با سلام خانوم دکتر واقعا عالی هستن من زایمانمو پیش ایشون انجام دادم خانوم دکتر از نظر اخلاق وتجربه ی کاری واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده ایشاله که تنشون سالم ودلشون خوش باشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
سلام دکتر بسیار صبور و پرسنل بسیار خوش اخلاق ومهربان دارن بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
برای بارداری تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
من 1ساله عروسی کردم و اقدام به بچه دار شدن کردم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عالی هستن من خیلی دوستشون هم کارشون خوبه هم اخلاقشون واقعا دلسوزن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی بودند در زمینه مراقبت های بارداری و زایمان
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
زخم رحم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
بسیارمهربان وباتجربه
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
عالی بسیار خوش اخلاق و آرام
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
کیست دارم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
مشکلات دوره ماهانه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
من از اول بارداریم پیشه خانم بصیرت میرفتم و الان موقع زایمانمه خیلی تعریفشون شنیدم و خیلی از برخوردشون راضی هستم . مثلشون نیست دیگه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
بسیار خوب من که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
باردار بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
مهربون صبور با وقار عالیییی بود خیلی خوشحالم ک ایشونو انتخاب کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
بسیار دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
برای اقدامات قبل بارداری رفتم و خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
دکتر بسیار عالی خوش اخلاق خوش برخورد و اینکه تشخیص فوق العاده خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
برای بارداری و بعد برای مشکلات زنان پیششون میرفتم و وافعا عالی بودند وبیشتر از همه این اهمیت داره که مسئولینگت پذیر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
باردار
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
یکی از بهترین دکتر زنان هستن من که خیلی راضی ام از ایشون.
رفتار محترمانه صبور و باشخصیت هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
دوار خوب ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوب بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
اخلاق خوب و البته جدی . متبحر هستن . منکه خیلی راضی بودم و هستم . هم بارداری د زایمان اولم پیش ایشون بودم و هم بارداری الانم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
عفونت زنان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
زایمان منو انجام دادن.فوق العادن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
باردار هستم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
من پیش ایشون زایمان کردم از زایمانم راضی بودم خیلی دکتر خوبی هستند و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
خیلی خوب با اخلاق ودست خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عابی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
برای دورای بارداری وزایمان .بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
بارداری
خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
بهترین دکتری است که تابحال دیدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار بسیار بسیار راضی بودم،سزارین انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
برای سونوی داخلی خدمت خانم دکتر رسیدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
هنوز دارم میرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
زایمان،خداروشکر عالی از هرنظر،اخلاق،توجهاتشون،حتی حین زایمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
عاااااالی عااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
برای زایمان و بعد از زایمان مراجعه کردم.
دکتر خوبی هستن و با ظرافت عمل کردن و بخیه زدن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵
تخلیه رحم بسیار عالی وکار بلد هستند ایشان خدا بهشون خیر وسلامتی بده
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱
چند سال هر مورد بیماری زنان داشتم و پیششون رفتم برطرف شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
همه فامیل پیش ایشان میرند وبسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
دکتر عالی مهربان
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
حاملگی سختی داشتم با احتمال بالای زایمان زودرس که با کمک دکتر گرامی مرحله را به سلامت پشت سر گذاشتم و نوزادم را به سلامت به دنیا اوردم.ایشان خیلی خوب و واضح در مورد مشکلتون و داروهایی که باید مصرف کنید توضیح میدهند.
۱۳۹۷/۰۸/۱۴
بارداربودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
برای تولد پسرم و حاملگی دکتر بصیرت دکتر بنده بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
عالی صبور و با علم روز
۱۳۹۹/۰۲/۲۰
زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
زایمان
۱۳۹۷/۰۳/۱۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰
بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۴/۲۸
معاینه پس ازبارداری
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
ایشان دکترخیلی آرام وخونسرد وبامطالعه هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳
عمل لاپاراسکوپی اندومتریوز انجام دادم .الانم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار مهربان با حوصله و حرفه ای و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
زایمان،عالی ب
۱۴۰۴/۰۱/۲۸
عمل لاپارسکوپس انجام دادم و از کارشون خیلی راضیم دکتر خیلی خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
عالی هستند عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵
ایشان بهترین تشخیص پزشکی را دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
زایمان
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
باردارم هزینه طبیعی چقدر در میاد هی یادم میره بپرسم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
صبور هستند و خوب به صحبت ها توجه میکنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عمل هیستروکتمی برام انجام داد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۹
عفونت ادرار
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی بود مسکو
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
پزشک حذق وبسیاربااخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
دکتر دقیق خوب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳
بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
بارداری مراجعه کردم خیلی عالی حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۱۷
زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خوبشدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
عااااالی تشخیص عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
خیلی. عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۰۵
عالی یود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بله همیشه از ایشان تعریف میکنم پیش خانم دکتر بصیرت عمل هیستروکتومی انجام دادم
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
بارداری عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
فوقلاده عالی
۱۳۹۷/۰۳/۱۰
مشکل زنان داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
دکتر فوق العاده ای هستن،تشخیصشون عالیه،پسرم رو زایمان کردن ازشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
عالی بد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
پیش ایشون زایمان کردم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
زایمان و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
از همه نظر عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
خوب با حوصله
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
فوق العاده دکتر صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
لاپاراسکوپی
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بسیار عالی.زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
عالی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
نمونه برداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
دکتر حادق بسیار خوش رو مهربان و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
تازه رفتم وراضیم فعلا
۱۴۰۳/۱۰/۲۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳
برای دوران بارداری خوب بودن ولی سرزایمانم حاضرنبودن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
زایمان
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۶/۲۵
تقریبا راضی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
زایمان
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
چکاپ سالیانه
بسیار خوش اخلاق صبور و دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
مشکلی نداشتم، برای چکاپ اومده بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴
بسیار عااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
سلام، برای موردی که مراجعه کردم، کارشون خیلی خوب بود.
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
عالی و خوب و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
برای بارداذی و عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
چکاپ ساده
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
زایمان طبیعی داشتم خیلی دکتر خوب با اخلاق وباتجربه ای هستنددر یک کلام دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
دکتر خوبی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
دکتر بسیار متبحر و کار زایمانشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
زایمان ع
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
زیر نظر ایشون برای زایمان خودم هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵
عفونت داشتم برط
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
۲زایمان و کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
زایمان دخترم سزارین سال 86بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
بارداری
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عاااااالیه دوبار سزارین داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
عالی بود و زایمانی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
فرزند اولم ایشون بدنیا اوردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
نتیجه عا
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
سلام خی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
برای بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
خارج رحمی عمل کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۸
بخیه زایمان داشتم ک با تجویزشون خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
خیلی خوب بود ولی خوش اخلاق نیس
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
زایمان عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
نظری ندارم
۱۳۹۷/۰۹/۲۰
زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
بیاری زنان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
خیلی با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عفونت زنان داشتم و خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
مشکل رحم رسیدگیکننده خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
سزارین ، دکتر حاذقی هستن و خوب به بیمار گوش میدهند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
خواهرم عمل جراحی کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
بسیار عالی با اخلاق و فوق العاده اگر زایمان بدون استرس م یخواهید به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۵/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
کارشون عالیه زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
معاینه سالیانه. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
باعرض سلام دکترش خیلی عالی من خونریزی داشتم یک جلسه پیشون آمد م خوب شدم واقعا دکتری خوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
باردار بودم درد داشتم و خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دکتر بسیار عالی هستند.من یک زایمان پیششوندانجام دادم و این دومین بچه من هست که پیش ایشون میام
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
سزارین عالی داشتم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
زایمان کارشون عابی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بسیار دکتر خوبی هستند تشخیص عالی دارند
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
در مورد ویار بوده،از خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
سلام دکتر با اخلاق وبا حوصله ومهمتر از همه اینکه خود دکتر ویزیت ومعاینه می کنن دستیار ندارن و یکی یکی داخل مطب میفرستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
فعلا نمیدونم. برای بارداری میرم پیششون.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
دکتر صبور و خوبی بودن.اول درمانم هست.بطور کل با توجه به وقت گذاریشون برا بیمار،راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
عمل لاپاروسکوپی و سزارین ,عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند ۱۶ سال پیش نزد ایشان زایمان کردگ
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
زایمان داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
سلام باردار هستم تازه با خانوم دکتر اشنا شدم ولی هم خودشون هم پرسنل ها شون خیلی خیلی زیاد مهربونن و از طریق چندتا از اطرافیانم با خانوم دکتر اشنا شدم
درود دردوران بارداری ایشان دکترم بودن بسیار ماهر کاربلد و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
باردار بودم کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
مراقبتهای قبل زایمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
بسیار با حوصله و خوش اخلاق و همینطور منشی های بسیار مودب و متشخص
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
من میوم داشتم تمام دکترها گفتن باید رحمم را در بیارم ولی خانم دکتر در کمال ناباوری رحمم را نگه داشتن و میومهام را در آوردن و الان واقعا خوب شدم ایشون دکتر بسیار خوب و دلسوز و مهربانی هستن خدا حفظشون کنه ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶
دکتر صبور و متدین
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
دکترخیلی مهربون بامریضش برخوردعالی دارن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
برای زایمان پیش ایشون رفتم عاااااالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خیلی خوش اخلاق و صبور و کار بلد بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲
برای زایمان رفتم و فوق العاده عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
دکتر باحوصله و صبور و باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
زایمان کردم دکتر خیلی خوبی بود و من راضی یودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
زایمان دخترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸
دکتر خیلی خوبی هستم هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
با انصاف مهربون خوش رفتار عالییییی از همه نظر هرروز دعام پشت سرشونه
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
بهترین زایمان رو داشتم کنار خانوم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
پیش ایشان زایمان کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بادقت و متعهد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
برای زایمان.خوب بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
من توده ای داخل رحم داشتم ایشون تشخیص و نمونه برداری و کوتاژ کردند.
۱۳۹۷/۱۱/۰۴
زایمان.راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
خوب
خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
برای باروری مراجعه کردم که فعلا نتیجه نگرفتم
خود دکتر خوبه ولی منشی ها بسیار بدبرخورد هستند. دقیقا از همون مدل منشی هایی هستند که براشون جوک ساختن!
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
با سلام ایشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
درحال پیگیری درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
خیلی عالی و خوب هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۹
دکتر فوقالعا
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
پزشک بسیار کاربلد و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
من برای کیست درمویید رفتم پیششون و پیشنهاد عمل باز دادن که کاملا منسوخ شده
درمورد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵سلام دکتری خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۳دومرحله زایمان ونتیجه بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۷بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۷زایمانم رو ایشون انجام دادن و کارشون عاااالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۹مشکل نامنظمی پریود و عفونت
۱۴۰۰/۰۵/۱۶سزارین چهارم و عمل عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰مراقبت بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۰۱واسه بارداری
۱۴۰۰/۰۱/۲۹مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۰۵/۲۳خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۷با سلام خانوم دکتر واقعا عالی هستن من زایمانمو پیش ایشون انجام دادم خانوم دکتر از نظر اخلاق وتجربه ی کاری واقعا عالی هستن خدا خیرشون بده ایشاله که تنشون سالم ودلشون خوش باشه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام دکتر بسیار صبور و پرسنل بسیار خوش اخلاق ومهربان دارن بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹برای بارداری تحت نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹من 1ساله عروسی کردم و اقدام به بچه دار شدن کردم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی هستن من خیلی دوستشون هم کارشون خوبه هم اخلاقشون واقعا دلسوزن
۱۳۹۹/۰۴/۰۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی بودند در زمینه مراقبت های بارداری و زایمان
۱۳۹۸/۱۲/۲۶زخم رحم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۶بسیارمهربان وباتجربه
۱۳۹۹/۰۷/۰۲عالی بسیار خوش اخلاق و آرام
۱۳۹۹/۰۸/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۶کیست دارم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکلات دوره ماهانه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸من از اول بارداریم پیشه خانم بصیرت میرفتم و الان موقع زایمانمه خیلی تعریفشون شنیدم و خیلی از برخوردشون راضی هستم . مثلشون نیست دیگه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹بسیار خوب من که راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵باردار بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹مهربون صبور با وقار عالیییی بود خیلی خوشحالم ک ایشونو انتخاب کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶فوق العاده
۱۴۰۳/۰۹/۱۱برای اقدامات قبل بارداری رفتم و خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۴دکتر بسیار عالی خوش اخلاق خوش برخورد و اینکه تشخیص فوق العاده خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۹/۲۹برای بارداری و بعد برای مشکلات زنان پیششون میرفتم و وافعا عالی بودند وبیشتر از همه این اهمیت داره که مسئولینگت پذیر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹باردار
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مراقبت بارداری
۱۴۰۴/۰۳/۱۷یکی از بهترین دکتر زنان هستن من که خیلی راضی ام از ایشون. رفتار محترمانه صبور و باشخصیت هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۰دوار خوب ودلسوزی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱خوب بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۶اخلاق خوب و البته جدی . متبحر هستن . منکه خیلی راضی بودم و هستم . هم بارداری د زایمان اولم پیش ایشون بودم و هم بارداری الانم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶عفونت زنان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳زایمان منو انجام دادن.فوق العادن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بارداری و زایمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۳باردار هستم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶من پیش ایشون زایمان کردم از زایمانم راضی بودم خیلی دکتر خوبی هستند و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۱۸خیلی خوب با اخلاق ودست خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عابی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰برای دورای بارداری وزایمان .بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹بارداری خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶بهترین دکتری است که تابحال دیدم
۱۳۹۹/۰۹/۰۳زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار بسیار بسیار راضی بودم،سزارین انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۱۰خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴برای سونوی داخلی خدمت خانم دکتر رسیدم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵هنوز دارم میرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸زایمان،خداروشکر عالی از هرنظر،اخلاق،توجهاتشون،حتی حین زایمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۴هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عاااااالی عااااالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۱برای زایمان و بعد از زایمان مراجعه کردم. دکتر خوبی هستن و با ظرافت عمل کردن و بخیه زدن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵تخلیه رحم بسیار عالی وکار بلد هستند ایشان خدا بهشون خیر وسلامتی بده
۱۴۰۴/۰۳/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱چند سال هر مورد بیماری زنان داشتم و پیششون رفتم برطرف شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۱همه فامیل پیش ایشان میرند وبسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دکتر عالی مهربان
۱۳۹۹/۰۳/۰۷حاملگی سختی داشتم با احتمال بالای زایمان زودرس که با کمک دکتر گرامی مرحله را به سلامت پشت سر گذاشتم و نوزادم را به سلامت به دنیا اوردم.ایشان خیلی خوب و واضح در مورد مشکلتون و داروهایی که باید مصرف کنید توضیح میدهند.
۱۳۹۷/۰۸/۱۴بارداربودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴برای تولد پسرم و حاملگی دکتر بصیرت دکتر بنده بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی صبور و با علم روز
۱۳۹۹/۰۲/۲۰زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۶زایمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶زایمان
۱۳۹۷/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۳۰بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۴/۲۸معاینه پس ازبارداری
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ایشان دکترخیلی آرام وخونسرد وبامطالعه هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۳عمل لاپاراسکوپی اندومتریوز انجام دادم .الانم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار مهربان با حوصله و حرفه ای و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۴زایمان،عالی ب
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عمل لاپارسکوپس انجام دادم و از کارشون خیلی راضیم دکتر خیلی خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی هستند عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۵ایشان بهترین تشخیص پزشکی را دارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۲۹عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۲زایمان
۱۴۰۳/۱۰/۱۲باردارم هزینه طبیعی چقدر در میاد هی یادم میره بپرسم
۱۴۰۳/۰۶/۱۳صبور هستند و خوب به صحبت ها توجه میکنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عمل هیستروکتمی برام انجام داد
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی خیلی دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۷/۲۹عفونت ادرار
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی بود مسکو
۱۴۰۰/۰۸/۲۴پزشک حذق وبسیاربااخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر دقیق خوب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بارداری
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بارداری مراجعه کردم خیلی عالی حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۱۷زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی بود
۱۳۹۷/۱۱/۱۳خوبشدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عااااالی تشخیص عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷خیلی. عالیه
۱۳۹۹/۰۱/۰۵عالی یود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بله همیشه از ایشان تعریف میکنم پیش خانم دکتر بصیرت عمل هیستروکتومی انجام دادم
۱۳۹۷/۱۰/۲۱بارداری عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فوقلاده عالی
۱۳۹۷/۰۳/۱۰مشکل زنان داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۴دکتر فوق العاده ای هستن،تشخیصشون عالیه،پسرم رو زایمان کردن ازشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶عالی بد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵پیش ایشون زایمان کردم عالی بودن
۱۳۹۹/۱۲/۱۴کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۱۲زایمان و عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹از همه نظر عالی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴خوب با حوصله
۱۳۹۷/۰۲/۰۹فوق العاده دکتر صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۱۹لاپاراسکوپی
۱۳۹۸/۰۶/۰۶خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار عالی.زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۶عالی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱نمونه برداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹دکتر حادق بسیار خوش رو مهربان و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۲تازه رفتم وراضیم فعلا
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳برای دوران بارداری خوب بودن ولی سرزایمانم حاضرنبودن
۱۴۰۰/۰۲/۳۰زایمان
۱۳۹۸/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۶/۲۵تقریبا راضی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷زایمان
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۱۳چکاپ سالیانه بسیار خوش اخلاق صبور و دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مشکلی نداشتم، برای چکاپ اومده بودم
۱۳۹۹/۰۱/۲۴بسیار عااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷سلام، برای موردی که مراجعه کردم، کارشون خیلی خوب بود.
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالی و خوب و حاذق
۱۴۰۰/۰۳/۲۶برای بارداذی و عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۶زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳چکاپ ساده
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی عالی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۰زایمان طبیعی داشتم خیلی دکتر خوب با اخلاق وباتجربه ای هستنددر یک کلام دکتر عالی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکتر خوبی بودن
۱۳۹۹/۰۷/۲۶دکتر بسیار متبحر و کار زایمانشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹زایمان ع
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲زیر نظر ایشون برای زایمان خودم هستم
۱۳۹۹/۰۶/۰۵عفونت داشتم برط
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷۲زایمان و کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴زایمان دخترم سزارین سال 86بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۷بارداری
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عاااااالیه دوبار سزارین داشتم
۱۳۹۹/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی بود و زایمانی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹فرزند اولم ایشون بدنیا اوردن
۱۴۰۰/۰۴/۰۲نتیجه عا
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸زایمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴سلام خی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵برای بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خارج رحمی عمل کرد
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بخیه زایمان داشتم ک با تجویزشون خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲خیلی خوب بود ولی خوش اخلاق نیس
۱۴۰۳/۰۷/۱۳زایمان عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱نظری ندارم
۱۳۹۷/۰۹/۲۰زایمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۳بیاری زنان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بهترین هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عفونت زنان داشتم و خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مشکل رحم رسیدگیکننده خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بارداری
۱۴۰۳/۰۶/۱۱سزارین ، دکتر حاذقی هستن و خوب به بیمار گوش میدهند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۸خواهرم عمل جراحی کردن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار عالی با اخلاق و فوق العاده اگر زایمان بدون استرس م یخواهید به ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱کارشون عالیه زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۵/۰۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲معاینه سالیانه. و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۳باعرض سلام دکترش خیلی عالی من خونریزی داشتم یک جلسه پیشون آمد م خوب شدم واقعا دکتری خوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۰باردار بودم درد داشتم و خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر بسیار عالی هستند.من یک زایمان پیششوندانجام دادم و این دومین بچه من هست که پیش ایشون میام
۱۴۰۰/۰۵/۰۳سزارین عالی داشتم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶زایمان کارشون عابی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند تشخیص عالی دارند
۱۳۹۹/۰۸/۱۹در مورد ویار بوده،از خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷سلام دکتر با اخلاق وبا حوصله ومهمتر از همه اینکه خود دکتر ویزیت ومعاینه می کنن دستیار ندارن و یکی یکی داخل مطب میفرستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷فعلا نمیدونم. برای بارداری میرم پیششون.
۱۴۰۰/۰۹/۱۲دکتر صبور و خوبی بودن.اول درمانم هست.بطور کل با توجه به وقت گذاریشون برا بیمار،راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵عمل لاپاروسکوپی و سزارین ,عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار دکتر حاذق و کار بلدی هستند ۱۶ سال پیش نزد ایشان زایمان کردگ
۱۴۰۴/۰۴/۲۹زایمان داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶سلام باردار هستم تازه با خانوم دکتر اشنا شدم ولی هم خودشون هم پرسنل ها شون خیلی خیلی زیاد مهربونن و از طریق چندتا از اطرافیانم با خانوم دکتر اشنا شدم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکترخوبی هستن خوش اخلاق وآروم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی یودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳باحوصله و صبور
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالین این دکتر
۱۳۹۹/۰۸/۱۹زایمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۶زایمان
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۹/۱۸زایمان وخوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۹برای زایمان هر دو بچم پزشکم بودن و عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵خانم خیلی صبور وخوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱زایمان داشتم ایشون پزشک شیفت بودن اومدن واقعا کارشونم خوب یود راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۰۲برای بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۱۳درود دردوران بارداری ایشان دکترم بودن بسیار ماهر کاربلد و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۴باردار بودم کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مراقبتهای قبل زایمان
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار با حوصله و خوش اخلاق و همینطور منشی های بسیار مودب و متشخص
۱۴۰۴/۱۲/۰۳زایمان سزارین داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲من میوم داشتم تمام دکترها گفتن باید رحمم را در بیارم ولی خانم دکتر در کمال ناباوری رحمم را نگه داشتن و میومهام را در آوردن و الان واقعا خوب شدم ایشون دکتر بسیار خوب و دلسوز و مهربانی هستن خدا حفظشون کنه ازشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دکتر صبور و متدین
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکترخیلی مهربون بامریضش برخوردعالی دارن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲برای زایمان پیش ایشون رفتم عاااااالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خیلی خوش اخلاق و صبور و کار بلد بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲برای زایمان رفتم و فوق العاده عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲دکتر باحوصله و صبور و باسوادی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹زایمان کردم دکتر خیلی خوبی بود و من راضی یودم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۳۹۷/۱۰/۲۲زایمان دخترم
۱۳۹۹/۱۲/۱۸دکتر خیلی خوبی هستم هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰با انصاف مهربون خوش رفتار عالییییی از همه نظر هرروز دعام پشت سرشونه
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بهترین زایمان رو داشتم کنار خانوم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۲پیش ایشان زایمان کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بادقت و متعهد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳خوب است
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای زایمان.خوب بودند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰من توده ای داخل رحم داشتم ایشون تشخیص و نمونه برداری و کوتاژ کردند.
۱۳۹۷/۱۱/۰۴زایمان.راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸خوب خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۵برای باروری مراجعه کردم که فعلا نتیجه نگرفتم خود دکتر خوبه ولی منشی ها بسیار بدبرخورد هستند. دقیقا از همون مدل منشی هایی هستند که براشون جوک ساختن!
۱۴۰۳/۰۹/۲۴با سلام ایشون بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸درحال پیگیری درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی عالی و خوب هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۹دکتر فوقالعا
۱۴۰۰/۰۸/۱۹پزشک بسیار کاربلد و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۲۴من برای کیست درمویید رفتم پیششون و پیشنهاد عمل باز دادن که کاملا منسوخ شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۶برای سزارین پیش ایشون رفتم کاملا راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۴دکتر بس
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار خوب بودند راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۰۴دو بار سزارین
۱۴۰۰/۰۷/۱۷