من مشکل زنان داشتم و اینکه خیلی خوب هستن بسیار صبور و مهربون و متین هستن و اینکه در مورد دارو و توضیحات مربوطه بسیار آرام و واضح و شمرده توضیح میدن به نظرم این خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
من راضی بودم از برخوردشون...عفونت داشتم که دارو و آزمایش دادن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲
دکتر بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
قبل بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
واقعا دکتر بی ن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
خوش
اخلاق و دغدغه مند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
پاپ اسمروکولپوسکوپی انجام دادم.راصی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۹
پزشکی حاذق ، خوش برخورد ، و پرانرژی برای بیماروقت میزارن باحوصله به بیمار گوش میدن و درکل فردی با روحیه بد بره پیش ایشون با انرژی مثبتی که دارن با خنده بیمار از مطب خارج میشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳
سلام خانوم دکتر نیک پوری یکی از فوق العاده ترین دکترای زنان زایمان هستن پسرم ایشون به دنیا آوردن تجربه بسیار خوبی از ایشون داشتم منشی های فوق العاده ای هم دارن خانوم دکتر فوق العاده مهربون خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خانم دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۵
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
بسیار پزشک عالی وحاذقی هستند .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
بسیار با دقت و با حوصله هستند و تجربه و دانش بالاشون قابل تقدیر
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
برای غربال گری پیشش میرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار پزشک با حوصله ای هستند و من از درمانشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بسیار دکتر باتجربه ای هستن
من ۲۶سال مریض خانم دکتر نیک پوری هستم و همیشه با یک ویزیت درمان میشم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
زایمان و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
مشکل پستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دکترفوق العاده مهربون باحوصله وتجویزشون عالیه همه روباحوصله واسه مریض توضیح میده کارشون حرف نداره واسه درمان عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶
ماینه پستان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی هستند در کارشون تخصص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عالی حاذق و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
جراحی اندومتریوز.هنوز هم مشکلم پابرجاست.الان میوم هم دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر ب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
عمل لاپروسکوپی هیستروسکپی برداشتن رحم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دکتر متعهد و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
بسیارراضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خانم دک
۱۴۰۱/۰۱/۱۳
یه جلسه رفتم فعلا رفتاری عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
عالی دکترفوق العاده مهربون وصبور
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
برای بارداری پیششون می رفتم بسیار حرفه ای هستن.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عمل جراحی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دکتر خوش اخلاق وباانصافی هستن،من در کنارایشون آرامش میگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
رحم داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
مشکلی نبود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
یک بار ویزیت شدم و راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بسیار متخصص خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
بهترین دکتر زنان مهربان با خلاق خوش رفتار
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
تحت کنترل بدلیل کیست در ناحیه پستان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
قبلا توضیح دادم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
برخوردشون خیلی عالیه همچنین پرسنل ولی شلوغ وقتی داخل میری انقدر که سوال داری از استرس مراجعه کننده بیرون یه خط درمون سوالا یادت میره.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر فوق العاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
دکتری بسیار با اخلاق و با سواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
دکتر دقیق و با اخلاق. من دوران حاملگی و زایمانمو با ایشون گذروندم. بسیار دقیق و باسواد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰
جهت پیشنهاد تایم بیشتری پزشک برای مراجعه کننده بزاره بهتره پنج دقیقه کمه واقعا و اینکه زمان معطلی خیلی زیاده در مطب
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
تشخیص شون ودرمانشون بسیارعالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
زایمان را ایشان انجام دادند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
مدتها قبل در دوران حاملگی خانوم در لاهیجان تحت نظر ایشان بودیم الان تصمیم داریم مجددا برای بیماری خانوم به ایشان مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
سلام این دومین ماهمه میخوام برم پیششون ایشالا نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دکتر فوق العاده مهربون و با معلوماتی هست حسابی به بیمار آرامش میده و کلی وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دوران بارداری وزایمان عالی بودن بهترین پزشک هستن وخیلی خیلی هم خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مطب همیشه شلوغه اماخب کارشون عالیه و خودشون ویزیت می کنند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۹
حاذق و وظیفه شناس
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
دست طلا هستن این دکتر مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
بارداری...عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
برای حاملگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
خانم دکتر دوران بارداری پزشک من بودند، بسیار ماهر و کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
من مشکلی نداشتم ولی در کل دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
بهترین دکتری که تو عمرم باهاش آشنا شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
بسیاعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶
مشگل دردهای شکمی ودر حال بررسی می باشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
فوقالعاده با اخلاق و در تخصص بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
برای بارداری پیششون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
عالیی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
بسیار با تجربه و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
9 سال پیش زایمان داشتم دکتر فوق العاده ای هستن خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
عالی
دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
دکتر فوق العاذه عالی هستن لیشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۷
سلام...من پسرم رو پیش ایشون به دنیا آوردم...کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
دکتر خوش اخلاق و باسوادی هستند اما زیاد وقت نذاشتن انتظارم چیزی دیگه بود برخورد ماما و منشی مناسب نبود
۱۴۰۲/۰۵/۰۲
خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
باردارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
بارداری
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عفونت داشتم و در حال بهبودی هستم راضیم ازش
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
زایمان انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۵
من کاملا راضی هستم تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۰
قبل بارداری دارم میرم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر خوبیه از سال 91بیمارشونم زمان بارداری پیش ایشون میرفتم منشی هاشونم خوبن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
عال بودن مشکل مداوم عفونت داشتم و با یه نسخه پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
خیلی عل
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
خانم دکتر دختر من به دنیا آوردنمد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
در دوران بارداری تحت نظر بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
برخورد عالی،
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
خانم دکتر بسیار با اخلاق، صبور و متعهد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
در مورد حاملگی شدند بعد سرطان پستان به ایشون مراجعه کردم و خیلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
*******
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
خیلی دکتر با اخلاق وحاذقی هستن کارشون هم عالی چند ساله پیششون میام جواب گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
بعد از پنج سال نازایی با روش میکرو ک با دست های پرتوان خانوم دکتر یه دختر کوچولو دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
یکی از بهتری
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
پزشک خوبی هستن خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام خیلی دکتر با تجربه وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خیلی مهربون وکار بلدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸
عالی هستن م
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
در حال بررسی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کمر درد
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
عااالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
من چندین ساله بابت مراقبت ها و غربالگری های سالانه ، هم بابت زنان و هم بابت پستان ، به خانم دکتر مراجعه میکنم ، هم اخلاق فوق العاده و هم تخصص عالی ایشون باعث شده همچنان با خیال آسوده به ایشون مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
فوق العاده مهربان صبور
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خوب بو
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
مشکل پریود داشتم در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
خانوم دکتر باحوصله ، باسواد ، مسئول و مهربون. من پیش ایشون سزارین شدم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
سلام دکترنیک پوری بهترین دکترزنان دررشت هستن من 10ساله بیمارایشون هستم وازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
دکتر مهربون و خوشاخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
نتجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
از همه لحاظ نامبر وان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی دکتر خوبی هستند و تشخیصشون عالیه و مهمتر به صحبت های شما گوش میدن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
مشکل نازایی عالی هستن هر چی بگم کمه دکتر بسیار مهربان مسلمان واقعی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
خانم دکتر بسیار خوش اخلاق خوش برخورد و تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
واقعا خانوم دکتر خیلی خوبی هستن من از دوران بارداریم پیششون میرفتم و الان 4 ساله که دکتر منه و هر مشکلی تا الان داشتم توسط خانوم دکتر دقیق و مربون حل شده و از نظر تشخیص بیماریهای پستان خیلی عالی هستن خانوم دکتر نیک پوری عزیز من که خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
من مشکل فیبروادنوم داشتم تو سینم و حل شد خدا رو شکر
من مشکل زنان داشتم و اینکه خیلی خوب هستن بسیار صبور و مهربون و متین هستن و اینکه در مورد دارو و توضیحات مربوطه بسیار آرام و واضح و شمرده توضیح میدن به نظرم این خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۲۷من راضی بودم از برخوردشون...عفونت داشتم که دارو و آزمایش دادن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲دکتر بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۷پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷قبل بارداری
۱۴۰۰/۱۰/۰۹واقعا دکتر بی ن
۱۴۰۰/۱۰/۱۶زایمان سزارین
۱۴۰۰/۰۵/۰۵خوش اخلاق و دغدغه مند
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۴پاپ اسمروکولپوسکوپی انجام دادم.راصی بودم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۹پزشکی حاذق ، خوش برخورد ، و پرانرژی برای بیماروقت میزارن باحوصله به بیمار گوش میدن و درکل فردی با روحیه بد بره پیش ایشون با انرژی مثبتی که دارن با خنده بیمار از مطب خارج میشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۳سلام خانوم دکتر نیک پوری یکی از فوق العاده ترین دکترای زنان زایمان هستن پسرم ایشون به دنیا آوردن تجربه بسیار خوبی از ایشون داشتم منشی های فوق العاده ای هم دارن خانوم دکتر فوق العاده مهربون خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خانم دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۵فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۹بسیار پزشک عالی وحاذقی هستند .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار با دقت و با حوصله هستند و تجربه و دانش بالاشون قابل تقدیر
۱۴۰۴/۱۰/۱۷برای غربال گری پیشش میرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار پزشک با حوصله ای هستند و من از درمانشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۸خانم دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار دکتر باتجربه ای هستن من ۲۶سال مریض خانم دکتر نیک پوری هستم و همیشه با یک ویزیت درمان میشم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۸زایمان و عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل پستان
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دکترفوق العاده مهربون باحوصله وتجویزشون عالیه همه روباحوصله واسه مریض توضیح میده کارشون حرف نداره واسه درمان عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶ماینه پستان
۱۴۰۰/۰۸/۲۳زایمان
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی هستند در کارشون تخصص خوبی دارند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی حاذق و دلسوز
۱۴۰۰/۱۰/۰۷جراحی اندومتریوز.هنوز هم مشکلم پابرجاست.الان میوم هم دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر ب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عمل لاپروسکوپی هیستروسکپی برداشتن رحم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر متعهد و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۰بسیارراضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خانم دک
۱۴۰۱/۰۱/۱۳یه جلسه رفتم فعلا رفتاری عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی دکترفوق العاده مهربون وصبور
۱۴۰۴/۱۱/۲۰برای بارداری پیششون می رفتم بسیار حرفه ای هستن.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عمل جراحی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱دکتر خوش اخلاق وباانصافی هستن،من در کنارایشون آرامش میگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹رحم داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکلی نبود
۱۴۰۰/۱۰/۰۴یک بار ویزیت شدم و راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار متخصص خوب و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بهترین دکتر زنان مهربان با خلاق خوش رفتار
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۳تحت کنترل بدلیل کیست در ناحیه پستان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴قبلا توضیح دادم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵برخوردشون خیلی عالیه همچنین پرسنل ولی شلوغ وقتی داخل میری انقدر که سوال داری از استرس مراجعه کننده بیرون یه خط درمون سوالا یادت میره.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر فوق العاده
۱۴۰۱/۰۲/۱۹دکتری بسیار با اخلاق و با سواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۱دکتر دقیق و با اخلاق. من دوران حاملگی و زایمانمو با ایشون گذروندم. بسیار دقیق و باسواد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰جهت پیشنهاد تایم بیشتری پزشک برای مراجعه کننده بزاره بهتره پنج دقیقه کمه واقعا و اینکه زمان معطلی خیلی زیاده در مطب
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تشخیص شون ودرمانشون بسیارعالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۷زایمان را ایشان انجام دادند
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۸مدتها قبل در دوران حاملگی خانوم در لاهیجان تحت نظر ایشان بودیم الان تصمیم داریم مجددا برای بیماری خانوم به ایشان مراجعه کنیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سلام این دومین ماهمه میخوام برم پیششون ایشالا نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر فوق العاده مهربون و با معلوماتی هست حسابی به بیمار آرامش میده و کلی وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دوران بارداری وزایمان عالی بودن بهترین پزشک هستن وخیلی خیلی هم خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مطب همیشه شلوغه اماخب کارشون عالیه و خودشون ویزیت می کنند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۹حاذق و وظیفه شناس
۱۴۰۰/۰۹/۰۲دست طلا هستن این دکتر مهربون
۱۴۰۰/۰۹/۰۵بارداری...عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳برای حاملگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵خانم دکتر دوران بارداری پزشک من بودند، بسیار ماهر و کاردان
۱۴۰۰/۱۰/۲۷زایمان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷من مشکلی نداشتم ولی در کل دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱بهترین دکتری که تو عمرم باهاش آشنا شدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۳بی نظیر
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیاعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۶مشگل دردهای شکمی ودر حال بررسی می باشد
۱۴۰۰/۰۴/۱۹فوقالعاده با اخلاق و در تخصص بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برای بارداری پیششون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عالیی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار با تجربه و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۲۸9 سال پیش زایمان داشتم دکتر فوق العاده ای هستن خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۴/۲۰عالی دکترخوبیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۶دکتر فوق العاذه عالی هستن لیشون
۱۴۰۰/۰۲/۲۷سلام...من پسرم رو پیش ایشون به دنیا آوردم...کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۹دکتر خوش اخلاق و باسوادی هستند اما زیاد وقت نذاشتن انتظارم چیزی دیگه بود برخورد ماما و منشی مناسب نبود
۱۴۰۲/۰۵/۰۲خانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۹بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴باردارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱دکترخوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بارداری
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عفونت داشتم و در حال بهبودی هستم راضیم ازش
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۸زایمان انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۵من کاملا راضی هستم تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۰قبل بارداری دارم میرم پیششون
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر خوبیه از سال 91بیمارشونم زمان بارداری پیش ایشون میرفتم منشی هاشونم خوبن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عال بودن مشکل مداوم عفونت داشتم و با یه نسخه پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳خیلی عل
۱۴۰۰/۰۶/۲۷خانم دکتر دختر من به دنیا آوردنمد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰در دوران بارداری تحت نظر بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸برخورد عالی،
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خانم دکتر بسیار با اخلاق، صبور و متعهد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸در مورد حاملگی شدند بعد سرطان پستان به ایشون مراجعه کردم و خیلی
۱۴۰۰/۰۱/۲۲*******
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خیلی دکتر با اخلاق وحاذقی هستن کارشون هم عالی چند ساله پیششون میام جواب گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۶بعد از پنج سال نازایی با روش میکرو ک با دست های پرتوان خانوم دکتر یه دختر کوچولو دارم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵یکی از بهتری
۱۴۰۰/۱۲/۲۲پزشک خوبی هستن خداروشکر
۱۴۰۰/۱۱/۲۵سلام خیلی دکتر با تجربه وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی مهربون وکار بلدن
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عالی هستن م
۱۴۰۰/۰۴/۲۵در حال بررسی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۷کمر درد
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عااالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷من چندین ساله بابت مراقبت ها و غربالگری های سالانه ، هم بابت زنان و هم بابت پستان ، به خانم دکتر مراجعه میکنم ، هم اخلاق فوق العاده و هم تخصص عالی ایشون باعث شده همچنان با خیال آسوده به ایشون مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲فوق العاده مهربان صبور
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خوب بو
۱۴۰۰/۱۲/۱۸مشکل پریود داشتم در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خانوم دکتر باحوصله ، باسواد ، مسئول و مهربون. من پیش ایشون سزارین شدم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۷سلام دکترنیک پوری بهترین دکترزنان دررشت هستن من 10ساله بیمارایشون هستم وازشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۳۰دکتر مهربون و خوشاخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۲۶نتجه رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی بودند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۱از همه لحاظ نامبر وان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی دکتر خوبی هستند و تشخیصشون عالیه و مهمتر به صحبت های شما گوش میدن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸مشکل نازایی عالی هستن هر چی بگم کمه دکتر بسیار مهربان مسلمان واقعی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶خانم دکتر بسیار خوش اخلاق خوش برخورد و تشخیصشون عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۱واقعا خانوم دکتر خیلی خوبی هستن من از دوران بارداریم پیششون میرفتم و الان 4 ساله که دکتر منه و هر مشکلی تا الان داشتم توسط خانوم دکتر دقیق و مربون حل شده و از نظر تشخیص بیماریهای پستان خیلی عالی هستن خانوم دکتر نیک پوری عزیز من که خیلی دوسشون دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲من مشکل فیبروادنوم داشتم تو سینم و حل شد خدا رو شکر
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی، خوش اخلاق، دلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۰۳