من برای بارداری وتا بعد از زایمان پیش خانم دکتر میرفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
واقعا دکترش عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۱
برای زایمان عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
عالی بهترین و صبورترین دکتر و کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
حاملگی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
مدتهاعفونت داشتم.دکترهای دیگه نتونسته بودن درمانم کنن ولی ایشون بسیار توانا هستن و مشکلم رو حل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیار خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
دکتر ماهر و باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
خیلی با سواد هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
بیمار ایشان بودمدر بیمارستان الزهرا
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۷/۰۴/۱۰
عالی و بسیار مودب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
من نمیتوانم چیزی بگویم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
زایمان
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
مشکل زنان داشتم حل شد عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
بار دار بودن و زایمان خوبی داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۲۶
خیلی عالی. بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
بسیار مهربان و با محبت هستن فعلا تحت درمانم بدلیل خونریزی های مداوم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
تشخیصشون درست بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
دکتر خیلی خوبی است
۱۳۹۹/۰۱/۲۸
من یازده سال پیش پیش خانم دکتر شارمی زایمان کردم و پیش ایشون تحت نظر بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
زیگیل تناسلی داشتم دکتر درمانم کرد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
حدود 15 سال یمارشون بودم دوبار سزارین شدم یبار جراحی داشتم واقعا خانم دکتر استادن الهی هرجا هست همیشه شاد وسلامت باشن
۱۳۹۹/۰۱/۲۳
جراح من بوده ولی هنوز ندیدمش
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
عاااالی.تنها دکتری هستن که بهشون ایمان دارم
۱۳۹۷/۰۲/۱۴
برای زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
بررایچکاپ
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
کیست با دارو برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۴
بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
بهترین دکتر توی رشت بودن و درخانواده افراد زیادی نازا بودن که معالجه شدن توسط ایشان
۱۳۹۷/۰۷/۱۳
ایشون 20ساله که پزشکم بودن ولی نمیدونم الان هم ویزیت میکنن یا نه من پزشکی مثل ایشون ندیدم ماهر و دلسوز
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
عمل کردن خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
پروسه ی زایمانمو با ایشون طی کردم،فوق العاده راضی بودم.
۱۳۹۷/۰۴/۲۰
سلام من در زمان بارداری و مراقبتهای بارداری به ایشون مراجعه کردم و جفت فرزندم و خانم دکنر شارمی دنیا آوردن؛جدا از تخصصشون که عالی و حرفه ای هست اخلاقشون با بیمار خیلی خوبه وبراشون وقت میزارن بسیار خوش قول نیز می باشن؛کلا حرف ندارن عالیتر تز عالی
عمل کرد منو تازه
۱۴۰۰/۰۲/۲۷بارداری ،عالی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۲۶عالی بودن .تجربه ی زایمان سزارین
۱۳۹۹/۱۰/۱۳من عاشق خانم دکتر هستم و خواهرام و مادرم پیش ایشون زایمان کردن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶برازایمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۱/۱۹زایمان بسیار دکتر عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۹خیلی دکترخوبیه یکی ازفامیلام مبتلابه سرطان رحم بودتحت نظردکترشارمی بودخوب شدحالاخودم سرطان رحم دارم دنبال دکترشارمی هستم نمیتونم پیداش کنم
۱۳۹۷/۰۷/۰۴عاااالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲من برای بارداری وتا بعد از زایمان پیش خانم دکتر میرفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷واقعا دکترش عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۱برای زایمان عالی بودند
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی بهترین و صبورترین دکتر و کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۱۷حاملگی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱مدتهاعفونت داشتم.دکترهای دیگه نتونسته بودن درمانم کنن ولی ایشون بسیار توانا هستن و مشکلم رو حل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار خوب هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر ماهر و باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عالی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۱مشکل خاصی نداشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۴خیلی با سواد هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۵بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بیمار ایشان بودمدر بیمارستان الزهرا
۱۳۹۷/۰۴/۲۰کارشون خیلی خوبه
۱۳۹۷/۰۴/۱۰عالی و بسیار مودب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۱۵من نمیتوانم چیزی بگویم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶زایمان
۱۴۰۳/۰۹/۱۶مشکل زنان داشتم حل شد عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بار دار بودن و زایمان خوبی داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عالی بودند
۱۳۹۹/۰۷/۲۶خیلی عالی. بودن
۱۳۹۹/۱۱/۲۵بسیار مهربان و با محبت هستن فعلا تحت درمانم بدلیل خونریزی های مداوم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶زایمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۱تشخیصشون درست بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۶دکتر خیلی خوبی است
۱۳۹۹/۰۱/۲۸من یازده سال پیش پیش خانم دکتر شارمی زایمان کردم و پیش ایشون تحت نظر بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷زیگیل تناسلی داشتم دکتر درمانم کرد
۱۴۰۰/۱۰/۲۵حدود 15 سال یمارشون بودم دوبار سزارین شدم یبار جراحی داشتم واقعا خانم دکتر استادن الهی هرجا هست همیشه شاد وسلامت باشن
۱۳۹۹/۰۱/۲۳جراح من بوده ولی هنوز ندیدمش
۱۴۰۰/۰۱/۱۴عاااالی.تنها دکتری هستن که بهشون ایمان دارم
۱۳۹۷/۰۲/۱۴برای زایمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بارداری و زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بررایچکاپ
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶کیست با دارو برطرف شد
۱۳۹۹/۰۷/۰۴بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۴بهترین دکتر توی رشت بودن و درخانواده افراد زیادی نازا بودن که معالجه شدن توسط ایشان
۱۳۹۷/۰۷/۱۳ایشون 20ساله که پزشکم بودن ولی نمیدونم الان هم ویزیت میکنن یا نه من پزشکی مثل ایشون ندیدم ماهر و دلسوز
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عمل کردن خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷پروسه ی زایمانمو با ایشون طی کردم،فوق العاده راضی بودم.
۱۳۹۷/۰۴/۲۰سلام من در زمان بارداری و مراقبتهای بارداری به ایشون مراجعه کردم و جفت فرزندم و خانم دکنر شارمی دنیا آوردن؛جدا از تخصصشون که عالی و حرفه ای هست اخلاقشون با بیمار خیلی خوبه وبراشون وقت میزارن بسیار خوش قول نیز می باشن؛کلا حرف ندارن عالیتر تز عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۳زایمان ..عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۳زایمان ا
۱۴۰۳/۱۲/۱۸