من دی ماه 99 عمل لیزیک کردم خدااااا رو شکر خیلی خیلی راضی ام اصلا دردم نداشت خدا خیرش بده کورمون نکرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
درحال حاضر ویزیت نشده ام
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
مشکل شالازیون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸
دکتر بسیار مجرب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
ضعف بینایی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
بیماری چشمی وافتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دوستان
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
چشام نسبت به قبل بهتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
جهت تعیین شماره عینک ایشان من را ویزیت کردهاند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
عمل کردم پیششون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
قوز قرنیه جراحی کردم خداروشکر راضیم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷
شماره و معاینه چشم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴
خودش دکتر خوبی هست ولی منشی خیلی بدی داره
۱۳۹۹/۱۲/۲۳
فشار چشم .عالی بودن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۰۲
درحدمعاینه معمولی بود وخشکی چشم داشتم قطره اشک مصنوعی داد عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳
برای ضربه به چشم فرزندم مراجعه داشتم که تشخیص و رفتارشان هر دو عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۶
برای شماره چشم مراجعه نمودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ضعف بینایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
تشخیص عالی دارن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
مجرای اشکی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عالی بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
چشمم ضعیف بود و سردرد شدید داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
جراحی ناخنک چشم بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۵
تنبلی چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی هستند و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
بسیار دکتر قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
سلام یه عمل جراحی چشم آب مروارید داشتم خیلی خوب وعالی شده.
۱۳۹۷/۰۲/۲۵
عمل لنز
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
نمونه یک دکتر ماهر و کارآمد
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
بسیار عالی هست
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
دکتر خوبیس
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
آب مروارید چشم پدرم ودرمان کرد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
من اولین بار مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
کارش عالیه
۱۳۹۷/۱۰/۰۴
لیزر انجام دادم برای آب سیاه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دکتر خیلی خبره ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
برای چک شدن سالانه چشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴
اب سیاه شدید داشتم بهم قطره داد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
دکتر باتجربه وعلم خوبی داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بنده از ایشان راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
مشکل کودرنگی داشتم بهترشدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۴
لیزینگ انجام دادم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
در چشمم لکه سیاهی جلوی دیدم را گرفته بود که با معاینه و تجویز دارو رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
مشکل چشم من قرنیه بود و داشت کامل بینایم از دست میدادم ولی دکتر خالقی عمل کرد و حلقه گذاشت و خوشبختانه عمل من گرفت و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
خشکی چشم نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
اب مروارید عمل کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
نزدیک بین و عینکی شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عمل لیزر چشم انجام دادم. و بهترین نتیجه گرفتم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
نازکی قرنیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
دکتر خیلی خوبی است پیوند قر نیه شدم خیلی خوب جواب داد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
معاینات روتین چشم داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶
لیزیک کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
چک کردن چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
تا الان خوب بوده_ببینیم عمل چجورباشه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
پزشک با تجربه و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
خیلی خ
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
هنوز مشخص نیست.ازمایش نوشتند.
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
نتیجه عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
عمل چشم ،عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر برجسته ای است خدا خیرش بده
به خیلی از بوشهری ها لطف گرده
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
دکتر خالقی یکی از حاذق ترین چشم پزشکان کشور و استان هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
ضعف نزدیک بینی و تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
عفونت چشم خوب بود کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عمل آب مروارید
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۳۰
عاااااالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۲
بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
عملچشم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عفونت چشم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
ل،غ
عرار
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
عمل قرنیه انحام داده ام
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
بسیار حاذق و با حوصله اند
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
خشکی چشم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۳
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
بسیار عالی
دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
ایشون چشم مامانم که آب مروارید شده بود عمل کردن و الان کاملا خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بهترین چشم پزشک
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
اب مروارید
۱۳۹۷/۰۴/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
لنز گذاشتم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
علم چشم داشتیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
عمل کردم و خوبه
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عمل پی ار کی اقای دکتر نمونه هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عمل اب مروارید.عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
ضیف چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
برای معاینه بوده و برخورد خوب و عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۰۳
میگن دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
پسرم قوز قرنیه داشت cclدکتر براش انجام داد
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
فقط میگم عالیع
۱۳۹۷/۰۸/۰۱
ایشان کاملا
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
عمل سرپایی وعالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
عمل انحراف چشم داشتم رضایت بخش بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۲
خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۸
ابمروارید
عملموفقیبود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
عالی بود متی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
مشکل اب مروارید داشتیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
آقای دکتر خالقی جهت درمان و معالجه پدر و مادرم مراجعه داشته ایم واز ایشان راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
اب مروارید و عمل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عمل جراحی چشم
۱۳۹۷/۰۷/۲۸
عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
خونریزی چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
آب مروارید و نصب لنز طبی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
سلام کاردکترحرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
خشکی چشم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سکته چشمی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
طبیب حاذق وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
جراحی لیزیک چشم داشتم تا الان خوب بوده و راضی هستم اما فعلا دید من کامل نشده و گفته که تا سه ماه کامل میشه
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
دکتر با تجربه و با حوصله ایه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶
آب مروارید . عمل کردم. کارش بیسته
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
دکتر خوب و عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
هبددتت
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
ضعیف شدن چشمم عینک گفتن استفاده کن
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
عمل چشم
عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تقریبا 25 سال پیش ایشون مراجعه کرده بودم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
آب مروارید عمل کردم راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
تجویز عینک
بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
آب مروارید و توسط دکتر خالقی عمل شد و رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
فوق العاده بودننت
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
کارش خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
سلام .من چشمم اسیب دیده ورفتم برای دکتر خالقی .اونم کارش خیلی خوب بوده به من گفت چشم شما اب مروارید اورده باید عمل بشه الان منتظره نوبت برای عمل .باتشکراز دکترخالقی
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
پدرم اب مروارید داشتن که در واقع به اب سیاه نزدیک شده بود،والهی شکر ،مرسی از دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
تخصص دارد و راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
اب مروارید
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
اب مروارید چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عمل لیزیک داشتم،فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
درجه یک
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
دکتر عالی با امکانات بروز مغز متفکر
۱۴۰۰/۱۲/۲۶
خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بسیاردکترباتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
عمل شده ام
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
عالی کار بلد و
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عفونت ویروسی چشم داشتم درمان شدم
۱۳۹۸/۱۲/۱۲
جراح قابلی است
۱۳۹۷/۰۲/۲۳
اب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴
تب خال چشمی داشتم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار دکتر خوب و پیگیری هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
اب مروارید
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
حدود ده سال پیش عمل کردم چشمم ضعیف بود ، خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
آب سیاه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خشکی چشم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بهترین
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
فعلا ک نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
آب مروارید داشتم چشمم عمل شد کار ایشان بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
اتاق عمل باهاش کار می کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
عمل موفقیت آمیز چشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵
معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
تعیین نمره عین برای خودم و در مان چشمان حساس .درمان آب سیاه چشمان مادر بزرگم که امیدی به بهبودی نداشتیم و الان 15 ساله از عمل ایشون میگذره و بسیار راضی هستیم
خوبه وهنوز تحت درمان هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴تزریق داشتیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۸من دی ماه 99 عمل لیزیک کردم خدااااا رو شکر خیلی خیلی راضی ام اصلا دردم نداشت خدا خیرش بده کورمون نکرد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰درحال حاضر ویزیت نشده ام
۱۴۰۰/۰۸/۳۰مشکل شالازیون
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۰۳/۱۸دکتر بسیار مجرب
۱۴۰۰/۰۴/۲۲ضعف بینایی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۹/۲۹بیماری چشمی وافتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۹/۱۲عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دوستان
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰چشام نسبت به قبل بهتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۴جهت تعیین شماره عینک ایشان من را ویزیت کردهاند
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عمل کردم پیششون راضی بودم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۶خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۸/۱۹قوز قرنیه جراحی کردم خداروشکر راضیم
۱۳۹۷/۰۹/۲۷شماره و معاینه چشم
۱۳۹۹/۱۰/۱۴خودش دکتر خوبی هست ولی منشی خیلی بدی داره
۱۳۹۹/۱۲/۲۳فشار چشم .عالی بودن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۷/۰۲درحدمعاینه معمولی بود وخشکی چشم داشتم قطره اشک مصنوعی داد عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۳هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۳برای ضربه به چشم فرزندم مراجعه داشتم که تشخیص و رفتارشان هر دو عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۰۶برای شماره چشم مراجعه نمودم
۱۳۹۹/۰۳/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۵ضعف بینایی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱تشخیص عالی دارن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۲۰مجرای اشکی
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸چشمم ضعیف بود و سردرد شدید داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶جراحی ناخنک چشم بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۵تنبلی چشم داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی هستند و با اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۱۱/۱۲کارشون بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بسیار دکتر قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۲سلام یه عمل جراحی چشم آب مروارید داشتم خیلی خوب وعالی شده.
۱۳۹۷/۰۲/۲۵عمل لنز
۱۴۰۰/۰۱/۲۹نمونه یک دکتر ماهر و کارآمد
۱۴۰۰/۰۲/۳۰بسیار عالی هست
۱۳۹۸/۰۹/۱۱دکتر خوبیس
۱۴۰۰/۱۲/۱۹آب مروارید چشم پدرم ودرمان کرد
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۰۶من اولین بار مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹کارش عالیه
۱۳۹۷/۱۰/۰۴لیزر انجام دادم برای آب سیاه
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خیلی خبره ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۱۳برای چک شدن سالانه چشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴اب سیاه شدید داشتم بهم قطره داد
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۱۷دکتر باتجربه وعلم خوبی داره
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بنده از ایشان راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل کودرنگی داشتم بهترشدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۴لیزینگ انجام دادم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵در چشمم لکه سیاهی جلوی دیدم را گرفته بود که با معاینه و تجویز دارو رفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲مشکل چشم من قرنیه بود و داشت کامل بینایم از دست میدادم ولی دکتر خالقی عمل کرد و حلقه گذاشت و خوشبختانه عمل من گرفت و بهتر شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۶خشکی چشم نتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶اب مروارید عمل کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۵نزدیک بین و عینکی شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عمل لیزر چشم انجام دادم. و بهترین نتیجه گرفتم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۲نازکی قرنیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دکتر خیلی خوبی است پیوند قر نیه شدم خیلی خوب جواب داد
۱۴۰۰/۱۲/۲۴معاینات روتین چشم داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶لیزیک کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳چک کردن چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱تا الان خوب بوده_ببینیم عمل چجورباشه
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴پنجه طلا
۱۴۰۰/۱۱/۰۵پزشک با تجربه و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۷خیلی خ
۱۴۰۰/۰۹/۰۸هنوز مشخص نیست.ازمایش نوشتند.
۱۳۹۹/۰۸/۱۴نتیجه عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۳عمل چشم ،عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر برجسته ای است خدا خیرش بده به خیلی از بوشهری ها لطف گرده
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتر خالقی یکی از حاذق ترین چشم پزشکان کشور و استان هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۸ضعف نزدیک بینی و تجویز عینک
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عفونت چشم خوب بود کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عمل آب مروارید
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۵نظر خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۳۰عاااااالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲عملچشم
۱۳۹۷/۰۸/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عفونت چشم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳کارش عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۷ل،غ عرار
۱۴۰۰/۰۱/۰۹عمل قرنیه انحام داده ام
۱۴۰۰/۱۲/۲۸عالی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۰بسیار حاذق و با حوصله اند
۱۴۰۰/۰۸/۲۸خشکی چشم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۳دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۱۸بسیار عالی دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۰۱ایشون چشم مامانم که آب مروارید شده بود عمل کردن و الان کاملا خوبه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بهترین چشم پزشک
۱۴۰۰/۰۸/۲۱دکتربسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵اب مروارید
۱۳۹۷/۰۴/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸لنز گذاشتم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۷علم چشم داشتیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷عمل کردم و خوبه
۱۳۹۸/۱۰/۲۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عمل پی ار کی اقای دکتر نمونه هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عمل اب مروارید.عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ضیف چشم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹برای معاینه بوده و برخورد خوب و عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۰۳میگن دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خوب است
۱۴۰۰/۰۲/۲۵پسرم قوز قرنیه داشت cclدکتر براش انجام داد
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹فقط میگم عالیع
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ایشان کاملا
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عمل سرپایی وعالی بود کارشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عمل انحراف چشم داشتم رضایت بخش بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۲خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۵/۲۸ابمروارید عملموفقیبود
۱۴۰۰/۰۷/۲۸عالی بود متی
۱۴۰۰/۰۱/۰۲مشکل اب مروارید داشتیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۱آقای دکتر خالقی جهت درمان و معالجه پدر و مادرم مراجعه داشته ایم واز ایشان راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۵اب مروارید و عمل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عمل جراحی چشم
۱۳۹۷/۰۷/۲۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۷نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳خونریزی چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷آب مروارید و نصب لنز طبی
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۰اب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۹سلام کاردکترحرف نداره
۱۳۹۹/۱۱/۰۵خشکی چشم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷سکته چشمی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۹طبیب حاذق وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱جراحی لیزیک چشم داشتم تا الان خوب بوده و راضی هستم اما فعلا دید من کامل نشده و گفته که تا سه ماه کامل میشه
۱۳۹۹/۰۸/۲۴دکتر با تجربه و با حوصله ایه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶آب مروارید . عمل کردم. کارش بیسته
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱دکتر خوب و عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عالی بوده
۱۴۰۰/۰۳/۱۰هبددتت
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۵ضعیف شدن چشمم عینک گفتن استفاده کن
۱۳۹۹/۰۷/۰۷عمل چشم عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۷تقریبا 25 سال پیش ایشون مراجعه کرده بودم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۵آب مروارید عمل کردم راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۲۵تجویز عینک بسیار خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷آب مروارید و توسط دکتر خالقی عمل شد و رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳فوق العاده بودننت
۱۳۹۹/۰۹/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۴کارش خیلی عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۲آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶سلام .من چشمم اسیب دیده ورفتم برای دکتر خالقی .اونم کارش خیلی خوب بوده به من گفت چشم شما اب مروارید اورده باید عمل بشه الان منتظره نوبت برای عمل .باتشکراز دکترخالقی
۱۳۹۷/۰۹/۰۱پدرم اب مروارید داشتن که در واقع به اب سیاه نزدیک شده بود،والهی شکر ،مرسی از دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۹خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۷تخصص دارد و راضی ام
۱۴۰۰/۱۰/۱۸اب مروارید
۱۳۹۹/۱۱/۲۸اب مروارید چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل لیزیک داشتم،فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷درجه یک
۱۳۹۹/۰۵/۲۵دکتر عالی با امکانات بروز مغز متفکر
۱۴۰۰/۱۲/۲۶خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۱/۰۸کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیاردکترباتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عمل شده ام
۱۳۹۷/۰۲/۰۹عالی کار بلد و
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عفونت ویروسی چشم داشتم درمان شدم
۱۳۹۸/۱۲/۱۲جراح قابلی است
۱۳۹۷/۰۲/۲۳اب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۴تب خال چشمی داشتم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶عمل چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹بسیار دکتر خوب و پیگیری هست
۱۴۰۰/۱۱/۱۶اب مروارید
۱۳۹۸/۱۱/۱۰حدود ده سال پیش عمل کردم چشمم ضعیف بود ، خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳آب سیاه
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خشکی چشم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بهترین
۱۳۹۷/۱۱/۱۳فعلا ک نتیجه ای نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۲نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۷آب مروارید داشتم چشمم عمل شد کار ایشان بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۰۶اتاق عمل باهاش کار می کردم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸عمل موفقیت آمیز چشم
۱۳۹۹/۱۱/۰۵معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۰۳تعیین نمره عین برای خودم و در مان چشمان حساس .درمان آب سیاه چشمان مادر بزرگم که امیدی به بهبودی نداشتیم و الان 15 ساله از عمل ایشون میگذره و بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۲/۲۷