دکتر شیوا توتونیان متخصص زنان، زایمان و نازایی با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۳۵ در شهر اصفهان فعالیت دارد. مطب دکتر شیوا توتونیان در خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۱۰ واقع شده است.
دکتر شیوا توتونیان، متخصص زنان، زایمان و نازایی، با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۳۵ یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه سلامت زنان در شهر اصفهان است. ایشان دارای مدرک تخصصی زنان و زایمان بوده و سالها در زمینه درمان بیماریهای زنان، مراقبتهای دوران بارداری، درمان ناباروری و انجام جراحیهای زیبایی زنان فعالیت میکند. مطب دکتر شیوا توتونیان در خیابان شمس آبادی اصفهان، چهارراه قصر، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۱۰ قرار دارد که دسترسی مناسبی برای بیماران این شهر فراهم میکند.
دکتر شیوا توتونیان علاوه بر تخصص اصلی خود در زمینه زنان و زایمان، در حوزه جراحی زیبایی زنان نیز خدمات ارائه میدهد. مراجعهکنندگان میتوانند برای مشاوره درباره مسائل نازایی، مشکلات قاعدگی، مراقبتهای پیش از بارداری و درمان بیماریهای شایع زنان به ایشان مراجعه کنند. ایشان به عنوان متخصص زنان و زایمان در اصفهان، خدمات جامعی را در زمینه غربالگری سرطانهای زنان، مشاوره پیشگیری از بیماریهای مقاربتی و انجام جراحیهای ترمیمی و زیبایی ارائه مینماید.
با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، بیماران میتوانند بدون نیاز به تماس تلفنی، نوبت خود را به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر رزرو کنند و در زمان تعیینشده به مطب مراجعه نمایند. دکتر شیوا توتونیان همواره تلاش داشته تا با ارائه مشاوره دقیق و رعایت اصول اخلاق پزشکی، رضایت مراجعین خود را جلب کند. بسیاری از بیماران از تشخیص درست و تجربه مثبت خود در مراجعه به این پزشک ابراز رضایت داشتهاند. در جمعبندی، دکتر شیوا توتونیان، متخصص زنان، زایمان و نازایی در اصفهان با شماره نظام پزشکی ۹۹۹۳۵، گزینهای مطمئن برای دریافت خدمات تخصصی زنان و جراحی زیبایی در این شهر محسوب میشود.
ویزیت دکتر شیوا توتونیان در مطب شمس آبادی اصفهان در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و سهشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ انجام میشود.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت ویزیت دکتر شیوا توتونیان را رزرو کنند.
خدمات جراحی زیبایی زنان توسط دکتر شیوا توتونیان شامل لابیاپلاستی، پرینورافی و سایر عملهای ترمیمی ناحیه تناسلی زنان است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قمرالدوله، طبقه دوم، واحد ۲۱۰
واقعا اون نظرهایی که نوشته بودن درست بود،برخورد خانم دکتر عزیز عالی فوق العاده صبور مهربان و دلسوز،پرسنل عالی، برای عفونت مراجعه کرده بودم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶تویه حیطه تخصصش بی نظیروفوق العاده کاربلد
۱۴۰۴/۰۴/۱۵بسیار عالی صبور و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۳پزشک بسیار حرفه ای و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار عالی بودن من آی یو آی انجام دادم هنوز مشخص نیست نتیجه اما خیلی خوش برخورد و با حوصله بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بارداربودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵برای بارداری و زایمان به ایشان مراجعه کردم. دکتر بسیار حاذق و با تجربه و از همه مهم تر خوش اخلاق و باحوصله به تمام سوالات پاسخ میدن. عالی عالی عالی.
۱۴۰۴/۰۶/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰برای عفونت و تاخیر پریودی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱پریود نامن
۱۴۰۲/۱۰/۰۶فعلا تحت درمانم اما بسیار دکتر با اخلاق و باشخصیت هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲از ویزیت وکار واخلاقشون فوقالعاده راضی ام ودوستشون دارم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶زایمان
۱۴۰۲/۰۹/۱۶کیست در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پریودی نامنظم درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر خیلی خوب وبا تجربه ای هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۳بسیار دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۹دکتربسیارعالی وخوش اخلاق و باتجربه
۱۴۰۲/۱۲/۱۴زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بارداری
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۱دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر صبور با
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مراقبت بارداری پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالی خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار عالی، باسواد و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل خونریزی داشتم هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار خوش برخورد، باسواد و متبحر در محیطی کاملا امن و آرام
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی خیلی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲تحت درمان جهت بارداری
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷هردوزایمانم زیر نظرشون بودم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر بسیار بادقت وبا سوادی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بارداری
۱۴۰۲/۱۱/۱۷باردار بودم و زایمان خوبی داشتم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶بسیار باحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر مهربان وصبور
۱۴۰۴/۰۵/۱۶برای زایمان پیششون بودم.خیلی با حوصله و دقیق کار انجام میدادن و واقعا برای بیملر وقت میذاشتن.من خیلی راضی بودم ازشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عفونت که خداروشکر به کمکت دکتر توتونیان برطرف شد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱خوب بودن صبور
۱۴۰۴/۰۲/۰۷آزمایشات زایمان
۱۴۰۴/۰۳/۲۹برای زایمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خیلی خوب و مهربان و با تجربه بودن برای
۱۴۰۴/۰۵/۲۲من فعلا اولین بار رفتم پیشش وتحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عااالی بهترین دکتری که میشناسم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸مراقبت های بارداری
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر خیلی خوبی هستن با اولین ویزیت نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر بسبار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۰۳من لیزر جواب نمیگرفتم و اصولا بدن پر مویی داشتم قبلا پیش یه متخصص رفته بودم با اینکه پریودی هام مشکلی نداشت برام ال دی نوشت وقتی پیش خانم دکتر رفتم گفت پریودی هات هیچ مشکلی نداره و من چرا باید برات الکی قرص بنویسم این وجدانشون واقعا برای منی ک یک دکتر ب اصطلاح معروف و متخصص با درمان اشتباهش باعث بهم زدن تعادل بدنم شد خیلی قشنگ بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۲پزشک خوبی هست و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خانم دکتر فوقالعاده عالی هستند. بسیار صبور و برای هر مریض حداقل ۳۰ دقیقه وقت می زارن و به تمام حرفای بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عالی بودن وراهنماییاشون خیلی خوب بود راضی بودم ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۰۹مهربان خوش رو هستن وتجربه بالای دارد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸زایمان دخترم با ایشون بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶سلام فعلا هنوز هیچ واسه بارداری پیششون میرم از لحاظ اخلاق و برخورد عالی اند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بارداری و زایمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸برا فیبروم مو میوم مراجع کردم که فعلا برا نمونه برداری و آزمایش نوشتن جوابا ببرم ببینند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰من دوره بارداری مو زیر نظر شون بودم عالی عالی هم دارو های که میدن عالیه هم رسیدگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱با شخصیت با حوصله صبور با سواد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بهترین هستن خوش برخورد بی نظیر و دلسوز ️
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی بودن ایشون با حوصله و کار درست و خوش اخلاق من چکاپ داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۹سلام رحم درآوردم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سر بارداری دومم با ایشون بودم کارشون عالی بود ده سال پیش
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار کار دلسوز مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۰۱من برای مراقبت های بارداری و زایمان پیش ایشون بودم واقعا کارشون عالی بود هم دکتر با اخلاق هم کاربلد
۱۴۰۴/۰۳/۱۵جواب آزمایش میخام نشون بدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶تحت نظر برا زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰هنوز بدنبال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۲بهترین دکتر بودند خیلی با حوصله وقت گذاشتن،کاربلد بودند ممنونم از خانم دکتر مهربونم و دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برای چکاپ رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵باردار
۱۴۰۴/۰۸/۱۸اولین بار رفتم خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۸زایمان سزارین
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عالی به صحبت ها گوش و نتیجه رو میگن
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بهترین
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ازهمه نظر عاالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶زایمان کردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰برای چک
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بسیار دکتر عالی و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی بودن تو برخورد در چکاپ توجه به علائم داروشونم استفاده کردم سریع اثر کرد و مشکل بر طرف کرد ولی تا تمام شدن دارو دارو را مصرف میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار باسواد و کار بلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دکتر علی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱زایمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۵فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی عالی هستن با حوصله به حرفا گوش میدن و ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عفونت های زنانه
۱۴۰۲/۰۸/۲۹خانم دکتر کار تون خیلی عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۸فعلا در مرحله تشخیص بیماری هستم هنوز جواب آزمایش و سونوگرافیمو نگرفتم اما از برخوردشون و نوبت دهی کاملا راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مهربونه
۱۴۰۲/۱۰/۱۱زایمان طبیعی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۰۱همسرم مریضش هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عفونت مکرر، درمان هیچ پزشک و دستگاهی اصفهان نتونست این مشکلو حل کنه جز ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۱واقعا دکتر خوب و مهربانی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳برای مشکل قارچ مراجعه کردم عالی بودن هم برخورد هم درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲من با یه نسخه پیش خانم دکتر خوب شدم اندومتر داشتم واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خیلی خو
۱۴۰۳/۰۵/۱۸بسیار صبور و با تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۱گرگرفتگی داشتم فعلا رفتم سونوگرافی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بی نظیر
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵دکتر خیلی خوب و خ
۱۴۰۳/۰۹/۲۲من فراره
۱۴۰۴/۰۹/۱۲درود،چکاب داشتم دکتر بسیار با حوصله ومهربون
۱۴۰۴/۰۳/۱۳زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳خانم دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر با اخلاق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱زایمان سزارین داشتم پیش ایشون بسیار عالی خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲مشکل آندومتریوز داشتم دارو دادند خیلی تاثیر داشت فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸برای زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۴عالی بودن دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳دکترفوق العادیه هستندکارش عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴زایمان عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰زایمان سزارین
۱۴۰۳/۰۸/۰۹زایمان
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر باعلم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸برای اولین بار بود که پیش ایشون میرفتم،
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلیییییی عالیییییی
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی وبینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷تحت درمان هستم.اما رفتار و برخوردشون عااالی و صبور بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تحت درمانم ولی دکتر خوش برخوردیه و به حریم خصوصی خیلی اهمیت میده
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار دکتر خردمندی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی دکتر عالی و با تجربه ای است
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تحت درمان فیبروم هستم اخلاق ایشان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتری فوق العاده مهربان ودلسوز و درکارخود بسیار ماهر
۱۴۰۲/۰۹/۱۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۶من الان از داخل زایشگاه و بعد سزارین دارم این نظر رو ثبت میگنم. بعد از نه ماه مراقبت میتونم بگم خیلی خیلی راضیم خانم دکتر بسیار باشخصیت،صبور،مهربان،با حوصله و متخصص هستند و به شدت برای وقت و حریم خصوصی بیمار ارزش قائل هستند و خیلی صمیمانه برخورد می کنند. امیدوارم همیشه سالم و پرتوان باشند
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۴عالی بودن..
۱۴۰۳/۱۲/۱۶با سلام وعرض ادب.من از مجردی تا الان که متاهل شده ام خانم توتونیان را میشناسم و دکتر بنده هستن واقعاا ازشون راضی هستم در همه زمینه ها زنان.زایمان در همه موارد ایشون فوق العاده هستن.
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر خوبی هستند بخصوص داخل تشخیص و دارو درمانی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام عالی هستن صبورمهربان با حوصله تشخیص درمان عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالیه خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خیلی خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱واقعا دکتر خوش اخلاق خوبی من نه ماه زیر نظر خانم دکتر بودم تا موقع زایمان ممنون ازشون ️️️
۱۴۰۴/۱۰/۰۲بهترین و خوش و اخلاق ترین و صبورترین دکتر ازبارداری تا تولد دوتا فرزندم دکتر من بودند و همچنین مراقبت های بعد از زایمان خودم و چکابهای زنانه
۱۴۰۲/۱۱/۱۶بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷راضی بودم و کیست درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار خوش رو وبا تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خانم دکتر فوق العاده عالی هستن بسیار باسواد و صبور و مهربان وقت گذاری عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوش اخلاق و نفس پربرکتی دارند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷ممنونم از خانم دکتر با تجربه ومهربان من فیبروم های زیاد رحم داشتم کامل رحم رو جراحی کرد الان ۶روز از عملم می گذره واقعا راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر بسیار خوب و محترمی هستن و کامل منو در جریان بیماریم گذاشتن .فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بارداری کامل و سزارین پیششون بودم بی نظیر هستند و الان هم آی یو آی کردم عالی بود و نتیجه دلخواه شد رفتار دکتر و متانتشون هم حرف نداره من با اینکه از یه شهر دیگه میام اما فقط انتخابم ایشونه فوق العادن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر خوب و پرحوصله ایه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکترمهربان خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۲۳من تحت درمانم هنوز جوابی ندیدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۷دکتر مهربون و خوش اخلاق م درجه یکی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر بسیا
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴واسه چکاب رفته بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۴دکتری بسیار خوب و با صبر و حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی بودن،خوش بر خورد و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۹مشکل رحمی داشتم که ایشان بامهارت تمام رحمم را درآوردندو مرا ازتمامی مشکلاتم راحت نمودند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴دکتری با سر رشتخ ی بالا
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دوران بارداری
۱۴۰۴/۰۸/۳۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتری با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر من برای دوران بارداری و زایمان بود ک ب خوبی انجام شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۴زایمان
۱۴۰۲/۰۹/۲۹بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۰۹ایشون دکتر زایمان من بودن، ارامش و حس خوبی که میدن در کنار کار حرفه ای شون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶قبل از چکاپ کامل پزشکی نظری نمیدن و این خیلی عالیه.
۱۴۰۴/۰۲/۲۴زایمان
۱۴۰۲/۱۱/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۲۲راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بسیار خوش برخورد بودن وبه تخصصشون وارد ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عاااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خیلی دکتر خوبی بود برای زایمانم تحت نظرش بودم زیر وزرنگ زایمانم اورژانسی سریع خودش رو رسوند دست مریزلد
۱۴۰۴/۰۱/۱۴سلام دردوران بارداری پزشک من بودند وبسیار پزشک حاذق و خوش اخلاق و باتجربه ای هستند.من راضی بودم و ازشون تشکر میکنم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بارداری
۱۴۰۴/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴دکتر بسیار با حوصله و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۳تشخیص پزشک عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲خانم دکتر خیلی صبور و مهربان و رفتار متشخص داشتند کارکنانشان هم خوش برخورد....مشکل من فیبروم و کیست سینه که در حالا حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بسیار با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بارداری مراجعه کردم بشدت دکتر خوب و با مسولیت هستند من هر زمان به ایشون زنگ زدم در دسترس بودن به شدت متعهد هستند و خوش برخورد و عالی خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۱۹خوب وعالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹فعلازیرنظرشون هستم تاببینیم خداچی میخاد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بد نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۲اقدامات قبل از بارداری
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بارداری . عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷آندومتر دارم چند سری رفتم فعلا نتیجه ندیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳