۲۳۴ نفر
دکتر نجمه سادات آل طه

دکتر نجمه سادات آل طه

فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۲۵۶۰
۲۰۰ نفر

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

درحال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

سندروم روده ی تحریک پذیر همچنان در پروسه ی درمان هستم و راضی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

دکتری بسیار ماهر متخصص و متعهد

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

فرشته واقعی با علم و درایت .پدر من تمام پزشکان گفتند این جنازه رو چرا اوردی؟ در اوج کرونا بود و هیچ پزشکی بعد از چند عمل جراحی تشخیص نداده بود پدرم چه بیماری دارن.ولی از طالع خوب ما خانم دکتر آل طه در بیمارستان امام پدرم رو ویزیت کردند و درمان رو شروع کردن.گفتند امید به خدا و بعد از یکماه پدرم با حال خوب مرخص شدن.تمام عمر دعاگوی اونهمه صفا و توکل و علم و درایت ایشونم.عمر و عزتشون بیش باد

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

برای ناراحتی معده مراجعه کرده بودم. خدا رو شکر خوب شدم. اخلاقشون هم خیلی خوبه و وقت میزارن برای مریض

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

دکتر واقعا عالی است

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

معده ام التهاب داشت و خدا رو شکر بعد از یک دوره درمان بهبودی حاصل شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

در بیمارستان امام خمینی توشط ایشان ویزیت شدم مشکل خاصی نداشتم

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بله،مشکل روده وکم خونی

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

کنترل روده وکلونوسکوپی

۱۴۰۱/۰۶/۰۱

مشکل معده داشتم که تا حدودی رفع شده

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

ای بی دی داشتم و تحت نظرم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

سلام، پزشک خوبی است ولی به نظرم ۶۵۰ هزینه ویزیت بیش از تعرفه مصوب است

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

نمونه تمرین دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

بسیار پزشک عالی ونتیجه گرفتم۴سال مریضشان هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

تشخیصشون عالی بود بسیارحاذق وبسیارصبور هستند

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

کولییت روده داشتم، الان عالی هستیم

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

خوب هستن دکتر نیستن که الکی خرج رو دستت بزاره مثل دکترای دیگه بگن فقط آندوسکوپی خودم قبول دارم فقط آزمایش خودم تشخیصشونم بیشتر موارد درست است

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

مشکل گوارش داشتم که ایشون به حق پزشک حاذق و با سوادی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر بسیار حاذق و توانمندی هست

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

دکتر حاذق

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عرض سلام و ادب با اینکه به طور اضطرار با جستجو در نت به ایشان اطمینان کردم ، روز بروز بیشتر شاکر خداوند هستم . فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

دکتر خیلی محترم و با صبر و حوصله ویزیت کردند و برای دارو تجویز کردند.

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیار دلسوز و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

فوق العاده با هوش و کار درست و کار بلد.به معنای واقعی کلمه ایشان دکتر هستن.....

۱۴۰۱/۰۳/۲۴

معده . کارش عالیه هستش

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

بسیار بسیار پزشک حاذق و با اخلاق

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

چکاپ روده

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

من مشکل معده (ورم معده و درد شدید)داشتم و خانم دکتر مشکلم رو حل کردن

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

دکتر فوق العاده حازق و با اخلاق هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

فعلا تشخیصی ندادن

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

مشکل گوارش دارم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

مشکل زخم معده داشتم بهتر شدم و الان برای خودم و همسرم میخوام نوبت بگیرم

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

دکتر بسیار مجرب

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

مشکل گوارشی که الحمدلله بهبود حاصل شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

بسیار کاربلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

تسکین درد معده

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

درست مثل فرشته نجات من شدندحدود20سال کم خونی داشتم واقعادکترباتجربه و باسوادی هستند بیماریام راخوب تشخیص دادنند

۱۴۰۴/۱۱/۰۸

کرون درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

دکتر خ وبیه

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

تازه آزمایش دادم

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

ما برای کولونوسکوپی همسرم پیش ایشون بودیم و خیلی با دقت و با مسئولیت کارشون را انجام میدن خیلی ممنون خانم دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

اولین بار بود که پیششون رفتم خودم آندوسکوپی کولونوسکوپی کردم دخترم مشکل معده داشت هر دوتامون خیلی راضی بودیم خیلی دکتر باحوصله و بادقتی هستن و،تشخیص بسیار خوبی دارن

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

ده سال بیمار خانم دکتر هستم ، مشکل کولیت اولسراتیو داشتم دکتر بسیار با اخلاق ، حاذق ، دقیق و دلسوزی هستند ، ده سال بیماری بنده را کنترل کردن ، خانم دکتر ال طه یکی از بینظیر ترین و دلسوزترین پزشک هایی هستند که دیده ام

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

حاذقترین. بهترین. باسوادترین و اخلاقمدارترین پزشک هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

معده درد داشتم تازه مراجعه کردم ازمایش دادن

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بسیار دقیق هس

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

بسیار دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

عالی فعلا

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

خوب هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

در حال درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

فعلا در حال تحت درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

دکتر خوبیست

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

دکتر بسیار عالی. تشخیص بیست. اخلاق و گذاشتن وقت برای مریض بی نظیر.

۱۴۰۵/۰۳/۲۲

طبق تعریف ها دکتر بسیار خوبی هستند خودم هم در مرحله ویزیت و کلونوسکپی هستم و امیدوارم تشخیص عالی داشته باشن

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتری با دانش تخصصی بالا مححوب و کاربلد وبسیار محترم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکتر و پرسنلشون بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن.

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بنده اولین بار است که ویزبت شدم، از دقت خانم دکتر ممنونم، اطلاعات پزشکی و تخصصی به روز دارند . نوبت دهی بسیار منظم است. کلینیک بسیار تمیز و استاندارد است. فضای مناسب برای نماز درست شده که جای تشکر و قدردانی دارد. ان شاالله پس از مصرف داروها نظر خودم را مجددا اعلام میکنم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

توسط ایشان در بیمارستان امام خمینی کلونوسکوپی شده ام

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

کبدم pscهستش کولیت اولسروددارم

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

سلام.فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

مشکل روده داشتم برای کلونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم وبسیارراضی هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

علیرغم نظر بعضی ار دوستان خانم دکتر برای من وقت نگذاشتند خیلی مختصر توضیح دادند و گفتن بقیه اطلاعات رو منشی به شما می دن!

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالی هستن حرفهای

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

با سلام من

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

مشکل روده تحریک پذیر داشتم .خانم دکتر متوجه شدند . پیش خیلی از پزشکان ویزیت شدند ولی متوجه مشکل من نشدند

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

بسیار پزشک متبحر هستند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

دل درد

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عمل کولونوسکوپی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

مشکل معده و خوب بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

با صبر و حوصله گوش میکنند و بسیار دقیق هستند و تشخیص عالیییی دارند و اصلا بیمار را به بیراهه نمیبرند ، ۱۰۰درصد توصیه میشوند

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

بسیار دکتر با سواد و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

پانکراتیت کرده بودم

۱۴۰۱/۰۴/۰۷

باسواد و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

بسیار پزشک مجربی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

خونریزی کم از مقعد که آنی مشکلم حل شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

سلام در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

مشکل کیسه صفرا

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

بسیار عالی و ماهر هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۹

گوارش ...عالی

۱۴۰۱/۰۵/۲۷

نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

مشکل روده تحریک پذیر

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

متدین و بااخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

کولونوسکوپی. عالی و بسیار متخص

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

مشکل گوارش داشتم وخوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

مشکل سندرم روده تحریک پذیر تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

تشخیص های عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

من برای کولونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم،وبرخورد بسیار عالی،تشخیص درست،وهزینه بسیارمناسب داشتند

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

بسیار بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

ایشون خیلی مهربان ودلسوزوباوجدان کاری بالانسبت به بیماران خودتوجه دارندمن که ازایشون راضی ودعاگویشان هستم.

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

خیلی دکتر با وجدانی هستند

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

مادر و پدرم نزد ایشان بردیم کولونوسکوپی...عالیبودند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

دکتر خوبی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

مشکل خواهرم زردی وهپاتیت ب بود اما به کمک ایشون الان خیلی بهتره

۱۴۰۱/۰۶/۲۴

مشکل معده داشتم خوب شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

The بسیار پزشک حاذق و متعهدی هستند خدا به ایشان سلامتی عطا فرماید که سطح سلامتی جامعه را بالا می برد .

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

بله مشکل گوارشی و میخوام مجدد نزد ایشان مراجعه کنم

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

خیلی دکتر خوب کار بلد

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

زخم معده و عفونت هلیکوباکتر. در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

دکتر با حوصله ای

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

هلیکوباکتری معده

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

بسیار پزشک حاذق وبا دقتی هستند واز طبابتشان کاملا راضی هستم

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

پسرم ibd داره و دکتر واقعا دلسوزانه و با وسواس خاص درمان رو شروع کردن و واقعا فرشته هستن و وجدان کاری دارن و من واقعا از دکتر تشکر می کنم به پسرم الکی دارو ندادن و با چند پزشک مطرح دارو تجویز کردن

۱۴۰۴/۱۰/۲۸
اطلاعات تکمیلی
هیئت علمی دانشگاه تهران (بیمارستان امام خمینی)
خدمات آندوسکوپی، کلونوسکوپی، اندوسونوگرافی، کپسول اندوسکوپی، آنتروسکوپی و بیوفیدبک
مطب اقدسیه
تهرانبلوار ارتش، اراج، روبروی بیمارستان نیکان، کوچه پروین جنب داروخانه پلاک ۳۳ زنگ دوم طبقه ۲.
روز‌های یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۷:۳۰ پذیرای حضوری مراجعین هستیم.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    دکتر مرتضی نایبی

    فوق تخصص گوارش و کبدآندوسکوپی ، کلونوسکوپی ، بوتاکس معده
    دکتر مرتضی نایبی

    دکتر محمد روشنی

    فوق تخصص گوارش آندوسکوپی کولونوسکوپی
    دکتر محمد روشنی

    دکتر محمدرضا سیدمجیدی

    فوق تخصص گوارش ، کبد و مجاری صفراوی
    دکتر محمدرضا سیدمجیدی

    دکتر رکسانا عباسی

    متخصص داخلیگوارش-آندوسکوپی-کولونوسکوپی-بوتاکس معده
    دکتر رکسانا عباسی

    دکتر رشید پورقاز

    فوق تخصص گوارش و کبد و اندوسکوپیکولونوسکوپی و بوتاکس معده
    دکتر رشید پورقاز

    دکتر یاسر تقوی

    فوق تخصص گوارش و کبدصفرا و پانکراس ، ERCP
    دکتر یاسر تقوی

    دکتر سیده نازنین منصوری

    فوق تخصص گوارش و کبد و مجاری صفراویاندوسکوپی پیشرفته، بوتاکس معده، اندوس...
    دکتر سیده نازنین منصوری

    دکتر امیر شمالی

    فوق تخصص گوارش و کبد
    دکتر امیر شمالی

    دکتر محمدعلی محمدزاده

    فوق تخصص گوارش و کبدآندوسکوپی - کلونوسکوپی - پولیپکتومی
    دکتر محمدعلی محمدزاده

    دکتر عزیزاله یوسفی

    فوق تخصص بیماریهای گوارش کودکان
    دکتر عزیزاله یوسفی

    دکتر محمدرضا عباسی

    فوق تخصص گوارش و کبد و اندوسکوپیکلونوسکوپی /بالن/پولیپکتومی
    دکتر محمدرضا عباسی

    دکتر ندا راد

    فوق تخصص گوارش و کبد و متخصص داخلی
    دکتر ندا راد

    دکتر علی فهیمی

    فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان
    دکتر علی فهیمی

    دکتر پریسا رحمانی

    فوق تخصص گوارش و کبد و آندوسکوپی کودک...آندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، اسکن چربی کبد
    دکتر پریسا رحمانی

    دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی

    فوق تخصص گوارش و کبد کودکاناندوسکوپی ، کولونوسکوپی ، بوتاکس معده
    دکتر سمانه حمزلوحسین آبادی

    دکتر مهناز صادقیان

    متخصص اطفال و فوق تخصص گوارش کودکان
    دکتر مهناز صادقیان

    دکتر ناصر علیزاده حقیقی

    فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان
    دکتر ناصر علیزاده حقیقی

    دکتر محمدرضا روحانی

    فوق تخصص گوارش و کبد بزرگسالان و متخص...
    دکتر محمدرضا روحانی

    دکتر سید امیرپاشا طبائیان

    فوق تخصص بیماریهای گوارش و کبد بزرگسالان
    دکتر سید امیرپاشا طبائیان

    دکتر علیرضا خفاف

    فوق تخصص گوارش و کبدهیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی بی...
    دکتر علیرضا خفاف

    دکتر مرضیه میری

    متخصص داخلی و فوق تخصص گوارش و کبد بز...
    دکتر مرضیه میری

    دکتر علی فهیمی

    فوق تخصص گوارش و کبد
    دکتر علی فهیمی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب اقدسیه

    بلوار ارتش، اراج، روبروی بیمارستان نیکان، کوچه پروین جنب داروخانه پلاک ۳۳ زنگ دوم طبقه ۲.

    مطب اقدسیه

    بلوار ارتش، اراج، روبروی بیمارستان نیکان، کوچه پروین جنب داروخانه پلاک ۳۳ زنگ دوم طبقه ۲.