دکتر بسیار عالی
عالی بودند
معاینه
خوش برخورد هستن
فوق العاده عالی و خوش اخلاق و انسان هستن
روده و کنلسکوپی
عالی و با حوصله
نظر خاصی ندارم دکتر بیمار ستان من بودن
ازمایش کلون انجام دادم چون یوبوست داشتم متوجه شدن کولیپ دارم ورداشتن و مشکلم حل شد
بسیار عالی و دقیق
بسیار عالی
معده درد
دکتر بییار حاذق و باسواد
درمان میشوم
خوب بود
عالی بودن
عالی بودن، مشکل معده داشتم
بد نیست
کاملا راضی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - دوراهی قلهک - جنب بیمارستان ایرانمهر - کوچه میری - پلاک ۱ - واحد ۱۰
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰معاینه
۱۴۰۲/۰۸/۲۲خوش برخورد هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۸فوق العاده عالی و خوش اخلاق و انسان هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴روده و کنلسکوپی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۱۸نظر خاصی ندارم دکتر بیمار ستان من بودن
۱۴۰۱/۱۲/۰۴ازمایش کلون انجام دادم چون یوبوست داشتم متوجه شدن کولیپ دارم ورداشتن و مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۲بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۳/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸معده درد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر بییار حاذق و باسواد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶درمان میشوم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عالی بودن، مشکل معده داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بد نیست
۱۴۰۳/۱۱/۲۳کاملا راضی
۱۴۰۳/۱۰/۰۳