عالی .سال ۹۰کاشانی شهرکرد پام عمل کرد واقعا کارش عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
برق گرفتگی دوست و پا سوختگی و نیاز به زیبایی ،،،در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
انگشت دست
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
جراحی دیت
۱۴۰۲/۰۵/۱۵
قطعی انگشت سبابه دست راست عمل جراحی بسیار عالی داده اند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
عمل انگشت دست
۱۴۰۲/۰۸/۱۷
در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
دست درد هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
درد دست
۱۴۰۲/۰۵/۰۳
مشکل من پیونداستخوان مچ دست بود ابتدا ازاخلاق وبرخورد ایشان نسبت به مراجعه کننده وانسانیت ایشان درزمینه پرداخت ومداراکردن بابیمار واقعا یک الگو بودن ایشان سریع تصمیم گیری میکنند ودردرمان بیمار زمان ازدست نمیدن وهمچنین در وزیت بیماردرمطبشون سریع رسیدگی میشود یعنی نمیخواد زمان زیادی درمطبشون انتظار بکشید من که الان ۱۵روز ازعمل دستم میگزره کاملا راضی وجواب نهایی دریافت کردم نهایت تشکر ازشون دارم وهمچنین از وزیتورشون ومنشی آقای دکتر عبدلی که درکارشون واقعا استاد هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
درد شانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶
انگشت ماسه ای،درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
سلام با جراحی دررفتگی آرنج را بعد از یک ماه گذشته بود درمان کردند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
خیلی دکتر خوبی هستن
من جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
خوب هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
عصب دست
عص
۱۴۰۰/۰۴/۰۳
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۸
خوب.وخیلی مهربان. وبادقت.تمام. معاینه میکنند وحتی.میتونم. بگم. خیلی. بیشتر. از خود مریص. نگرا.ن. سلامتی. مریضه من بعنوان. مریصی. که. تصادف کرده. بودم وپام نی درشت.ونازکش. خرد. شده بود اینقدر. وقت. گذاشتن.قبل. و تو. اتاق عمل. که. من. که. قندخون. داشتم بعداز چهارماه۸۰ درصد. پام. جوش. خورد وبعد. شش. ماه عصا رو. کنار. گذاشتم. ورفتم تو. کوچه وخیابان. چون. اسنپ کار. میکردم. شروع. به. کار کردم. در تایم.کم. یواش. یواش تایم. زیاد. شد تاازیک ماه. از شروع کارم. گذشت. دیگه مثل. ادمای سالم دارم. کار میکنم واز.صمیم قلبم تشکرمیکنم.واحسنت میگویم به مادر وپدرش. به خاطر تربیت. چنان. فرزندی. که. دکتری با ایمان ومسلمان. ودنبال. مادیات. نبودن.و دقت.در معاینه.وعمل. جراحی. جناب. دکتر عبدلی. از. خدا. سلامتی. شما. رو. خواهانم.
دکتر خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲پیوند انگشت
۱۴۰۱/۰۶/۰۳دکتر خوب ومهر
۱۴۰۲/۰۵/۲۹دکتر فوق العاده با تجربه ایی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دستم مشک
۱۴۰۳/۰۵/۰۵خوب وعالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۰تنگی کانال کارپال
۱۴۰۴/۰۱/۳۱خوب هست
۱۴۰۲/۱۲/۰۱کیست دست
۱۴۰۳/۱۰/۰۴کیست داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۳/۰۱جراحی عصب فوق العده عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۱درد دست
۱۴۰۲/۰۳/۱۵بهترین دکتر یزد
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۵موفق. .
۱۴۰۰/۱۰/۱۵جراحی عصب اولنار دست
۱۴۰۰/۱۱/۲۸هرچی بگم از آقاییشون کمه
۱۴۰۲/۰۸/۲۸این دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸دکترمهربان وخوبی هستن خداخیرسون بده
۱۴۰۲/۱۰/۱۷دررفتگی آرنج درمان کردند
۱۴۰۳/۰۴/۲۵خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی هستن ایش
۱۴۰۳/۱۱/۰۶قبلا نظرم رو یاداشت کردم
۱۴۰۱/۱۱/۲۸عالی .سال ۹۰کاشانی شهرکرد پام عمل کرد واقعا کارش عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵برق گرفتگی دوست و پا سوختگی و نیاز به زیبایی ،،،در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۲۵انگشت دست
۱۴۰۴/۰۶/۰۶جراحی دیت
۱۴۰۲/۰۵/۱۵قطعی انگشت سبابه دست راست عمل جراحی بسیار عالی داده اند
۱۴۰۲/۱۱/۰۱عمل انگشت دست
۱۴۰۲/۰۸/۱۷در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰دست درد هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷درد دست
۱۴۰۲/۰۵/۰۳مشکل من پیونداستخوان مچ دست بود ابتدا ازاخلاق وبرخورد ایشان نسبت به مراجعه کننده وانسانیت ایشان درزمینه پرداخت ومداراکردن بابیمار واقعا یک الگو بودن ایشان سریع تصمیم گیری میکنند ودردرمان بیمار زمان ازدست نمیدن وهمچنین در وزیت بیماردرمطبشون سریع رسیدگی میشود یعنی نمیخواد زمان زیادی درمطبشون انتظار بکشید من که الان ۱۵روز ازعمل دستم میگزره کاملا راضی وجواب نهایی دریافت کردم نهایت تشکر ازشون دارم وهمچنین از وزیتورشون ومنشی آقای دکتر عبدلی که درکارشون واقعا استاد هستن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲درد شانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۶انگشت ماسه ای،درمان شدم .
۱۴۰۴/۰۸/۱۷سلام با جراحی دررفتگی آرنج را بعد از یک ماه گذشته بود درمان کردند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خیلی دکتر خوبی هستن من جواب خوبی گرفتم
۱۴۰۰/۱۱/۲۹خوب هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عصب دست عص
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی هستن
۱۴۰۲/۰۶/۱۸خوب.وخیلی مهربان. وبادقت.تمام. معاینه میکنند وحتی.میتونم. بگم. خیلی. بیشتر. از خود مریص. نگرا.ن. سلامتی. مریضه من بعنوان. مریصی. که. تصادف کرده. بودم وپام نی درشت.ونازکش. خرد. شده بود اینقدر. وقت. گذاشتن.قبل. و تو. اتاق عمل. که. من. که. قندخون. داشتم بعداز چهارماه۸۰ درصد. پام. جوش. خورد وبعد. شش. ماه عصا رو. کنار. گذاشتم. ورفتم تو. کوچه وخیابان. چون. اسنپ کار. میکردم. شروع. به. کار کردم. در تایم.کم. یواش. یواش تایم. زیاد. شد تاازیک ماه. از شروع کارم. گذشت. دیگه مثل. ادمای سالم دارم. کار میکنم واز.صمیم قلبم تشکرمیکنم.واحسنت میگویم به مادر وپدرش. به خاطر تربیت. چنان. فرزندی. که. دکتری با ایمان ومسلمان. ودنبال. مادیات. نبودن.و دقت.در معاینه.وعمل. جراحی. جناب. دکتر عبدلی. از. خدا. سلامتی. شما. رو. خواهانم.
۱۴۰۳/۰۴/۲۱جراحی دست انجام دادم
۱۴۰۲/۱۰/۱۵