خوب بود
عاااااااالی دم دکتر گرم
دکتر با اخلاق
عمل کیسه صفرا داشتم عالی بود
عمل وایپس برای لاغری عالی بود
عمل کردم
عمل بای پاس
نتیجه خوب بود
من عمل اسلیو انجام دادم خیلی راضی بودم
عمل بای پس شدم بسیار عالی و حاذق ممنونم
دوستان عمل کرده بودند اسلیو خیلی راضی بودن
مشکل نبود عالی هستن
سلام. دکتر خیلی خوبی میباشد
پسرم عمل بای پس انجام داده و خیلی راضی هست.
فقط ویزیت شدم
بسیار عالی
عمل سی سی بای پس انجام دادم
عمل آپاندیس
مشکل چاقی و تازه عمل کرده ام
دکتر خیلی خوبی هست
عمل بای پس و کیسه صفرا
التهاب کیسه صفرا، جراحی توسط ایشان، بسیار عالی
بسیار عالی با تجربه صبور و خوش برخورد
عمل بای پس معده انجام دادم راضی بودم
الان در مرحله آزمایش قبل از عمل هستم
دکتر عالی وخوش
عمل تیروئید خواهر زاده ام را به بهترین نحو ممکن انجام دادند
عمل فتق شکمی ،دکتر بسیار عالی و با تجربه
آپاندیس عمل کردن که خیلی عالی بود
عمل فتق کردم راضی هستم
دمار بسیار
عمل بای پس معده انجام
عمل وایپس معده
دکتر فوق العاده مهربون و دلسوز هستن و با تجربه
چاقی مفرط
عمل اسلیوداشتم.خیلی راضی هستم.ایشان جراح ماهرومتبحری هستند.
تشخیص برداشتن کیسه صفرا توسط شاگرد ایشان جناب دکتر اتباعی
خیلی عالی
داداشم عمل بای پس کرده راضی بودن
عمل اسلیو کردم و بسیار راضیم .
بسیار عالی هستن ایشون عمل بای پس انجام دادم بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن و بعداز عمل هم کاملا جوابگو بودن
عالی بودن
هنوز اقدامی انجام نداده ام
عمل زیبایی
بسیار بسیار عالی
پیش ایشان عمل بای پس معده انجام داده ام
عمل اسلیو انجام دادم
چاقی،و لاغر کردم
عمل فتق نتیجه عالی عمل راحت
بسیار دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
عمل بای پس
عمل کیسه صفرا عالی وبدون عوارض جانبی بعد عمل
عمل اسلیوکردم تاشش ماه بعد از عمل استاندارد پنجاه کیلوکم کردم.البته بدون هیچ ورزشی پنجاه کیلوکم کردم.
دوستم رو عمل کردن
عالی هستن
عاااالی
جراحی بای پس برای خواهرم و پسرم انجام دادن بسیار مسلط،ماهر،دلسوز و مهم تر از همه خوش اخلاق و صبور هستن
برای عمل دارم اقدام میکنم رفتار و اخلاق عالی
چاقی مفرط.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان قصرالدشت، چهارراه زرگری، ساختمان بارانا، طبقه ۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عاااااااالی دم دکتر گرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵دکتر با اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عمل کیسه صفرا داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عمل وایپس برای لاغری عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عمل کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۲عمل بای پاس
۱۴۰۳/۰۷/۲۵نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۸من عمل اسلیو انجام دادم خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷عمل بای پس شدم بسیار عالی و حاذق ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳دوستان عمل کرده بودند اسلیو خیلی راضی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷مشکل نبود عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴سلام. دکتر خیلی خوبی میباشد
۱۴۰۲/۱۲/۱۴پسرم عمل بای پس انجام داده و خیلی راضی هست.
۱۴۰۱/۰۶/۱۳فقط ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۵/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عمل سی سی بای پس انجام دادم
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عمل آپاندیس
۱۴۰۲/۱۲/۱۴مشکل چاقی و تازه عمل کرده ام
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عمل بای پس و کیسه صفرا
۱۴۰۳/۰۸/۱۶التهاب کیسه صفرا، جراحی توسط ایشان، بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۴بسیار عالی با تجربه صبور و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عمل بای پس معده انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۵الان در مرحله آزمایش قبل از عمل هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر عالی وخوش
۱۴۰۲/۰۲/۰۶عمل تیروئید خواهر زاده ام را به بهترین نحو ممکن انجام دادند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸عمل فتق شکمی ،دکتر بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱آپاندیس عمل کردن که خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۵عمل فتق کردم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱دمار بسیار
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عمل بای پس معده انجام
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عمل وایپس معده
۱۴۰۱/۱۰/۰۵دکتر فوق العاده مهربون و دلسوز هستن و با تجربه
۱۴۰۰/۰۶/۲۵چاقی مفرط
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عمل اسلیوداشتم.خیلی راضی هستم.ایشان جراح ماهرومتبحری هستند.
۱۴۰۲/۰۸/۲۹تشخیص برداشتن کیسه صفرا توسط شاگرد ایشان جناب دکتر اتباعی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۹داداشم عمل بای پس کرده راضی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷عمل اسلیو کردم و بسیار راضیم .
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیار عالی هستن ایشون عمل بای پس انجام دادم بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن و بعداز عمل هم کاملا جوابگو بودن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵هنوز اقدامی انجام نداده ام
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عمل زیبایی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عمل بای پس شدم بسیار عالی و حاذق ممنونم
۱۴۰۱/۱۲/۱۳پیش ایشان عمل بای پس معده انجام داده ام
۱۴۰۲/۰۹/۲۹عمل اسلیو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱چاقی،و لاغر کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عمل فتق نتیجه عالی عمل راحت
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار دکتر خوب وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۱۸عمل بای پس
۱۴۰۳/۰۵/۰۷عمل بای پس
۱۴۰۳/۰۴/۱۷عمل کیسه صفرا عالی وبدون عوارض جانبی بعد عمل
۱۴۰۳/۰۴/۰۱عمل اسلیوکردم تاشش ماه بعد از عمل استاندارد پنجاه کیلوکم کردم.البته بدون هیچ ورزشی پنجاه کیلوکم کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۰۳دوستم رو عمل کردن
۱۴۰۰/۱۰/۲۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۸عاااالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۶جراحی بای پس برای خواهرم و پسرم انجام دادن بسیار مسلط،ماهر،دلسوز و مهم تر از همه خوش اخلاق و صبور هستن
۱۴۰۲/۰۸/۰۷برای عمل دارم اقدام میکنم رفتار و اخلاق عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۹چاقی مفرط.
۱۴۰۳/۰۲/۱۲