برای دریافت نوبت از دکتر حلما محسنی متخصص زنان و زایمان در اصفهان، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر حلما محسنی متخصص زنان و زایمان در اصفهان: خیابان شمس آبادی، روبه روی بیمارستان عیسی بن مریم، ساختمان آریاسپهر، طبقه چهارم، واحد ۴۱۴
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر حلما محسنی متخصص زنان و زایمان در اصفهان حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر حلما محسنی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، روبه روی بیمارستان عیسی بن مریم، ساختمان آریاسپهر، طبقه چهارم، واحد ۴۱۴
صبور و با آرامش ،اخلاق بسیار عالی، در حرفه خود بسیار کار درست ،دقیق و بسیار ریز بین
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بسیار با حوصله و با دقت به همه سوالات پاسخ میدن
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ازلحاظ برخورد منشی و محیط و ذخلاق خودشون واقعا عالی بود آرامش خاصی به آدم میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خوش اخلاق و رفتار مناسب مهم ترین نکته برای هر دکتر ک ایشون عالی بودن فعلآ تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار صبور و
۱۴۰۴/۰۳/۰۶خیلی دکتر خوب و صبوری هستن به حرف بیمار با دقت گوش میدن داخل مطب معطلی نداره در کل خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتری صبور مهربان و تجربه داری بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار صبور مودب مهربان و با سواد با حوصله زیاد به حرف بیمار گوش میدادن درکل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰من مشکل خونریی در بارداری داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خیلی راض
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دخترم برای بار اول عادت ماهیانه شدن بردم پیش شون بسیار دکتر با اخلاق بودن،تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲سلام خانم دکتر بسیار فهمیم در درمان
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱لکه بینی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خوش برخورد و کار بلد هستند تجویزشون عالی بود فعلآ در حال درمان هستم انشالله همیشه موفق باشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۸پاپسمی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر و منشی بسیار خوش برخورد محیط مطب آرام و شیک
۱۴۰۵/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۵صندلی های راحت، مطب تمیز، فضای خوب مطب، منشی خوش اخلاق، معطلی کم و در نهایت دکتری بسیار دوست داشتنی
۱۴۰۵/۰۱/۱۶دکتری بسیار عالی وخوش برخوردی هستید من الان باردارم وتحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲از مطب تا لاین پذیرش تا خود پزشک عالی نمره ۲۰ پیشنهاد میکنم حتما مراجعه کنید من تحت درمان هستم و خداروشکر رو به بهبود هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۳بسیار مطب شکیل و زیبا با منشی خوش برخورد و مودب . معطلی بسیار اندک دکتر بسیار خوش برخورد و زمان کافی برای بیمار می گذارند.تمام سوالات را با صبر و حوصله پاسخ می دهند و حس خیلی خوبی منتقل می کنند و داخل مطب سونوگرافی داخلی و تست پاپ اسمیر میگیرند ک بسیار خوب هست
۱۴۰۵/۰۳/۰۲بسیار باحوصله و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برای چکاپ به خانم دکتر محسنی مراجعه کردم بسیار با حوصله و با اخلاق مشکلم رو بررسی کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خانم دکتر خیلی با حوصله و خوش برخورد هستن و به همه سوالا کامل و جامع پاسخ میدن. مطب خیلی تمیز و شیک
۱۴۰۵/۰۱/۲۶در حال درمان هستم. عفونت داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خانم دکتر بسیار با حوصله و مهربان بودن ،مطب بسیار تمیز و شیک ومنشی خوب اصلا معطلی هم نداشت به طور کلی راضی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار صبور هستن و برای هر بیمار تایم کافی میگذارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۸دکتر بسیار عالی خوش برخورد و صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی بود همیشه در زندگی موفق باشند ️️
۱۴۰۴/۰۶/۲۲در دوران بارداری هستم و تحت نظر خانم دکترم بسیار صبور و مهربان و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی با صبر و حوصله معاینه کرده و تشخیص میدن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲اولین دکتری هستن که برام تشخیص درست دادن و واقعا به سوالات جواب میدن و اهمیت میدن
۱۴۰۵/۰۳/۲۰