سندروم روده ی تحریک پذیر همچنان در پروسه ی درمان هستم و راضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹
دکتری بسیار ماهر متخصص و متعهد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
فرشته واقعی با علم و درایت .پدر من تمام پزشکان گفتند این جنازه رو چرا اوردی؟ در اوج کرونا بود و هیچ پزشکی بعد از چند عمل جراحی تشخیص نداده بود پدرم چه بیماری دارن.ولی از طالع خوب ما خانم دکتر آل طه در بیمارستان امام پدرم رو ویزیت کردند و درمان رو شروع کردن.گفتند امید به خدا و بعد از یکماه پدرم با حال خوب مرخص شدن.تمام عمر دعاگوی اونهمه صفا و توکل و علم و درایت ایشونم.عمر و عزتشون بیش باد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
برای ناراحتی معده مراجعه کرده بودم. خدا رو شکر خوب شدم. اخلاقشون هم خیلی خوبه و وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
دکتر واقعا عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
معده ام التهاب داشت و خدا رو شکر بعد از یک دوره درمان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
در بیمارستان امام خمینی توشط ایشان ویزیت شدم مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
بله،مشکل روده وکم خونی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
کنترل روده وکلونوسکوپی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱
مشکل معده داشتم که تا حدودی رفع شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
ای بی دی داشتم و تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
سلام، پزشک خوبی است ولی به نظرم ۶۵۰ هزینه ویزیت بیش از تعرفه مصوب است
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
نمونه تمرین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
بسیار پزشک عالی ونتیجه گرفتم۴سال مریضشان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
تشخیصشون عالی بود بسیارحاذق وبسیارصبور هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
کولییت روده داشتم، الان عالی هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
خوب هستن دکتر نیستن که الکی خرج رو دستت بزاره مثل دکترای دیگه بگن فقط آندوسکوپی خودم قبول دارم فقط آزمایش خودم تشخیصشونم بیشتر موارد درست است
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
مشکل گوارش داشتم که ایشون به حق پزشک حاذق و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دکتر بسیار حاذق و توانمندی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
عرض سلام و ادب با اینکه به طور اضطرار با جستجو در نت به ایشان اطمینان کردم ، روز بروز بیشتر شاکر خداوند هستم . فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
دکتر خیلی محترم و با صبر و حوصله ویزیت کردند و برای دارو تجویز کردند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
بسیار دلسوز و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
فوق العاده با هوش و کار درست و کار بلد.به معنای واقعی کلمه ایشان دکتر هستن.....
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
معده . کارش عالیه هستش
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیار بسیار پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
چکاپ روده
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
من مشکل معده (ورم معده و درد شدید)داشتم و خانم دکتر مشکلم رو حل کردن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
دکتر فوق العاده حازق و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱
فعلا تشخیصی ندادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰
مشکل گوارش دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
مشکل زخم معده داشتم بهتر شدم و الان برای خودم و همسرم میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
دکتر بسیار مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
مشکل گوارشی که الحمدلله بهبود حاصل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
تسکین درد معده
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
درست مثل فرشته نجات من شدندحدود20سال کم خونی داشتم واقعادکترباتجربه و باسوادی هستند بیماریام راخوب تشخیص دادنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
کرون درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
دکتر خ وبیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۱
تازه آزمایش دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
ما برای کولونوسکوپی همسرم پیش ایشون بودیم و خیلی با دقت و با مسئولیت کارشون را انجام میدن خیلی ممنون خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
اولین بار بود که پیششون رفتم خودم آندوسکوپی کولونوسکوپی کردم دخترم مشکل معده داشت هر دوتامون خیلی راضی بودیم خیلی دکتر باحوصله و بادقتی هستن و،تشخیص بسیار خوبی دارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۴
ده سال بیمار خانم دکتر هستم ، مشکل کولیت اولسراتیو داشتم دکتر بسیار با اخلاق ، حاذق ، دقیق و دلسوزی هستند ، ده سال بیماری بنده را کنترل کردن ، خانم دکتر ال طه یکی از بینظیر ترین و دلسوزترین پزشک هایی هستند که دیده ام
۱۴۰۵/۰۲/۱۲
حاذقترین. بهترین. باسوادترین و اخلاقمدارترین پزشک هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
معده درد داشتم تازه مراجعه کردم ازمایش دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسیار دقیق هس
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
عالی
فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۸
خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
فعلا در حال تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
دکتر خوبیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
دکتر بسیار عالی. تشخیص بیست. اخلاق و گذاشتن وقت برای مریض بی نظیر.
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
طبق تعریف ها دکتر بسیار خوبی هستند خودم هم در مرحله ویزیت و کلونوسکپی هستم و امیدوارم تشخیص عالی داشته باشن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
دکتری با دانش تخصصی بالا مححوب و کاربلد وبسیار محترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
دکتر و پرسنلشون بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بنده اولین بار است که ویزبت شدم، از دقت خانم دکتر ممنونم، اطلاعات پزشکی و تخصصی به روز دارند . نوبت دهی بسیار منظم است. کلینیک بسیار تمیز و استاندارد است. فضای مناسب برای نماز درست شده که جای تشکر و قدردانی دارد. ان شاالله پس از مصرف داروها نظر خودم را مجددا اعلام میکنم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
توسط ایشان در بیمارستان امام خمینی کلونوسکوپی شده ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
کبدم pscهستش کولیت اولسروددارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
سلام.فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
مشکل روده داشتم برای کلونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم وبسیارراضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
علیرغم نظر بعضی ار دوستان خانم دکتر برای من وقت نگذاشتند خیلی مختصر توضیح دادند و گفتن بقیه اطلاعات رو منشی به شما می دن!
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
عالی هستن حرفهای
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
با سلام من
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
مشکل روده تحریک پذیر داشتم .خانم دکتر متوجه شدند . پیش خیلی از پزشکان ویزیت شدند ولی متوجه مشکل من نشدند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بسیار پزشک متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
دل درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عمل کولونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
مشکل معده و خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
با صبر و حوصله گوش میکنند و بسیار دقیق هستند و تشخیص عالیییی دارند و اصلا بیمار را به بیراهه نمیبرند ، ۱۰۰درصد توصیه میشوند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بسیار دکتر با سواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
پانکراتیت کرده بودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷
باسواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بسیار پزشک مجربی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
خونریزی کم از مقعد که آنی مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
سلام در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
مشکل کیسه صفرا
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
بسیار عالی و ماهر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
گوارش ...عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
مشکل روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
متدین و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
کولونوسکوپی. عالی و بسیار متخص
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
مشکل گوارش داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
مشکل سندرم روده تحریک پذیر
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
تشخیص های عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
من برای کولونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم،وبرخورد بسیار عالی،تشخیص درست،وهزینه بسیارمناسب داشتند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
ایشون خیلی مهربان ودلسوزوباوجدان کاری بالانسبت به بیماران خودتوجه دارندمن که ازایشون راضی ودعاگویشان هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
خیلی دکتر با وجدانی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
مادر و پدرم نزد ایشان بردیم کولونوسکوپی...عالیبودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
مشکل خواهرم زردی وهپاتیت ب بود اما به کمک ایشون الان خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۶/۲۴
مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
The بسیار پزشک حاذق و متعهدی هستند خدا به ایشان سلامتی عطا فرماید که سطح سلامتی جامعه را بالا می برد .
۱۴۰۵/۰۳/۰۷
بله مشکل گوارشی و میخوام مجدد نزد ایشان مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خیلی دکتر خوب کار بلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
زخم معده و عفونت هلیکوباکتر. در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
دکتر با حوصله ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
هلیکوباکتری معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
بسیار پزشک حاذق وبا دقتی هستند واز طبابتشان کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
پسرم ibd داره و دکتر واقعا دلسوزانه و با وسواس خاص درمان رو شروع کردن و واقعا فرشته هستن و وجدان کاری دارن و من واقعا از دکتر تشکر می کنم به پسرم الکی دارو ندادن و با چند پزشک مطرح دارو تجویز کردن
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۷سندروم روده ی تحریک پذیر همچنان در پروسه ی درمان هستم و راضی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتری بسیار ماهر متخصص و متعهد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰فرشته واقعی با علم و درایت .پدر من تمام پزشکان گفتند این جنازه رو چرا اوردی؟ در اوج کرونا بود و هیچ پزشکی بعد از چند عمل جراحی تشخیص نداده بود پدرم چه بیماری دارن.ولی از طالع خوب ما خانم دکتر آل طه در بیمارستان امام پدرم رو ویزیت کردند و درمان رو شروع کردن.گفتند امید به خدا و بعد از یکماه پدرم با حال خوب مرخص شدن.تمام عمر دعاگوی اونهمه صفا و توکل و علم و درایت ایشونم.عمر و عزتشون بیش باد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای ناراحتی معده مراجعه کرده بودم. خدا رو شکر خوب شدم. اخلاقشون هم خیلی خوبه و وقت میزارن برای مریض
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دکتر واقعا عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۱۰معده ام التهاب داشت و خدا رو شکر بعد از یک دوره درمان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۸در بیمارستان امام خمینی توشط ایشان ویزیت شدم مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بله،مشکل روده وکم خونی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰کنترل روده وکلونوسکوپی
۱۴۰۱/۰۶/۰۱مشکل معده داشتم که تا حدودی رفع شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۳ای بی دی داشتم و تحت نظرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲سلام، پزشک خوبی است ولی به نظرم ۶۵۰ هزینه ویزیت بیش از تعرفه مصوب است
۱۴۰۵/۰۳/۰۳نمونه تمرین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بسیار پزشک عالی ونتیجه گرفتم۴سال مریضشان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸تشخیصشون عالی بود بسیارحاذق وبسیارصبور هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۹کولییت روده داشتم، الان عالی هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸خوب هستن دکتر نیستن که الکی خرج رو دستت بزاره مثل دکترای دیگه بگن فقط آندوسکوپی خودم قبول دارم فقط آزمایش خودم تشخیصشونم بیشتر موارد درست است
۱۴۰۵/۰۳/۱۷مشکل گوارش داشتم که ایشون به حق پزشک حاذق و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسیار حاذق و توانمندی هست
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عرض سلام و ادب با اینکه به طور اضطرار با جستجو در نت به ایشان اطمینان کردم ، روز بروز بیشتر شاکر خداوند هستم . فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خیلی محترم و با صبر و حوصله ویزیت کردند و برای دارو تجویز کردند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیار دلسوز و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵فوق العاده با هوش و کار درست و کار بلد.به معنای واقعی کلمه ایشان دکتر هستن.....
۱۴۰۱/۰۳/۲۴معده . کارش عالیه هستش
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار بسیار پزشک حاذق و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۹چکاپ روده
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من مشکل معده (ورم معده و درد شدید)داشتم و خانم دکتر مشکلم رو حل کردن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷دکتر فوق العاده حازق و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۱فعلا تشخیصی ندادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰مشکل گوارش دارم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل زخم معده داشتم بهتر شدم و الان برای خودم و همسرم میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دکتر بسیار مجرب
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکل گوارشی که الحمدلله بهبود حاصل شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹بسیار کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳تسکین درد معده
۱۴۰۰/۰۲/۲۶درست مثل فرشته نجات من شدندحدود20سال کم خونی داشتم واقعادکترباتجربه و باسوادی هستند بیماریام راخوب تشخیص دادنند
۱۴۰۴/۱۱/۰۸کرون درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خ وبیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۱تازه آزمایش دادم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ما برای کولونوسکوپی همسرم پیش ایشون بودیم و خیلی با دقت و با مسئولیت کارشون را انجام میدن خیلی ممنون خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷اولین بار بود که پیششون رفتم خودم آندوسکوپی کولونوسکوپی کردم دخترم مشکل معده داشت هر دوتامون خیلی راضی بودیم خیلی دکتر باحوصله و بادقتی هستن و،تشخیص بسیار خوبی دارن
۱۴۰۴/۱۱/۲۴ده سال بیمار خانم دکتر هستم ، مشکل کولیت اولسراتیو داشتم دکتر بسیار با اخلاق ، حاذق ، دقیق و دلسوزی هستند ، ده سال بیماری بنده را کنترل کردن ، خانم دکتر ال طه یکی از بینظیر ترین و دلسوزترین پزشک هایی هستند که دیده ام
۱۴۰۵/۰۲/۱۲حاذقترین. بهترین. باسوادترین و اخلاقمدارترین پزشک هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۴معده درد داشتم تازه مراجعه کردم ازمایش دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار دقیق هس
۱۴۰۴/۰۹/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۳۰بسیار دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۵عالی فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خوب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹در حال درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴فعلا در حال تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر خوبیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر بسیار عالی. تشخیص بیست. اخلاق و گذاشتن وقت برای مریض بی نظیر.
۱۴۰۵/۰۳/۲۲طبق تعریف ها دکتر بسیار خوبی هستند خودم هم در مرحله ویزیت و کلونوسکپی هستم و امیدوارم تشخیص عالی داشته باشن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتری با دانش تخصصی بالا مححوب و کاربلد وبسیار محترم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر و پرسنلشون بسیار با حوصله و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بنده اولین بار است که ویزبت شدم، از دقت خانم دکتر ممنونم، اطلاعات پزشکی و تخصصی به روز دارند . نوبت دهی بسیار منظم است. کلینیک بسیار تمیز و استاندارد است. فضای مناسب برای نماز درست شده که جای تشکر و قدردانی دارد. ان شاالله پس از مصرف داروها نظر خودم را مجددا اعلام میکنم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹توسط ایشان در بیمارستان امام خمینی کلونوسکوپی شده ام
۱۴۰۴/۰۱/۲۵کبدم pscهستش کولیت اولسروددارم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲سلام.فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹مشکل روده داشتم برای کلونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم وبسیارراضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲علیرغم نظر بعضی ار دوستان خانم دکتر برای من وقت نگذاشتند خیلی مختصر توضیح دادند و گفتن بقیه اطلاعات رو منشی به شما می دن!
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی هستن حرفهای
۱۴۰۴/۰۲/۲۹با سلام من
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل روده تحریک پذیر داشتم .خانم دکتر متوجه شدند . پیش خیلی از پزشکان ویزیت شدند ولی متوجه مشکل من نشدند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار پزشک متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دل درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عمل کولونوسکوپی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰مشکل معده و خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۳با صبر و حوصله گوش میکنند و بسیار دقیق هستند و تشخیص عالیییی دارند و اصلا بیمار را به بیراهه نمیبرند ، ۱۰۰درصد توصیه میشوند
۱۴۰۴/۰۷/۱۳با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار دکتر با سواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۷پانکراتیت کرده بودم
۱۴۰۱/۰۴/۰۷باسواد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بسیار پزشک مجربی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خونریزی کم از مقعد که آنی مشکلم حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸سلام در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل کیسه صفرا
۱۴۰۱/۰۴/۱۳بسیار عالی و ماهر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۹گوارش ...عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۷نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مشکل روده تحریک پذیر
۱۴۰۰/۰۵/۰۲متدین و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵کولونوسکوپی. عالی و بسیار متخص
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل گوارش داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۹مشکل سندرم روده تحریک پذیر تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تشخیص های عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من برای کولونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم،وبرخورد بسیار عالی،تشخیص درست،وهزینه بسیارمناسب داشتند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲ایشون خیلی مهربان ودلسوزوباوجدان کاری بالانسبت به بیماران خودتوجه دارندمن که ازایشون راضی ودعاگویشان هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خیلی دکتر با وجدانی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۴مادر و پدرم نزد ایشان بردیم کولونوسکوپی...عالیبودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱مشکل خواهرم زردی وهپاتیت ب بود اما به کمک ایشون الان خیلی بهتره
۱۴۰۱/۰۶/۲۴مشکل معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳The بسیار پزشک حاذق و متعهدی هستند خدا به ایشان سلامتی عطا فرماید که سطح سلامتی جامعه را بالا می برد .
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بله مشکل گوارشی و میخوام مجدد نزد ایشان مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی دکتر خوب کار بلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۵زخم معده و عفونت هلیکوباکتر. در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۹/۱۹دکتر با حوصله ای
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶هلیکوباکتری معده
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار پزشک حاذق وبا دقتی هستند واز طبابتشان کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰پسرم ibd داره و دکتر واقعا دلسوزانه و با وسواس خاص درمان رو شروع کردن و واقعا فرشته هستن و وجدان کاری دارن و من واقعا از دکتر تشکر می کنم به پسرم الکی دارو ندادن و با چند پزشک مطرح دارو تجویز کردن
۱۴۰۴/۱۰/۲۸