۲۰۹۰ نفر
دکتر محمد جلیلی منش

دکتر محمد جلیلی منش

فوق تخصص جراحی پلاستیک

متخصص جراحی عمومی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۳۷۲۰
۵۵۵ نفر

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۹/۰۷

نوبت عمل خاستم

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

راضیم از جراحی

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

عمل بینی انجام دادم وراضی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

تجربه ای ندارم

۱۳۹۷/۰۶/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

دکتر عالی هستن هم از نظر اخلاق و هم عمل خوبی داشتم مشکل و درد هم اصلا نداشتم

۱۳۹۹/۰۴/۳۰

من عمل زیبایی بینی داشتم تقریبا دو ماه و نیم پیش و فعلا راضیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

پیوند پوست

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

عمل زیبایی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

عمل بینی.عالی بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

عمل بینی دخترم که عالی بود کارشون

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

خوب بود

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

عمل زیبایی

۱۳۹۹/۰۹/۱۲

عدم رضایت

۱۳۹۸/۰۹/۰۸

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

عمل زیبایی

۱۳۹۹/۰۵/۲۰

بینیم رو طبیعی عمل کردن و به شددددت راضی هستم ، هیچ مشکل تنفسی ندارم و الان 5 ساله که میگذره از عملم

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

بهشون ایمان کامل دارم

۱۳۹۷/۰۸/۱۸

عمل بینی

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

خوب است

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

فقط ویزیت شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

سلام .سه روز عمل کردم عالیه

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

عمل بینی انجام دادم

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

فقط ویزیت

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

عمل بینی داشتم حدود سه ماه پیش،یکم احساس میکنم بینیم کجه ولی میگن بخاطر ورمه

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

عمل زیبایی بی

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

سلام..من 6ماه پیش عمل کردم پیش آقای جلیلی منش کاملن طبیعی عمل کردن و راضیم خداروشکر

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

عمل بینی

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

جراحی زیبایی بینی

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

دکتر بسیار عالی، بعد از 10 سال که از عمل بینی م می گذره هنوز زیباس و به راحتی نفس می کشم.

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

ه ویزیت برای جراحی بینی

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

تازه جراحی زیبایی بینی انجام دادم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

عمل پیوند گرافت

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

فعلا که میخوام تجربه کنم

۱۳۹۸/۰۷/۲۸

راضی بودم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

من راضی هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

بیار دکتر مجربی هستنده

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

جراحی بینی انجام دادم و خیلی طبیعی و راضی بودم

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

جراحی زیبایی بینی،بسیار کارشون خوب بود و بینیم برگشت نداشت

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خوب بودن ولی ی مشکل کوچولو اونم اینکه منشی یکم.....

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

جراحی لب

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

من عمل نداشتم ولی عملایه زیادی از دکتر دیدم و همه عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر..سپاس و تشکر از زحمات اقای دکتر عزیزم

۱۳۹۹/۱۱/۰۵

من عمل زیبایی بینی داشتم و فوق العاده راضی بودم

۱۳۹۹/۰۴/۰۷

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

کارشان خوب بود راضی ام

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

عمل زیبایی بینی

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

خواهرم عمل بینی داشت عالی بود برای همین تصمیم اقای جلیل منش گرفتم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶

عمل بینی داشتم و خیلی راضی هستم،ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

فعلا نوبت عمل گرفتم ،ایمان دارم کارم خوب پیش میره

۱۴۰۰/۰۶/۱۲

من سال 85 بینی مو عمل کردم و واقعا هم کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

جراحی بینی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

نظری ندارم

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

دکتر بسیار عالی و خیلی خوب راهنمایی میکنند

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

بسیار عالی و از عملم راضیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

بابت پروتز سینه رفتم

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

عدم رضایت

۱۳۹۸/۱۱/۰۴

عمل زیبایی بینی

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

جراحی بینی

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عمل بینی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

عمل بینی داشتم راضی بودم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

دخترم عمل بینی داشتند کار آقای دکتر عالی هست بسیار هم خوش برخورد هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

دکتر خیلی با حوصله و عالیه کارشونم که حرف نداره

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

عمل بینی راضی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

پزشک خوبی ان

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

مشکلی واسم پیش نیومد و دکتر عااالی هستن

۱۳۹۸/۱۰/۰۱

عاااالیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۱

من حدود 10 سال پیش عمل کردم . کارشون، اخلاقشون عالی بود. قیمتشون هم نسبت به دکترهای دیگه خیلی پایین بود. خیلی راضی هستم.

۱۳۹۷/۰۵/۱۱

خیلی دکتر خوبیند

۱۳۹۷/۰۹/۰۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

عمل بینی

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

انحراف

۱۳۹۷/۰۲/۰۹

بینی گوشتی داشتم وخداروشکرخیلی راضیم خیلی طبیعی دراومده

۱۳۹۷/۰۲/۱۸

پروتز سینه

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

خیلی خیلی کارشون درسته عالیه

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

عمل بینی انجام دادم و فوق العاده راضی بودم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خیلی خوب و طبیعی هستش

۱۳۹۹/۰۱/۱۴

جراحی بینی داشتم و فعلا راضی هستم

۱۳۹۹/۰۱/۰۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

تعریفشون رو خیلی شنیدم اخلاقشون دوستانه هست .وقت عمل بهم دادن امیدوارم که عالی بشه

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عمل بیبین

۱۴۰۱/۰۱/۱۲

همه چی عابی

۱۳۹۹/۰۶/۱۳

عمل بینی

۱۳۹۸/۱۰/۲۵

جراحی بینی

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

دکتر توبی است

۱۳۹۸/۱۱/۰۸

از کار ایشون راضی بودم

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

سلام عمل بینی کردم 11سال پیش عالیه کارشون خیلی راضی هستم وهیچ مشکلی نداره

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۲۸

خیلی حوب

۱۳۹۸/۱۰/۱۳

نتیجه طبابتشان خوب بود. من از کارشان راضی ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

فوق العاده

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

خواهرم بینیشوعمل کرده

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

خوش اخلاق بود

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

سلام میخاستم بینی ام رو عمل کنند ولی گفتند چون گوشتیه عمل نمیکنن میخاستم دوباره برم ببینم چی میگن

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

عالی...عمل بینی

۱۳۹۸/۰۶/۳۱

هنوز نرفتم ولی کاراشون رو دیدم پسندیدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

مشاوره رفتم

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

عمل بینی و بسیار کارشون عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

همه چی عالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

25روز جراحی بینی انجام دادم خیلی راضیم

۱۴۰۰/۰۱/۰۴

سلام و عرض ادب عصر بخیر ؛ عمل دخترم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

سوختگی دست و پت داشتم که بعد از گذشت سه سال الان از دکتر راضی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

من دوازده سال پیش خدمتشون عمل بینی انجام دادم و خیلی راضی بودم ازشون واقعا دمشون گرمه

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

عمل بینی انجام و بسیار راضی ام

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

مشاوره عمل زیبایی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

عمل زیبایی بینی.خوب بود

۱۳۹۸/۰۹/۲۷

کار دکتر عالیه واقعا راضی ام ازش خداخیرش بده

۱۳۹۹/۰۴/۱۲

تاحالا کارشون خوب بوده

۱۳۹۷/۰۴/۲۳

عملی بینی عالی بود

۱۳۹۸/۱۱/۰۹

تزریق گونه

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

جراحی بینی

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

امتیاز عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

جراحی بینی خواهرم ،کاملا راضیه از کار ایشون

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

خوب عالی از همه چی راضیم فقط خودم گفتم اصلا تابلو و عملی نشه ک اقای دکتر زیاد کوچیکش نکردن و همین الان دلیل پشیمونیم شده

۱۳۹۷/۰۶/۰۷

عمل بینی

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

سلام ممنون

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

بینی و عالی شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۷

خواهرم عمل کردن حدود 8سال پیش...خیلی راضی بودیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۶

سلام جراحی بینی انجام دادم عالی بود البته به توصیه هاشون هم برا مراقبت بعد از جراحی هم کاملا عمل کردم

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

مشکلی نداشتم

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

بسیار مهربان و خوش برخورد با علم زیاد

۱۴۰۰/۰۱/۰۳

عااالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عااالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بسیار پزشک حاذقی است

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

زیبایی

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

همسرم در دو مرحله عمل شکم و سینه داشتند و نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

جراحی بینی

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

جراحی بینی

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

عمل بینی عالی

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

دکتر بیار باتجربه ومحترمی میباشند

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

خواهرم عمل کرده و کارشون عالی بوده

۱۳۹۹/۰۴/۱۱

خوب بودن

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

عمل کردم،خیلی هم راضی ام

۱۴۰۰/۱۱/۲۱

من پیش آقای دکتر عمل کردم واقعا کارشون عالیه من راضیم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷

من پیش ایشون بینیمو عمل کردم از ایشون بسیار راضی هستم

۱۳۹۷/۰۴/۱۴

عالییییی

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

بسیار با اخلاق

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عمل زیبایی بینی

۱۳۹۹/۰۶/۲۴

باید برم

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

سلام انحراف داشتم ..درکنارش زیبایی هم انجام دادن برام..فعلا ک یکماه و 13روز هست ک عمل کردم خداروشکر راضی هستم

۱۳۹۸/۱۰/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

هنوز عمل نکردم

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

بهترین متخصص زیبایی ایران

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

عمل زیبایی بینی بیشترازدوماه هست تاالان که راضی بودم

۱۴۰۰/۰۱/۰۴

عالییییی کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

عالییی

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

مشکلی ن

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

انحراف زیبایی

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

عمل بینی،خوبه اما هنوز منتظرم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

جراحی زیبایی بینی

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

هنوز جواب نگرفتم و میخوام عمل کنم

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

پیوتد استخوان فک بالا پیوند نگرفته

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عاااالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

فعلا باید ویزیت شم

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

جراحی بینی انجام دادم حدود 5 ماه پیش و واقعا راضی هستم.

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

عمل زیبایی

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عمل زیبایی بینی داشتم. و راضی هستم .8 سال پیش عمل کردم

۱۳۹۷/۰۲/۰۳

مشاوره

۱۳۹۹/۱۰/۲۸

5 سال پیش بینیم رو پیش ایشون عمل کردم و از نتیجه کاملا راضیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۹

من رفتم گفتن عمل نیاز نداره وخاهرم عمل کردعالی

۱۳۹۹/۰۲/۲۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

بسیار خوب بود.

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

عمل بینی-عالی

۱۳۹۷/۰۴/۲۸

خیلی دکتر خوب وباتجربه ای هستن.خواهرم بینیش رو اونجاعمل کرد.راضیه میخام نوبت بزنم وتاقبل عید بیام واسه عمل

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

اردیبهشت ماه نوبت عمل دارم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

بسیار مرد محترم هستن

۱۳۹۸/۱۲/۱۸

عمل بینی راضی بودم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

عاااااالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

مشکلی نداشتم جهت زیبایی بینی مراجعه کردم راضی بودم دکتر و منشی های دکتر خیای حوش برخورد و عالی بودن و هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

عمل جراحی کردم و واقعا راضیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

میخوام عمل جراحی بینی انجام بدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

بسیار عالی،من بینی عمل کردم بعد چند وقت الان حس میکنم بینیم کج شده

۱۳۹۸/۰۷/۲۰

عمل زیبایی و خیلی طبیعی عمل شدم و راضی هستم

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۲/۱۴

عمل بینی انجام دادم اخلاق بسیار خوبی دارن بنظرم کارشون خوبه ولی من هنوز چهار روز گذشته از عملم فعلا برای نظر قطعی زوده

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

عمل پیوند گراف

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

عمل بینی ...عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

مشکلی نداشتم

۱۳۹۷/۰۹/۱۲

راضی بودم همه چی رو به خودشون واگذار کردم بهترین نتیجه رو گرفتم

۱۳۹۹/۱۰/۲۹

من دی ماه سال 89 پیش دکتر عمل کردم و خیلی راضی بودم خداروشکر نه مشکل تنفسی و نه مشکل دیگه ای بعد از جراحی بینی پیدا نکردم

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

عالی عالی عالی بینظیره

۱۳۹۷/۰۶/۰۲

ببینیم گوشتی بوده عمل کردم نتیجش خوب بوده

۱۳۹۹/۰۲/۰۳

عاااااالی

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

من عمل زیبایی انجام دادم خیلی راضیم ولی پوست بینی م لک آورده

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

انحراف بینی

۱۴۰۰/۰۱/۰۳

ازعملشون خیلی راضی هستم الان یک هفته هس مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

بسیارخوش برخوردوکارشون بیست

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

بینی ام را ده سال قبل عمل کردم و الان تغییر فرم داده.

۱۴۰۰/۰۱/۳۰

عمل جراحی زیبایی بینی انجام دادم وکاملاراضیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

پروتز سینه چندسال پیش

۱۳۹۹/۰۵/۲۲

خیلی خوب هستند و

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

عالییی

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

انحراف بینی.

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

پیش آقای دکتر بینیمو عمل کردم و کاملا راضی ام

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

من عمل بینی انجام دادم ولی یک طرف بینیم استخونش بالا اومده رفتم پیش آقای دکتر جلیل منش تزریق انجام دادن کمتر شد ولی خوب نشد الان بینیم کج نشون میده نمیدونم چیکار کنم.

۱۳۹۹/۰۲/۰۸

جراحی زیبایی

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

نوبت داشتم برای عمل این ویروس کرونا که اومد کاراقتی دکتر مسخوام ببینم چجوریه عمل میکنن یانه

۱۳۹۹/۰۱/۱۷

هنوز تازه وقت گرفتم.فقط نوبتهاشون طولانی

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

برای عمل دخترم مراجعه کردیم

۱۳۹۹/۱۰/۰۱

خیلی خوب

۱۳۹۷/۰۹/۰۶

جراحی زیبایی بینی ،کارشون عالی و طبیعی

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

بینیمو عمل کردم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

بله خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۲۰

جراحی زیبایی بینی انجام دادم از نظر تفسی مشکلی ندارم اما دو طرف بینیم دو تا استخون زده بیرون یکی بعد از نه ماه و یکی بعد یک سال و نیم. اصلا از ظاهر بینیم راضی نیستم و موفق نمیشم تماس بگیرم با مطب

۱۳۹۹/۰۵/۱۱

عمل بینی داشته ام

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

عمل بینی برام انجام دادند فوق العاده بود

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

برای پوستم نتیجه عالی بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۷

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۹/۱۷
آدرس و تلفن مطب دکتر محمد جلیلی منش
یزدخیابان کاشانی - جنب بیمارستان مجیبیان - کوچه مسجد قریشی انتهای مجتمع شهاب
شنبه و یکشنبه و چهارشنبه عصر‌ها
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان کاشانی - جنب بیمارستان مجیبیان - کوچه مسجد قریشی انتهای مجتمع شهاب