دکتر خیلی خوب و با تجربه وحرفه ای هستن ،فقط چون دستیار ندارن تمام مراحل کار بیمار رو مثل گچ گرفتن و باز کردن گچ رو حتی خودشون انجام میدن خیلی وقت تلف میشه و طول میکشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
کمردرد
۱۴۰۳/۱۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
آقای دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و بادقت و آرامش به حرف بیمار گوش میدهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
عمل زانو بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
خوبهست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
دیسک کمر داشتم،دکتر دارو دادند خداراشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
بسیار دکتر مهربان وعالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
بله کمک مبکنم دیسک کمرداشتم رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۱/۲۰
دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
تقریبا کارش خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
دیسک خیلی خفیف . بسیار دکتر با اخلاق مهربانی هستن و با دقت ب مریضی بیمار گوش میدن و براشون مهم نیست ک 5 دقیقه ت اتاق باهاشون صحبت کنی یا ربع ساعت کلا بنظرم خیر خواه هستن ️️ ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
بعدازدرمان توضیح میدم.
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
با سلام و عرض ادب بنده مشکل کیفوز داشتم با مراجعه به اقای دکتر قراره عمل بشم . انشالله که دستش خوب باشه و هیچ مشکلی پیش نیااد خلج از شیراز
خیلی برخوردش صمیمانه هست با بیماران ما بایه بار ویزیت جواب گرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تعویض زانو
۱۴۰۳/۰۷/۲۰خیلی دکتر خوبی هستن هم از نظر اخلاق هم تج ربه کاری
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۰/۰۳/۲۹نمیدونم چه دلیلی داره وقتی دکتر ساعت ۷ بعداز ظهر به بعد میاد مطب.نوبت دهی از ساعت ۵.۵ انجام میشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوب هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۳ذذذذذذذذذ لل
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکتر خوبیه منیسک زانو حالا خوبم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳تنگی نخاع
۱۴۰۳/۰۵/۲۷سلام پارگی مهره دیسک کمرکه واقعاکارشون خیلی عالی هست خیلی هم مسولیت پذیرنسبت به بیمارشون هستن
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶درطول درمان هستم نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱خیلی خوب بود زانو درد
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰رفتارشون
۱۴۰۱/۰۶/۲۸زیاد خوب نیست
۱۴۰۳/۱۲/۰۲آقای دکتر بسیار مسئولیت پذیر و با وجدان پزشکی کار مکند ونتیجه میگیرید
۱۴۰۳/۰۶/۱۱سلام مشکل دیسک کمر داشتم الان 10 روزیه عمل کردم بهترم خداروشکر
۱۴۰۰/۰۴/۱۳پادردوبایک جلسه خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دیسک داشتم بهترین دکتر یزد هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۳عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱تشکر فراوان
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خیلی خوب و با تجربه وحرفه ای هستن ،فقط چون دستیار ندارن تمام مراحل کار بیمار رو مثل گچ گرفتن و باز کردن گچ رو حتی خودشون انجام میدن خیلی وقت تلف میشه و طول میکشه
۱۴۰۰/۰۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۴کمردرد
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲آقای دکتر بسیار خوش اخلاق هستند و بادقت و آرامش به حرف بیمار گوش میدهند
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عمل زانو بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خوبهست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دیسک کمر داشتم،دکتر دارو دادند خداراشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بسیار دکتر مهربان وعالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۵بله کمک مبکنم دیسک کمرداشتم رضایت بخش
۱۴۰۴/۰۱/۲۰دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار دکتر مهربان و دلسوز
۱۴۰۰/۰۱/۰۷تقریبا کارش خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دیسک خیلی خفیف . بسیار دکتر با اخلاق مهربانی هستن و با دقت ب مریضی بیمار گوش میدن و براشون مهم نیست ک 5 دقیقه ت اتاق باهاشون صحبت کنی یا ربع ساعت کلا بنظرم خیر خواه هستن ️️ ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳بعدازدرمان توضیح میدم.
۱۴۰۱/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸با سلام و عرض ادب بنده مشکل کیفوز داشتم با مراجعه به اقای دکتر قراره عمل بشم . انشالله که دستش خوب باشه و هیچ مشکلی پیش نیااد خلج از شیراز
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مشکل دیسک
۱۴۰۳/۰۶/۱۶دیسک کمر داشتم جراحی شدم الان درحال بهبود هستم خداراشکر
۱۴۰۰/۰۸/۱۵عمل دیسک گردن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷یک بار بیشتر مراجعه نداشتم و هنوز نتیجه مشخص نیست
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی بود در درمان زانو درد
۱۴۰۰/۱۱/۲۴سلام.با تزریق خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خدا را شکر پاره گی فتق داشتم بعد عمل توسط دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۳۰تعریف زیاد شنیدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰مشکل من تنگی نخاع خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بنده فقط میشناسمشون
۱۴۰۱/۰۹/۱۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار دکتر خوش اخلاق و کار بلد
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عمل داشتم عالی انجام شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۲دیسک گردن
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر بسیار با تجربه و خوبی هستن کارش عالی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عمل تعویض مفصل
۱۴۰۳/۱۲/۰۹