دکتر نهال اعظمی جراح و متخصص زنان و زایمان با شماره نظام پزشکی ۱۳۵۰۳۹ در اصفهان فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شمس آبادی، جنب ام آر آی اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه ۵، واحد ۵۲ واقع شده است.
دکتر نهال اعظمی از متخصصان برجسته زنان و زایمان در اصفهان است که با شماره نظام پزشکی ۱۳۵۰۳۹ شناخته میشود. ایشان دارای تخصص در زمینه بیماریهای زنان و زایمان هستند و خدمات متعددی در حوزه سلامت بانوان ارائه میدهند. مطب دکتر نهال اعظمی در شهر اصفهان و در خیابان شمس آبادی، جنب ام آر آی اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه پنجم، واحد ۵۲ واقع شده است. این حضور فیزیکی در یکی از مراکز معتبر درمانی شهر، مراجعه بیماران را سادهتر و قابل اطمینانتر ساخته است.
تخصص اصلی دکتر نهال اعظمی جراحی و درمان بیماریهای زنان و زایمان است. علاوه بر آن، ایشان در زمینه جراحیهای زیبایی زنان نیز فعالیت دارند و خدماتی مانند لابیاپلاستی، درمان افتادگی و ترمیم زیبایی را به بیماران خود ارائه میکنند. مدرک تخصصی ایشان در رشته زنان و زایمان تأییدکننده دانش و تجربه بالای این پزشک در حوزه سلامت بانوان است.
از دیگر خدمات دکتر نهال اعظمی میتوان به مراقبتهای بارداری، زایمان بدون درد، انجام سزارین، درمان اختلالات هورمونی و قاعدگی، تنبلی تخمدان، درمان بیاختیاری ادرار، پاپ اسمیر و مراقبتهای سالانه بانوان اشاره کرد. همچنین انجام کربوکسیتراپی برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی و جوانسازی پوست از جمله خدمات زیبایی ارائهشده توسط ایشان است.
نظرات بیماران مراجعهکننده به دکتر نهال اعظمی عمدتاً رضایتبخش بوده است و بسیاری از مراجعین دقت تشخیصی و اخلاق حرفهای ایشان را تحسین میکنند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت توسط دکتر نهال اعظمی وقت رزرو کنند. در جمعبندی، دکتر نهال اعظمی به عنوان جراح و متخصص زنان و زایمان در اصفهان، با مدارک معتبر و سابقه فعالیت در این شهر، یکی از گزینههای قابل اعتماد برای بانوان محسوب میشود.
دکتر نهال اعظمی متخصص زنان و زایمان و جراحی زیبایی زنان است و خدماتی مانند مراقبت بارداری، زایمان، جراحی زیبایی و درمان اختلالات هورمونی ارائه میدهد.
مطب دکتر نهال اعظمی در خیابان شمس آبادی، جنب ام آر آی اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه پنجم، واحد ۵۲ قرار دارد.
بله، نوبتدهی اینترنتی برای ویزیت دکتر نهال اعظمی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فعال است.
اختلالات هورمونی زنان، تنبلی تخمدان، بیاختیاری ادرار، مشکلات بارداری، تیرگی و افتادگی اندام تناسلی از جمله بیماریهایی هستند که توسط ایشان درمان میشوند.
لابیاپلاستی، درمان افتادگی اندام تناسلی و کربوکسیتراپی برای جوانسازی و رفع تیرگی از جمله خدمات زیبایی مطب دکتر اعظمی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، جنب ام ار ای اصفهان، مجتمع هزاره، طبقه ۵، واحد ۵۲
دکتر خوبی هستن.دوسشون دارم
۱۴۰۱/۱۰/۰۹تحت درمان بارداری راضیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷عالییه حرف نداره
۱۴۰۱/۰۴/۲۵تحت درمان هستم ولی با اخلاق و بسیار مهربان
۱۴۰۳/۰۸/۱۶تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هستن و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بارداری و راضی هستم از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالییییییی
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بارداری
۱۴۰۰/۰۵/۲۶هنوز نتجه ای نگرفته ایم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۱۰/۱۴به حریم خصوصی بیمار احترام میذارند و رفتار محترمانه دارند...عفونت داشتم مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴چک آپ و عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷پزشکی حاذق مهربان دلسوز چه خوبه که هستین خانم دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خیلی کارشون و برخوردشون خوبه و محیط ارومی دارن و وقت زیادی برا بیمار میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خود خانم دکتر خوب و خوش برخورد هستند. ولی مطبشون معطلی زیاد داره. رفتار ماماشون هم زیاد جالب نیست
۱۴۰۴/۱۱/۰۹مهربون با شخصیت و خوشرو کارشون هم خوبه
۱۴۰۲/۱۲/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۲عفونت که کاملا برطرف شد
۱۴۰۱/۰۳/۰۶فعلا نظری
۱۴۰۳/۰۸/۱۰چکاب دوره بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴برای معاینه رفتم، رفتارشون بسیار محترمانه بود. همچنین به حریم شخصی بیمار احترام میزارن.
۱۴۰۲/۰۶/۲۰بسیار صبور و ماهر
۱۴۰۱/۰۶/۱۰خیلی باحوصله و ارامش
۱۴۰۳/۱۲/۰۲در حال درمان هیتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر خوب و با حوصله بسیار مهربان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱باردار
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴خیلی دقیق و با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۷فوق العاده پزشک خوب و صبورین، واقعا همونطور که میگن ادم حوصله دارو دلسوزین
۱۴۰۳/۱۱/۱۳خانم صبوری بودن و فعلا دارم باهاشون درمانم رو ادامه میدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عالی بسیار خوش برخورد و انرژی مثبت
۱۴۰۰/۰۵/۱۹تشخیص شون عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۱عفونت داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عفونت داشتم جوابدهی عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱در حال درمان
۱۴۰۱/۰۷/۳۰من چهارسال بیمار ایشون هستم راضی ام ولی رفتار منشی شون خیلی زننده اس و ادعای پزشکی دارن ای کاش خانم دکتر در این مورد تجدید نظر میکردن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بسیار خانم دکتر مهربون و کاردرست
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر 7وش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عفونت داشتم درمان شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۶کارش خیلی خوب بود و حریم خصوصی را رعایت میکردن.توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۹عالی...
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵دکتر خوبی هستن و ما راضی بودیم ازشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۳صبور و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۱۱نیومدم قبلا
۱۴۰۳/۰۸/۰۲در حال درمانم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲پزشک محترمی هستند ولی انگار حوصله ی گوش دادن به سوالای آدم رو ندارن شاید برای شما تکراری باشه ولی برای ما اولین تجربی موظفید با صبوری جواب بدید
۱۴۰۵/۰۱/۲۶عفونت داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بهبود پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ازتون خواهش می کنم اپیدرال نکنید هنوز بعد یک ماه کمر دردم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵چکاپ سالانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتری با معلومات عالی وبسیار متشخص ومهربان
۱۴۰۱/۰۸/۰۵تشخیص آندومتریوز
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالییییی وتشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۰۷با دقت و
۱۴۰۱/۰۵/۰۱مشکل کیست
۱۴۰۱/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۵راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵مشکل هورمونی فعلا آزمایش دارم نشان بدم ولی دکتر فوق العاده صبور و مهربونی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲معاینه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار خوش برخود بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۹دکتری بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵پزشک خوب و مقبولی هستن من فقط یک بار پیش ایشون ویزیت شدم و هنوز شناختی ب اون صورت ندارم اما در برحورد اول مهربون و خوش خنده بودند و از لحاظ دارو و معاینه هنوز ب ایشون مراجعه نداشتم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰فوقوالعاده هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۵خانم دکتر عزیز تجربه زایمان طبیعی راحت و بی استرسی که پیش شما داشتم و پرسنل خوب بیمارستان از بهترین خاطرات زندگی منه، ممنونم واقعا
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰باردارم از شهرکرد میام پیششون واقعا دکتر خوش اخلاق وبادرک و دلسوزی هستن فوق العاده رسیدگی خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عفونت ونامظمی پریود رفتم عالییییی بودن و باحوصلهودپست داشتنی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶مشکل هورمون داشتم فعلا دارو میخورم حس میکنم واقعا عالی بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۰سلام من پریودی نامنظم داشتم که الان خداروشکر تنظیم شده واقعا خانوم دکتر صبور هستن و مریض ها رو خیلی خوب ودقیق معاینه میکنن ازشون تشکر میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰عالی وخوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴زایمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۹راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰تازه آشنا شدیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر خوب و دقیقی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل قارچ داشتم و در کمتر از ۵روز درمان شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷زایمان دخترم عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۲ادامه درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۴خوش اخلاق و باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بنده از کارشون راضی بودم.اخلاقشون هم بسیار خوب هست.
۱۴۰۱/۱۱/۰۸واسه چکاپ اولیه رفتم هنوز درمان شروع نکردم ولی انتظار خیلی طولانی حدودا سه ساعت و نیم خیلی ازار دهنده ست باتوجه به اوضاع بیمارها نیم ساعت تاخیر قابل درکه ولی در این حد باید مدیریت بشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکتر فوق العاده اروم و مهربونی هستن من هنوز زیر نظرشون هستم داروهایی که دادن فوق العاده بود و من در حال درمان هستمممنون ازتون️
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بارداری
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خانوم دکتر بسیار عالی بودن اخلاق و رفتار باردار هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱در خصوص بارداری رفتم پیششون و کاملا راضیم از اخلاق خوب و حرفه ای بودنشون
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتری هستند بسیار مهربان وخوش اخلاق وکار بلد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹باردارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بسیار صبور و تشخیص عالی و برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۱۸در حال درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالی بود با حوصله خون گرم مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶پزشک خوب و خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار خو
۱۴۰۰/۰۵/۰۹زایمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴پاپسمیر
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عفونت رحم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱مشکل خاصی نداشتم ولی بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۵باردارم و خیلی وقت میزارن و دقت شون خوبه
۱۴۰۱/۰۴/۰۷هم برخورد پرسنل و هم پزشک بسیار محترمانه بود با اینکه شلوغ بود خیلی با حوصله جواب میدادند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸من تا حالا خیلی دکتر زنان رفتم ولی برا اولین بار بود که دیدم تک نفره ویزیت میکنن وخیلی احساس ارامش به ادم میدن درمانشون هم واقعا عالی بود منشی وماماشون هم بسیار خوش اخلاق و مهربون هستن مممنون از تیم خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۱خانم دکتر اعظمی عالی هستن و پرسنل مطب حرفه ای هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوش اخلاق و برای مریض وقت می زارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵معاینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۰فوق العاده
۱۴۰۰/۱۱/۰۴قبل از بارداری
۱۴۰۱/۰۳/۱۶تحت درمان خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷به عنوان جلسهی اول
۱۴۰۰/۰۵/۱۳برای سندروم پلی کیستیک تحت نظر هستم ایشون پزشک مهربانی هستند و برای مریض وقت میگذارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب بودند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر خیلی خوبی بودن من ازشون راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۷مشکلی نداشتم،برای اقدام به بارداری مراجعه کردم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰دکتر با تجربه و خوش اخلاق تشخیص عالی از همه نظر وقتی با ایشون صحبت میکنی قشنگ حرفاتو گوش میکنن طوری که احساس ارامش میکنی خیلی ممنونم ازشون منشی خوش اخلاق همه چی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوش اخلاق و روشنفکر، با سواد، از انتخاب ایشان بسیار راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار با دقت در تشخیص و تجویز
۱۴۰۳/۰۲/۱۶خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار خوش اخلاق کار بلد حرفه ای /و عالی /
۱۴۰۴/۰۹/۲۳با آرامش و انرژی خوب به بیمار رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بخاطر توده در سینه مراجعه کردم و فعلا مراحل اولیه درمان را سپری میکنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳خیلی خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۵دکتر بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۵عالیییییی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن...و بسیار برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بار اول بود به پزشک زنان مراجعه میکردم و تجربه خوبی بود بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲مشکل میوم خوب بوده
۱۴۰۲/۰۵/۰۳جراحی لابیا و تزریق ژل داشتم، بسیار راضی بودم هم از کار و علمشون و هم از اخلاق خوبشون
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی عالس
۱۴۰۳/۰۴/۰۷راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خوب بودند هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۳زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار عالی و صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار دکتر مهربان و صبوری هستند و در عین مهارت و تخصص ، بسیار خوش برخورد و راهنما خوبی میباشند
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عفونت داشتم که درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار با حوصله و بادقت معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار خوب و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار صبور وعالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵درمان عفونت
۱۴۰۴/۰۸/۳۰سلام بله صد درصد کمک میکنه راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۴خووووب
۱۴۰۱/۰۴/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۴خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بسیار با سواد و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۲بسیار خوش برخورد و صبور و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۱شروع مراقبت های پیش از بارداری
۱۴۰۳/۰۴/۰۷پزشکی بسیار مسئولیت پذیر هستند که همیشه با حسن خلق با مراجعین شون رفتار میکنند. خدا رو شکر من الان با همه مراقبت های ویژه ای که خانم دکتر توصیه کردند دخترم به دنیا اومده و خیلی خیلی از ایشون و پرسنل با تجربه مطب شون راضی هستم. امیدوارم که سلامت باشند.
۱۴۰۱/۰۶/۰۷عالی صبور
۱۴۰۰/۰۴/۲۱خیلی خوب ب حرفای مریض گوش میدهند
۱۴۰۰/۰۷/۱۷رسیدگی شون را دوس داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوبن خوش اخلاقن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶من یک بار رفتم خدمت ایشون اول اینکه وقت کافی برای بیمار نمیزارن و اجازه نمیدن کامل مشکل رو توضیح بدیم وعذر میخوام موقع معاینه به شخص من احساس راحتی نداشتم چون ایشون پزشک هستند واین جایزه رو دارن به حریم خصوصی وارد بشن ولی دستیار ایشو ومنشی ایشونم موقع معاینه اونجا بودن واین منو خیلی اذیت کرد احساس بدی داشتم خیلی بد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵عااالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱چک آپ شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۷با حوصله
۱۴۰۱/۰۳/۰۱همه چی عالی بود هم پزشک هم پرسنل مطب
۱۴۰۵/۰۲/۱۲با دقت
۱۴۰۳/۰۶/۱۵معلوم نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۸اگه با بیمه کار میکردن خیلی بهتر بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۷باحوصله بودند وقت کافی گذاشتند
۱۴۰۱/۰۲/۳۰عالی ترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲Hpv مثبت خیلی دلسوز بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تت لتت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴در مورد کارشون زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۴/۳۱چکاپ.عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۴خیلی خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار باحوصله، دقیق، مشکلم کامل رفع شد
۱۴۰۱/۰۳/۱۸برای ویزیتمخیلی وقت گذاشتن
۱۳۹۹/۰۹/۱۴عااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵خیلی عالی بودن. همین که با حوصله گوش میدادن و با دقت جواب میدادن عالی بود.
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب و عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۵تحت درمان ، هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۰۶صبور پر از انرژی مثبت احترام به بیمار
۱۴۰۰/۰۳/۲۲فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عالییبیییی
۱۴۰۲/۰۶/۲۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱زایمان انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بله خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام دکتر بسیار خوب و مهربانی هستن برای عفونت شدید قارچی مراجعه کردم و خیلی عالی درمان شدم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۶مهربان خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۲۴چکاپ پیششون انجام میدم ،خانم دکتر عالیه خوش انرژی باسواد خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۳/۰۱/۲۱به موبایل ایشان زنگ زدم جوابگو بودند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خیلی باحوصله هستن وهر بیمار را به تنهایی ویزیت میکنن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵سلام، برای چکاب پیششون رفتم بسیار خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خوب بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۹بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۱۴بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۹هنوز که نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸مراقبت بارداری
۱۴۰۱/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۲یه بار پیششون ویزیت شدم ولی خیلی راضی بود الانم تحت نظر هستم خیلی اخلاقشون خوبه و سرحوصله گوش میدهند و جواب میدهند و تشخیص عای
۱۴۰۰/۰۲/۲۴واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۳/۲۰عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۰۲برا مریض وقت می زارن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بی نظیر
۱۴۰۱/۰۴/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۱من مشکل پریودی داشتم ک حل شد بعد پنج ماه مجدد پریود نمیشم میخام مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سال های قبل از بارداری در حین بارداری و بعد از زایمان بیمارشون بودم خیلی خیلی خوب و مهربون و باسوار و ماهر در حیطه فعالیتشون در کل بهترینن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار دکتر با تجربه و خوشبرخورد و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶واسه پاپ اسمیر رفتم خیلی باحوصله به حرفام گوش دادن وخیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عفونت قارچی. ی ویزیت رفتم خوب بوده خیلی
۱۴۰۰/۰۱/۱۸اخلاقشون خوب بود ولی تشخیصشون خوب نبود رفتار منشی هم بسیار مامحترمانه بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۲عاااااالی️️
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار خوش اخلاق و مهربان و کاربلد تک تک بیمار را ویزیت میکنند و خیلی عالی وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۵/۱۸