دکتر بهناز شرفالدین، متخصص زنان، زایمان و نازایی، فارغالتحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای سالها تجربه در زمینه درمان ناباروری، IVF، جراحیهای لاپاراسکوپی و مراقبتهای بارداری است. طی سالهای فعالیت خود، با تکیه بر دانش بهروز و رویکردی انسانی، توانسته است به بسیاری از بانوان در مسیر درمان و حفظ سلامت کمک کند.
وبسایت:
pezeshkzanan.com
خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۱دکتر خوبی من راضی هستم در دوران بارداری زیر نظر ایشان بودم فقط اگه با بیمه تکمیلی هم قرداد داشت عالی میشد
۱۴۰۱/۱۰/۱۳زایمان بچه سوم توسط خانم دکتر بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عفونت کردم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳کیست هموراژیک وتحت درمان هستم
۱۳۹۷/۰۳/۰۹افتادگی رحم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر خیلی خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸تحت مداوا هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸تازه چند وقت میرم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دردوره بارداری
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر عالیه
۱۴۰۳/۰۵/۲۲عدم پریود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷ازقبل میشناسم ودکترحاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰زایمان وهروقت برای چکاب
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عمل لاپاراسکوپی رحم انجام دادم وبی نهایت راضی بودم خانم دکتر واقعا تو کارشون بی نظیر هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴زایمان
۱۴۰۰/۰۸/۳۰من دوران بارداری تحت نطر ایشون بودم ، تشخیص شون دقیق و عالی ، خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۳/۲۶واقعا دکتری با تجربه و مهربان و صادق ان
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹پیش خانم دکتر زایمان لیزر انجام دادم و بسیار راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۲موفق نشدم برم برای ویزیت
۱۴۰۴/۰۶/۲۸نازایی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیارمجرب و کار بلد و دلسوز هستند البته این تجربه و شناخت من از ایشان میباشد
۱۴۰۴/۰۷/۱۷دکتر مجرب ، با حوصله و توضیحات کامل محیط مطب انرژی بسیار مثبت خانم دکتر جذاب
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سلام تشخیص شون فوقالعاده هستش من واقعا ازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خیلی دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۹در حال معالجه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۳در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی هستن زایمان داشتم پیششون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر خوبیه من ازش راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خیلی خیلی دکتر با تجربه ای هست به دل من نشسته خیلی دوسش دارم تجربه هاش عالیه تشخیص دقیق برای جراحی دسشون شبکه توی طول بارداری همراه ایشون بودم
۱۴۰۵/۰۱/۲۹تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۴زایمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خواهرم مریض بودراضی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱مزشک فوقدالعاده
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۹حامله هستم
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر فوق العاده بااخلاق و کار بلدی هستن خدا خیرشون بده.کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱من هردوتابچه ام رو.یکی دخترویکی پس پیش ایشون به دنیااوردم.وعاشقشونم.بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۳جدیدا مراجعه نداشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب است
۱۴۰۰/۰۵/۱۵من ۳۰ ساله مریض ایشون هستم چندتا عمل انجام دادم تمام اطرافیانم را ک معرفی کردم همه راضی بودن خیلی با احترام و مهربون هستن براشون آرزوی سلامتی میکنم وجود پزشک حاذق و خوب مثل ایشون باعث افتخاره
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خانم دکتر زایمانم رو انجام دادند خیلی راضی بودم و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۷عالی بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر با تجربه هست
۱۴۰۱/۰۳/۱۸من در رابطه با عفونت قارچی و خشکی واژن مراجعه کردم ،درمان دارویی برام تجویز کردند که خیلی خوب و با اولین دز مصرف جواب گرفتم البته دارو رو تا آخر استفاده کردم..
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی. دکتر فوق العاده ماهر و کار بلد.
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱هم از نظر برخورد هم از نظر تشخیص دکتر خوبی بودن و من رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ازمایش پاپ اسمیر داشتم ازمایش رو بهشون نشون بدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵ماهر و مجرب
۱۴۰۳/۰۷/۰۸فیبروم در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۳۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دچار عوارض منوپوز بودم و با داروی خانم دکتر الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷ویزیت اول بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳تست سالانه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بسیار عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مشکل کیست داشتم که عمل کردم کارشون عالیه دخترمم پیش ایشون دوره باردای گذرونده کار خانم دکتر بی نظیره
۱۳۹۷/۰۴/۱۴بارداری
۱۴۰۱/۰۶/۰۶بسیار با دقت و حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۲من دو بارداری موفق و بدون استرس کنار ایشون داشتم. یکی از بهترین پزشکهای رشت هستن
۱۴۰۴/۱۱/۳۰برخورد همه چی عالی فقط تایم داخل رفتن یکم طول میکشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۴زایمان. بسیار صبور مهربون و وظیفه شناس
۱۴۰۴/۰۹/۲۱من برای بار اول پیششون رفتم ولی نحوه برخورد و وقت گذاشتن برای بیمار عالیه و حریم شخصی وجود داره و تک تک مریضها داخل میرن و دکتر وقت میزارن️
۱۴۰۴/۰۲/۰۶فعلا نظری ندارم درمانم ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۶زایمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۹/۰۲ناباروری داشتم الان پسرم هفت سالشه دکتر خوب ودقیق هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۲دکتر بسیار عالی وخوش برخوردوخوش دست...نتیجه عالی خداخیروسلامتی وبرکت بهشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خانم دکتر فوق العاده ان، من که خیلی راضیم، تشخیصشون حرف ندارن، خودشون و تیمشون واقعا خوش اخلاق و با شخصیتن،
۱۴۰۵/۰۲/۱۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۲از سال ۹۱،۹۲ از دوره بارداری ایشون دکترم بودند، دکتر بینظیری هستن.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل لاپاراسکوپی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر بسیار باتجربه و باحوصله ای هستن برای بیمار به خوبی وقت میذارن و توضیح میدن برای عفونت و بارداری و ivf پیششون رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳ادامه ندادم
۱۴۰۱/۰۳/۱۰زایمان دو فرزند
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عالی. بعنوان یکی از کادر درمان، کار ایشان رو بسیار عالی میدونم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷تشخیص عاااالی ...یکی از حاذق خرین پزشک های حال حاضر هستن ...من خودم ۳ بار جراحی شدم...و همیشه هم عالی بود ...واقعا تو درمان و تشخیص نظیر ندارن ...من تو انتخاب پزشک خییییلی موشکافی میکنم...اما ب جرات میتونم بگم با خیال راحت خودتون ب دست این فرشته زمینی معجزه گر بسپارید
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر عالی و واقعا میخوام با ایشون ادامه بدم
۱۴۰۵/۰۱/۰۶خانم دوکتور ماه مانه،تی بلامیسر،تی جانا قوربان،hpvمثبت داشتیم خانم دوکتور مرا چاکوده،خب ببستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۴جهت عمل برداشتن رحم مادرم بهشون مراجعه کردیم. خیلی خیلی راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۴/۱۸زخم رحم درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عالی هستن، در دوران بارداری و زایمان تحت نظر ایشون بودم
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سه ساعت تمام منتظر بودم تا نوبتم بشه ولی معاینه ی من ده دقیقه هم طول نکشید فعلا دارو گرفتم ببینم چی میشه
۱۴۰۴/۱۲/۰۳هیستروسکوپی شدم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹