سرگیجه شدید مادرم ،که چشم سیاهی میرفت و بسیار حالشون نامساعد بود ولی واقعا از انرژی ومثبت آقای دکتر ،معاینه دقیق و با حوصله ایشون و تجویز خوبشون ممنون هستم ،با از بین رفتن سرگیجه مادرم ،زندگی به من داده شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
دکتر بسیار خوبی هستند و تشخیصشون عالیه و باحوصله به حرف بیمار گوش میدهند و داروهایی که تجویز میکنند خیلی خوبه انشاالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
برا میگرنم دارو تجویز کردند عالی بود خدا رو شکر سردرد های مداوم من بهبود پیدا کردند بسیار صبور و با حوصله هستند و به صحبت های بیماران توجه میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
در درمان میگرن عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بله عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
دکتر خوبی هستند از نطر من چون خیلی رسیدگی میکنن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
سلام. دکتر بااخلاق وخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالییییی بسیار با تجریه و با دانش هستند و رسیدگی عالیییییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
سکته ی مغزی تحت درمان خداراشکر بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
یکبار برادرم رو ویزیت کردن خیلی عالی بودن وقت گذاشتن و تشخیصشون دقیق بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
من میگرن داشتم و با تجویز آقای دکتر سلمان فاطمی بهبود یافتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
با سلام
آقای دکتر فاطمی واقعا دکتر خوبی هستند با کمال صبر به حرف بیمار گوش میکنن .برای بنده دارو تجویز کردن
وبنده دوران درمان راسپری میکنم
بسیار خوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۴/۰۵دکتر خوب ومهربانی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۶درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۲۸سرگیجه شدید مادرم ،که چشم سیاهی میرفت و بسیار حالشون نامساعد بود ولی واقعا از انرژی ومثبت آقای دکتر ،معاینه دقیق و با حوصله ایشون و تجویز خوبشون ممنون هستم ،با از بین رفتن سرگیجه مادرم ،زندگی به من داده شد.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند و تشخیصشون عالیه و باحوصله به حرف بیمار گوش میدهند و داروهایی که تجویز میکنند خیلی خوبه انشاالله همیشه سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱برا میگرنم دارو تجویز کردند عالی بود خدا رو شکر سردرد های مداوم من بهبود پیدا کردند بسیار صبور و با حوصله هستند و به صحبت های بیماران توجه میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸در درمان میگرن عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بله عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خوبی هستند از نطر من چون خیلی رسیدگی میکنن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴سلام. دکتر بااخلاق وخوبی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالییییی بسیار با تجریه و با دانش هستند و رسیدگی عالیییییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۴سکته ی مغزی تحت درمان خداراشکر بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۲۸یکبار برادرم رو ویزیت کردن خیلی عالی بودن وقت گذاشتن و تشخیصشون دقیق بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من میگرن داشتم و با تجویز آقای دکتر سلمان فاطمی بهبود یافتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹با سلام آقای دکتر فاطمی واقعا دکتر خوبی هستند با کمال صبر به حرف بیمار گوش میکنن .برای بنده دارو تجویز کردن وبنده دوران درمان راسپری میکنم
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی با حوصله خوش اخلاق و مهارت زیاد دارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سنگ کلیه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۲۹فعلا تحت درمان هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷یک بار مراجعه کردم دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سرگیجه داشتم بصورت دورانی واقای دکترمنومداواکردن ومیگرن دارم امابه لطف خدااقای دکترمنوخوبکردن خداخیرشون بده بسیارماهروبسیارمهربان هستن ومتعهدومومن میباشند
۱۴۰۰/۰۹/۱۲پدرم وخواهرم پیش ایشون درمان شدن بعد چندسال دردی که کشیدن
۱۴۰۱/۱۱/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۸خوب بودن
۱۴۰۱/۰۷/۰۸بسیار عالی بودند در مورد فلج بلز خیلی به من کمک کردند
۱۴۰۱/۱۰/۱۹