ایشون بسیار حادق وماهر هستن من ناباروری والان دوقلو شش ماه دارم
۱۳۹۷/۱۲/۱۵
حداقل اینکه مث دکترای دیگه قلب آدمو نمیبره
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
شتیدم دکتر خیلی با تجربه ای هستن و تصمیم گرفتم واسه مشکل نازایی برم پیشش
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
ناباروری
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
به نظرم خوبه
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
عفونت داشتم
۱۳۹۸/۰۳/۱۵
سلام من پیشه خانم دکتر ظهیری بچه اولمو ای وی اف کردم الان یه پسر دارم بچه دوم هم تحت نظر خانم دکتر بودم اونم الان ده ماهش هست من از خانم دکتر خیلی ممنونم یه به ما اومدی بخشید بعد خدا
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
با سلام ، ای وی اف انجام دادیم که بار اول نتیجه ای نداد .
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
ایشون پزشک کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
مشکل نازایی داشتم وب لطف خدا و کمک دکتر خوبم .الان ی پسر هشت ساله دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
ایشون بهترین پزشک زنانی هستن که در رشت هستن و هم از نظر برخورد و هم از نظر تشخیص عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
سلام مادرم عمل لیزری داشتند عمل خوب بود خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
عاااااااااللللللللللییییییببب
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
فقط وقت کمی برای مریض میزارند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
من تع یفشو خیلی شنیدم
۱۳۹۸/۰۱/۲۴
برای درمان ناباروری مراجعه کردم هنوز نتیجه نگرفتم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۳/۲۲
بارداری پوچ.در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
عمل برداشتن رحم ..و خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۲۰
خداروشکر من دوبار اومدم پیش خانم دکتر نتیجه گرفتم مشکل خونریزی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
ایشون بهترین متخصص زنان و زایمان رشت هستن.من خیلی ازشون راضی هستم.
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
پزشک مادرم بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بله مشکل اندومتویز جراحی کرد وراحت شدم از درد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
مشکل باردار شدن داشتم که خداروشکر برطرف شد الان صاحب یه دختر کوچولو ناز هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
بسیار صبور برای بارداری تحت نظرشونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
استاد عزیزمان است
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
فعلا چند جلسه بیشتر نرفتم
۱۳۹۸/۰۸/۱۵
اندومیوز شدید داشتم الاپاراسکوپی انجام دادن واسم الان بعد یکهفته عاالیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
ناباروری ...فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
سالها پیش مامانمو عمل کردن وخیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
عدم بارداری و باردار شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱
دکتری فوق العاده زرنگگگ با تشخیص درستخداخیرش بده خانوم دکتررووو تکه تک
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
من چن سال پیش اومدم برای معاینه کمی عفونت داشتم ک با دارو رفع شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۳
عمل لاپراسکوپی انجام دادم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
یک جلسه فعلارفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
برای کنترل دوران بارداری میرفتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خوش اخلاق مهربونی هست
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
دکتر بس
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بیست سال پیش دکترزایمانم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی . سریع سر اصل مطلب میرن و بیمار معطل نمیکنن و
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
تشخیص بسیار سریع وو عالی واقعا تمام اشنایانم از این دکتر راضی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
برای بارداری رفتم پیششون ولی فعلا کیست دارم بهم قرص ال دی داده چند روز دیگه
باید بدم بیینم نتیجه چیه و خداکنه مشکلی نباشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶
بسیار بسیار عالی ایشون استاد هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
دکتر قابلی هستن.وقتی حرفی میزنن مطمئن و قاطع حرف میزنن.مثه بعضی دکترا نیستن که الکی بابت هرچیزه کوچیکی آدم میترسونن.اینقدر با تجربه و مطمئنن که وقتی چیزی میگن اصلا شک نمیکنی،یعنی نباید شک کنی.چون مطمئن از چیزی که میگن
۱۳۹۷/۱۱/۰۱
یک جلسه پیش ایشون رفتم فعلا درمان رو شروع نکردم
۱۳۹۸/۰۲/۱۰
دکتر بی نظیری هستن ایشون کارشون فوق العادست
۱۳۹۸/۰۸/۱۳
حامله بودم وپسرم رو دنیا اوردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
درحال درمانم.دکتر خوش رو و حاذق هستن.خدا حفظشون کنه.انشالله که به زودی نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳
حامله بودم سزارین شدم توسط ایشان عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
من پیش خانم دکتر ظهیری در بارداری نتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
نازی دارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
ناباروری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
فقط مشاوره شدم ولی ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
اولینباره میخوام مراجعه کنم اما تعریفشونو شنیدم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
زنداییم 7سال حامله نمیشد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
زایمان. عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
مشکل اندومتریوز
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
یک جلسه رفتم واقعا کارشون اصولی هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
عالی عفونت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
بارداری ومشاوره
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
زایمان فرزندم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
مشکل خاصی نبوده،برای چکاپ سالیانه پیششون اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
عفونت زنانگی داشتم بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
خوب راض
۱۳۹۸/۰۲/۰۸
بسیاررعالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
نازایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
کیست داشتم لاپراسکوپی انجام دادن
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
نازایی 17 ساله و باروری دوقلو
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکترفوق العاده عالی هستن فیبروم داشتم ازعمل میترسیدم خداروشکر عملم خوب بود یه دنیاممنونم ازخانم دکترعزیزم زندگی دوباره بهم بخشیدن
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
سزارین شدم پیشش
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیاااااااااار
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
راصی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
مشکل فیبرم رحم و جراحی لاپاروسکوپی انجاگ شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
یه مدتی رفتم خوب بوددیگ نرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
من باردار هستم میخوام خانوم زیبا ظهیری دکترم باشه در بیمارستان الزهرا
۱۳۹۷/۰۶/۱۵
سلام مشکل من سوراخ بودن کیسه آب بود
به لطف خداوند وزحمات فراوان خانم دکتر ظهیری فرزندم سلامت به دنیا اومد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
فقط ویزیت شدم دیگه مراجعه نکردم واطلاعاتی ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
زایمان ، عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
سلام دوستان واقعا کارشون عالیه با کمترین هزینه ما بچه دار شدیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
بچه دار دار شدن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
تازہ درمانو شروع کردم.. توکل ب خدااااااا......
ب نظرم تنھا دکتر زنانی ک ھمہ ازش تعریف میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹
دکتر خوبی هستن کارشون خوبه ولی فعلا من نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
دوران بارداری
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
مطب شلوغه اما دکتر و تشخیص عالی من دوقلوهامو مدیون خانم دکتر هستم بعد از 9 سال نازایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
بسیار دقیق در امر تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکتربسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
تولد اولین فرزندم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
جراحی کیست داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰
فعلا تحت درمانشون هستم دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکتر بسیار مهربان وبا اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
نازایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
مشکل فیبرم رحم و جراحی لاپاروسکوپی و برداشتن فیبروم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بسیار دکتز
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
برای اقدام به بارداری و مراقبتهای بارداری و زایمان درسال 91 تحت نطر ایشون بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
درحال حا
ضر مشکل کیست دارم حدود3رو زه در دشدیددارم بارقبل برای بارداری پیششون رفته بودن
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
من تازه توسط ایشون ویزیت شدم ولی تعریفشونو زیاد شنیدم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴
عالی بودمشکلنازایی داشتم حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بسیاربااخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
عالی بود ، برای زایمان پیش ایشون رفته بودم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
عفونت زنان ..حل شد مشکلم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
فلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵
برایمیکرو
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
خیلی خوش برخورده، و با وجودی که سرشون شلوغه، برای بیمار وقت میذارن....
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
دکتر ظهیری دکتر عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دکتر عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
خیلی خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
عالی در دوره درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
من همیشه پریود عقب می افتاد که درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲
مشک ناباوری
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
برای درمان پییششون میرن .دکترخوبی هستن .مهربون
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خونریزی دوران عادت ماهانه ،
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
ناباوری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
ادامه ندادم تنها یک جلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اندمتریوز، اصل خوب نشدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
نازایی،بارداری دوقلو
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
بهترین دکتر تو عمرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
نازیایی والان ازطریق دکتر ظهیری 2 قلو دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
برای ناباروری مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
نازایی و جواب گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
توسط دوستان میشناسمشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۱
بی نظیر
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
من مشکل نامنظمی پریود و کیست دارم دوسال اقدام ب بارداری کردم نتیجه نداده سه جلسه هست پیش خانوم دکتر میرم بازم فعلا دارم ادامه میدم فقط خانوم دکتر مهربونی هستن کم با ادم صحبت میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
شوهرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
عالی خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
اندومیوز - جراحی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
دکترخوبین
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
برای تغذیه قبل از بارداری
اما اقدام نکردم و دوباره میخوام اقدام کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
نمیدونم تازه رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
ععالبیی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
تازه امروز رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
اخلاقشون رو نمیپسندم ولی در طبابتشون از بهترینهان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
بهترین ومهربانترین وباحوصله ترین دکتر مشکل نازایی بعد از 14 سال
برای سلامت رحم آمده بودم که مشکلی نبود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸دکترخوب و
۱۴۰۰/۰۵/۲۲ایشون بسیار حادق وماهر هستن من ناباروری والان دوقلو شش ماه دارم
۱۳۹۷/۱۲/۱۵حداقل اینکه مث دکترای دیگه قلب آدمو نمیبره
۱۴۰۰/۰۹/۲۵شتیدم دکتر خیلی با تجربه ای هستن و تصمیم گرفتم واسه مشکل نازایی برم پیشش
۱۳۹۷/۱۱/۲۹ناباروری
۱۳۹۹/۱۲/۲۷به نظرم خوبه
۱۳۹۸/۰۵/۲۸عفونت داشتم
۱۳۹۸/۰۳/۱۵سلام من پیشه خانم دکتر ظهیری بچه اولمو ای وی اف کردم الان یه پسر دارم بچه دوم هم تحت نظر خانم دکتر بودم اونم الان ده ماهش هست من از خانم دکتر خیلی ممنونم یه به ما اومدی بخشید بعد خدا
۱۳۹۷/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۱۵با سلام ، ای وی اف انجام دادیم که بار اول نتیجه ای نداد .
۱۳۹۹/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ایشون پزشک کاربلدی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷مشکل نازایی داشتم وب لطف خدا و کمک دکتر خوبم .الان ی پسر هشت ساله دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳ایشون بهترین پزشک زنانی هستن که در رشت هستن و هم از نظر برخورد و هم از نظر تشخیص عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۲۹طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۰۶/۲۵سلام مادرم عمل لیزری داشتند عمل خوب بود خدا رو شکر
۱۴۰۰/۰۲/۱۱عاااااااااللللللللللییییییببب
۱۴۰۰/۰۸/۱۶فقط وقت کمی برای مریض میزارند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۱/۱۶من تع یفشو خیلی شنیدم
۱۳۹۸/۰۱/۲۴برای درمان ناباروری مراجعه کردم هنوز نتیجه نگرفتم و تحت درمانم
۱۳۹۹/۰۳/۲۲بارداری پوچ.در حال درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عمل برداشتن رحم ..و خیلی راضی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۲۰خداروشکر من دوبار اومدم پیش خانم دکتر نتیجه گرفتم مشکل خونریزی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳ایشون بهترین متخصص زنان و زایمان رشت هستن.من خیلی ازشون راضی هستم.
۱۳۹۸/۰۶/۰۱عالی بودند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹پزشک مادرم بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بله مشکل اندومتویز جراحی کرد وراحت شدم از درد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل باردار شدن داشتم که خداروشکر برطرف شد الان صاحب یه دختر کوچولو ناز هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۶بسیار صبور برای بارداری تحت نظرشونم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲استاد عزیزمان است
۱۳۹۹/۰۲/۲۱فعلا چند جلسه بیشتر نرفتم
۱۳۹۸/۰۸/۱۵اندومیوز شدید داشتم الاپاراسکوپی انجام دادن واسم الان بعد یکهفته عاالیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۵ناباروری ...فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سالها پیش مامانمو عمل کردن وخیلی کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عدم بارداری و باردار شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۱دکتری فوق العاده زرنگگگ با تشخیص درستخداخیرش بده خانوم دکتررووو تکه تک
۱۴۰۰/۰۲/۰۶فوقالعاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۷من چن سال پیش اومدم برای معاینه کمی عفونت داشتم ک با دارو رفع شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۳عمل لاپراسکوپی انجام دادم
۱۳۹۸/۰۲/۰۸یک جلسه فعلارفتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷برای کنترل دوران بارداری میرفتم راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خوش اخلاق مهربونی هست
۱۳۹۹/۰۹/۲۹دکتر بس
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بیست سال پیش دکترزایمانم بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی . سریع سر اصل مطلب میرن و بیمار معطل نمیکنن و
۱۳۹۹/۰۵/۱۵تشخیص بسیار سریع وو عالی واقعا تمام اشنایانم از این دکتر راضی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۳برای بارداری رفتم پیششون ولی فعلا کیست دارم بهم قرص ال دی داده چند روز دیگه باید بدم بیینم نتیجه چیه و خداکنه مشکلی نباشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بسیار بسیار عالی ایشون استاد هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰دکتر قابلی هستن.وقتی حرفی میزنن مطمئن و قاطع حرف میزنن.مثه بعضی دکترا نیستن که الکی بابت هرچیزه کوچیکی آدم میترسونن.اینقدر با تجربه و مطمئنن که وقتی چیزی میگن اصلا شک نمیکنی،یعنی نباید شک کنی.چون مطمئن از چیزی که میگن
۱۳۹۷/۱۱/۰۱یک جلسه پیش ایشون رفتم فعلا درمان رو شروع نکردم
۱۳۹۸/۰۲/۱۰دکتر بی نظیری هستن ایشون کارشون فوق العادست
۱۳۹۸/۰۸/۱۳حامله بودم وپسرم رو دنیا اوردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲درحال درمانم.دکتر خوش رو و حاذق هستن.خدا حفظشون کنه.انشالله که به زودی نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عااالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳حامله بودم سزارین شدم توسط ایشان عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۸فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳من پیش خانم دکتر ظهیری در بارداری نتیجه مثبت گرفتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۰نازی دارم
۱۴۰۰/۰۷/۲۹ناباروری
۱۴۰۰/۱۱/۲۱فقط مشاوره شدم ولی ادامه ندادم
۱۳۹۹/۰۸/۲۸اولینباره میخوام مراجعه کنم اما تعریفشونو شنیدم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹زنداییم 7سال حامله نمیشد
۱۳۹۹/۱۰/۳۰زایمان. عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱مشکل اندومتریوز
۱۴۰۰/۰۵/۱۲یک جلسه رفتم واقعا کارشون اصولی هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۳عالی عفونت
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بارداری ومشاوره
۱۳۹۹/۰۸/۱۴زایمان فرزندم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۸مشکل خاصی نبوده،برای چکاپ سالیانه پیششون اومدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عفونت زنانگی داشتم بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۶خوب راض
۱۳۹۸/۰۲/۰۸بسیاررعالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵نازایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۱کیست داشتم لاپراسکوپی انجام دادن
۱۳۹۸/۱۱/۲۹نازایی 17 ساله و باروری دوقلو
۱۳۹۸/۰۵/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکترفوق العاده عالی هستن فیبروم داشتم ازعمل میترسیدم خداروشکر عملم خوب بود یه دنیاممنونم ازخانم دکترعزیزم زندگی دوباره بهم بخشیدن
۱۴۰۱/۰۱/۱۱سزارین شدم پیشش
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیاااااااااار
۱۴۰۰/۰۸/۰۳راصی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵مشکل فیبرم رحم و جراحی لاپاروسکوپی انجاگ شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۹یه مدتی رفتم خوب بوددیگ نرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳من باردار هستم میخوام خانوم زیبا ظهیری دکترم باشه در بیمارستان الزهرا
۱۳۹۷/۰۶/۱۵سلام مشکل من سوراخ بودن کیسه آب بود به لطف خداوند وزحمات فراوان خانم دکتر ظهیری فرزندم سلامت به دنیا اومد
۱۴۰۰/۰۷/۲۲فقط ویزیت شدم دیگه مراجعه نکردم واطلاعاتی ندارم
۱۳۹۹/۰۷/۳۰تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱مشکلم حل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۶زایمان ، عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸سلام دوستان واقعا کارشون عالیه با کمترین هزینه ما بچه دار شدیم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷بچه دار دار شدن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲تازہ درمانو شروع کردم.. توکل ب خدااااااا...... ب نظرم تنھا دکتر زنانی ک ھمہ ازش تعریف میکنن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکتر خوبی هستن کارشون خوبه ولی فعلا من نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۸فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۸/۰۹/۱۰دوران بارداری
۱۳۹۸/۰۷/۰۵مطب شلوغه اما دکتر و تشخیص عالی من دوقلوهامو مدیون خانم دکتر هستم بعد از 9 سال نازایی
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار دقیق در امر تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتربسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تولد اولین فرزندم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹جراحی کیست داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰فعلا تحت درمانشون هستم دکتر مهربان و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکتر بسیار مهربان وبا اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶نازایی
۱۴۰۰/۰۹/۰۱مشکل فیبرم رحم و جراحی لاپاروسکوپی و برداشتن فیبروم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار دکتز
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۰فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۳برای اقدام به بارداری و مراقبتهای بارداری و زایمان درسال 91 تحت نطر ایشون بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸زایمان
۱۳۹۸/۱۰/۲۲درحال حا ضر مشکل کیست دارم حدود3رو زه در دشدیددارم بارقبل برای بارداری پیششون رفته بودن
۱۳۹۸/۰۹/۱۲من تازه توسط ایشون ویزیت شدم ولی تعریفشونو زیاد شنیدم
۱۳۹۷/۱۲/۰۶دکتر فوق العاده ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۲۴عالی بودمشکلنازایی داشتم حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیاربااخلاق و کار درست
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عالی بود ، برای زایمان پیش ایشون رفته بودم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰عفونت زنان ..حل شد مشکلم
۱۳۹۹/۱۱/۰۶فلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۳/۱۵برایمیکرو
۱۳۹۹/۰۸/۱۱خیلی خوش برخورده، و با وجودی که سرشون شلوغه، برای بیمار وقت میذارن....
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر ظهیری دکتر عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۰مراقبت بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر عالیه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خیلی خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی در دوره درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱من همیشه پریود عقب می افتاد که درمان شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۲مشک ناباوری
۱۴۰۰/۱۱/۰۴برای درمان پییششون میرن .دکترخوبی هستن .مهربون
۱۳۹۹/۱۰/۲۳عالی است
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خونریزی دوران عادت ماهانه ، راضی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۲۶ناباوری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸ادامه ندادم تنها یک جلسه رفتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴اندمتریوز، اصل خوب نشدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵نازایی،بارداری دوقلو
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بهترین دکتر تو عمرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳نازیایی والان ازطریق دکتر ظهیری 2 قلو دارم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۲/۰۶برای ناباروری مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳نازایی و جواب گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷توسط دوستان میشناسمشان
۱۳۹۹/۱۲/۰۱بی نظیر
۱۴۰۰/۱۲/۰۷من مشکل نامنظمی پریود و کیست دارم دوسال اقدام ب بارداری کردم نتیجه نداده سه جلسه هست پیش خانوم دکتر میرم بازم فعلا دارم ادامه میدم فقط خانوم دکتر مهربونی هستن کم با ادم صحبت میکنن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷شوهرم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۲/۰۲عالی خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۷/۱۱تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸اندومیوز - جراحی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکترخوبین
۱۴۰۰/۰۲/۱۲برای تغذیه قبل از بارداری اما اقدام نکردم و دوباره میخوام اقدام کنم
۱۴۰۰/۰۲/۱۷نمیدونم تازه رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳ععالبیی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸تازه امروز رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸اخلاقشون رو نمیپسندم ولی در طبابتشون از بهترینهان
۱۴۰۰/۰۱/۲۲بهترین ومهربانترین وباحوصله ترین دکتر مشکل نازایی بعد از 14 سال
۱۴۰۰/۰۹/۰۷استادم بودند بسیار با سواد و مهربان
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۷دکتررر عالی هستش
۱۳۹۹/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸معاینه سینه مشکی نداشتم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱فعلا خوب بوده اما نتیجه کارم کاملا مشخص نشده
۱۴۰۰/۰۱/۳۱هنوز در حال درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵پی سی او هنوز نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴مشکلی نداشتم واسه چکاپ میام
۱۴۰۰/۰۳/۲۴ففط ویزیت شدم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰دکتر خوبیه من راضی بودم تا الان
۱۳۹۷/۰۹/۲۹عالی بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴فیبرم مامانم داشت عمل کردن عالی بود
۱۳۹۹/۰۷/۳۰