاذق

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

خیلی خ

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

هنوز مشخص نیست.ازمایش نوشتند.

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

نتیجه عالی

۱۳۹۸/۰۸/۱۳

عمل چشم ،عالی

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

دکتر برجسته ای است خدا خیرش بده به خیلی از بوشهری ها لطف گرده

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

دکتر خالقی یکی از حاذق ترین چشم پزشکان کشور و استان هستند

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

ضعف نزدیک بینی و تجویز عینک

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عفونت چشم خوب بود کارشون

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

عمل آب مروارید

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

نظر خاصی ندارم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

خوب است

۱۳۹۸/۱۰/۳۰

عاااااالی

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

عملچشم

۱۳۹۷/۰۸/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عفونت چشم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

کارش عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

ل،غ عرار

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

عمل قرنیه انحام داده ام

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

عالی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

بسیار حاذق و با حوصله اند

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

خشکی چشم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

عالی بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

کارشون عالی هست

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

بسیار عالی دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

ایشون چشم مامانم که آب مروارید شده بود عمل کردن و الان کاملا خوبه

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

بهترین چشم پزشک

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

دکتربسیارعالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

اب مروارید

۱۳۹۷/۰۴/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

لنز گذاشتم.

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

علم چشم داشتیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۷

عمل کردم و خوبه

۱۳۹۸/۱۰/۲۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

عمل پی ار کی اقای دکتر نمونه هستن

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عمل اب مروارید.عالی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

ضیف چشم

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

برای معاینه بوده و برخورد خوب و عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۷/۰۳

میگن دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

خوب است

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

پسرم قوز قرنیه داشت cclدکتر براش انجام داد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

فقط میگم عالیع

۱۳۹۷/۰۸/۰۱

ایشان کاملا

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

عمل سرپایی وعالی بود کارشون

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

عمل انحراف چشم داشتم رضایت بخش بود

۱۳۹۸/۱۰/۰۲

خشکی چشم

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

ابمروارید عملموفقیبود

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

عالی بود متی

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

مشکل اب مروارید داشتیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۱

آقای دکتر خالقی جهت درمان و معالجه پدر و مادرم مراجعه داشته ایم واز ایشان راضی ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

اب مروارید و عمل شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عمل جراحی چشم

۱۳۹۷/۰۷/۲۸

عالی بود

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

خونریزی چشم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷

آب مروارید و نصب لنز طبی

۱۴۰۰/۰۷/۲۳

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

اب مروارید

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

سلام کاردکترحرف نداره

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

خشکی چشم

۱۳۹۹/۱۲/۱۷

سکته چشمی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

طبیب حاذق وبا حوصله ای هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

جراحی لیزیک چشم داشتم تا الان خوب بوده و راضی هستم اما فعلا دید من کامل نشده و گفته که تا سه ماه کامل میشه

۱۳۹۹/۰۸/۲۴

دکتر با تجربه و با حوصله ایه

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

آب مروارید . عمل کردم. کارش بیسته

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

بسیار خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

دکتر خوب و عالی هست

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

عالی بوده

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

هبددتت

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

ضعیف شدن چشمم عینک گفتن استفاده کن

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

عمل چشم عالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

تقریبا 25 سال پیش ایشون مراجعه کرده بودم خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۵

آب مروارید عمل کردم راضی ام

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

تجویز عینک بسیار خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

آب مروارید و توسط دکتر خالقی عمل شد و رضایت بخش بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

فوق العاده بودننت

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

کارش خیلی عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

آب مروارید

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

سلام .من چشمم اسیب دیده ورفتم برای دکتر خالقی .اونم کارش خیلی خوب بوده به من گفت چشم شما اب مروارید اورده باید عمل بشه الان منتظره نوبت برای عمل .باتشکراز دکترخالقی

۱۳۹۷/۰۹/۰۱

پدرم اب مروارید داشتن که در واقع به اب سیاه نزدیک شده بود،والهی شکر ،مرسی از دکتر

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۷

تخصص دارد و راضی ام

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

اب مروارید

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اب مروارید چشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عمل لیزیک داشتم،فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

درجه یک

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

دکتر عالی با امکانات بروز مغز متفکر

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

خیلی خوب

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بسیاردکترباتجربه ای هستن

۱۳۹۹/۱۲/۰۴

عمل شده ام

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

عالی کار بلد و

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

عفونت ویروسی چشم داشتم درمان شدم

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

جراح قابلی است

۱۳۹۷/۰۲/۲۳

اب مروارید

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۴/۰۴

تب خال چشمی داشتم

۱۳۹۷/۱۲/۰۶

عمل چشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

بسیار دکتر خوب و پیگیری هست

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

اب مروارید

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

حدود ده سال پیش عمل کردم چشمم ضعیف بود ، خیلی خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

آب سیاه

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

خشکی چشم خوب شدم

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

بهترین

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

فعلا ک نتیجه ای نگرفتیم

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

نتیجه عالی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

آب مروارید داشتم چشمم عمل شد کار ایشان بسیار عالی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

اتاق عمل باهاش کار می کردم

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

عمل موفقیت آمیز چشم

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

معاینه چشم

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳

تعیین نمره عین برای خودم و در مان چشمان حساس .درمان آب سیاه چشمان مادر بزرگم که امیدی به بهبودی نداشتیم و الان 15 ساله از عمل ایشون میگذره و بسیار راضی هستیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۷
آدرس و تلفن مطب دکتر منصور خالقی
بوشهرخیابان امام خمینی - خیابان یادگار امام - ساختمان نور

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان امام خمینی - خیابان یادگار امام - ساختمان نور