بسیاااار دکتر خوش رفتار و متینی هستند از همه مهمتر که با وجدانند و هرکاری که به صلاح بیمار باشه رو انجام میدن نه اینکه صرفا به خاطر راحتی و البته هزینه،روشهای دیگه ای مثل ایمپلنت و …رو پیشنهاد بدن،من و همسرم هم با ایشون عصب کشی انجام دادیم،هم پر کردن و کشیدن دندان عقل ،ذره ای نقص نداشته تا به حال هیچ یک از دندانهامون،خدا حفظ کنه امثال این پزشکان رو برای ایران عزیزمون؛تنشون سلامت انشاالله
۱۴۰۵/۰۱/۲۷
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
بسیار بسیار از کارشان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار دکتر خوب و منصف و دندان های من بدون ذره ای ایراد پر و عصب کشی شدند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عصب کشی و روکش دندان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
کارشون و اخلاقشان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دخترمو پیشش میبردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
خوب بوده وراصی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
کار دکتر خوب بود و من روکش انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
ب نظر من دکتر رضوان یکی از بهتریناس
خوش برخورد مهربون کار درست و از همه مهم تر خوش برخورد و با حوصله
واقعا هیچ نمره منفی ای نمیشه داد برای ایندکتر
تنش سلامت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
لگه گیری و خوب بود خیلی با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سلام.عصب کشی و پر کردن دندان مادرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
من ازشون خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
یکی از بهترین ها در این حوزه هستند و بسیار دلسوز واقعا ازشون ممنونم من چندین بار برای کارهای مختلف بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲
دکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷
خیلی منظم و کار درست
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
بسیار پزشک با اخلاق و با وجدان کاری بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
بسیار بسیار عالی هستن همه جوره
۱۴۰۴/۰۳/۲۷
سلام بسیار حاذق و باتجربه خوش برخورد ودلسوز
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
پزشک دقیق و منصفی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
بسیار دکتر خوبی هستن کاربلد مودب و منطقی
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
دکتر صبوری هستند و با دقت وتمیز کار
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
برای پر کردن دندان دختر و پسرم مراجعه کردم با حوصله کار رو انجام دادن. راضی بودم
عالی هست
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیاااار دکتر خوش رفتار و متینی هستند از همه مهمتر که با وجدانند و هرکاری که به صلاح بیمار باشه رو انجام میدن نه اینکه صرفا به خاطر راحتی و البته هزینه،روشهای دیگه ای مثل ایمپلنت و …رو پیشنهاد بدن،من و همسرم هم با ایشون عصب کشی انجام دادیم،هم پر کردن و کشیدن دندان عقل ،ذره ای نقص نداشته تا به حال هیچ یک از دندانهامون،خدا حفظ کنه امثال این پزشکان رو برای ایران عزیزمون؛تنشون سلامت انشاالله
۱۴۰۵/۰۱/۲۷دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار بسیار از کارشان راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار دکتر خوب و منصف و دندان های من بدون ذره ای ایراد پر و عصب کشی شدند
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عصب کشی و روکش دندان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰کارشون و اخلاقشان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دخترمو پیشش میبردم
۱۳۹۹/۰۸/۱۴خوب بوده وراصی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴کار دکتر خوب بود و من روکش انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷ب نظر من دکتر رضوان یکی از بهتریناس خوش برخورد مهربون کار درست و از همه مهم تر خوش برخورد و با حوصله واقعا هیچ نمره منفی ای نمیشه داد برای ایندکتر تنش سلامت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶لگه گیری و خوب بود خیلی با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سلام.عصب کشی و پر کردن دندان مادرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷من ازشون خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۱/۰۹/۰۸یکی از بهترین ها در این حوزه هستند و بسیار دلسوز واقعا ازشون ممنونم من چندین بار برای کارهای مختلف بهشون مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکترخوب وباتجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خیلی منظم و کار درست
۱۴۰۱/۰۴/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۶بسیار پزشک با اخلاق و با وجدان کاری بهترین دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۶/۳۰کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۱۵بسیار بسیار عالی هستن همه جوره
۱۴۰۴/۰۳/۲۷سلام بسیار حاذق و باتجربه خوش برخورد ودلسوز
۱۴۰۳/۰۹/۱۴پزشک دقیق و منصفی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار دکتر خوبی هستن کاربلد مودب و منطقی
۱۴۰۱/۰۵/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر صبوری هستند و با دقت وتمیز کار
۱۳۹۹/۱۰/۱۳برای پر کردن دندان دختر و پسرم مراجعه کردم با حوصله کار رو انجام دادن. راضی بودم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹کارشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۷همه چیز عاااااالی بود.
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر بسیار محترم، باتجربه و وقت شناسی هستند
۱۴۰۱/۱۰/۱۲پزشک با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۱/۳۱از دکتر و کارش راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰کارشون خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پر کردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سلام پزشک با اخلاق و با حوصله و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بله عصب کشی عالی با انصاف انسان شریف کار با وجدان
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خوب عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴پرکردن
۱۳۹۹/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۴از نظر هزینه و کار و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۷خیلی باوجدان هستن ممنونم ازسون
۱۳۹۹/۰۷/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۹